21-6796 Digitale møterom prekval NY
Anskaffelsens tidslinje (Beta)
Konkurransepreget dialog om tilrettelegging av nåværende og fremtidige video og møteromsløsninger i NAV Det skal inngås en avtale som dekker NAVs behov for videokommunikasjonsløsninger i avtaleperioden. NAV planlegger at avtalen i hovedsak skal dekke: - videreutvikling, drift og vedlikehold av videokonferanseløsningene - suppleringskjøp av Cisco møteromsløsninger (software/hardware) - konsulentkompetanse innenfor fagområdet - programvare for infoskjermløsninger (som opsjon) - møteromspanel (software/hardware) (som opsjon) - løsninger for smarte bygg (som opsjon).
Del 1: Buyer
1.1 Buyer
Official name
[ARBEIDS- OG VELFERDSETATEN (NAV)] ---
Legal type of the buyer
Central government authority
Activity of the contracting authority
General public services
Del 2: Procedure
2.1 Procedure
Title
21-6796 Digitale møterom prekval NY
Description
Konkurransepreget dialog om tilrettelegging av nåværende og fremtidige video og møteromsløsninger i NAV Det skal inngås en avtale som dekker NAVs behov for videokommunikasjonsløsninger i avtaleperioden. NAV planlegger at avtalen i hovedsak skal dekke: - videreutvikling, drift og vedlikehold av videokonferanseløsningene - suppleringskjøp av Cisco møteromsløsninger (software/hardware) - konsulentkompetanse innenfor fagområdet - programvare for infoskjermløsninger (som opsjon) - møteromspanel (software/hardware) (som opsjon) - løsninger for smarte bygg (som opsjon).
Procedure identifier
2021-307834
Internal identifier
21/6796
Type of procedure
Competitive dialogue
2.1.1 Purpose
Nature of the contract
Services
Main classification
Konsulentvirksomhet i forbindelse med programvare
2.1.3 Value
Estimated value excluding VAT
48 000 000 NOK
2.1.4 Generell informasjon
Directive 2014/24/EU
Del 5: Lot
5.1 Lot LOT-0000
Title
21-6796 Digitale møterom prekval NY
Description
Det skal inngås en rammeavtale som dekker NAVs behov for videokommunikasjonsløsninger i avtaleperioden. Rammeavtalen skal i hovedsak dekke: - løsning for virtuelle møterom til brukerdialog, som også har API-støtte - videreutvikling, drift og vedlikehold av videokonferanseløsningene - suppleringskjøp av Cisco møteromsløsninger (software/hardware) - konsulentkompetanse innenfor fagområdet - Samhandling med Microsoft Teams med støtte for dagens markedsledende plattformer - programvare for infoskjermløsninger (planlegges som opsjon) - møteromspanel (software/hardware) (planlegges som opsjon) - løsninger for smarte bygg (planlegges som opsjon)Anskaffelsens samlede omfang i hele avtaleperioden, inkludert opsjoner, er estimert til 40 - 50 mill. kr inkl. mva. Maksimalt omfang er 60 mil. kr inkl. mva. NAV har gjort en vurdering av anskaffelsens verdi på kunngjøringstidspunktet, og påpeker at omfanget ikke er bindende for oppdragsgiver. Vi viser imidlertid til at de løsningene som partene kommer frem til gjennom dialogen kan få innvirkning på verdien av kontrakten og at denne dermed kan bli større eller mindre enn estimert.
5.1.1 Purpose
Nature of the contract
Services
Main classification
Konsulentvirksomhet i forbindelse med programvare
Additional classification
Datautstyr og -materiell
Additional classification
Konfigurasjoner til datamaskiner
Additional classification
Videokonferanseutstyr
Additional classification
Audiovisuelt (AV) utstyr
Additional classification
Deler til lyd- og videoutstyr
Additional classification
Tilbehør til lyd- og videoutstyr
Additional classification
Programvare for videokonferanser
Additional classification
Reparasjon, vedlikehold og tilhørende tjenester tilknyttet PCer, kontorutstyr, telekommunikasjon og AV-utstyr
Additional classification
Reparasjon og vedlikehold av audiovisuelt og optisk utstyr
Additional classification
Installasjon av videoutstyr
Options
The buyer reserves the right for additional purchases from the contractor, as described here
programvare for infoskjermløsninger (planlegges som opsjon) møteromspanel (software/hardware) (planlegges som opsjon) løsninger for smarte bygg (planlegges som opsjon)
5.1.2 Place of performance
Country subentity
Norge (NO0)
5.1.3 Estimated duration
Duration
24 MONTH
5.1.4 Renewal
Maximum renewals
0
Description
Kan fornyes med 1 + 1 år
5.1.5 Value
Estimated value excluding VAT
48 000 000 NOK
5.1.6 Generell informasjon
Reserved participation
None
Procurement Project not financed with EU Funds.
5.1.9 Selection criteria
Criterion
Type
Suitability to pursue the professional activity
Description
Krav: Det kreves at leverandøren er et lovlig etablert foretak Dokumentasjonskrav: Norske leverandører: Firmaattest fra Brønnøysundregistret Utenlandske leverandører: Attest for registrering i foretaksregister som foreskrevet i lovgivningen i den stat hvor leverandøren er etablert.
Use of this criterion
Used
Criterion
Type
Economic and financial standing
Description
Krav: Norske leverandører skal ha ordnede forhold med hensyn til betaling av skatt og merverdiavgift. Kvalifikasjonskrav Det kreves at leverandøren har tilstrekkelig økonomisk kapasitet til å gjennomføre kontrakten
Use of this criterion
Used
Criterion
Type
Economic and financial standing
Description
Dokumentasjonskrav: Norske leverandører: Attest for skatt og merverdiavgift fra skattemyndighetene, ikke eldre enn 6 måneder regnet fra utløp av frist for mottak av forespørsel om å delta i konkurransen Dokumentasjonskrav: Oppdragsgiver innhenter selv kredittvurdering gjennomført av Experian, se www.experian.no. Dersom leverandøren mener kredittvurderingen ikke vil gi et riktig bilde, bes utfyllende opplysninger sendt med kvalifiseringssøknaden.
Use of this criterion
Used
Criterion
Type
Technical and professional ability
Description
Kvalifikasjonskrav Det kreves god gjennomføringsevne Det kreves god erfaring fra lignende leveranser. Det kreves et godt og velfungerende kvalitetssikringssystem
Use of this criterion
Used
Criterion
Type
Technical and professional ability
Description
Dokumentasjonskrav: -Beskrivelse av leverandørens tekniske kapasitet og faglige kvalifikasjoner. Vedrørende kapasitet bes om en beskrivelse av relevante enheter hos leverandøren. Vedrørende kvalifikasjoner bes om en kortfattet oversikt over generell relevant kompetanse hos leverandøren. Det skal ikke angis hvilke personer som vil tilbys og det skal ikke leveres inn CV-er. -Oversikt over leverandørens gjennomsnittlige årlige arbeidsstyrke og antall medarbeidere i ledelsen i løpet av de siste tre år -Leverandørens 3 viktigste leveranser de siste 3 årene, inkludert en beskrivelse av oppdraget, deres verdi, tidspunkt og mottaker -En beskrivelse av leverandørens kvalitetssikringstiltak/metoder for kvalitetssikring
Use of this criterion
Used
Information about the second stage of a two-stage procedure
Minimum number of candidates to be invited for the second stage of the procedure
3
Maximum number of candidates to be invited for the second stage of the procedure
4
5.1.11 Procurement documents
Address of the procurement documents
[ https://permalink.mercell.com/160626229.aspx ] ---
5.1.12 Terms of procurement
Terms of the procedure
Estimated date of dispatch of the invitations to submit tenders
2021-10-29
Terms of submission
Electronic submission
Tillatt
Address for submission
Languages in which tenders or requests to participate may be submitted
norsk
Electronic catalogue
{code|name|permission.}
Variants
Ikke tillatt
Deadline for receipt of tenders
21.10.2021 12:00:00+02:00
Deadline until which the tender must remain valid
6 MONTH
Terms of contract
Electronic invoicing
Tillatt
5.1.15 Techniques
Rammeavtale
None
Information about the dynamic purchasing system
None
5.1.16 Further information, mediation and review
Review organisation
[ OSLO TINGRETT ] ---
Organisation providing additional information about the procurement procedure
[ ARBEIDS- OG VELFERDSETATEN (NAV) ] ---
Del 8: Organisations
8.1 ORG-0001
Official name
ARBEIDS- OG VELFERDSETATEN (NAV)
Registration number
889640782
Postal address
Postboks 354
Town
Mo i Rana
Postcode
8601
Country
Norge
Contact point
Arne Lidvar Basso
arne.lidvar.basso@nav.no
Telephone
+47 91300250
Internet address
Buyer profile
Roles of this organisation
8.1 ORG-0002
Official name
OSLO TINGRETT
Town
OSLO
Country
Norge
Roles of this organisation
Notice information
11.1 Notice information
Notice identifier/version
2021-307834 01
Form type
Competition
Notice type
Contract or concession notice – standard regime
Notice dispatch date
14.09.2021 12:00:00+02:00
Languages in which this notice is officially available
norsk (bokmål)
11.2 Publication information
Notice publication number
n.a.
Publication date
14.09.2021
ARBEIDS- OG VELFERDSETATEN (NAV)
- Referanse
- 2021-307834
- Kunngjøringsdato
- 14.09.2021
- Estimert verdi
- 48 000 000 NOK
- Type kunngjøring
- Kunngjøring av konkurranse
- Hovedaktivitet
- Alminnelig offentlig tjenesteyting
Kategori (CPV)
Konsulentvirksomhet i forbindelse med programvare
Konsulentvirksomhet i forbindelse med programvareDatatjenester: rådgivning, programvareutvikling, internett og systemstøtte
Datatjenester: rådgivning, programvareutvikling, internett og systemstøtteProgrammering av software og rådgivning
Programmering av software og rådgivningProgramvarerelaterte tjenester
Programvarerelaterte tjenester
Konkurransedokumenter
Se alle dokumenter tilhørende konkurransen i oppdragsgiverens støtteverktøy
Gå til dokumenter