Endoskopiundersøkelser til Akershus universitetssykehus HF - ny kunngjøring
Anskaffelsens tidslinje (Beta)
Denne anskaffelsen gjelder rammeavtale for endoskopiundersøkelser m.m. for gastroenterologisk avdeling ved Ahus. Anskaffelsen skal sikre gastroenterologisk avdeling på Ahus tilgang på ekstra kapasitet når det er nødvendig for å avvikle ventelister og overholde fastsatte behandlingsfrister. Klikk her https://permalink.mercell.com/138985083.aspx
Del 1: Buyer
1.1 Buyer
Official name
[SYKEHUSINNKJØP HF] ---
Legal type of the buyer
Body governed by public law
Activity of the contracting authority
Helse
Del 2: Procedure
2.1 Procedure
Title
Endoskopiundersøkelser til Akershus universitetssykehus HF - ny kunngjøring
Description
Denne anskaffelsen gjelder rammeavtale for endoskopiundersøkelser m.m. for gastroenterologisk avdeling ved Ahus. Anskaffelsen skal sikre gastroenterologisk avdeling på Ahus tilgang på ekstra kapasitet når det er nødvendig for å avvikle ventelister og overholde fastsatte behandlingsfrister. Klikk her https://permalink.mercell.com/138985083.aspx
Procedure identifier
2020-374073
Internal identifier
2020/226
Type of procedure
Open
2.1.1 Purpose
Nature of the contract
Services
Main classification
Gastroenterologiske tjenester
2.1.4 Generell informasjon
Directive 2014/24/EU
Del 5: Lot
5.1 Lot LOT-0000
Title
Endoskopiundersøkelser til Akershus universitetssykehus HF - ny kunngjøring
Description
Denne anskaffelsen gjelder rammeavtale for endoskopiundersøkelser m.m. for gastroenterologisk avdeling ved Ahus. Anskaffelsen skal sikre gastroenterologisk avdeling på Ahus tilgang på ekstra kapasitet når det er nødvendig for å avvikle ventelister og overholde fastsatte behandlingsfrister. Ahus utfører skopiundersøkelser selv, men har ikke alltid tilstrekkelig kapasitet til å utføre undersøkelsene innen ønsket tid. Omfanget av behovet (antall henvisninger per kalenderår) vil avhenge av kapasitet hos Ahus, samt det konkrete behovet for avviklingen av ventelistene. På denne bakgrunn eksisterer det et usikkerhetsmoment hva gjelder anskaffelsens nærmere definerte volum. Det anslås at det vil være behov for å viderehenvise ca. 30-60 pasienter per uke i forbindelse med avviklingen av ventelistene og ivaretakelsen av lovpålagte behandlingsfrister. Det tas forbehold om endret omfang og behov, spesielt på grunn av usikkerhet rundt Ahus' egen kapasitet og kapasitet hos avtalespesialister, samt befolkningsveksten i Ahus' pasientopptaksområde. Oppdragsgiver har til hensikt å inngå en rammeavtale med ett års varighet fra oppstartsdato, med opsjon for oppdragsgiver på å forlenge avtalen på samme vilkår tre ganger med ett år av gangen, slik at total maksimal varighet av rammeavtalen er fire år. Oppdragsgiver vil inngå rammeavtale med kun én leverandør.
5.1.1 Purpose
Nature of the contract
Services
Main classification
Gastroenterologiske tjenester
Additional classification
Poliklinisketjenester
5.1.2 Place of performance
Country subentity
Innlandet (NO020)
5.1.15 Techniques
Rammeavtale
Framework agreement, without reopening of competition
5.1.16 Further information, mediation and review
Mediation organisation
[ Klagenemnda for offentlige anskaffelser ] ---
Review organisation
[ Øst-Finmark tingrett ] ---
Del 6: Results
Maximum value of the framework agreements in this procedure
6 840 000 NOK
6.1 Result Lot Identifier LOT-0000
At least one winner was chosen.
6.1.2 Information about winners
Winner
Official name
[ Medi 3 AS ] ---
Identifier of lot or group of lots
LOT-0000
Value of the result
6 840 000 NOK
Subcontracting value is known
0
Subcontracting percentage is known
0
Contract information
Title
[ Endoskopiundersøkelser til Akershus universitetssykehus HF - ny kunngjøring ] ---
Date of the conclusion of the contract
2020-03-17
The contract is awarded within a framework agreement
true
Del 8: Organisations
8.1 ORG-0001
Official name
SYKEHUSINNKJØP HF
Registration number
916879067
Postal address
Postboks 40
Town
VADSØ
Postcode
9811
Country
Norge
post@sykehusinnkjop.no
Internet address
Buyer profile
Roles of this organisation
8.1 ORG-0002
Official name
Medi 3 AS
Postal address
Kongens gate 11
Town
Ålesund
Postcode
6002
Country
Norge
jtt@medi3.no
Telephone
+47 70117000
Fax
+47 70103901
Roles of this organisation
Winner of these lots
LOT-0000
8.1 ORG-0003
Official name
Øst-Finmark tingrett
Postal address
Postboks 54
Town
Vadsø
Postcode
9811
Country
Norge
ost-finnmark.tingrett@domstol.no
Telephone
+47 78786450
Roles of this organisation
8.1 ORG-0004
Official name
Klagenemnda for offentlige anskaffelser
Postal address
Postboks 511 Sentrum
Town
Bergen
Postcode
5805
Country
Norge
post@knse.no
Telephone
+47 55193000
Internet address
Roles of this organisation
Notice information
11.1 Notice information
Notice identifier/version
2020-374073 01
Form type
Result
Notice type
Contract or concession award notice – light regime
Notice dispatch date
25.09.2020 12:00:00+02:00
Languages in which this notice is officially available
norsk (bokmål)
11.2 Publication information
Notice publication number
2020/S 032-076382
Publication date
25.09.2020
SYKEHUSINNKJØP HF
Tildelt til:
Medi 3 AS
Antall mottatte kvalifikasjonssøknader : 4
Antall mottatte tilbud: 4
- Referanse
- 2020-374073
- Kunngjøringsdato
- 25.09.2020
- Estimert verdi
- Ikke angitt
- Type kunngjøring
- Kunngjøring av kontraktsinngåelse
- Hovedaktivitet
- Helse
Kategori (CPV)
Konkurransedokumenter
Fant ingen dokumenter for denne kunngjøringen. Finn lenken til oppdragsgivers støtteverktøy i kunngjøringen.