2020-04 Forbruksmateriell Vers. 3
Anskaffelsens tidslinje (Beta)
Oppdragsgiver har som formål å inngå rammeavtale for kjøp av forbruksvarer for ovennevnte kommuners enheter. ROR Innkjøp og NII er kontraktspart for alle ROR og NII kommunene. ROR signerer avtale på vegne av alle ROR kommunene som er med i konkurransen. For NII vil avtalen signeres av alle kommune. Det vil i avtaleperioden bli en kontaktperson for ROR Innkjøp og en for NII. Brukere av avtalen vil i hovedsak være alle enheter i kommunene.
Del 1: Buyer
1.1 Buyer
Official name
[Molde Kommune] ---
Legal type of the buyer
Regional authority
Activity of the contracting authority
General public services
Del 2: Procedure
2.1 Procedure
Title
2020-04 Forbruksmateriell Vers. 3
Description
Oppdragsgiver har som formål å inngå rammeavtale for kjøp av forbruksvarer for ovennevnte kommuners enheter. ROR Innkjøp og NII er kontraktspart for alle ROR og NII kommunene. ROR signerer avtale på vegne av alle ROR kommunene som er med i konkurransen. For NII vil avtalen signeres av alle kommune. Det vil i avtaleperioden bli en kontaktperson for ROR Innkjøp og en for NII. Brukere av avtalen vil i hovedsak være alle enheter i kommunene.
Procedure identifier
2020-397570
Type of procedure
Open
2.1.1 Purpose
Nature of the contract
Supplies
Main classification
Kontorutstyr
2.1.3 Value
Estimated value excluding VAT
60 000 000 NOK
2.1.4 Generell informasjon
Directive 2014/24/EU
Del 5: Lot
5.1 Lot LOT-0000
Title
2020-04 Forbruksmateriell Vers. 3
Description
Oppdragsgiver ønsker tilbud innen produktkategoriene: - Delkonkurranse 1: Kontor- og datarekvisita, kopipapir og skolerekvisita - Delkonkurranse 2: Mykpapir, renholdsprodukter og engangsartikler - Delkonkurranse 3: Catering og cateringemballasje for storkjøkken og kantine Med unntak av - Engangshansker - Vaskekluter/vaskevotter - Legebenkpapir - Engangsforkle Da oppdragsgiver har egne avtaler for dette. Oppdragsgiver gjør oppmerksom på at den oversikt over varer som fremgår av anskaffelsesdokumentene, prisskjema vedlegg 03, ikke må betraktes som uttømmende/endelig, og at nye varer innenfor segmentet vil kunne komme til under kontraktens løpetid. Brukere av avtalen vil i hovedsak være alle enheter i kommunene. Spesielle forbehold knyttet til varegruppene: Delkonkurranse 1: Kommunenes storkjøkken i ROR- Innkjøp er ikke omfattet av rammeavtale hva gjelder kaffe, te og småkaker. Det er inngått egen rammeavtale for disse. Resterende enheter i ROR- Innkjøp vil kjøpe kaffe og te, småkaker etc. på denne avtalen. NII er heller ikke omfattet av rammeavtalens kaffe, te og småkaker, men vil ha opsjon på å tiltre etter nærmere avtale. Kaffefilter er inkludert i delkonkurranse 1. Delkonkurranse 3: Catering og cateringemballasje for storkjøkken og kantine. Dersom valgt leverandør ikke har en spesiell type emballasje egnet til spesialmat, forbeholder oppdragsgivers seg retten til å handle emballasjen fra annen leverandør inntil leverandøren (eventuelt) har skaffet riktige produkter. Dette vil gjelde noen få brukere i forbindelse med spesialdietter.
5.1.1 Purpose
Nature of the contract
Supplies
Main classification
Kontorutstyr
Additional classification
Kopieringspapir
Additional classification
Engangsprodukter til cateringvirksomhet
Additional classification
Cateringutstyr
Additional classification
Lett cateringutstyr
Additional classification
Rengjøringsmidler
Additional classification
Rengjøringspreparater
Additional classification
Toalettpapir, lommetørkler, håndklær og servietter
Additional classification
Mindre kontorutstyr
Additional classification
Undervisningsutstyr
Additional classification
Undervisningsmaterialer
5.1.2 Place of performance
Country subentity
Møre og Romsdal (NO0A3)
5.1.3 Estimated duration
Duration
24 MONTH
5.1.4 Renewal
Maximum renewals
0
Description
Opsjon 1 år+ 1 år
5.1.5 Value
Estimated value excluding VAT
60 000 000 NOK
5.1.6 Generell informasjon
Reserved participation
None
Procurement Project not financed with EU Funds.
5.1.11 Procurement documents
Address of the procurement documents
[ https://permalink.mercell.com/139191738.aspx ] ---
5.1.12 Terms of procurement
Terms of submission
Electronic submission
Tillatt
Address for submission
Languages in which tenders or requests to participate may be submitted
norsk
Electronic catalogue
{code|name|permission.}
Variants
Ikke tillatt
Deadline for receipt of tenders
30.10.2020 12:00:00+02:00
Deadline until which the tender must remain valid
3 MONTH
Information about public opening
Date/time
30.10.2020 12:00:00+02:00
Terms of contract
Electronic invoicing
Ikke tillatt
5.1.15 Techniques
Rammeavtale
Framework agreement, without reopening of competition
Maximum number of participants
1
Information about the dynamic purchasing system
None
5.1.16 Further information, mediation and review
Review organisation
[ Romsdal tingrett ] ---
Organisation providing additional information about the procurement procedure
[ Molde Kommune ] ---
Del 8: Organisations
8.1 ORG-0001
Official name
Molde Kommune
Registration number
921221967
Postal address
Rådhusplassen 1
Town
MOLDE
Postcode
6413
Country
Norge
Contact point
Mary-Ann Kvammen
mary-ann.kvammen@molde.kommune.no
Telephone
+47 71111394
Fax
+47 71111025
Internet address
Buyer profile
Roles of this organisation
Buyer
8.1 ORG-0002
Official name
Romsdal tingrett
Town
Molde
Postcode
6404
Country
Norge
Roles of this organisation
Notice information
11.1 Notice information
Notice identifier/version
2020-397570 01
Form type
Competition
Notice type
Contract or concession notice – standard regime
Notice dispatch date
28.09.2020 12:00:00+02:00
Languages in which this notice is officially available
norsk (bokmål)
11.2 Publication information
Notice publication number
n.a.
Publication date
28.09.2020
Molde Kommune
- Referanse
- 2020-397570
- Kunngjøringsdato
- 28.09.2020
- Estimert verdi
- 60 000 000 NOK
- Type kunngjøring
- Kunngjøring av konkurranse
- Hovedaktivitet
- Alminnelig offentlig tjenesteyting
Kategori (CPV)
Konkurransedokumenter
Se alle dokumenter tilhørende konkurransen i oppdragsgiverens støtteverktøy
Gå til dokumenter