Rammeavtale -levering av avlastningstjenester for barn og unge
Anskaffelsens tidslinje (Beta)
Rammeavtalen omfatter kjøp av avlastningstjenester for foresatte med særlig tyngende omsorgsoppgaver for barn med ulike funksjonshemminger. Med funksjonshemmede barn og unge menes i denne sammenheng barn og unge med psykisk utviklingshemming, psykiske lidelser og fysisk funksjonshemming, eller en kombinasjon mellom disse. Avlastningstilbudet vil i tillegg, til mindreårige barn, også kunne omfatte brukere i 20 – årene. Eksterne leverandører av disse tjenestene skal være et supplement til det kommunen kan tilby via sine avlastningstjenester.
Del 1: Buyer
1.1 Buyer
Official name
[Sola kommune] ---
Legal type of the buyer
Regional authority
Activity of the contracting authority
General public services
Del 2: Procedure
2.1 Procedure
Title
Rammeavtale -levering av avlastningstjenester for barn og unge
Description
Rammeavtalen omfatter kjøp av avlastningstjenester for foresatte med særlig tyngende omsorgsoppgaver for barn med ulike funksjonshemminger. Med funksjonshemmede barn og unge menes i denne sammenheng barn og unge med psykisk utviklingshemming, psykiske lidelser og fysisk funksjonshemming, eller en kombinasjon mellom disse. Avlastningstilbudet vil i tillegg, til mindreårige barn, også kunne omfatte brukere i 20 – årene. Eksterne leverandører av disse tjenestene skal være et supplement til det kommunen kan tilby via sine avlastningstjenester.
Procedure identifier
2020-376461
Internal identifier
20/2844
Main features of the procedure
• Pris 40 % • Kvalitet 60 %
2.1.1 Purpose
Nature of the contract
Services
Main classification
Kommunale helsetjenester
2.1.3 Value
Estimated value excluding VAT
25 200 000 NOK
2.1.4 Generell informasjon
Directive 2014/24/EU
Del 5: Lot
5.1 Lot LOT-0000
Title
Rammeavtale -levering av avlastningstjenester for barn og unge
Description
Rammeavtalen omfatter kjøp av avlastningstjenester for foresatte med særlig tyngende omsorgsoppgaver for barn med ulike funksjonshemminger. Med funksjonshemmede barn og unge menes i denne sammenheng barn og unge med psykisk utviklingshemming, psykiske lidelser og fysisk funksjonshemming, eller en kombinasjon mellom disse. Avlastningstilbudet vil i tillegg, til mindreårige barn, også kunne omfatte brukere i 20 – årene. Eksterne leverandører av disse tjenestene skal være et supplement til det kommunen kan tilby via sine avlastningstjenester.
5.1.1 Purpose
Nature of the contract
Services
Main classification
Kommunale helsetjenester
Additional classification
Helse- og sosial tjenesteyting
Additional classification
Tjenesteytelser innen helsevesenet
Additional classification
Diverse helsetjenester
Additional classification
Tjenester som utføres av helse-/pleiepersonell
Additional classification
Daginstitusjoner
Additional classification
Daginstitusjoner for barn
Additional classification
Daginstitusjoner for handikappede barn og unge
5.1.2 Place of performance
Anywhere
5.1.3 Estimated duration
Duration
48 MONTH
5.1.5 Value
Estimated value excluding VAT
25 200 000 NOK
5.1.6 Generell informasjon
Reserved participation
None
Procurement Project not financed with EU Funds.
5.1.9 Selection criteria
Criterion
Type
Other
Description
Leverandøren skal være et lovlig etablert foretak. Leverandør skal ha ordnede forhold med hensyn til skatte- og merverdiavgiftsinnbetalinger. Leverandør skal ha ordnede økonomiske forhold og økonomisk evne til å gjennomføre kontrakten. Tilbyder må ha erfaring fra oppdrag av relevant art, omfang, og kompleksitet. Tilbyder skal ha tilstrekkelig kapasitet og gjennomføringsevne (se konkurransebeskrivelse for nærmere spesifisering av dokumentasjonskrav)
Use of this criterion
Used
5.1.11 Procurement documents
Address of the procurement documents
[ http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=284888&B=KGVLIGHT ] ---
5.1.12 Terms of procurement
Terms of submission
Electronic submission
Tillatt
Address for submission
Languages in which tenders or requests to participate may be submitted
norsk
Deadline for receipt of expressions of interest
10.12.2020 12:00:00+02:00
Deadline for receipt of tenders
10.12.2020 12:00:00+02:00
5.1.15 Techniques
Rammeavtale
Framework agreement, without reopening of competition
5.1.16 Further information, mediation and review
Review organisation
[ Stavanger tingrett ] ---
Organisation providing additional information about the procurement procedure
[ Sola kommune ] ---
Organisation receiving requests to participate
[ Sola kommune ] ---
Del 8: Organisations
8.1 ORG-0001
Official name
Sola kommune
Registration number
948243113
Town
Postboks 99
Postcode
4097
Country
Norge
Contact point
Lise Gro Bjørnsen
lise.gro.bjornsen@sola.kommune.no
Internet address
Roles of this organisation
8.1 ORG-0002
Official name
Stavanger tingrett
Town
postboks 159
Postcode
4001
Country
Norge
Roles of this organisation
Notice information
11.1 Notice information
Notice identifier/version
2020-376461 01
Form type
Competition
Notice type
Contract notice – light regime
Notice dispatch date
05.11.2020 12:00:00+02:00
Languages in which this notice is officially available
norsk (bokmål)
11.2 Publication information
Notice publication number
n.a.
Publication date
05.11.2020
Sola kommune
- Referanse
- 2020-376461
- Kunngjøringsdato
- 05.11.2020
- Estimert verdi
- 25 200 000 NOK
- Type kunngjøring
- Kunngjøring av konkurranse
- Hovedaktivitet
- Alminnelig offentlig tjenesteyting
Kategori (CPV)
Konkurransedokumenter
Se alle dokumenter tilhørende konkurransen i oppdragsgiverens støtteverktøy
Gå til dokumenter