Renovasjonstjenester, kirker og gravplasser i Bergen
Anskaffelsens tidslinje (Beta)
Formål med anskaffelsen er å etablere en avtale for å dekke Bergen Kirkelige Fellesråds behov for renovasjonstjenester for næringsavfall. Anskaffelsen gjelder alle renovasjonstjenester, både periodisk tømming og henting, og bestillingsoppdrag, f. eks. leie av containere inkludert henting og tømming.
Del 1: Buyer
1.1 Buyer
Official name
[Bergen Kirkelige Fellesråd] ---
Legal type of the buyer
Body governed by public law, controlled by a regional authority
Activity of the contracting authority
Recreation, culture and religion
Del 2: Procedure
2.1 Procedure
Title
Renovasjonstjenester, kirker og gravplasser i Bergen
Description
Formål med anskaffelsen er å etablere en avtale for å dekke Bergen Kirkelige Fellesråds behov for renovasjonstjenester for næringsavfall. Anskaffelsen gjelder alle renovasjonstjenester, både periodisk tømming og henting, og bestillingsoppdrag, f. eks. leie av containere inkludert henting og tømming.
Procedure identifier
2021-301224
Type of procedure
Open
2.1.1 Purpose
Nature of the contract
Services
Main classification
Avfallstjenester
2.1.3 Value
Estimated value excluding VAT
4 900 000 NOK
2.1.4 Generell informasjon
Directive 2014/24/EU
Del 5: Lot
5.1 Lot LOT-0000
Title
Renovasjonstjenester, kirker og gravplasser i Bergen
Description
Formål med anskaffelsen er å etablere en avtale for å dekke Bergen Kirkelige Fellesråds behov for renovasjonstjenester for næringsavfall. Anskaffelsen gjelder alle renovasjonstjenester, både periodisk tømming og henting, og bestillingsoppdrag, f. eks. leie av containere inkludert henting og tømming. Oppdraget omfatter leie av beholdere, tømming av beholderne, transport av avfallet og kostnader for behandling av avfallet. Anskaffelsen gjelder henting på ca. 72 lokasjoner, i hovedsak, gravplasser og kirker og kirkegårder i Bergen. Kontrakt vil opprettes med BKF. Følgende tjenester skal inngå i avtalen: - Utarbeide avfallsplan for alle lokasjoner. - Leie av beholdere og containere - Tømming av beholdere: henting av fraksjonene i henhold til avfallsplan for den enkelte enhet - Sette beholdere/containere tilbake på hentestedet - Transport til godkjent mottakssted for gjenvinning, forbrenning eller sluttdeponering - Veiing av containernes innhold - - Levering av innsamlingssekker for blandet plastavfall - Levering av trygg emballasje for smittefarlig avfall og risikoavfall, herunder stikkende og skjærende, f. eks sprøytespisser - Håndtering av EE avfall og spesialavfall i tråd med gjeldende regelverk - Behandling av fraksjoner til gjenvinning og sluttdeponering Registrering og loggføring av data om sorteringsgrad, mengde og type avfall spesifisert på den enkelte virksomhet, samt periodisk rapportering av registrerte data - Informasjons og opplæringsaktiviteter overfor oppdragsgiver og dens enheter Årlig gjennomgang av statistikk med fokus på oppnådd optimalisering av avfallsløsningene. Listen ovenfor er ikke å anse som uttømmende. Ved nye og endrede behov, vil avtalen måtte endres etter nærmere avtale.
5.1.1 Purpose
Nature of the contract
Services
Main classification
Avfallstjenester
Additional classification
Avfallshåndtering
Additional classification
Innsamling av avfall
Additional classification
Transport av avfall
Additional classification
Deponering av fast byavfall
Additional classification
Tjenester i forbindelse med forbrenning for avfall
Additional classification
Deponering av forurenset jord
Additional classification
Deponering av giftig avfall unntatt radioaktivt avfall og forurenset jord
Options
The buyer reserves the right for additional purchases from the contractor, as described here
Oppdragsgiver har opsjon på inntil ett års forlengelse.
5.1.2 Place of performance
Postal address
Bergen
5.1.3 Estimated duration
Start date
15.10.2021
End date
22.03.2023
5.1.5 Value
Estimated value excluding VAT
4 900 000 NOK
5.1.6 Generell informasjon
Reserved participation
None
Procurement Project not financed with EU Funds.
5.1.11 Procurement documents
Address of the procurement documents
[ https://permalink.mercell.com/144453028.aspx ] ---
5.1.12 Terms of procurement
Terms of submission
Electronic submission
Tillatt
Address for submission
Languages in which tenders or requests to participate may be submitted
norsk
Electronic catalogue
{code|name|permission.}
Variants
Ikke tillatt
Deadline for receipt of tenders
22.09.2021 12:00:00+02:00
Deadline until which the tender must remain valid
3 MONTH
Information about public opening
Date/time
22.09.2021 12:00:00+02:00
Terms of contract
Electronic invoicing
Ikke tillatt
5.1.15 Techniques
Rammeavtale
None
Information about the dynamic purchasing system
None
5.1.16 Further information, mediation and review
Review organisation
[ Bergen tingrett ] ---
Organisation providing additional information about the procurement procedure
[ Bergen Kirkelige Fellesråd ] ---
Del 8: Organisations
8.1 ORG-0001
Official name
Bergen Kirkelige Fellesråd
Registration number
976994434
Postal address
Marken 34
Town
Bergen
Postcode
5017
Country
Norge
Contact point
Kenneth Jansen
kenneth.jansen@akasia.no
Telephone
+47 90181066
Internet address
Buyer profile
Roles of this organisation
8.1 ORG-0002
Official name
Bergen tingrett
Town
5000 Bergen
Country
Norge
Roles of this organisation
Notice information
11.1 Notice information
Notice identifier/version
2021-301224 01
Form type
Competition
Notice type
Contract or concession notice – standard regime
Notice dispatch date
03.09.2021 12:00:00+02:00
Languages in which this notice is officially available
norsk (bokmål)
11.2 Publication information
Notice publication number
n.a.
Publication date
03.09.2021
Bergen Kirkelige Fellesråd
- Referanse
- 2021-301224
- Kunngjøringsdato
- 03.09.2021
- Estimert verdi
- 4 900 000 NOK
- Type kunngjøring
- Kunngjøring av konkurranse
- Hovedaktivitet
- Fritid, kultur og religion
Kategori (CPV)
Konkurransedokumenter
Se alle dokumenter tilhørende konkurransen i oppdragsgiverens støtteverktøy
Gå til dokumenter