Hopp til hovedinnhold
StartSøk og filterAnskaffelse - Møbler til barnehage og SFO, 2020 (2)
Konkurranse
Kunngjøring av konkurranse
Utgått
Kunngjort i EØS

Anskaffelse - Møbler til barnehage og SFO, 2020 (2)

Anskaffelsens tidslinje (Beta)

Planlegging
0
Resultat
0

Gjennom denne anskaffelsen ønsker oppdragsgiver å inngå rammeavtale med en leverandør. Formålet med avtalen er å dekke Kundenes behov for møbler til barnehage og SFO i henhold kravspesifikasjon.

Del 1: Buyer

1.1 Buyer

Official name

[Ålesund kommune] ---

Legal type of the buyer

Regional authority

Activity of the contracting authority

General public services

Del 2: Procedure

2.1 Procedure

Title

Anskaffelse - Møbler til barnehage og SFO, 2020 (2)

Description

Gjennom denne anskaffelsen ønsker oppdragsgiver å inngå rammeavtale med en leverandør. Formålet med avtalen er å dekke Kundenes behov for møbler til barnehage og SFO i henhold kravspesifikasjon.

Procedure identifier

2020-379089

Internal identifier

20/23

Type of procedure

Open

2.1.1 Purpose

Nature of the contract

Supplies

Main classification

Møbler

2.1.3 Value

Estimated value excluding VAT

4 000 000 NOK

2.1.4 Generell informasjon

Additional information

Visma kunngjøring: https://opic.com/id/afxnjamtku

Directive 2014/24/EU

Del 5: Lot

5.1 Lot LOT-0000

Title

Anskaffelse - Møbler til barnehage og SFO, 2020 (2)

Description

Gjennom denne anskaffelsen ønsker oppdragsgiver å inngå rammeavtale med en leverandør. Formålet med avtalen er å dekke Kundenes behov for møbler til barnehage og SFO i henhold kravspesifikasjon. Hovedsortiment: - Sittemøbler (stoler, benker, krakker) - Bord - Stellemøbler - Hvile/sove møbler - Sikkerhet og støyskjerming - Oppbevaringsmøbler - Garderobe* -PC-skap * *Gjelder skole, SFO/AKS og barnehager

5.1.1 Purpose

Nature of the contract

Supplies

Main classification

Møbler

Additional classification

Skolemøbler

Additional classification

Barnehagemøbler

Options

The buyer reserves the right for additional purchases from the contractor, as described here

Kontrakten har varighet på to år, med mulighet for prolongering i 1 + 1 år.

5.1.2 Place of performance

Postal address

Avtalen gjelder kommunene: -Ålesund -Fjord -Sula -Hareid -Sande -Volda -Stranda

5.1.3 Estimated duration

Start date

23.11.2020

End date

22.11.2022

5.1.4 Renewal

Maximum renewals

0

Description

2 utvidels/er á 1 måneder

5.1.5 Value

Estimated value excluding VAT

4 000 000 NOK

5.1.6 Generell informasjon

Reserved participation

None

Procurement Project not financed with EU Funds.

5.1.9 Selection criteria

Criterion

Type

Economic and financial standing

Description

Krav: Leverandør må ha ordnede forhold med hensyn til betaling av skatt, arbeidsgiveravgift og merverdiavgift i henhold til lovbestemmelsene. Krav: Det kreves økonomisk kapasitet til å gjennomføre avtalen. Det kreves minimum at leverandør er kredittverdig, A i henhold til Bisnode AS med tjenesten CreditPro, eller har økonomisk kapasitet til å gjennomføre avtalen basert på oppdragsgivers skjønn i henhold til vedlagt dokumentasjon fra leverandør. Nyetablerte selskap: Nyetablerte selskap må ha økonomisk kapasitet til å gjennomføre avtalen.

Use of this criterion

Used

Criterion

Type

Economic and financial standing

Description

Dokumentasjonskrav: For norske leverandører: Leverandør må i tilbudsinnleveringen gi samtykke til at TendSign innhenter og at oppdragsgiver får opplysninger om ovennevnte via TendSign. Dersom leverandør ikke samtykker til dette, må leverandør fremlegge attest for skatt og merverdiavgift. Attesten skal ikke være eldre enn 6 måneder regnet fra tilbudfristens utløp. Eventuelle restanser eller andre misligheter må begrunnes. (Leverandør kan selv hente ut elektronisk skatte- og MVA-attest, og umiddelbart få den tilsendt på e-post.) For utenlandske leverandører: Leverandør som ikke er etablert i Norge skal levere tilsvarende dokumentasjon utstedt av myndighetene i det landet leverandør er etablert. Attest skal fortrinnsvis være oversatt til norsk, men det aksepteres også svensk, dansk og engelsk språk. Dokumentasjonskrav: Oppdragsgiver vil selv gjennomføre en vurdering av økonomien til leverandør gjennom firma- og regnskapsinformasjonssystemet Bisnode AS (www.soliditet.no/creditcontrol) med tjenesten CreditPro. Oppdragsgiver godtar ikke kredittvurderinger fra andre firma- og regnskapsinformasjonssystem enn Bisnode AS med tjenesten CreditPro på grunn av likebehandling av leverandørene. Leverandør kan i tilbudet vedlegge annen nødvendig informasjon dersom leverandør mener at Bisnode/CreditPro ikke gir riktig bilde av den økonomiske situasjonen. Nyetablerte selskap: Nyetablerte selskap som ikke har opparbeidet seg grunnlag for kredittvurdering må vedlegge erklæring fra bank eller lignende finansieringsinstitusjoner vedrørende firmaets finansielle og økonomiske stilling. Dette gjelder også utenlandske leverandører.

Use of this criterion

Used

Criterion

Type

Technical and professional ability

Description

Krav: Det kreves at leverandør eller ansatte hos leverandør, har erfaring fra tilsvarende oppdrag. Med tilsvarende oppdrag menes levering av skolemøbler til offentlig sektor i form av en rammeavtale med samme varighet, der det har vært levering av både små og store oppdrag.

Use of this criterion

Used

Criterion

Type

Technical and professional ability

Description

Dokumentasjonskrav: Det skal vedlegges en referanseliste med minimum en referanse som viser at kvalifikasjonskravet er oppfylt. For hvert referanseoppdrag skal det opplyses om oppdragets innhold og omfang, verdi, tidspunkt, varighet, oppdragsgiver, kontaktperson hos oppdragsgiver med e-postadresse og telefonnr

Use of this criterion

Used

Information about the second stage of a two-stage procedure

Minimum number of candidates to be invited for the second stage of the procedure

0

5.1.11 Procurement documents

Address of the procurement documents

[ https://tendsign.no/doc.aspx?UniqueId=afxnjamtku&GoTo=Docs ] ---

5.1.12 Terms of procurement

Terms of submission

Electronic submission

Tillatt

Languages in which tenders or requests to participate may be submitted

norsk

Electronic catalogue

{code|name|permission.}

Variants

Ikke tillatt

Deadline for receipt of tenders

22.10.2020 12:00:00+02:00

Deadline until which the tender must remain valid

90 DAY

Information about public opening

Date/time

22.10.2020 13:00:00+02:00

Terms of contract

Electronic invoicing

Tillatt

5.1.15 Techniques

Rammeavtale

Framework agreement, without reopening of competition

Maximum number of participants

1

Information about the dynamic purchasing system

None

5.1.16 Further information, mediation and review

Review organisation

[ Sunnmøre tingrett ] ---

Organisation providing additional information about the procurement procedure

[ Ålesund kommune ] ---

Del 8: Organisations

8.1 ORG-0001

Official name

Ålesund kommune

Registration number

920 415 288

Postal address

Keiser Wilhelms gate 11

Town

Ålesund

Postcode

6003

Country

Norge

Contact point

Gina Olsnes

Email

gina.olsnes@alesund.kommune.no

Roles of this organisation

8.1 ORG-0002

Official name

Sunnmøre tingrett

Town

Ålesund

Country

Norge

Roles of this organisation

Notice information

11.1 Notice information

Notice identifier/version

2020-379089 01

Form type

Competition

Notice type

Contract or concession notice – standard regime

Notice dispatch date

18.09.2020 12:00:00+02:00

Languages in which this notice is officially available

norsk (bokmål)

11.2 Publication information

Notice publication number

n.a.

Publication date

18.09.2020

Ålesund kommune

Referanse
2020-379089
Kunngjøringsdato
18.09.2020
Estimert verdi
4 000 000 NOK
Type kunngjøring
Kunngjøring av konkurranse
Hovedaktivitet
Alminnelig offentlig tjenesteyting

Kategori (CPV)

Konkurransedokumenter

Se alle dokumenter tilhørende konkurransen i oppdragsgiverens støtteverktøy

Gå til dokumenter