Anskaffelse - Møbler til barnehage og SFO, 2020 (2)
Anskaffelsens tidslinje (Beta)
Gjennom denne anskaffelsen ønsker oppdragsgiver å inngå rammeavtale med en leverandør. Formålet med avtalen er å dekke Kundenes behov for møbler til barnehage og SFO i henhold kravspesifikasjon.
Del 1: Buyer
1.1 Buyer
Official name
[Ålesund kommune] ---
Legal type of the buyer
Regional authority
Activity of the contracting authority
General public services
Del 2: Procedure
2.1 Procedure
Title
Anskaffelse - Møbler til barnehage og SFO, 2020 (2)
Description
Gjennom denne anskaffelsen ønsker oppdragsgiver å inngå rammeavtale med en leverandør. Formålet med avtalen er å dekke Kundenes behov for møbler til barnehage og SFO i henhold kravspesifikasjon.
Procedure identifier
2020-379089
Internal identifier
20/23
Type of procedure
Open
2.1.1 Purpose
Nature of the contract
Supplies
Main classification
Møbler
2.1.3 Value
Estimated value excluding VAT
4 000 000 NOK
2.1.4 Generell informasjon
Additional information
Visma kunngjøring: https://opic.com/id/afxnjamtku
Directive 2014/24/EU
Del 5: Lot
5.1 Lot LOT-0000
Title
Anskaffelse - Møbler til barnehage og SFO, 2020 (2)
Description
Gjennom denne anskaffelsen ønsker oppdragsgiver å inngå rammeavtale med en leverandør. Formålet med avtalen er å dekke Kundenes behov for møbler til barnehage og SFO i henhold kravspesifikasjon. Hovedsortiment: - Sittemøbler (stoler, benker, krakker) - Bord - Stellemøbler - Hvile/sove møbler - Sikkerhet og støyskjerming - Oppbevaringsmøbler - Garderobe* -PC-skap * *Gjelder skole, SFO/AKS og barnehager
5.1.1 Purpose
Nature of the contract
Supplies
Main classification
Møbler
Additional classification
Skolemøbler
Additional classification
Barnehagemøbler
Options
The buyer reserves the right for additional purchases from the contractor, as described here
Kontrakten har varighet på to år, med mulighet for prolongering i 1 + 1 år.
5.1.2 Place of performance
Postal address
Avtalen gjelder kommunene: -Ålesund -Fjord -Sula -Hareid -Sande -Volda -Stranda
5.1.3 Estimated duration
Start date
23.11.2020
End date
22.11.2022
5.1.4 Renewal
Maximum renewals
0
Description
2 utvidels/er á 1 måneder
5.1.5 Value
Estimated value excluding VAT
4 000 000 NOK
5.1.6 Generell informasjon
Reserved participation
None
Procurement Project not financed with EU Funds.
5.1.9 Selection criteria
Criterion
Type
Economic and financial standing
Description
Krav: Leverandør må ha ordnede forhold med hensyn til betaling av skatt, arbeidsgiveravgift og merverdiavgift i henhold til lovbestemmelsene. Krav: Det kreves økonomisk kapasitet til å gjennomføre avtalen. Det kreves minimum at leverandør er kredittverdig, A i henhold til Bisnode AS med tjenesten CreditPro, eller har økonomisk kapasitet til å gjennomføre avtalen basert på oppdragsgivers skjønn i henhold til vedlagt dokumentasjon fra leverandør. Nyetablerte selskap: Nyetablerte selskap må ha økonomisk kapasitet til å gjennomføre avtalen.
Use of this criterion
Used
Criterion
Type
Economic and financial standing
Description
Dokumentasjonskrav: For norske leverandører: Leverandør må i tilbudsinnleveringen gi samtykke til at TendSign innhenter og at oppdragsgiver får opplysninger om ovennevnte via TendSign. Dersom leverandør ikke samtykker til dette, må leverandør fremlegge attest for skatt og merverdiavgift. Attesten skal ikke være eldre enn 6 måneder regnet fra tilbudfristens utløp. Eventuelle restanser eller andre misligheter må begrunnes. (Leverandør kan selv hente ut elektronisk skatte- og MVA-attest, og umiddelbart få den tilsendt på e-post.) For utenlandske leverandører: Leverandør som ikke er etablert i Norge skal levere tilsvarende dokumentasjon utstedt av myndighetene i det landet leverandør er etablert. Attest skal fortrinnsvis være oversatt til norsk, men det aksepteres også svensk, dansk og engelsk språk. Dokumentasjonskrav: Oppdragsgiver vil selv gjennomføre en vurdering av økonomien til leverandør gjennom firma- og regnskapsinformasjonssystemet Bisnode AS (www.soliditet.no/creditcontrol) med tjenesten CreditPro. Oppdragsgiver godtar ikke kredittvurderinger fra andre firma- og regnskapsinformasjonssystem enn Bisnode AS med tjenesten CreditPro på grunn av likebehandling av leverandørene. Leverandør kan i tilbudet vedlegge annen nødvendig informasjon dersom leverandør mener at Bisnode/CreditPro ikke gir riktig bilde av den økonomiske situasjonen. Nyetablerte selskap: Nyetablerte selskap som ikke har opparbeidet seg grunnlag for kredittvurdering må vedlegge erklæring fra bank eller lignende finansieringsinstitusjoner vedrørende firmaets finansielle og økonomiske stilling. Dette gjelder også utenlandske leverandører.
Use of this criterion
Used
Criterion
Type
Technical and professional ability
Description
Krav: Det kreves at leverandør eller ansatte hos leverandør, har erfaring fra tilsvarende oppdrag. Med tilsvarende oppdrag menes levering av skolemøbler til offentlig sektor i form av en rammeavtale med samme varighet, der det har vært levering av både små og store oppdrag.
Use of this criterion
Used
Criterion
Type
Technical and professional ability
Description
Dokumentasjonskrav: Det skal vedlegges en referanseliste med minimum en referanse som viser at kvalifikasjonskravet er oppfylt. For hvert referanseoppdrag skal det opplyses om oppdragets innhold og omfang, verdi, tidspunkt, varighet, oppdragsgiver, kontaktperson hos oppdragsgiver med e-postadresse og telefonnr
Use of this criterion
Used
Information about the second stage of a two-stage procedure
Minimum number of candidates to be invited for the second stage of the procedure
0
5.1.11 Procurement documents
Address of the procurement documents
[ https://tendsign.no/doc.aspx?UniqueId=afxnjamtku&GoTo=Docs ] ---
5.1.12 Terms of procurement
Terms of submission
Electronic submission
Tillatt
Address for submission
Languages in which tenders or requests to participate may be submitted
norsk
Electronic catalogue
{code|name|permission.}
Variants
Ikke tillatt
Deadline for receipt of tenders
22.10.2020 12:00:00+02:00
Deadline until which the tender must remain valid
90 DAY
Information about public opening
Date/time
22.10.2020 13:00:00+02:00
Terms of contract
Electronic invoicing
Tillatt
5.1.15 Techniques
Rammeavtale
Framework agreement, without reopening of competition
Maximum number of participants
1
Information about the dynamic purchasing system
None
5.1.16 Further information, mediation and review
Review organisation
[ Sunnmøre tingrett ] ---
Organisation providing additional information about the procurement procedure
[ Ålesund kommune ] ---
Del 8: Organisations
8.1 ORG-0001
Official name
Ålesund kommune
Registration number
920 415 288
Postal address
Keiser Wilhelms gate 11
Town
Ålesund
Postcode
6003
Country
Norge
Contact point
Gina Olsnes
gina.olsnes@alesund.kommune.no
Internet address
Roles of this organisation
8.1 ORG-0002
Official name
Sunnmøre tingrett
Town
Ålesund
Country
Norge
Roles of this organisation
Notice information
11.1 Notice information
Notice identifier/version
2020-379089 01
Form type
Competition
Notice type
Contract or concession notice – standard regime
Notice dispatch date
18.09.2020 12:00:00+02:00
Languages in which this notice is officially available
norsk (bokmål)
11.2 Publication information
Notice publication number
n.a.
Publication date
18.09.2020
Ålesund kommune
- Referanse
- 2020-379089
- Kunngjøringsdato
- 18.09.2020
- Estimert verdi
- 4 000 000 NOK
- Type kunngjøring
- Kunngjøring av konkurranse
- Hovedaktivitet
- Alminnelig offentlig tjenesteyting
Kategori (CPV)
Konkurransedokumenter
Se alle dokumenter tilhørende konkurransen i oppdragsgiverens støtteverktøy
Gå til dokumenter