Rørleggertjenester, rammeavtale
Anskaffelsens tidslinje (Beta)
Konkurransen gjelder levering av rammeavtale på rørleggertjenester. Leverandøren skal stille med materiell på alle oppdrag som skal utføres av leverandøren med mindre Oppdragsgiver krever noe annet. Rammeavtalen skal dekke kommunens behov for tjenester og materiell til løpende drift og vedlikeholdsarbeider i avtaleperioden. Anskaffelsen er estimert til å være under EØS-terskelverdi. Behovet er usikkert. Historisk sett har oppdragsgiver handlet for NOK 200.000,- eks. mva. per år de siste årene. Volumet kan variere både opp og ned, og vil i avtaleperioden være avhengig av blant annet oppdragsgivers behov, aktiviteter, budsjettsituasjon og andre rammefaktorer. Anslått årlig volum: NOK 150.000,- eks. mva. til NOK 350.000,- eks. mva. Anslaget er ikke bindende for oppdragsgiver.Maksimalverdi, inkludert eventuelle opsjoner og forventet prisstigning: NOK 2.000.000,- eks. mva. For nærmere informasjon viser vi til anskaffelsesdokumentene.
Del 1: Buyer
1.1 Buyer
Official name
[Krødsherad kommune] ---
Del 2: Procedure
2.1 Procedure
Title
Rørleggertjenester, rammeavtale
Description
Konkurransen gjelder levering av rammeavtale på rørleggertjenester. Leverandøren skal stille med materiell på alle oppdrag som skal utføres av leverandøren med mindre Oppdragsgiver krever noe annet. Rammeavtalen skal dekke kommunens behov for tjenester og materiell til løpende drift og vedlikeholdsarbeider i avtaleperioden. Anskaffelsen er estimert til å være under EØS-terskelverdi. Behovet er usikkert. Historisk sett har oppdragsgiver handlet for NOK 200.000,- eks. mva. per år de siste årene. Volumet kan variere både opp og ned, og vil i avtaleperioden være avhengig av blant annet oppdragsgivers behov, aktiviteter, budsjettsituasjon og andre rammefaktorer. Anslått årlig volum: NOK 150.000,- eks. mva. til NOK 350.000,- eks. mva. Anslaget er ikke bindende for oppdragsgiver.Maksimalverdi, inkludert eventuelle opsjoner og forventet prisstigning: NOK 2.000.000,- eks. mva. For nærmere informasjon viser vi til anskaffelsesdokumentene.
Procedure identifier
2021-322156
Internal identifier
21186
Type of procedure
Open
2.1.1 Purpose
Nature of the contract
Services
Main classification
Rådgivningstjenester relatert til rørlegging
2.1.4 Generell informasjon
Additional information
Mercell kunngjøring: https://opic.com/id/afuaqnmnmd
{code|name|legal-basis.OTHER}
Del 5: Lot
5.1 Lot LOT-0000
Title
Rørleggertjenester, rammeavtale
Description
Deltilbud/grupper Det er ikke adgang til å gi tilbud på deler av oppdraget, og ei heller alternative tilbud. Oppdragsgiver har vurdert å dele opp oppdraget, men har kommet til at det ikke er hensiktsmessig for denne anskaffelsen.Oppdragsgiver forbeholder seg retten til å anta hele eller deler av et tilbud. Rammeavtale Anskaffelsen vil bli regulert av vedlagte rammeavtale, med tilhørende standardvilkår. Rammeavtalen har en varighet fra og med 2021-12-01 til og med 2023-11-30 med mulighet for oppdragsgiver til ytterligere forlengelse i inntil 2 år, med 12 måneder av gangen. Oppdragsgiver vil inngå avtale med 1 leverandør. Oppdragsgiver forventer at tilbyder setter seg inn i avtalebestemmelsene og gjør nødvendige avklaringer internt slik at man er klar til å signere kontrakten dersom man blir tildelt kontrakt.
5.1.1 Purpose
Nature of the contract
Services
Main classification
Rådgivningstjenester relatert til rørlegging
Additional classification
Blikkenslager og rørleggerarbeid
Additional classification
VA-installasjoner
Additional classification
Legging av avløpsrør
Additional classification
Arbeid i forbindelse med installasjon av sanitetsutstyr
5.1.2 Place of performance
Country subentity
Viken (NO082)
5.1.3 Estimated duration
Start date
01.12.2021
End date
30.11.2023
5.1.6 Generell informasjon
Reserved participation
None
5.1.11 Procurement documents
Address of the procurement documents
[ https://tendsign.no/public/p_adformsnotice.aspx?UniqueId=afuaqnmnmd ] ---
5.1.12 Terms of procurement
Terms of submission
Electronic submission
Tillatt
Address for submission
Languages in which tenders or requests to participate may be submitted
norsk
Electronic catalogue
{code|name|permission.}
Deadline for receipt of tenders
01.11.2021 12:00:00+02:00
Terms of contract
Electronic invoicing
Ikke tillatt
5.1.15 Techniques
Rammeavtale
None
Information about the dynamic purchasing system
None
5.1.16 Further information, mediation and review
Organisation providing additional information about the procurement procedure
[ Krødsherad kommune ] ---
Del 8: Organisations
8.1 ORG-0001
Official name
Krødsherad kommune
Registration number
964 962 855
Postal address
Kommunehuset
Town
Noresund
Postcode
3536
Country
Norge
Contact point
Karl Petter Kristiansen
karlpetter@innkjopskontoret.no
Internet address
Roles of this organisation
Notice information
11.1 Notice information
Notice identifier/version
2021-322156 01
Form type
Competition
Notice type
Contract or concession notice – standard regime
Notice dispatch date
24.09.2021 12:00:00+02:00
Languages in which this notice is officially available
norsk (bokmål)
11.2 Publication information
Notice publication number
n.a.
Publication date
24.09.2021
Krødsherad kommune
- Referanse
- 2021-322156
- Kunngjøringsdato
- 24.09.2021
- Estimert verdi
- Ikke angitt
- Type kunngjøring
- Kunngjøring av konkurranse
Kategori (CPV)
Konkurransedokumenter
Se alle dokumenter tilhørende konkurransen i oppdragsgiverens støtteverktøy
Gå til dokumenter