Hopp til hovedinnhold
StartSøk og filterLekeplassutstyr, rammeavtale
Konkurranse
Kunngjøring av konkurranse
Utgått
Kunngjort i EØS

Lekeplassutstyr, rammeavtale

Anskaffelsens tidslinje (Beta)

Planlegging
0
Resultat
0

Konkurransen gjelder rammeavtale for lekeplass- og aktivitetsutstyr og fallunderlag, herunder prosjektering av større leveranser. Anskaffelsen er estimert til å være over EØS-terskelverdi. Behovet er usikkert. Historisk sett har oppdragsgiverne handlet lekeplassutstyr og dertil hørende tjenester for NOK 1-3 mill. eks. mva. hver per år de siste 3 årene. Volumet kan variere både opp og ned, og vil i avtaleperioden være avhengig av blant annet oppdragsgivers behov, aktiviteter, budsjettsituasjon og andre rammefaktorer. Anslått årlig volum: NOK 11.000.000,-kroner eks mva. Anslaget er ikke bindende for oppdragsgiver.Maksimalverdi, inkludert eventuelle opsjoner og forventet prisstigning: NOK 60.000.000,- eks mva. For nærmere informasjon viser vi til anskaffelsesdokumentene.

Del 1: Buyer

1.1 Buyer

Official name

[Sandefjord kommune] ---

Activity of the contracting authority

General public services

Del 2: Procedure

2.1 Procedure

Title

Lekeplassutstyr, rammeavtale

Description

Konkurransen gjelder rammeavtale for lekeplass- og aktivitetsutstyr og fallunderlag, herunder prosjektering av større leveranser. Anskaffelsen er estimert til å være over EØS-terskelverdi. Behovet er usikkert. Historisk sett har oppdragsgiverne handlet lekeplassutstyr og dertil hørende tjenester for NOK 1-3 mill. eks. mva. hver per år de siste 3 årene. Volumet kan variere både opp og ned, og vil i avtaleperioden være avhengig av blant annet oppdragsgivers behov, aktiviteter, budsjettsituasjon og andre rammefaktorer. Anslått årlig volum: NOK 11.000.000,-kroner eks mva. Anslaget er ikke bindende for oppdragsgiver.Maksimalverdi, inkludert eventuelle opsjoner og forventet prisstigning: NOK 60.000.000,- eks mva. For nærmere informasjon viser vi til anskaffelsesdokumentene.

Procedure identifier

2021-315470

Internal identifier

21273

Type of procedure

Open

2.1.1 Purpose

Nature of the contract

Supplies

Main classification

Lekeplassutstyr

2.1.4 Generell informasjon

Additional information

Mercell kunngjøring: https://opic.com/id/afwtekrxhg

Directive 2014/24/EU

Del 5: Lot

5.1 Lot LOT-0000

Title

Lekeplassutstyr, rammeavtale

Description

Deltilbud/grupper Det er ikke adgang til å gi tilbud på deler av oppdraget, og ei heller alternative tilbud. Oppdragsgiver har vurdert å dele opp oppdraget iht FOA §19-4, men har kommet til at det ikke er hensiktsmessig for denne anskaffelsen.Oppdragsgiver forbeholder seg retten til å anta hele eller deler av et tilbud. Rammeavtale Anskaffelsen vil bli regulert av vedlagte rammeavtale, med tilhørende seriøsitetskrav. Rammeavtalen har en varighet fra og med 2022-02-21 til og med 2026-02-20. Oppdragsgiver vil inngå avtale med inntil 3 leverandører, såfremt et tilstrekkelig antall kvalifiserte leverandører gir tilbud. Oppdragsgiver forventer at tilbyder setter seg inn i avtalebestemmelsene og gjør nødvendige avklaringer internt slik at man er klar til å signere kontrakten dersom man blir tildelt kontrakt.

5.1.1 Purpose

Nature of the contract

Supplies

Main classification

Lekeplassutstyr

Additional classification

Utstyr til parker og lekeplasser

5.1.2 Place of performance

Country subentity

Vestfold og Telemark (NO091)

5.1.2 Place of performance

Country subentity

Rogaland (NO0A1)

5.1.3 Estimated duration

Start date

21.02.2022

End date

20.02.2026

5.1.6 Generell informasjon

Reserved participation

None

Procurement Project not financed with EU Funds.

5.1.9 Selection criteria

Criterion

Type

Economic and financial standing

Description

Attester for skatt og MVA Leverandøren skal ha ordnede forhold med hensyn til skatte- og merverdiavgiftsbetaling (ESPD: Del II A.e). Dokumentasjonskrav:Krav til attest for betalt merverdiavgift, skatt og trygdeavgift. Attest utstedt av den kompetente myndighet i medlemslandet, som bekrefter at leverandøren har oppfylt sine forpliktelser med hensyn til betaling av merverdiavgift, skatter og trygdeavgifter i det landet hvor leverandøren/entreprenøren hører hjemme (norsk attest for skatt og MVA er felles og bestilles fra altinn.no, RF-1507, tidligere RF-1244) i samsvar med lovbestemmelsene i landet. Attesten må ikke være eldre enn 6 måneder. I henhold til forskriftens §17-1(4) har ikke oppdragsgiver anledning til å be om attesten dersom han allerede har mottatt den. Dersom du har levert skatteattest til Oppdragsgiver og denne fremdeles er gyldig ved tilbudsinnleveringstidspunktet for denne konkurransen, er du ikke forpliktet til å levere attest nå. Oppgi i så fall når du tidligere har levert attesten, og til hvem. Du kan uansett legge ved attesten frivillig hvis du ønsker det. Leverandøren skal i tillegg levere skatteattest fra alle underleverandører dersom kontraktssummen for den enkelte underleverandør overstiger kr 500.000,- eks. mva. (§7-2(3)). Dette skal leveres senest ved kontraktsinngåelse. Øvrige økonomiske og finansielle krav: Økonomisk og finansiell stilling Krav knyttet til leverandørens økonomiske og finansielle stilling: Det kreves økonomisk kapasitet til å gjennomføre denne kontrakten (ESPD: Del IV B.58-3). Dokumentasjonskrav:Oppdragsgiver vil gjennomføre en vurdering av økonomien gjennom firma- og regnskapsinformasjonssystemet Proff Forvalt (www.forvalt.no). Oppdragsgiver forbeholder seg retten til å innhente supplerende informasjon om tilbyders økonomi. Eventuelt behov for støtte fra andre selskaper for å oppfylle dette kvalifikasjonskravetDersom leverandøren er avhengig av andre selskaper for å oppfylle dette kvalifikasjonskravet, så må det legges frem nødvendig dokumentasjon på dette. Oppdragsgiver forbeholder seg i så fall retten til å innhente supplerende informasjon, bankgarantier eller lignende.

Use of this criterion

Used

Criterion

Type

Technical and professional ability

Description

Krav knyttet til leverandørens tekniske/faglige kvalifikasjoner Leverandøren skal ha tilfredsstillende prosedyrer for å utføre oppdraget på en miljømessig forsvarlig måte (ESPD: Del IV B.58-4). Dokumentasjonskrav:Leverandøren skal vedlegge dokumentasjon for at oppdrag utføres på en miljømessig forsvarlig måte. Dette skal dokumenteres med gyldig sertifikat fra tredjepartsverifisert system (eks Miljøfyrtårn, ISO 14001, EMAS), eller annen relevant dokumentasjon. Eventuelt behov for støtte fra andre selskaper for å oppfylle dette kvalifikasjonskravetDersom leverandøren er avhengig av andre selskaper for å oppfylle dette kvalifikasjonskravet, så skal det legges ved forpliktelseserklæring som viser at tilbyder har rådighet over de nødvendige ressursene.

Use of this criterion

Used

Information about the second stage of a two-stage procedure

Minimum number of candidates to be invited for the second stage of the procedure

0

5.1.11 Procurement documents

Address of the procurement documents

[ https://tendsign.no/public/p_adformsnotice.aspx?UniqueId=afwtekrxhg ] ---

5.1.12 Terms of procurement

Terms of submission

Electronic submission

Tillatt

Languages in which tenders or requests to participate may be submitted

norsk

Electronic catalogue

{code|name|permission.}

Variants

Ikke tillatt

Deadline for receipt of tenders

27.01.2022 12:00:00+02:00

Deadline until which the tender must remain valid

60 DAY

Information about public opening

Date/time

27.01.2022 12:01:00+02:00

Terms of contract

Electronic invoicing

Ikke tillatt

5.1.15 Techniques

Rammeavtale

None

Information about the dynamic purchasing system

None

5.1.16 Further information, mediation and review

Review organisation

[ VESTFOLD TINGRETT ] ---

Organisation providing additional information about the procurement procedure

[ Sandefjord kommune ] ---

Del 8: Organisations

8.1 ORG-0001

Official name

Sandefjord kommune

Registration number

960 572 602

Postal address

Sandefjordsveien 3

Town

Sandefjord

Postcode

3208

Country

Norge

Contact point

Tor Kristian Kristiansen

Email

tor.kristian@innkjopskontoret.no

Internet address

https://www.vois.no/

Roles of this organisation

8.1 ORG-0002

Official name

VESTFOLD TINGRETT

Town

Tønsberg

Country

Norge

Roles of this organisation

Notice information

11.1 Notice information

Notice identifier/version

2021-315470 01

Form type

Competition

Notice type

Contract or concession notice – standard regime

Notice dispatch date

13.12.2021 12:00:00+02:00

Languages in which this notice is officially available

norsk (bokmål)

11.2 Publication information

Notice publication number

n.a.

Publication date

13.12.2021

Konkurransedokumenter

Se alle dokumenter tilhørende konkurransen i oppdragsgiverens støtteverktøy

Gå til dokumenter