Hopp til hovedinnhold
StartSøk og filterMøbelanskaffelse til Byporten Bodø
Konkurranse
Kunngjøring av konkurranse
Utgått
Kunngjort i EØS

Møbelanskaffelse til Byporten Bodø

Anskaffelsens tidslinje (Beta)

Planlegging
0
Resultat
0

Fylkesmannen i Nordland inviterer til konkurranse om kjøp av kontormøbler og løst inventar med tilhørende tjenester til sitt nye kontorsted i Bodø. Anskaffelsen omhandler; kontor- og møteromsmøbler, kantine møblement samt diverse løst inventar

Del 1: Buyer

1.1 Buyer

Official name

[Fylkesmannen i Nordland] ---

Legal type of the buyer

Central government authority

Activity of the contracting authority

General public services

Del 2: Procedure

2.1 Procedure

Title

Møbelanskaffelse til Byporten Bodø

Description

Fylkesmannen i Nordland inviterer til konkurranse om kjøp av kontormøbler og løst inventar med tilhørende tjenester til sitt nye kontorsted i Bodø. Anskaffelsen omhandler; kontor- og møteromsmøbler, kantine møblement samt diverse løst inventar

Procedure identifier

2020-398531

Internal identifier

2020/3965

Type of procedure

Open

2.1.1 Purpose

Nature of the contract

Supplies

Main classification

Kontormøbler

2.1.3 Value

Estimated value excluding VAT

6 000 000 NOK

2.1.4 Generell informasjon

Directive 2014/24/EU

Del 5: Lot

5.1 Lot LOT-0000

Title

Møbelanskaffelse til Byporten Bodø

Description

Fylkesmannen i Nordland inviterer til konkurranse for anskaffelse av møblement til sitt nye kontorbygg i Bodø. Anskaffelsen omhandler kontor- og møteromsmøbler, kantine møblement samt diverse løst inventar.

5.1.1 Purpose

Nature of the contract

Supplies

Main classification

Kontormøbler

Additional classification

Møbler

Additional classification

Skrivebord og bord

Additional classification

Skrivebord

Additional classification

Bord

Additional classification

Skap

Additional classification

Bokhyller

Additional classification

Diverse møbler

Additional classification

Reolsystemer

Additional classification

Arbeidsbenker

Additional classification

Modulmøbler

Additional classification

Møbler til møterom

Additional classification

Møbler til venterom og resepsjoner

Additional classification

Diverse inventar

Options

The buyer reserves the right for additional purchases from the contractor, as described here

Oppdragsgiver holder anskaffelse av resepsjonsdisk foajé som en opsjon. Ved utløsning av opsjonen vil valgt leverandør sammen med oppdragsgivers interiørarkitekt samarbeide om omfang og design.

5.1.2 Place of performance

Postal address

BODØ

5.1.3 Estimated duration

Start date

15.10.2020

End date

31.10.2020

5.1.5 Value

Estimated value excluding VAT

6 000 000 NOK

5.1.6 Generell informasjon

Reserved participation

None

Procurement Project not financed with EU Funds.

5.1.9 Selection criteria

Criterion

Type

Suitability to pursue the professional activity

Description

Leverandøren skal være registrert i et foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert. Norske leverandøren skal ha ordnede forhold med hensyn til betaling av skatt, arbeidsgiveravgift og merverdiavgift. Dokumenteres med attest for skatt og merverdiavgift, ikke eldre enn 6 mnd. regnet fra fristen for å levere tilbud.

Use of this criterion

Used

Criterion

Type

Economic and financial standing

Description

Leverandør skal ha det økonomiske grunnlag som er nødvendig for å kunne oppfylle kontraktens forpliktelser.

Use of this criterion

Used

Criterion

Type

Economic and financial standing

Description

Krav til dette er kredittvurdering som baserer seg på siste kjente regnskapstall.

Use of this criterion

Used

Criterion

Type

Technical and professional ability

Description

1) Leverandøren skal ha erfaring fra sammenlignbare oppdrag 2) Leverandøren skal ha et velfungerende kvalitetssystem tilpasset kontraktens innhold 3) Leverandøren skal ha et velfungerende miljøledelsessystem

Use of this criterion

Used

Criterion

Type

Technical and professional ability

Description

1) Leverandør må oppgi inntil tre relevante referanser 2) Dersom leverandøren er sertifisert etter ISO 9001 innenfor tjenesteområdet, eller tilsvarende standarder, skal det fremlegges kopi av gyldig sertifikat for å dokumentere oppfyllelse av kravet. Dersom leverandør ikke er sertifisert skal det gis en overordnet beskrivelse av leverandørens system for kvalitetssikringstiltak herunder en oversikt over kontrollplaner og sjekklister som er relevant for denne kontrakten, maks 1-2 sider utover ev. innholdsfortegnelse. 3) Dersom leverandøren er sertifisert etter ISO 14001, Miljøfyrtårn eller tilsvarende 3. partsverifiserte systemer vil det være tilfredsstillende å fremlegge kopi av gyldig sertifikat. Dersom leverandør ikke er sertifisert skal det gis en kort beskrivelse av leverandørens miljøledelsessystem, maks 1-2 sider utover ev. innholdsfortegnelse.

Use of this criterion

Used

Information about the second stage of a two-stage procedure

Minimum number of candidates to be invited for the second stage of the procedure

0

5.1.11 Procurement documents

Address of the procurement documents

[ http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=273234&B=DFO ] ---

5.1.12 Terms of procurement

Terms of submission

Electronic submission

Tillatt

Languages in which tenders or requests to participate may be submitted

norsk

Electronic catalogue

{code|name|permission.}

Variants

Ikke tillatt

Deadline for receipt of tenders

29.07.2020 12:00:00+02:00

Deadline until which the tender must remain valid

64 DAY

Information about public opening

Date/time

29.07.2020 12:00:00+02:00

Place

Moloveien 10, 8002 Bodø

Terms of contract

Conditions relating to the performance of the contract

- Standard kontraktsvilkår varer -Kontraktsvilkår for ivaretakelse av grunnleggende menneskerettigheter i leverandørkjeden

Electronic invoicing

Tillatt

5.1.15 Techniques

Rammeavtale

None

Information about the dynamic purchasing system

None

5.1.16 Further information, mediation and review

Review organisation

[ Salten tingrett ] ---

Organisation providing additional information about the procurement procedure

[ Fylkesmannen i Nordland ] ---

Organisation receiving requests to participate

[ Fylkesmannen i Nordland ] ---

Del 8: Organisations

8.1 ORG-0001

Official name

Fylkesmannen i Nordland

Registration number

974 764 687

Postal address

Moloveien 10

Town

BODØ

Postcode

8003

Country

Norge

Contact point

Tino Andre Østensen

Email

fmnotio@fylkesmannen.no

Telephone

+47 92458982

Roles of this organisation

8.1 ORG-0002

Official name

Salten tingrett

Postal address

Postboks 322

Town

Bodø

Postcode

8001

Country

Norge

Email

salten.tingrett@domstol.no

Telephone

+47 75434800

Roles of this organisation

Notice information

11.1 Notice information

Notice identifier/version

2020-398531 01

Form type

Competition

Notice type

Contract or concession notice – standard regime

Notice dispatch date

23.06.2020 12:00:00+02:00

Languages in which this notice is officially available

norsk (bokmål)

11.2 Publication information

Notice publication number

n.a.

Publication date

23.06.2020

Fylkesmannen i Nordland

Referanse
2020-398531
Kunngjøringsdato
23.06.2020
Estimert verdi
6 000 000 NOK
Type kunngjøring
Kunngjøring av konkurranse
Hovedaktivitet
Alminnelig offentlig tjenesteyting

Kategori (CPV)

Konkurransedokumenter

Se alle dokumenter tilhørende konkurransen i oppdragsgiverens støtteverktøy

Gå til dokumenter