Lekeplassutstyr, rammeavtale
Anskaffelsens tidslinje (Beta)
Konkurransen gjelder rammeavtale for lekeplass- og aktivitetsutstyr og fallunderlag, herunder prosjektering av større leveranser. Anskaffelsen er estimert til å være over EØS-terskelverdi. Behovet er usikkert. Historisk sett har oppdragsgiverne handlet lekeplassutstyr og dertil hørende tjenester for NOK 1-3 mill. eks. mva. hver per år de siste 3 årene. Volumet kan variere både opp og ned, og vil i avtaleperioden være avhengig av blant annet oppdragsgivers behov, aktiviteter, budsjettsituasjon og andre rammefaktorer. Anslått årlig volum: NOK 11.000.000,-kroner eks mva. Anslaget er ikke bindende for oppdragsgiver.Maksimalverdi, inkludert eventuelle opsjoner og forventet prisstigning: NOK 60.000.000,- eks mva. For nærmere informasjon viser vi til anskaffelsesdokumentene.
Del 1: Buyer
1.1 Buyer
Official name
[Sandefjord kommune] ---
Activity of the contracting authority
General public services
Del 2: Procedure
2.1 Procedure
Title
Lekeplassutstyr, rammeavtale
Description
Konkurransen gjelder rammeavtale for lekeplass- og aktivitetsutstyr og fallunderlag, herunder prosjektering av større leveranser. Anskaffelsen er estimert til å være over EØS-terskelverdi. Behovet er usikkert. Historisk sett har oppdragsgiverne handlet lekeplassutstyr og dertil hørende tjenester for NOK 1-3 mill. eks. mva. hver per år de siste 3 årene. Volumet kan variere både opp og ned, og vil i avtaleperioden være avhengig av blant annet oppdragsgivers behov, aktiviteter, budsjettsituasjon og andre rammefaktorer. Anslått årlig volum: NOK 11.000.000,-kroner eks mva. Anslaget er ikke bindende for oppdragsgiver.Maksimalverdi, inkludert eventuelle opsjoner og forventet prisstigning: NOK 60.000.000,- eks mva. For nærmere informasjon viser vi til anskaffelsesdokumentene.
Procedure identifier
2021-315470
Internal identifier
21273
Type of procedure
Open
2.1.1 Purpose
Nature of the contract
Supplies
Main classification
Lekeplassutstyr
2.1.4 Generell informasjon
Additional information
Mercell kunngjøring: https://opic.com/id/afwtekrxhg
Directive 2014/24/EU
Del 5: Lot
5.1 Lot LOT-0000
Title
Lekeplassutstyr, rammeavtale
Description
Deltilbud/grupper Det er ikke adgang til å gi tilbud på deler av oppdraget, og ei heller alternative tilbud. Oppdragsgiver har vurdert å dele opp oppdraget iht FOA §19-4, men har kommet til at det ikke er hensiktsmessig for denne anskaffelsen.Oppdragsgiver forbeholder seg retten til å anta hele eller deler av et tilbud. Rammeavtale Anskaffelsen vil bli regulert av vedlagte rammeavtale, med tilhørende seriøsitetskrav. Rammeavtalen har en varighet fra og med 2022-02-21 til og med 2026-02-20. Oppdragsgiver vil inngå avtale med inntil 3 leverandører, såfremt et tilstrekkelig antall kvalifiserte leverandører gir tilbud. Oppdragsgiver forventer at tilbyder setter seg inn i avtalebestemmelsene og gjør nødvendige avklaringer internt slik at man er klar til å signere kontrakten dersom man blir tildelt kontrakt.
5.1.1 Purpose
Nature of the contract
Supplies
Main classification
Lekeplassutstyr
Additional classification
Utstyr til parker og lekeplasser
5.1.2 Place of performance
Country subentity
Vestfold og Telemark (NO091)
5.1.2 Place of performance
Country subentity
Rogaland (NO0A1)
5.1.3 Estimated duration
Start date
21.02.2022
End date
20.02.2026
5.1.6 Generell informasjon
Reserved participation
None
Procurement Project not financed with EU Funds.
5.1.9 Selection criteria
Criterion
Type
Economic and financial standing
Description
Attester for skatt og MVA Leverandøren skal ha ordnede forhold med hensyn til skatte- og merverdiavgiftsbetaling (ESPD: Del II A.e). Dokumentasjonskrav:Krav til attest for betalt merverdiavgift, skatt og trygdeavgift. Attest utstedt av den kompetente myndighet i medlemslandet, som bekrefter at leverandøren har oppfylt sine forpliktelser med hensyn til betaling av merverdiavgift, skatter og trygdeavgifter i det landet hvor leverandøren/entreprenøren hører hjemme (norsk attest for skatt og MVA er felles og bestilles fra altinn.no, RF-1507, tidligere RF-1244) i samsvar med lovbestemmelsene i landet. Attesten må ikke være eldre enn 6 måneder. I henhold til forskriftens §17-1(4) har ikke oppdragsgiver anledning til å be om attesten dersom han allerede har mottatt den. Dersom du har levert skatteattest til Oppdragsgiver og denne fremdeles er gyldig ved tilbudsinnleveringstidspunktet for denne konkurransen, er du ikke forpliktet til å levere attest nå. Oppgi i så fall når du tidligere har levert attesten, og til hvem. Du kan uansett legge ved attesten frivillig hvis du ønsker det. Leverandøren skal i tillegg levere skatteattest fra alle underleverandører dersom kontraktssummen for den enkelte underleverandør overstiger kr 500.000,- eks. mva. (§7-2(3)). Dette skal leveres senest ved kontraktsinngåelse. Øvrige økonomiske og finansielle krav: Økonomisk og finansiell stilling Krav knyttet til leverandørens økonomiske og finansielle stilling: Det kreves økonomisk kapasitet til å gjennomføre denne kontrakten (ESPD: Del IV B.58-3). Dokumentasjonskrav:Oppdragsgiver vil gjennomføre en vurdering av økonomien gjennom firma- og regnskapsinformasjonssystemet Proff Forvalt (www.forvalt.no). Oppdragsgiver forbeholder seg retten til å innhente supplerende informasjon om tilbyders økonomi. Eventuelt behov for støtte fra andre selskaper for å oppfylle dette kvalifikasjonskravetDersom leverandøren er avhengig av andre selskaper for å oppfylle dette kvalifikasjonskravet, så må det legges frem nødvendig dokumentasjon på dette. Oppdragsgiver forbeholder seg i så fall retten til å innhente supplerende informasjon, bankgarantier eller lignende.
Use of this criterion
Used
Criterion
Type
Technical and professional ability
Description
Krav knyttet til leverandørens tekniske/faglige kvalifikasjoner Leverandøren skal ha tilfredsstillende prosedyrer for å utføre oppdraget på en miljømessig forsvarlig måte (ESPD: Del IV B.58-4). Dokumentasjonskrav:Leverandøren skal vedlegge dokumentasjon for at oppdrag utføres på en miljømessig forsvarlig måte. Dette skal dokumenteres med gyldig sertifikat fra tredjepartsverifisert system (eks Miljøfyrtårn, ISO 14001, EMAS), eller annen relevant dokumentasjon. Eventuelt behov for støtte fra andre selskaper for å oppfylle dette kvalifikasjonskravetDersom leverandøren er avhengig av andre selskaper for å oppfylle dette kvalifikasjonskravet, så skal det legges ved forpliktelseserklæring som viser at tilbyder har rådighet over de nødvendige ressursene.
Use of this criterion
Used
Information about the second stage of a two-stage procedure
Minimum number of candidates to be invited for the second stage of the procedure
0
5.1.11 Procurement documents
Address of the procurement documents
[ https://tendsign.no/public/p_adformsnotice.aspx?UniqueId=afwtekrxhg ] ---
5.1.12 Terms of procurement
Terms of submission
Electronic submission
Tillatt
Address for submission
Languages in which tenders or requests to participate may be submitted
norsk
Electronic catalogue
{code|name|permission.}
Variants
Ikke tillatt
Deadline for receipt of tenders
27.01.2022 12:00:00+02:00
Deadline until which the tender must remain valid
60 DAY
Information about public opening
Date/time
27.01.2022 12:01:00+02:00
Terms of contract
Electronic invoicing
Ikke tillatt
5.1.15 Techniques
Rammeavtale
None
Information about the dynamic purchasing system
None
5.1.16 Further information, mediation and review
Review organisation
[ VESTFOLD TINGRETT ] ---
Organisation providing additional information about the procurement procedure
[ Sandefjord kommune ] ---
Del 8: Organisations
8.1 ORG-0001
Official name
Sandefjord kommune
Registration number
960 572 602
Postal address
Sandefjordsveien 3
Town
Sandefjord
Postcode
3208
Country
Norge
Contact point
Tor Kristian Kristiansen
tor.kristian@innkjopskontoret.no
Internet address
Roles of this organisation
8.1 ORG-0002
Official name
VESTFOLD TINGRETT
Town
Tønsberg
Country
Norge
Roles of this organisation
Notice information
11.1 Notice information
Notice identifier/version
2021-315470 01
Form type
Competition
Notice type
Contract or concession notice – standard regime
Notice dispatch date
13.12.2021 12:00:00+02:00
Languages in which this notice is officially available
norsk (bokmål)
11.2 Publication information
Notice publication number
n.a.
Publication date
13.12.2021
Sandefjord kommune
- Referanse
- 2021-315470
- Kunngjøringsdato
- 13.12.2021
- Estimert verdi
- Ikke angitt
- Type kunngjøring
- Kunngjøring av konkurranse
- Hovedaktivitet
- Alminnelig offentlig tjenesteyting
Kategori (CPV)
Lekeplassutstyr
LekeplassutstyrMusikkinstrumenter, sportsvarer, spill, leker, kunsthåndtverk- og kunstnerartikler, tilbehør.
Musikkinstrumenter, sportsvarer, spill, leker, kunsthåndtverk- og kunstnerartikler, tilbehør.Spill og leker; forlystelsesplassutstyr
Spill og leker; forlystelsesplassutstyrSpilleutstyr til fornøyelsesparker, bord eller selskapsspill
Spilleutstyr til fornøyelsesparker, bord eller selskapsspillKaruseller, husker, skytebaner og andre forlystelsesplassutstyr
Karuseller, husker, skytebaner og andre forlystelsesplassutstyr
Konkurransedokumenter
Se alle dokumenter tilhørende konkurransen i oppdragsgiverens støtteverktøy
Gå til dokumenter