Anskaffelse av bedriftshelsetjeneste (BHT) for Sykehusbygg HF
Anskaffelsens tidslinje (Beta)
For å bistå Sykehusbygg HF med bedriftshelsetjenester (BHT) i forbindelse med daglig drift ønskes avtale med en leverandør som kan ivareta våre interesser og utføre aktuelle oppdrag. Sykehusbygg er en IA-bedrift. Det skal anskaffes BHT ihht Arbeidsmiljølovens §3-3 inkl. forskrift. Foretaket består pr i dag av ca 160 ansatte samt ca 50 innleide. Foretaket er voksende.
Del 1: Buyer
1.1 Buyer
Official name
[Sykehusbygg HF] ---
Legal type of the buyer
Body governed by public law
Del 2: Procedure
2.1 Procedure
Title
Anskaffelse av bedriftshelsetjeneste (BHT) for Sykehusbygg HF
Description
For å bistå Sykehusbygg HF med bedriftshelsetjenester (BHT) i forbindelse med daglig drift ønskes avtale med en leverandør som kan ivareta våre interesser og utføre aktuelle oppdrag. Sykehusbygg er en IA-bedrift. Det skal anskaffes BHT ihht Arbeidsmiljølovens §3-3 inkl. forskrift. Foretaket består pr i dag av ca 160 ansatte samt ca 50 innleide. Foretaket er voksende.
Procedure identifier
2020-381927
Internal identifier
20/00093
Type of procedure
Open
2.1.1 Purpose
Nature of the contract
Services
Main classification
Bedriftshelsetjenester
2.1.4 Generell informasjon
Additional information
Anskaffelse av bedriftshelsetjeneste til Sykehusbygg HF. Tilbud skal innleveres skriftlig via KGV-light.
Directive 2014/24/EU
Del 5: Lot
5.1 Lot LOT-0000
Title
Anskaffelse av bedriftshelsetjeneste (BHT) for Sykehusbygg HF
Description
For å bistå Sykehusbygg med bedriftshelsetjenester (BHT) forbindelse med daglig drift ønskes rammeavtale med leverandør som kan ivareta våre interesser og utføre aktuelle oppdrag. Sykehusbygg er en IA-bedrift. Det skal anskaffes BHT ihht Arbeidsmiljølovens §3-3 inkl. forskrift. Foretaket består pr i dag av ca 160 ansatte samt ca 50 innleide. Foretaket er voksende.
5.1.1 Purpose
Nature of the contract
Services
Main classification
Bedriftshelsetjenester
Additional classification
Bedriftshelsetjenester
Additional classification
Helse- og sosial tjenesteyting
Options
The buyer reserves the right for additional purchases from the contractor, as described here
Forlengelse av kontraktens løpetid fra 2 år til 3 eller 4 år. Ev. tilhørende tilleggstjenester (kurs ol)
5.1.2 Place of performance
Postal address
Trondheim
5.1.3 Estimated duration
Duration
24 MONTH
5.1.4 Renewal
Maximum renewals
0
Description
Kontrakten kan forlenges i 2 år/1+1 år, til maksimal kontrakts-lengde 4 år
5.1.6 Generell informasjon
Reserved participation
None
The names and professional qualifications of the staff assigned to perform the contract must be given
{code|name|requirement-stage.}
Procurement Project not financed with EU Funds.
Additional information
Komplett konkurransegrunnlag ligger vedlagt denne kunngjøringen. På grunn av avvikling av ferie vil innkomne spørsmål ikke nødvendigvis bli besvart umiddelbart, dette gjelder særlig spørsmål innkommet i perioden 10.juli - 5.august
5.1.9 Selection criteria
Criterion
Type
Suitability to pursue the professional activity
Description
Ja, se konkurransegrunnlaget.
Use of this criterion
Used
Criterion
Type
Economic and financial standing
Description
Ja, se konkurransegrunnlaget.
Use of this criterion
Used
Criterion
Type
Economic and financial standing
Description
Ja, se konkurransegrunnlaget.
Use of this criterion
Used
Criterion
Type
Technical and professional ability
Description
Ja, se konkurransegrunnlaget.
Use of this criterion
Used
Criterion
Type
Technical and professional ability
Description
Ja , se konkurransegrunnlaget.
Use of this criterion
Used
Information about the second stage of a two-stage procedure
Minimum number of candidates to be invited for the second stage of the procedure
0
5.1.11 Procurement documents
Address of the procurement documents
[ http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=273361&B=KGVLIGHT ] ---
5.1.12 Terms of procurement
Terms of submission
Electronic submission
Tillatt
Address for submission
Languages in which tenders or requests to participate may be submitted
norsk
Electronic catalogue
{code|name|permission.}
Variants
Ikke tillatt
Deadline for receipt of tenders
01.09.2020 12:00:00+02:00
Deadline until which the tender must remain valid
61 DAY
Information about public opening
Date/time
01.09.2020 12:15:00+02:00
Place
Hos oppdragsgiver
Additional information
Kun oppdragsgiver har tilgang til tilbudsåpning
Terms of contract
Electronic invoicing
Ikke tillatt
Information about review deadlines
Se orientering om innstilling som sendes ut deltakende firma, etter endt konkurranse
5.1.15 Techniques
Rammeavtale
Framework agreement, without reopening of competition
Maximum number of participants
1
Information about the dynamic purchasing system
None
5.1.16 Further information, mediation and review
Review organisation
[ Sør-Trøndelag tingrett ] ---
Organisation providing additional information about the procurement procedure
[ Sykehusbygg HF ] ---
Organisation receiving requests to participate
[ Sykehusbygg HF ] ---
Del 8: Organisations
8.1 ORG-0001
Official name
Sykehusbygg HF
Registration number
814 630 722
Town
Trondheim
Postcode
7031
Country
Norge
Contact point
Lillian Slåtsve
lillian.slatsve@sykehusbygg.no
Telephone
+47 93009644
Internet address
Roles of this organisation
8.1 ORG-0002
Official name
Sør-Trøndelag tingrett
Postal address
7030
Town
trondheim
Postcode
7030
Country
Norge
Roles of this organisation
Notice information
11.1 Notice information
Notice identifier/version
2020-381927 01
Form type
Competition
Notice type
Contract or concession notice – standard regime
Notice dispatch date
25.06.2020 12:00:00+02:00
Languages in which this notice is officially available
norsk (bokmål)
11.2 Publication information
Notice publication number
n.a.
Publication date
25.06.2020
Sykehusbygg HF
- Referanse
- 2020-381927
- Kunngjøringsdato
- 25.06.2020
- Estimert verdi
- Ikke angitt
- Type kunngjøring
- Kunngjøring av konkurranse
Kategori (CPV)
Konkurransedokumenter
Se alle dokumenter tilhørende konkurransen i oppdragsgiverens støtteverktøy
Gå til dokumenter