Hopp til hovedinnhold
StartSøk og filterMottak, sortering, bearbeiding og transport av blandet trevirke fra gjenbruksstasjoner

Utgått

Kunngjøring av konkurranseKunngjøringsdato: 09.12.2021
Kunngjort i EØS

Mottak, sortering, bearbeiding og transport av blandet trevirke fra gjenbruksstasjoner

Anskaffelsens tidslinje (Beta)

Planlegging
0
Resultat
0

Formålet med anskaffelsen er avsetning av blandet trevirke som mottas på Renovasjons- og gjenvinningsetaten sine (oppdragsgiver) gjenbruksstasjoner. Fraksjonen med blandet trevirke utgjør en stor andel av den totale avfallsmengden som mottas ved etatens gjenbruksstasjoner. Transport av fraksjonen er per i dag en del av en annen rammeavtale. I ny avtale for sluttbehandling av trevirke så skal transport fra gjenbruksstasjonene til mottakssted være en del av tjenesten som etterspørres.

Del 1: Buyer

1.1 Buyer

Official name

[Oslo kommune v/ Renovasjons- og gjenvinningsetaten] ---

Legal type of the buyer

Body governed by public law, controlled by a regional authority

Activity of the contracting authority

General public services

Del 2: Procedure

2.1 Procedure

Title

Mottak, sortering, bearbeiding og transport av blandet trevirke fra gjenbruksstasjoner

Description

Formålet med anskaffelsen er avsetning av blandet trevirke som mottas på Renovasjons- og gjenvinningsetaten sine (oppdragsgiver) gjenbruksstasjoner. Fraksjonen med blandet trevirke utgjør en stor andel av den totale avfallsmengden som mottas ved etatens gjenbruksstasjoner. Transport av fraksjonen er per i dag en del av en annen rammeavtale. I ny avtale for sluttbehandling av trevirke så skal transport fra gjenbruksstasjonene til mottakssted være en del av tjenesten som etterspørres.

Procedure identifier

2021-307036

Internal identifier

21/15078

Type of procedure

Open

2.1.1 Purpose

Nature of the contract

Services

Main classification

Avfallshåndtering

2.1.3 Value

Estimated value excluding VAT

54 000 000 NOK

2.1.4 Generell informasjon

Directive 2014/24/EU

Del 5: Lot

5.1 Lot LOT-0000

Title

Mottak, sortering, bearbeiding og transport av blandet trevirke fra gjenbruksstasjoner

Description

Formålet med anskaffelsen er avsetning av blandet trevirke som mottas på Renovasjons- og gjenvinningsetaten sine (oppdragsgiver) gjenbruksstasjoner. Fraksjonen med blandet trevirke utgjør en stor andel av den totale avfallsmengden som mottas ved etatens gjenbruksstasjoner. Transport av fraksjonen er per i dag en del av en annen rammeavtale. I ny avtale for sluttbehandling av trevirke så skal transport fra gjenbruksstasjonene til mottakssted være en del av tjenesten som etterspørres.

5.1.1 Purpose

Nature of the contract

Services

Main classification

Avfallshåndtering

Additional classification

Skog og tømmerprodukter

Additional classification

Transporttjenester (bortsett fra avfallstransport)

Additional classification

Avfallshåndtering

Additional classification

Søppelgjenvinningstjenester

Additional classification

Overvåkning, sporing av forurensning og gjenvinning

5.1.2 Place of performance

Country subentity

Norge (NO0)

5.1.3 Estimated duration

Start date

20.02.2022

End date

31.12.2024

5.1.5 Value

Estimated value excluding VAT

54 000 000 NOK

5.1.6 Generell informasjon

Reserved participation

None

Procurement Project not financed with EU Funds.

5.1.9 Selection criteria

Criterion

Type

Suitability to pursue the professional activity

Description

Krav: Leverandøren skal være et lovlig etablert foretak Dokumentasjonskrav: - Norske selskaper: Firmaattest - Utenlandske selskaper: Godtgjørelse på at selskapet er registrert i bransjeregister eller foretaksregister som foreskrevet i lovgivningen i det land hvor leverandøren er etablert.

Use of this criterion

Used

Criterion

Type

Economic and financial standing

Description

Krav: Leverandøren skal ha økonomisk kapasitet til å gjennomføre oppdraget Dokumentasjonskrav: - Foretakets siste årsregnskap inklusive noter, styrets årsberetning og revisors beretning samt nyere opplysninger som har relevans for foretakets regnskapstall. - Oppdragsgiver forbeholder seg retten til å hente ut kredittrating fra Bisnode Credit, og legge dette til grunn i vurderingen.

Use of this criterion

Used

Criterion

Type

Technical and professional ability

Description

Krav Leverandøren skal ha erfaring fra tilsvarende oppdrag. Dokumentasjonskrav: • En oversikt over de viktigste relevante tjenestene som leverandøren har utført i løpet av de 3 siste årene, inkludert opplysninger om kontraktenes verdi, tidspunkt for utførelse og navn på mottaker. Krav: Leverandøren skal ha god gjennomføringsevne Dokumentasjonskrav: En beskrivelse av leverandørens gjennomsnittlige årlige arbeidsstyrke og antallet medarbeidere i ledelsen i løpet av de siste 3 årene. Krav: Det kreves et godt og velfungerende ledelsessystem for kvalitet og miljø for tjenestene som skal leveres. Dokumentasjonskrav: Beskrivelse av miljøledelsestiltak og kvalitetssikringstiltak. Leverandør kan dokumentere at kravet er oppfylt ved fremleggelse av kopi av relevante miljøsertifikater/miljøstandarder slik som ISO 14001, ISO 9001, EMAS, Miljøfyrtårn eller tilsvarende, eller ved at leverandør fremlegger en beskrivelse av firmaets eget system og rutiner.

Use of this criterion

Used

Information about the second stage of a two-stage procedure

Minimum number of candidates to be invited for the second stage of the procedure

0

5.1.11 Procurement documents

Address of the procurement documents

[ http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=318559&B=OSLO ] ---

5.1.12 Terms of procurement

Terms of submission

Electronic submission

Tillatt

Languages in which tenders or requests to participate may be submitted

norsk

Electronic catalogue

{code|name|permission.}

Variants

Ikke tillatt

Deadline for receipt of tenders

14.01.2022 12:00:00+02:00

Deadline until which the tender must remain valid

59 DAY

Information about public opening

Date/time

14.01.2022 12:00:00+02:00

Terms of contract

Electronic invoicing

Ikke tillatt

5.1.15 Techniques

Rammeavtale

None

Information about the dynamic purchasing system

None

5.1.16 Further information, mediation and review

Mediation organisation

[ Oslo Tingrett ] ---

Review organisation

[ Oslo Tingrett ] ---

Organisation providing additional information about the procurement procedure

[ Oslo kommune v/ Renovasjons- og gjenvinningsetaten ] ---

Organisation providing more information on the review procedures

[ Renovasjons- og gjenvinningsetaten ] ---

Organisation receiving requests to participate

[ Oslo kommune v/ Renovasjons- og gjenvinningsetaten ] ---

Del 8: Organisations

8.1 ORG-0001

Official name

Oslo kommune v/ Renovasjons- og gjenvinningsetaten

Registration number

923 954 791

Postal address

Postboks 14 Vollebekk

Town

Oslo

Postcode

0516

Country

Norge

Contact point

Per Valla

Email

per.valla@reg.oslo.kommune.no

Telephone

+47 41572780

Roles of this organisation

8.1 ORG-0002

Official name

Oslo Tingrett

Postal address

CJ Hambros plass 4

Town

Oslo

Postcode

0125

Country

Norge

Roles of this organisation

8.1 ORG-0003

Official name

Oslo Tingrett

Postal address

C.J.Hambros plass 4

Town

Oslo

Postcode

0125

Country

Norge

Email

oslo.tingrett@domstol.no

Telephone

+47 22035200

Roles of this organisation

8.1 ORG-0004

Official name

Renovasjons- og gjenvinningsetaten

Postal address

Pb 14 Vollebekk

Town

Oslo

Postcode

0516

Country

Norge

Roles of this organisation

Notice information

11.1 Notice information

Notice identifier/version

2021-307036 01

Form type

Competition

Notice type

Contract or concession notice – standard regime

Notice dispatch date

09.12.2021 12:00:00+02:00

Languages in which this notice is officially available

norsk (bokmål)

11.2 Publication information

Notice publication number

n.a.

Publication date

09.12.2021

Oslo kommune v/ Renovasjons- og gjenvinningsetaten

Referanse
2021-307036
Estimert verdi
54 000 000 NOK
Type kunngjøring
Kunngjøring av konkurranse
Hovedaktivitet
Alminnelig offentlig tjenesteyting

Kategori (CPV)

Konkurransedokumenter

Se alle dokumenter tilhørende konkurransen i oppdragsgiverens støtteverktøy

Gå til dokumenter