Hopp til hovedinnhold
StartSøk og filter2020-04 Forbruksmateriell Vers. 3
Konkurranse
Kunngjøring av konkurranse
Utgått
Kunngjort i EØS

2020-04 Forbruksmateriell Vers. 3

Anskaffelsens tidslinje (Beta)

Planlegging
0
Resultat
0

Oppdragsgiver har som formål å inngå rammeavtale for kjøp av forbruksvarer for ovennevnte kommuners enheter. ROR Innkjøp og NII er kontraktspart for alle ROR og NII kommunene. ROR signerer avtale på vegne av alle ROR kommunene som er med i konkurransen.  For NII vil avtalen signeres av alle kommune. Det vil i avtaleperioden bli en kontaktperson for ROR Innkjøp og en for NII. Brukere av avtalen vil i hovedsak være alle enheter i kommunene.

Del 1: Buyer

1.1 Buyer

Official name

[Molde Kommune] ---

Legal type of the buyer

Regional authority

Activity of the contracting authority

General public services

Del 2: Procedure

2.1 Procedure

Title

2020-04 Forbruksmateriell Vers. 3

Description

Oppdragsgiver har som formål å inngå rammeavtale for kjøp av forbruksvarer for ovennevnte kommuners enheter. ROR Innkjøp og NII er kontraktspart for alle ROR og NII kommunene. ROR signerer avtale på vegne av alle ROR kommunene som er med i konkurransen.  For NII vil avtalen signeres av alle kommune. Det vil i avtaleperioden bli en kontaktperson for ROR Innkjøp og en for NII. Brukere av avtalen vil i hovedsak være alle enheter i kommunene.

Procedure identifier

2020-397570

Type of procedure

Open

2.1.1 Purpose

Nature of the contract

Supplies

Main classification

Kontorutstyr

2.1.3 Value

Estimated value excluding VAT

60 000 000 NOK

2.1.4 Generell informasjon

Directive 2014/24/EU

Del 5: Lot

5.1 Lot LOT-0000

Title

2020-04 Forbruksmateriell Vers. 3

Description

Oppdragsgiver ønsker tilbud innen produktkategoriene: - Delkonkurranse 1: Kontor- og datarekvisita, kopipapir og skolerekvisita - Delkonkurranse 2: Mykpapir, renholdsprodukter og engangsartikler - Delkonkurranse 3: Catering og cateringemballasje for storkjøkken og kantine Med unntak av - Engangshansker - Vaskekluter/vaskevotter - Legebenkpapir - Engangsforkle Da oppdragsgiver har egne avtaler for dette. Oppdragsgiver gjør oppmerksom på at den oversikt over varer som fremgår av anskaffelsesdokumentene, prisskjema vedlegg 03, ikke må betraktes som uttømmende/endelig, og at nye varer innenfor segmentet vil kunne komme til under kontraktens løpetid. Brukere av avtalen vil i hovedsak være alle enheter i kommunene. Spesielle   forbehold   knyttet   til varegruppene: Delkonkurranse 1: Kommunenes storkjøkken i ROR- Innkjøp  er ikke omfattet   av rammeavtale   hva gjelder  kaffe,  te og småkaker.  Det er inngått egen rammeavtale   for disse. Resterende enheter i ROR- Innkjøp vil kjøpe kaffe og te, småkaker etc. på denne avtalen. NII er heller ikke omfattet av rammeavtalens kaffe, te og småkaker, men vil ha opsjon på å tiltre etter nærmere avtale. Kaffefilter er inkludert i delkonkurranse 1. Delkonkurranse 3: Catering og cateringemballasje for storkjøkken og kantine.  Dersom valgt leverandør ikke har en spesiell type emballasje egnet til spesialmat, forbeholder oppdragsgivers seg retten til å handle emballasjen fra annen leverandør inntil leverandøren (eventuelt) har skaffet riktige produkter. Dette vil gjelde noen få brukere i forbindelse med spesialdietter.

5.1.1 Purpose

Nature of the contract

Supplies

Main classification

Kontorutstyr

Additional classification

Kopieringspapir

Additional classification

Engangsprodukter til cateringvirksomhet

Additional classification

Cateringutstyr

Additional classification

Lett cateringutstyr

Additional classification

Rengjøringsmidler

Additional classification

Rengjøringspreparater

Additional classification

Toalettpapir, lommetørkler, håndklær og servietter

Additional classification

Mindre kontorutstyr

Additional classification

Undervisningsutstyr

Additional classification

Undervisningsmaterialer

5.1.2 Place of performance

Country subentity

Møre og Romsdal (NO0A3)

5.1.3 Estimated duration

Duration

24 MONTH

5.1.4 Renewal

Maximum renewals

0

Description

Opsjon 1 år+ 1 år

5.1.5 Value

Estimated value excluding VAT

60 000 000 NOK

5.1.6 Generell informasjon

Reserved participation

None

Procurement Project not financed with EU Funds.

5.1.11 Procurement documents

Address of the procurement documents

[ https://permalink.mercell.com/139191738.aspx ] ---

5.1.12 Terms of procurement

Terms of submission

Electronic submission

Tillatt

Languages in which tenders or requests to participate may be submitted

norsk

Electronic catalogue

{code|name|permission.}

Variants

Ikke tillatt

Deadline for receipt of tenders

30.10.2020 12:00:00+02:00

Deadline until which the tender must remain valid

3 MONTH

Information about public opening

Date/time

30.10.2020 12:00:00+02:00

Terms of contract

Electronic invoicing

Ikke tillatt

5.1.15 Techniques

Rammeavtale

Framework agreement, without reopening of competition

Maximum number of participants

1

Information about the dynamic purchasing system

None

5.1.16 Further information, mediation and review

Review organisation

[ Romsdal tingrett ] ---

Organisation providing additional information about the procurement procedure

[ Molde Kommune ] ---

Del 8: Organisations

8.1 ORG-0001

Official name

Molde Kommune

Registration number

921221967

Postal address

Rådhusplassen 1

Town

MOLDE

Postcode

6413

Country

Norge

Contact point

Mary-Ann Kvammen

Email

mary-ann.kvammen@molde.kommune.no

Telephone

+47 71111394

Fax

+47 71111025

Roles of this organisation

Buyer

8.1 ORG-0002

Official name

Romsdal tingrett

Town

Molde

Postcode

6404

Country

Norge

Roles of this organisation

Notice information

11.1 Notice information

Notice identifier/version

2020-397570 01

Form type

Competition

Notice type

Contract or concession notice – standard regime

Notice dispatch date

28.09.2020 12:00:00+02:00

Languages in which this notice is officially available

norsk (bokmål)

11.2 Publication information

Notice publication number

n.a.

Publication date

28.09.2020

Molde Kommune

Referanse
2020-397570
Kunngjøringsdato
28.09.2020
Estimert verdi
60 000 000 NOK
Type kunngjøring
Kunngjøring av konkurranse
Hovedaktivitet
Alminnelig offentlig tjenesteyting

Kategori (CPV)

Konkurransedokumenter

Se alle dokumenter tilhørende konkurransen i oppdragsgiverens støtteverktøy

Gå til dokumenter