Hopp til hovedinnhold
StartSøk og filterRammeavtale -levering av avlastningstjenester for barn og unge
Konkurranse
Kunngjøring av konkurranse
Utgått
Kunngjort i EØS

Rammeavtale -levering av avlastningstjenester for barn og unge

Anskaffelsens tidslinje (Beta)

Planlegging
0
Resultat
0

Rammeavtalen omfatter kjøp av avlastningstjenester for foresatte med særlig tyngende omsorgsoppgaver for barn med ulike funksjonshemminger. Med funksjonshemmede barn og unge menes i denne sammenheng barn og unge med psykisk utviklingshemming, psykiske lidelser og fysisk funksjonshemming, eller en kombinasjon mellom disse. Avlastningstilbudet vil i tillegg, til mindreårige barn, også kunne omfatte brukere i 20 – årene. Eksterne leverandører av disse tjenestene skal være et supplement til det kommunen kan tilby via sine avlastningstjenester.

Del 1: Buyer

1.1 Buyer

Official name

[Sola kommune] ---

Legal type of the buyer

Regional authority

Activity of the contracting authority

General public services

Del 2: Procedure

2.1 Procedure

Title

Rammeavtale -levering av avlastningstjenester for barn og unge

Description

Rammeavtalen omfatter kjøp av avlastningstjenester for foresatte med særlig tyngende omsorgsoppgaver for barn med ulike funksjonshemminger. Med funksjonshemmede barn og unge menes i denne sammenheng barn og unge med psykisk utviklingshemming, psykiske lidelser og fysisk funksjonshemming, eller en kombinasjon mellom disse. Avlastningstilbudet vil i tillegg, til mindreårige barn, også kunne omfatte brukere i 20 – årene. Eksterne leverandører av disse tjenestene skal være et supplement til det kommunen kan tilby via sine avlastningstjenester.

Procedure identifier

2020-376461

Internal identifier

20/2844

Main features of the procedure

• Pris 40 % • Kvalitet 60 %

2.1.1 Purpose

Nature of the contract

Services

Main classification

Kommunale helsetjenester

2.1.3 Value

Estimated value excluding VAT

25 200 000 NOK

2.1.4 Generell informasjon

Directive 2014/24/EU

Del 5: Lot

5.1 Lot LOT-0000

Title

Rammeavtale -levering av avlastningstjenester for barn og unge

Description

Rammeavtalen omfatter kjøp av avlastningstjenester for foresatte med særlig tyngende omsorgsoppgaver for barn med ulike funksjonshemminger. Med funksjonshemmede barn og unge menes i denne sammenheng barn og unge med psykisk utviklingshemming, psykiske lidelser og fysisk funksjonshemming, eller en kombinasjon mellom disse. Avlastningstilbudet vil i tillegg, til mindreårige barn, også kunne omfatte brukere i 20 – årene. Eksterne leverandører av disse tjenestene skal være et supplement til det kommunen kan tilby via sine avlastningstjenester.

5.1.1 Purpose

Nature of the contract

Services

Main classification

Kommunale helsetjenester

Additional classification

Helse- og sosial tjenesteyting

Additional classification

Tjenesteytelser innen helsevesenet

Additional classification

Diverse helsetjenester

Additional classification

Tjenester som utføres av helse-/pleiepersonell

Additional classification

Daginstitusjoner

Additional classification

Daginstitusjoner for barn

Additional classification

Daginstitusjoner for handikappede barn og unge

5.1.2 Place of performance

Anywhere

5.1.3 Estimated duration

Duration

48 MONTH

5.1.5 Value

Estimated value excluding VAT

25 200 000 NOK

5.1.6 Generell informasjon

Reserved participation

None

Procurement Project not financed with EU Funds.

5.1.9 Selection criteria

Criterion

Type

Other

Description

Leverandøren skal være et lovlig etablert foretak. Leverandør skal ha ordnede forhold med hensyn til skatte- og merverdiavgiftsinnbetalinger. Leverandør skal ha ordnede økonomiske forhold og økonomisk evne til å gjennomføre kontrakten. Tilbyder må ha erfaring fra oppdrag av relevant art, omfang, og kompleksitet. Tilbyder skal ha tilstrekkelig kapasitet og gjennomføringsevne (se konkurransebeskrivelse for nærmere spesifisering av dokumentasjonskrav)

Use of this criterion

Used

5.1.11 Procurement documents

Address of the procurement documents

[ http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=284888&B=KGVLIGHT ] ---

5.1.12 Terms of procurement

Terms of submission

Electronic submission

Tillatt

Languages in which tenders or requests to participate may be submitted

norsk

Deadline for receipt of expressions of interest

10.12.2020 12:00:00+02:00

Deadline for receipt of tenders

10.12.2020 12:00:00+02:00

5.1.15 Techniques

Rammeavtale

Framework agreement, without reopening of competition

5.1.16 Further information, mediation and review

Review organisation

[ Stavanger tingrett ] ---

Organisation providing additional information about the procurement procedure

[ Sola kommune ] ---

Organisation receiving requests to participate

[ Sola kommune ] ---

Del 8: Organisations

8.1 ORG-0001

Official name

Sola kommune

Registration number

948243113

Town

Postboks 99

Postcode

4097

Country

Norge

Contact point

Lise Gro Bjørnsen

Email

lise.gro.bjornsen@sola.kommune.no

Roles of this organisation

8.1 ORG-0002

Official name

Stavanger tingrett

Town

postboks 159

Postcode

4001

Country

Norge

Roles of this organisation

Notice information

11.1 Notice information

Notice identifier/version

2020-376461 01

Form type

Competition

Notice type

Contract notice – light regime

Notice dispatch date

05.11.2020 12:00:00+02:00

Languages in which this notice is officially available

norsk (bokmål)

11.2 Publication information

Notice publication number

n.a.

Publication date

05.11.2020

Sola kommune

Referanse
2020-376461
Kunngjøringsdato
05.11.2020
Estimert verdi
25 200 000 NOK
Type kunngjøring
Kunngjøring av konkurranse
Hovedaktivitet
Alminnelig offentlig tjenesteyting

Kategori (CPV)

Konkurransedokumenter

Se alle dokumenter tilhørende konkurransen i oppdragsgiverens støtteverktøy

Gå til dokumenter