Hopp til hovedinnhold
StartSøk og filterKolonialvarer, rammeavtale
Konkurranse
Kunngjøring av konkurranse
Utgått
Kunngjort i EØS

Kolonialvarer, rammeavtale

Anskaffelsens tidslinje (Beta)

Planlegging
0
Resultat
0

Konkurransen gjelder levering av næringsmidler av type kolonialvarer. Anskaffelsen er estimert til å være over EØS-terskelverdi. Estimatet er ikke bindende for oppdragsgiver. Behovet er usikkert. Historisk sett har oppdragsgiver handlet for NOK 9.000.000,- eks mva per år det siste året. Volumet vil i avtaleperioden være avhengig av blant annet oppdragsgivers behov, aktiviteter, budsjettsituasjon og andre rammefaktorer. For nærmere informasjon viser vi til anskaffelsesdokumentene.

Del 1: Buyer

1.1 Buyer

Official name

[Drammen kommune] ---

Activity of the contracting authority

General public services

Del 2: Procedure

2.1 Procedure

Title

Kolonialvarer, rammeavtale

Description

Konkurransen gjelder levering av næringsmidler av type kolonialvarer. Anskaffelsen er estimert til å være over EØS-terskelverdi. Estimatet er ikke bindende for oppdragsgiver. Behovet er usikkert. Historisk sett har oppdragsgiver handlet for NOK 9.000.000,- eks mva per år det siste året. Volumet vil i avtaleperioden være avhengig av blant annet oppdragsgivers behov, aktiviteter, budsjettsituasjon og andre rammefaktorer. For nærmere informasjon viser vi til anskaffelsesdokumentene.

Procedure identifier

2020-358744

Internal identifier

20067

Type of procedure

Open

2.1.1 Purpose

Nature of the contract

Supplies

Main classification

Diverse ernæringsmidler

2.1.4 Generell informasjon

Additional information

Visma kunngjøring: https://opic.com/id/afkvmrqlmt

Directive 2014/24/EU

Del 5: Lot

5.1 Lot LOT-0000

Title

Kolonialvarer, rammeavtale

Description

Deltilbud/grupper Det er ikke adgang til å gi tilbud på deler av oppdraget, og ei heller alternative tilbud. Oppdragsgiver har vurdert å dele opp oppdraget iht FOA §19-4, men/og har kommet til at det ikke er hensiktsmessig for denne anskaffelsen. Næringsmidler er forøvrig delt opp i en rekke delavtaler. Oppdragsgiver forbeholder seg retten til å anta hele eller deler av et tilbud. Rammeavtale Oppdragsgiver vil inngå avtale med 1 – en leverandør. Oppdragsgiver forventer at tilbyder setter seg inn i avtalebestemmelsene og gjør nødvendige avklaringer internt slik at man er klar til å signere kontrakten dersom man blir tildelt kontrakt.

5.1.1 Purpose

Nature of the contract

Supplies

Main classification

Diverse ernæringsmidler

Additional classification

Tilberedt og konservert fisk

Additional classification

Frukt- og grønnsakkraft

Additional classification

Bearbeidede frukt og grønnsaker

Additional classification

Syltetøy og marmelade; fruktgelé; smørepålegg av frukter eller nøtter

Additional classification

Kornprodukter

Additional classification

Kavringer og kjeks; bakverk og kaker med konserveringsmiddel

Additional classification

Sukker og liknende produkter

Additional classification

Kaffe, te og liknende produkter

Additional classification

Smakstilsetninger og krydder

Additional classification

Majones

Additional classification

Diverse matprodukter og tørkede varer

Additional classification

Supper og buljonger

Additional classification

Bearbeidede ernæringsmidler

5.1.2 Place of performance

Anywhere

5.1.3 Estimated duration

Start date

03.07.2020

End date

04.07.2022

5.1.4 Renewal

Maximum renewals

0

Description

2 utvidels/er á 12 måneder

5.1.6 Generell informasjon

Reserved participation

None

Procurement Project not financed with EU Funds.

5.1.9 Selection criteria

Criterion

Type

Economic and financial standing

Description

Attester for skatt og MVA Leverandøren skal ha ordnede forhold med hensyn til skatte- og merverdiavgiftsbetaling (ESPD: Del II A.e). Dokumentasjonskrav:Krav til attest for betalt merverdiavgift, skatt og trygdeavgift. Attest utstedt av den kompetente myndighet i medlemslandet, som bekrefter at leverandøren har oppfylt sine forpliktelser med hensyn til betaling av merverdiavgift, skatter og trygdeavgifter i det landet hvor leverandøren/entreprenøren hører hjemme (norsk attest for skatt og MVA er felles og bestilles fra altinn.no, RF-1507, tidligere RF-1244) i samsvar med lovbestemmelsene i landet. Attesten må ikke være eldre enn 6 måneder. I henhold til forskriftens §17-1(4) har ikke oppdragsgiver anledning til å be om attesten dersom han allerede har mottatt den. Dersom du har levert skatteattest til Oppdragsgiver og denne fremdeles er gyldig ved tilbudsinnleveringstidspunktet for denne konkurransen, er du ikke forpliktet til å levere attest nå. Oppgi i så fall når du tidligere har levert attesten, og til hvem. Du kan uansett legge ved attesten frivillig hvis du ønsker det. Øvrige økonomiske og finansielle krav: Økonomisk og finansiell stilling Krav knyttet til leverandørens økonomiske og finansielle stilling: Det kreves økonomisk kapasitet til å gjennomføre denne kontrakten (ESPD: Del IV B.58-3). Dokumentasjonskrav:Oppdragsgiver vil gjennomføre en vurdering av økonomien gjennom firma- og regnskapsinformasjonssystemet Proff Forvalt (www.forvalt.no). Oppdragsgiver forbeholder seg retten til å innhente supplerende informasjon om tilbyders økonomi.

Use of this criterion

Used

Information about the second stage of a two-stage procedure

Minimum number of candidates to be invited for the second stage of the procedure

0

5.1.11 Procurement documents

Address of the procurement documents

[ https://tendsign.no/public/p_adformsnotice.aspx?UniqueId=afkvmrqlmt ] ---

5.1.12 Terms of procurement

Terms of submission

Electronic submission

Tillatt

Languages in which tenders or requests to participate may be submitted

norsk

Electronic catalogue

{code|name|permission.}

Variants

Ikke tillatt

Deadline for receipt of tenders

10.06.2020 12:00:00+02:00

Deadline until which the tender must remain valid

89 DAY

Information about public opening

Date/time

10.06.2020 12:01:00+02:00

Terms of contract

Electronic invoicing

Ikke tillatt

5.1.15 Techniques

Rammeavtale

Framework agreement, without reopening of competition

Maximum number of participants

1

Information about the dynamic purchasing system

None

5.1.16 Further information, mediation and review

Review organisation

[ DRAMMEN TINGRETT ] ---

Organisation providing additional information about the procurement procedure

[ Drammen kommune ] ---

Del 8: Organisations

8.1 ORG-0001

Official name

Drammen kommune

Registration number

939 214 895

Postal address

Engene 1

Town

Drammen

Postcode

3008

Country

Norge

Contact point

Roy Pettersen

Email

roy@innkjopskontoret.no

Roles of this organisation

8.1 ORG-0002

Official name

DRAMMEN TINGRETT

Town

Drammen

Country

Norge

Roles of this organisation

Notice information

11.1 Notice information

Notice identifier/version

2020-358744 01

Form type

Competition

Notice type

Contract or concession notice – standard regime

Notice dispatch date

08.05.2020 12:00:00+02:00

Languages in which this notice is officially available

norsk (bokmål)

11.2 Publication information

Notice publication number

n.a.

Publication date

08.05.2020

Drammen kommune

Referanse
2020-358744
Kunngjøringsdato
08.05.2020
Estimert verdi
Ikke angitt
Type kunngjøring
Kunngjøring av konkurranse
Hovedaktivitet
Alminnelig offentlig tjenesteyting

Kategori (CPV)

Konkurransedokumenter

Se alle dokumenter tilhørende konkurransen i oppdragsgiverens støtteverktøy

Gå til dokumenter