Hopp til hovedinnhold
StartSøk og filterRørleggertjenester, rammeavtale
Konkurranse
Kunngjøring av konkurranse
Utgått
Kunngjort i Norge

Rørleggertjenester, rammeavtale

Anskaffelsens tidslinje (Beta)

Planlegging
0
Resultat
0

Konkurransen gjelder levering av rammeavtale på rørleggertjenester. Leverandøren skal stille med materiell på alle oppdrag som skal utføres av leverandøren med mindre Oppdragsgiver krever noe annet. Rammeavtalen skal dekke kommunens behov for tjenester og materiell til løpende drift og vedlikeholdsarbeider i avtaleperioden. Anskaffelsen er estimert til å være under EØS-terskelverdi. Behovet er usikkert. Historisk sett har oppdragsgiver handlet for NOK 200.000,- eks. mva. per år de siste årene. Volumet kan variere både opp og ned, og vil i avtaleperioden være avhengig av blant annet oppdragsgivers behov, aktiviteter, budsjettsituasjon og andre rammefaktorer. Anslått årlig volum: NOK 150.000,- eks. mva. til NOK 350.000,- eks. mva. Anslaget er ikke bindende for oppdragsgiver.Maksimalverdi, inkludert eventuelle opsjoner og forventet prisstigning: NOK 2.000.000,- eks. mva. For nærmere informasjon viser vi til anskaffelsesdokumentene.

Del 1: Buyer

1.1 Buyer

Official name

[Krødsherad kommune] ---

Del 2: Procedure

2.1 Procedure

Title

Rørleggertjenester, rammeavtale

Description

Konkurransen gjelder levering av rammeavtale på rørleggertjenester. Leverandøren skal stille med materiell på alle oppdrag som skal utføres av leverandøren med mindre Oppdragsgiver krever noe annet. Rammeavtalen skal dekke kommunens behov for tjenester og materiell til løpende drift og vedlikeholdsarbeider i avtaleperioden. Anskaffelsen er estimert til å være under EØS-terskelverdi. Behovet er usikkert. Historisk sett har oppdragsgiver handlet for NOK 200.000,- eks. mva. per år de siste årene. Volumet kan variere både opp og ned, og vil i avtaleperioden være avhengig av blant annet oppdragsgivers behov, aktiviteter, budsjettsituasjon og andre rammefaktorer. Anslått årlig volum: NOK 150.000,- eks. mva. til NOK 350.000,- eks. mva. Anslaget er ikke bindende for oppdragsgiver.Maksimalverdi, inkludert eventuelle opsjoner og forventet prisstigning: NOK 2.000.000,- eks. mva. For nærmere informasjon viser vi til anskaffelsesdokumentene.

Procedure identifier

2021-322156

Internal identifier

21186

Type of procedure

Open

2.1.1 Purpose

Nature of the contract

Services

Main classification

Rådgivningstjenester relatert til rørlegging

2.1.4 Generell informasjon

Additional information

Mercell kunngjøring: https://opic.com/id/afuaqnmnmd

{code|name|legal-basis.OTHER}

Del 5: Lot

5.1 Lot LOT-0000

Title

Rørleggertjenester, rammeavtale

Description

Deltilbud/grupper Det er ikke adgang til å gi tilbud på deler av oppdraget, og ei heller alternative tilbud. Oppdragsgiver har vurdert å dele opp oppdraget, men har kommet til at det ikke er hensiktsmessig for denne anskaffelsen.Oppdragsgiver forbeholder seg retten til å anta hele eller deler av et tilbud. Rammeavtale Anskaffelsen vil bli regulert av vedlagte rammeavtale, med tilhørende standardvilkår. Rammeavtalen har en varighet fra og med 2021-12-01 til og med 2023-11-30 med mulighet for oppdragsgiver til ytterligere forlengelse i inntil 2 år, med 12 måneder av gangen. Oppdragsgiver vil inngå avtale med 1 leverandør. Oppdragsgiver forventer at tilbyder setter seg inn i avtalebestemmelsene og gjør nødvendige avklaringer internt slik at man er klar til å signere kontrakten dersom man blir tildelt kontrakt.

5.1.1 Purpose

Nature of the contract

Services

Main classification

Rådgivningstjenester relatert til rørlegging

Additional classification

Blikkenslager og rørleggerarbeid

Additional classification

VA-installasjoner

Additional classification

Legging av avløpsrør

Additional classification

Arbeid i forbindelse med installasjon av sanitetsutstyr

5.1.2 Place of performance

Country subentity

Viken (NO082)

5.1.3 Estimated duration

Start date

01.12.2021

End date

30.11.2023

5.1.6 Generell informasjon

Reserved participation

None

5.1.11 Procurement documents

Address of the procurement documents

[ https://tendsign.no/public/p_adformsnotice.aspx?UniqueId=afuaqnmnmd ] ---

5.1.12 Terms of procurement

Terms of submission

Electronic submission

Tillatt

Languages in which tenders or requests to participate may be submitted

norsk

Electronic catalogue

{code|name|permission.}

Deadline for receipt of tenders

01.11.2021 12:00:00+02:00

Terms of contract

Electronic invoicing

Ikke tillatt

5.1.15 Techniques

Rammeavtale

None

Information about the dynamic purchasing system

None

5.1.16 Further information, mediation and review

Organisation providing additional information about the procurement procedure

[ Krødsherad kommune ] ---

Del 8: Organisations

8.1 ORG-0001

Official name

Krødsherad kommune

Registration number

964 962 855

Postal address

Kommunehuset

Town

Noresund

Postcode

3536

Country

Norge

Contact point

Karl Petter Kristiansen

Email

karlpetter@innkjopskontoret.no

Roles of this organisation

Notice information

11.1 Notice information

Notice identifier/version

2021-322156 01

Form type

Competition

Notice type

Contract or concession notice – standard regime

Notice dispatch date

24.09.2021 12:00:00+02:00

Languages in which this notice is officially available

norsk (bokmål)

11.2 Publication information

Notice publication number

n.a.

Publication date

24.09.2021

Krødsherad kommune

Referanse
2021-322156
Kunngjøringsdato
24.09.2021
Estimert verdi
Ikke angitt
Type kunngjøring
Kunngjøring av konkurranse

Kategori (CPV)

Konkurransedokumenter

Se alle dokumenter tilhørende konkurransen i oppdragsgiverens støtteverktøy

Gå til dokumenter