Hopp til hovedinnhold
StartSøk og filterUtvikling av en strategisk styringsprogramvare
Konkurranse
Kunngjøring av konkurranse
Utgått
Kunngjort i EØS

Utvikling av en strategisk styringsprogramvare

Anskaffelsens tidslinje (Beta)

Planlegging
0
Resultat
0

IDI har utlyst et anbud for å utvikle en strategisk styringsprogramvare som kan tjene som en digital løsning for riksrevisjoner i deres strategiske ledelsesarbeid. Fullstendige detaljer finner du i anbudsdokumentene.

Del 1: Buyer

1.1 Buyer

Official name

[STIFTELSEN INTOSAI DEVELOPMENT INITIATIVE (IDI)] ---

Activity of the contracting authority

General public services

Del 2: Procedure

2.1 Procedure

Title

Utvikling av en strategisk styringsprogramvare

Description

IDI har utlyst et anbud for å utvikle en strategisk styringsprogramvare som kan tjene som en digital løsning for riksrevisjoner i deres strategiske ledelsesarbeid. Fullstendige detaljer finner du i anbudsdokumentene.

Procedure identifier

2021-322047

Internal identifier

IDI-SPMR-01

Type of procedure

Open

2.1.1 Purpose

Nature of the contract

Supplies

Main classification

Programvare og informasjonssystemer

2.1.3 Value

Estimated value excluding VAT

500 000 NOK

2.1.4 Generell informasjon

Directive 2014/24/EU

Del 5: Lot

5.1 Lot LOT-0000

Title

Utvikling av en strategisk styringsprogramvare

Description

Prosjektet vil være en digital løsning som oversetter veiledningen i IDIs Strategic Management Handbook til praktiske trinnvise oppgaver og tilpassbare formater som muliggjør en effektiv og omfattende prosess. Ambisjonen med Strategic Management Software-prosjektet er å tilby riksrevisjoner over hele verden et digitalisert verktøy som hjelper dem med å utforme og administrere sin strategiske plan og følge med på implementeringen. Programvaren vil bli utviklet i to faser. Den første fasen som dette anbudet gjelder, vil fokusere på (1) Strategisk planlegging og (2) Driftsplanlegging og (3) Budsjettplanlegging, Sporing av utgifter og menneskelige ressurser i den grad det er mulig. Spesifikke detaljer vil bli etablert etter avtale med valgt leverandør. Detaljerte funksjonskrav er beskrevet i vedlegget. Ikke-funksjonelle krav inkluderer ytelse, tilgjengelighet (over 99%), sikkerhet, skalerbarhet, pålitelighet og samsvar.

5.1.1 Purpose

Nature of the contract

Supplies

Main classification

Programvare og informasjonssystemer

5.1.2 Place of performance

Country subentity

Norge (NO0)

5.1.3 Estimated duration

Duration

7 MONTH

5.1.5 Value

Estimated value excluding VAT

500 000 NOK

5.1.6 Generell informasjon

Reserved participation

None

Procurement Project not financed with EU Funds.

5.1.9 Selection criteria

Criterion

Type

Suitability to pursue the professional activity

Description

Budgivning er åpen for: firmaer og konsulenter som jobber på individuell basis. Ikke-kvalifiserte budgivere er: 1) Nåværende faste ansatte i riksrevisjonerpå individuell basis, 2) tidligere IDI-ansatte, 3) konsulenter eller firmaer som har ansatte med nær familieforbindelse til personalet i IDI, og 4) konsulenter eller firmaer som gir betydelige tjenester til IDI (der mottatte IDI-avgifter var over 15% av den totale inntekten til selskapet eller individet i 2019 eller 2020).

Use of this criterion

Used

Information about the second stage of a two-stage procedure

Minimum number of candidates to be invited for the second stage of the procedure

0

5.1.11 Procurement documents

Justification for restricting access to certain procurement documents

{code|name|communication-justification.CODE_FOR_RESTRICTED_DOCUMENT_JUSTIFICATION_REQUIRED_HERE}

Information about restricted documents is available at

[ https://www.idi.no/tenders ] ---

5.1.12 Terms of procurement

Terms of submission

Electronic submission

Ikke tillatt

Languages in which tenders or requests to participate may be submitted

English, norsk

Electronic catalogue

{code|name|permission.}

Variants

Ikke tillatt

Deadline for receipt of tenders

31.07.2021 17:00:00+02:00

Information about public opening

Date/time

31.07.2021 17:00:00+02:00

Terms of contract

Electronic invoicing

Ikke tillatt

5.1.15 Techniques

Rammeavtale

None

Information about the dynamic purchasing system

None

5.1.16 Further information, mediation and review

Review organisation

[ Oslo tingrett ] ---

Organisation providing additional information about the procurement procedure

[ STIFTELSEN INTOSAI DEVELOPMENT INITIATIVE (IDI) ] ---

Organisation receiving requests to participate

[ STIFTELSEN INTOSAI DEVELOPMENT INITIATIVE (IDI) ] ---

Del 8: Organisations

8.1 ORG-0001

Official name

STIFTELSEN INTOSAI DEVELOPMENT INITIATIVE (IDI)

Registration number

980 997 278

Postal address

Stenersgata 2

Town

OSLO

Postcode

OSLO 0184

Country

Norge

Contact point

Laurent Grosse-Kozlowski

Email

laurent.grosse-kozlowski@idi.no

Telephone

+47 41610617

Internet address

www.idi.no

Roles of this organisation

8.1 ORG-0002

Official name

Oslo tingrett

Town

Oslo

Postcode

0164

Country

Norge

Roles of this organisation

Notice information

11.1 Notice information

Notice identifier/version

2021-322047 01

Form type

Competition

Notice type

Contract or concession notice – standard regime

Notice dispatch date

08.07.2021 12:00:00+02:00

Languages in which this notice is officially available

norsk (bokmål)

11.2 Publication information

Notice publication number

n.a.

Publication date

08.07.2021

STIFTELSEN INTOSAI DEVELOPMENT INITIATIVE (IDI)

Referanse
2021-322047
Kunngjøringsdato
08.07.2021
Estimert verdi
500 000 NOK
Type kunngjøring
Kunngjøring av konkurranse
Hovedaktivitet
Alminnelig offentlig tjenesteyting

Kategori (CPV)

Konkurransedokumenter

Se alle dokumenter tilhørende konkurransen i oppdragsgiverens støtteverktøy

Gå til dokumenter