Rørarbeid for gasser til Oslo universitetssykehus HF
Anskaffelsens tidslinje (Beta)
Formålet med anskaffelsen er å inngå rammeavtaler med opptil fem leverandører for kjøp av gass og rørarbeider med naturlig medfølgende materiell - hovedsakelig til bygge-, ombyggings-, renovasjon- og vedlikeholdsoppdrag på alle sykehusets lokasjoner.
Del 1: Buyer
1.1 Buyer
Official name
[SYKEHUSINNKJØP HF] ---
Legal type of the buyer
Body governed by public law
Activity of the contracting authority
Helse
Del 2: Procedure
2.1 Procedure
Title
Rørarbeid for gasser til Oslo universitetssykehus HF
Description
Formålet med anskaffelsen er å inngå rammeavtaler med opptil fem leverandører for kjøp av gass og rørarbeider med naturlig medfølgende materiell - hovedsakelig til bygge-, ombyggings-, renovasjon- og vedlikeholdsoppdrag på alle sykehusets lokasjoner.
Procedure identifier
2020-350649
Internal identifier
2020/1240
Type of procedure
Open
2.1.1 Purpose
Nature of the contract
Services
Main classification
Reparasjon av rørledningssystemer
2.1.3 Value
Estimated value excluding VAT
14 000 000 NOK
2.1.4 Generell informasjon
Directive 2014/24/EU
Del 5: Lot
5.1 Lot LOT-0000
Title
Rørarbeid for gasser til Oslo universitetssykehus HF
Description
Formålet med anskaffelsen er å inngå rammeavtaler med opptil fem leverandører for kjøp av gass og rørarbeider med naturlig medfølgende materiell - hovedsakelig til bygge-, ombyggings-, renovasjon- og vedlikeholdsoppdrag på alle sykehusets lokasjoner. Ved nybygg, nyinstallasjon og større ombygginger kan oppdragsgiver velge å gå utenom Rammeavtalen for å gjennomføre anskaffelsen. Omfanget kan ikke anslås nøyaktig, men basert på de tilgjengelige forbrukstall forventes det et årlig forbruk på ca.3,5 millioner kroner og ca.14 millioner kroner over 4 år. Eksempel på oppdrag kan være: - Ekstraksjoner og modifikasjoner av eksiterende sentralgassanlegg - Rørarbeid ifm. utskifting av utstyr/armatur i eksisterende anlegg og ev. nyinstallasjoner.Eksempel på service/vedlikeholdsoppdrag kan være: - Periodisk kontroll og preventivt vedlikehold av utstyr/enheter og armatur i eksisterende sentralgassanleggAvrop på rammeavtalen gjøres under forutsetning av tildeling av økonomiske midler.
5.1.1 Purpose
Nature of the contract
Services
Main classification
Reparasjon av rørledningssystemer
Additional classification
Gasser til medisinsk bruk
Additional classification
Bygge- og anleggsvirksomhet
Additional classification
Byggningsinnstallasjonsarbeid
Additional classification
Blikkenslager og rørleggerarbeid
Options
The buyer reserves the right for additional purchases from the contractor, as described here
Opsjon på forlengelse
5.1.2 Place of performance
Anywhere
5.1.3 Estimated duration
Duration
48 MONTH
5.1.4 Renewal
Maximum renewals
0
Description
Opsjon på forlengelse
5.1.5 Value
Estimated value excluding VAT
14 000 000 NOK
5.1.6 Generell informasjon
Reserved participation
None
The names and professional qualifications of the staff assigned to perform the contract must be given
{code|name|requirement-stage.}
Procurement Project not financed with EU Funds.
5.1.9 Selection criteria
Criterion
Type
Suitability to pursue the professional activity
Description
Norske selskaper: skatteattest for skatt, merverdiavgift og arbeidsgiveravgift. Attesten må ikke være eldre enn 6 måneder. Eventuelle restanser og andre misligheter må begrunnes. Utenlandske selskaper: attest fra tilsvarende myndigheter i det land de er registrert avgiftspliktige.
Use of this criterion
Used
Criterion
Type
Economic and financial standing
Description
Økonomisk og finansiell stilling skal dokumenteres med følgende informasjon: a) Siste godkjente årsregnskap b) Siste årsberetning og revisors beretning, så fremt leverandøren ikke har fravalgt dette. c) Eventuell nyere informasjon av betydning d) Soliditetsvurdering fra en virksomhet med konsesjon til å drive kredittopplysningsvirksomhet. Vurderingen må ikke være eldre enn 3 måneder fra tilbudsfristen, være basert på siste godkjente regnskapstall, og bør opplyse om kredittverdighet og grad av konkursrisiko (konkursprediksjon).
Use of this criterion
Used
Criterion
Type
Economic and financial standing
Description
Foretaket skal ha en rating som minst tilsvarer tilfredsstillende kredittverdighet, og for øvrig ha tilfredsstillende økonomi og finansiell kapasitet til å gjennomføre oppdraget
Use of this criterion
Used
Criterion
Type
Technical and professional ability
Description
Kopi av sertifikat for kvalitetssikring (ISO9001 eller tilsvarende) utstedt av akkrediterte sertifiseringsorganer. Alternativt kan beskrivelse av leverandørens systemer for kvalitetssikring, samt hvordan disse er implementert og forvaltes i virksomheten, fremlegges.
Use of this criterion
Used
Criterion
Type
Technical and professional ability
Description
Det kreves et godt og velfungerende kvalitetssikrings-system for tjenestene som skal leveres
Use of this criterion
Used
Information about the second stage of a two-stage procedure
Minimum number of candidates to be invited for the second stage of the procedure
0
5.1.11 Procurement documents
Address of the procurement documents
[ https://permalink.mercell.com/143403341.aspx ] ---
5.1.12 Terms of procurement
Terms of submission
Electronic submission
Tillatt
Address for submission
Languages in which tenders or requests to participate may be submitted
norsk
Electronic catalogue
{code|name|permission.}
Variants
Ikke tillatt
Deadline for receipt of tenders
04.01.2021 10:00:00+02:00
Deadline until which the tender must remain valid
3 MONTH
Information about public opening
Date/time
04.01.2021 12:00:00+02:00
Terms of contract
Electronic invoicing
Tillatt
5.1.15 Techniques
Rammeavtale
None
Information about the dynamic purchasing system
None
5.1.16 Further information, mediation and review
Review organisation
[ Øst-Finnmark tingrett ] ---
Organisation providing additional information about the procurement procedure
[ SYKEHUSINNKJØP HF ] ---
Del 8: Organisations
8.1 ORG-0001
Official name
SYKEHUSINNKJØP HF
Registration number
916879067
Postal address
Postboks 40
Town
VADSØ
Postcode
9811
Country
Norge
post@sykehusinnkjop.no
Telephone
+47 78950700
Internet address
Buyer profile
Roles of this organisation
Buyer
8.1 ORG-0002
Official name
Øst-Finnmark tingrett
Postal address
Postboks 54
Town
VADSØ
Postcode
9811
Country
Norge
ost-finnmark.tingrett@domstol.no
Roles of this organisation
Notice information
11.1 Notice information
Notice identifier/version
2020-350649 01
Form type
Competition
Notice type
Contract or concession notice – standard regime
Notice dispatch date
25.11.2020 12:00:00+02:00
Languages in which this notice is officially available
norsk (bokmål)
11.2 Publication information
Notice publication number
n.a.
Publication date
25.11.2020
SYKEHUSINNKJØP HF
- Referanse
- 2020-350649
- Kunngjøringsdato
- 25.11.2020
- Estimert verdi
- 14 000 000 NOK
- Type kunngjøring
- Kunngjøring av konkurranse
- Hovedaktivitet
- Helse
Kategori (CPV)
Konkurransedokumenter
Se alle dokumenter tilhørende konkurransen i oppdragsgiverens støtteverktøy
Gå til dokumenter