Hopp til hovedinnhold
StartSøk og filterEndoskopiundersøkelser til Akershus universitetssykehus HF - ny kunngjøring
Resultat
Kunngjøring av kontraktsinngåelse
Kunngjort i EØS

Endoskopiundersøkelser til Akershus universitetssykehus HF - ny kunngjøring

Anskaffelsens tidslinje (Beta)

Planlegging
0
Konkurranse
0

Denne anskaffelsen gjelder rammeavtale for endoskopiundersøkelser m.m. for gastroenterologisk avdeling ved Ahus. Anskaffelsen skal sikre gastroenterologisk avdeling på Ahus tilgang på ekstra kapasitet når det er nødvendig for å avvikle ventelister og overholde fastsatte behandlingsfrister. Klikk her https://permalink.mercell.com/138985083.aspx

Del 1: Buyer

1.1 Buyer

Official name

[SYKEHUSINNKJØP HF] ---

Legal type of the buyer

Body governed by public law

Activity of the contracting authority

Helse

Del 2: Procedure

2.1 Procedure

Title

Endoskopiundersøkelser til Akershus universitetssykehus HF - ny kunngjøring

Description

Denne anskaffelsen gjelder rammeavtale for endoskopiundersøkelser m.m. for gastroenterologisk avdeling ved Ahus. Anskaffelsen skal sikre gastroenterologisk avdeling på Ahus tilgang på ekstra kapasitet når det er nødvendig for å avvikle ventelister og overholde fastsatte behandlingsfrister. Klikk her https://permalink.mercell.com/138985083.aspx

Procedure identifier

2020-374073

Internal identifier

2020/226

Type of procedure

Open

2.1.1 Purpose

Nature of the contract

Services

Main classification

Gastroenterologiske tjenester

2.1.4 Generell informasjon

Directive 2014/24/EU

Del 5: Lot

5.1 Lot LOT-0000

Title

Endoskopiundersøkelser til Akershus universitetssykehus HF - ny kunngjøring

Description

Denne anskaffelsen gjelder rammeavtale for endoskopiundersøkelser m.m. for gastroenterologisk avdeling ved Ahus. Anskaffelsen skal sikre gastroenterologisk avdeling på Ahus tilgang på ekstra kapasitet når det er nødvendig for å avvikle ventelister og overholde fastsatte behandlingsfrister. Ahus utfører skopiundersøkelser selv, men har ikke alltid tilstrekkelig kapasitet til å utføre undersøkelsene innen ønsket tid. Omfanget av behovet (antall henvisninger per kalenderår) vil avhenge av kapasitet hos Ahus, samt det konkrete behovet for avviklingen av ventelistene. På denne bakgrunn eksisterer det et usikkerhetsmoment hva gjelder anskaffelsens nærmere definerte volum. Det anslås at det vil være behov for å viderehenvise ca. 30-60 pasienter per uke i forbindelse med avviklingen av ventelistene og ivaretakelsen av lovpålagte behandlingsfrister. Det tas forbehold om endret omfang og behov, spesielt på grunn av usikkerhet rundt Ahus' egen kapasitet og kapasitet hos avtalespesialister, samt befolkningsveksten i Ahus' pasientopptaksområde. Oppdragsgiver har til hensikt å inngå en rammeavtale med ett års varighet fra oppstartsdato, med opsjon for oppdragsgiver på å forlenge avtalen på samme vilkår tre ganger med ett år av gangen, slik at total maksimal varighet av rammeavtalen er fire år. Oppdragsgiver vil inngå rammeavtale med kun én leverandør.

5.1.1 Purpose

Nature of the contract

Services

Main classification

Gastroenterologiske tjenester

Additional classification

Poliklinisketjenester

5.1.2 Place of performance

Country subentity

Innlandet (NO020)

5.1.15 Techniques

Rammeavtale

Framework agreement, without reopening of competition

5.1.16 Further information, mediation and review

Mediation organisation

[ Klagenemnda for offentlige anskaffelser ] ---

Review organisation

[ Øst-Finmark tingrett ] ---

Del 6: Results

Maximum value of the framework agreements in this procedure

6 840 000 NOK

6.1 Result Lot Identifier LOT-0000

At least one winner was chosen.

6.1.2 Information about winners

Winner

Official name

[ Medi 3 AS ] ---

Identifier of lot or group of lots

LOT-0000

Value of the result

6 840 000 NOK

Subcontracting value is known

0

Subcontracting percentage is known

0

Contract information

Title

[ Endoskopiundersøkelser til Akershus universitetssykehus HF - ny kunngjøring ] ---

Date of the conclusion of the contract

2020-03-17

The contract is awarded within a framework agreement

true

Del 8: Organisations

8.1 ORG-0001

Official name

SYKEHUSINNKJØP HF

Registration number

916879067

Postal address

Postboks 40

Town

VADSØ

Postcode

9811

Country

Norge

Email

post@sykehusinnkjop.no

Roles of this organisation

8.1 ORG-0002

Official name

Medi 3 AS

Postal address

Kongens gate 11

Town

Ålesund

Postcode

6002

Country

Norge

Email

jtt@medi3.no

Telephone

+47 70117000

Fax

+47 70103901

Roles of this organisation

Winner of these lots

LOT-0000

8.1 ORG-0003

Official name

Øst-Finmark tingrett

Postal address

Postboks 54

Town

Vadsø

Postcode

9811

Country

Norge

Email

ost-finnmark.tingrett@domstol.no

Telephone

+47 78786450

Roles of this organisation

8.1 ORG-0004

Official name

Klagenemnda for offentlige anskaffelser

Postal address

Postboks 511 Sentrum

Town

Bergen

Postcode

5805

Country

Norge

Email

post@knse.no

Telephone

+47 55193000

Internet address

https://www.kofa.no/

Roles of this organisation

Notice information

11.1 Notice information

Notice identifier/version

2020-374073 01

Form type

Result

Notice type

Contract or concession award notice – light regime

Notice dispatch date

25.09.2020 12:00:00+02:00

Languages in which this notice is officially available

norsk (bokmål)

11.2 Publication information

Notice publication number

2020/S 032-076382

Publication date

25.09.2020

SYKEHUSINNKJØP HF

Tildelt til:

Medi 3 AS

Antall mottatte kvalifikasjonssøknader : 4

Antall mottatte tilbud: 4

Referanse
2020-374073
Kunngjøringsdato
25.09.2020
Estimert verdi
Ikke angitt
Type kunngjøring
Kunngjøring av kontraktsinngåelse
Hovedaktivitet
Helse

Kategori (CPV)

Konkurransedokumenter

Fant ingen dokumenter for denne kunngjøringen. Finn lenken til oppdragsgivers støtteverktøy i kunngjøringen.