Utgått
Mottak, sortering, bearbeiding og transport av blandet trevirke fra gjenbruksstasjoner
Anskaffelsens tidslinje (Beta)
Formålet med anskaffelsen er avsetning av blandet trevirke som mottas på Renovasjons- og gjenvinningsetaten sine (oppdragsgiver) gjenbruksstasjoner. Fraksjonen med blandet trevirke utgjør en stor andel av den totale avfallsmengden som mottas ved etatens gjenbruksstasjoner. Transport av fraksjonen er per i dag en del av en annen rammeavtale. I ny avtale for sluttbehandling av trevirke så skal transport fra gjenbruksstasjonene til mottakssted være en del av tjenesten som etterspørres.
Del 1: Buyer
1.1 Buyer
Official name
[Oslo kommune v/ Renovasjons- og gjenvinningsetaten] ---
Legal type of the buyer
Body governed by public law, controlled by a regional authority
Activity of the contracting authority
General public services
Del 2: Procedure
2.1 Procedure
Title
Mottak, sortering, bearbeiding og transport av blandet trevirke fra gjenbruksstasjoner
Description
Formålet med anskaffelsen er avsetning av blandet trevirke som mottas på Renovasjons- og gjenvinningsetaten sine (oppdragsgiver) gjenbruksstasjoner. Fraksjonen med blandet trevirke utgjør en stor andel av den totale avfallsmengden som mottas ved etatens gjenbruksstasjoner. Transport av fraksjonen er per i dag en del av en annen rammeavtale. I ny avtale for sluttbehandling av trevirke så skal transport fra gjenbruksstasjonene til mottakssted være en del av tjenesten som etterspørres.
Procedure identifier
2021-307036
Internal identifier
21/15078
Type of procedure
Open
2.1.1 Purpose
Nature of the contract
Services
Main classification
Avfallshåndtering
2.1.3 Value
Estimated value excluding VAT
54 000 000 NOK
2.1.4 Generell informasjon
Directive 2014/24/EU
Del 5: Lot
5.1 Lot LOT-0000
Title
Mottak, sortering, bearbeiding og transport av blandet trevirke fra gjenbruksstasjoner
Description
Formålet med anskaffelsen er avsetning av blandet trevirke som mottas på Renovasjons- og gjenvinningsetaten sine (oppdragsgiver) gjenbruksstasjoner. Fraksjonen med blandet trevirke utgjør en stor andel av den totale avfallsmengden som mottas ved etatens gjenbruksstasjoner. Transport av fraksjonen er per i dag en del av en annen rammeavtale. I ny avtale for sluttbehandling av trevirke så skal transport fra gjenbruksstasjonene til mottakssted være en del av tjenesten som etterspørres.
5.1.1 Purpose
Nature of the contract
Services
Main classification
Avfallshåndtering
Additional classification
Skog og tømmerprodukter
Additional classification
Transporttjenester (bortsett fra avfallstransport)
Additional classification
Avfallshåndtering
Additional classification
Søppelgjenvinningstjenester
Additional classification
Overvåkning, sporing av forurensning og gjenvinning
5.1.2 Place of performance
Country subentity
Norge (NO0)
5.1.3 Estimated duration
Start date
20.02.2022
End date
31.12.2024
5.1.5 Value
Estimated value excluding VAT
54 000 000 NOK
5.1.6 Generell informasjon
Reserved participation
None
Procurement Project not financed with EU Funds.
5.1.9 Selection criteria
Criterion
Type
Suitability to pursue the professional activity
Description
Krav: Leverandøren skal være et lovlig etablert foretak Dokumentasjonskrav: - Norske selskaper: Firmaattest - Utenlandske selskaper: Godtgjørelse på at selskapet er registrert i bransjeregister eller foretaksregister som foreskrevet i lovgivningen i det land hvor leverandøren er etablert.
Use of this criterion
Used
Criterion
Type
Economic and financial standing
Description
Krav: Leverandøren skal ha økonomisk kapasitet til å gjennomføre oppdraget Dokumentasjonskrav: - Foretakets siste årsregnskap inklusive noter, styrets årsberetning og revisors beretning samt nyere opplysninger som har relevans for foretakets regnskapstall. - Oppdragsgiver forbeholder seg retten til å hente ut kredittrating fra Bisnode Credit, og legge dette til grunn i vurderingen.
Use of this criterion
Used
Criterion
Type
Technical and professional ability
Description
Krav Leverandøren skal ha erfaring fra tilsvarende oppdrag. Dokumentasjonskrav: • En oversikt over de viktigste relevante tjenestene som leverandøren har utført i løpet av de 3 siste årene, inkludert opplysninger om kontraktenes verdi, tidspunkt for utførelse og navn på mottaker. Krav: Leverandøren skal ha god gjennomføringsevne Dokumentasjonskrav: En beskrivelse av leverandørens gjennomsnittlige årlige arbeidsstyrke og antallet medarbeidere i ledelsen i løpet av de siste 3 årene. Krav: Det kreves et godt og velfungerende ledelsessystem for kvalitet og miljø for tjenestene som skal leveres. Dokumentasjonskrav: Beskrivelse av miljøledelsestiltak og kvalitetssikringstiltak. Leverandør kan dokumentere at kravet er oppfylt ved fremleggelse av kopi av relevante miljøsertifikater/miljøstandarder slik som ISO 14001, ISO 9001, EMAS, Miljøfyrtårn eller tilsvarende, eller ved at leverandør fremlegger en beskrivelse av firmaets eget system og rutiner.
Use of this criterion
Used
Information about the second stage of a two-stage procedure
Minimum number of candidates to be invited for the second stage of the procedure
0
5.1.11 Procurement documents
Address of the procurement documents
[ http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=318559&B=OSLO ] ---
5.1.12 Terms of procurement
Terms of submission
Electronic submission
Tillatt
Address for submission
Languages in which tenders or requests to participate may be submitted
norsk
Electronic catalogue
{code|name|permission.}
Variants
Ikke tillatt
Deadline for receipt of tenders
14.01.2022 12:00:00+02:00
Deadline until which the tender must remain valid
59 DAY
Information about public opening
Date/time
14.01.2022 12:00:00+02:00
Terms of contract
Electronic invoicing
Ikke tillatt
5.1.15 Techniques
Rammeavtale
None
Information about the dynamic purchasing system
None
5.1.16 Further information, mediation and review
Mediation organisation
[ Oslo Tingrett ] ---
Review organisation
[ Oslo Tingrett ] ---
Organisation providing additional information about the procurement procedure
[ Oslo kommune v/ Renovasjons- og gjenvinningsetaten ] ---
Organisation providing more information on the review procedures
[ Renovasjons- og gjenvinningsetaten ] ---
Organisation receiving requests to participate
[ Oslo kommune v/ Renovasjons- og gjenvinningsetaten ] ---
Del 8: Organisations
8.1 ORG-0001
Official name
Oslo kommune v/ Renovasjons- og gjenvinningsetaten
Registration number
923 954 791
Postal address
Postboks 14 Vollebekk
Town
Oslo
Postcode
0516
Country
Norge
Contact point
Per Valla
per.valla@reg.oslo.kommune.no
Telephone
+47 41572780
Internet address
Roles of this organisation
8.1 ORG-0002
Official name
Oslo Tingrett
Postal address
CJ Hambros plass 4
Town
Oslo
Postcode
0125
Country
Norge
Roles of this organisation
8.1 ORG-0003
Official name
Oslo Tingrett
Postal address
C.J.Hambros plass 4
Town
Oslo
Postcode
0125
Country
Norge
oslo.tingrett@domstol.no
Telephone
+47 22035200
Internet address
Roles of this organisation
8.1 ORG-0004
Official name
Renovasjons- og gjenvinningsetaten
Postal address
Pb 14 Vollebekk
Town
Oslo
Postcode
0516
Country
Norge
Roles of this organisation
Notice information
11.1 Notice information
Notice identifier/version
2021-307036 01
Form type
Competition
Notice type
Contract or concession notice – standard regime
Notice dispatch date
09.12.2021 12:00:00+02:00
Languages in which this notice is officially available
norsk (bokmål)
11.2 Publication information
Notice publication number
n.a.
Publication date
09.12.2021
Oslo kommune v/ Renovasjons- og gjenvinningsetaten
- Referanse
- 2021-307036
- Estimert verdi
- 54 000 000 NOK
- Type kunngjøring
- Kunngjøring av konkurranse
- Hovedaktivitet
- Alminnelig offentlig tjenesteyting
Kategori (CPV)
Konkurransedokumenter
Se alle dokumenter tilhørende konkurransen i oppdragsgiverens støtteverktøy
Gå til dokumenter