Hopp til hovedinnhold
StartSøk og filterRørarbeid for gasser til Oslo universitetssykehus HF
Konkurranse
Kunngjøring av konkurranse
Utgått
Kunngjort i EØS

Rørarbeid for gasser til Oslo universitetssykehus HF

Anskaffelsens tidslinje (Beta)

Planlegging
0
Resultat
0

Formålet med anskaffelsen er å inngå rammeavtaler med opptil fem leverandører for kjøp av gass og rørarbeider med naturlig medfølgende materiell - hovedsakelig til bygge-, ombyggings-, renovasjon- og vedlikeholdsoppdrag på alle sykehusets lokasjoner.

Del 1: Buyer

1.1 Buyer

Official name

[SYKEHUSINNKJØP HF] ---

Legal type of the buyer

Body governed by public law

Activity of the contracting authority

Helse

Del 2: Procedure

2.1 Procedure

Title

Rørarbeid for gasser til Oslo universitetssykehus HF

Description

Formålet med anskaffelsen er å inngå rammeavtaler med opptil fem leverandører for kjøp av gass og rørarbeider med naturlig medfølgende materiell - hovedsakelig til bygge-, ombyggings-, renovasjon- og vedlikeholdsoppdrag på alle sykehusets lokasjoner.

Procedure identifier

2020-350649

Internal identifier

2020/1240

Type of procedure

Open

2.1.1 Purpose

Nature of the contract

Services

Main classification

Reparasjon av rørledningssystemer

2.1.3 Value

Estimated value excluding VAT

14 000 000 NOK

2.1.4 Generell informasjon

Directive 2014/24/EU

Del 5: Lot

5.1 Lot LOT-0000

Title

Rørarbeid for gasser til Oslo universitetssykehus HF

Description

Formålet med anskaffelsen er å inngå rammeavtaler med opptil fem leverandører for kjøp av gass og rørarbeider med naturlig medfølgende materiell - hovedsakelig til bygge-, ombyggings-, renovasjon- og vedlikeholdsoppdrag på alle sykehusets lokasjoner. Ved nybygg, nyinstallasjon og større ombygginger kan oppdragsgiver velge å gå utenom Rammeavtalen for å gjennomføre anskaffelsen. Omfanget kan ikke anslås nøyaktig, men basert på de tilgjengelige forbrukstall forventes det et årlig forbruk på ca.3,5 millioner kroner og ca.14 millioner kroner over 4 år. Eksempel på oppdrag kan være: - Ekstraksjoner og modifikasjoner av eksiterende sentralgassanlegg - Rørarbeid ifm. utskifting av utstyr/armatur i eksisterende anlegg og ev. nyinstallasjoner.Eksempel på service/vedlikeholdsoppdrag kan være: - Periodisk kontroll og preventivt vedlikehold av utstyr/enheter og armatur i eksisterende sentralgassanleggAvrop på rammeavtalen gjøres under forutsetning av tildeling av økonomiske midler.

5.1.1 Purpose

Nature of the contract

Services

Main classification

Reparasjon av rørledningssystemer

Additional classification

Gasser til medisinsk bruk

Additional classification

Bygge- og anleggsvirksomhet

Additional classification

Byggningsinnstallasjonsarbeid

Additional classification

Blikkenslager og rørleggerarbeid

Options

The buyer reserves the right for additional purchases from the contractor, as described here

Opsjon på forlengelse

5.1.2 Place of performance

Anywhere

5.1.3 Estimated duration

Duration

48 MONTH

5.1.4 Renewal

Maximum renewals

0

Description

Opsjon på forlengelse

5.1.5 Value

Estimated value excluding VAT

14 000 000 NOK

5.1.6 Generell informasjon

Reserved participation

None

The names and professional qualifications of the staff assigned to perform the contract must be given

{code|name|requirement-stage.}

Procurement Project not financed with EU Funds.

5.1.9 Selection criteria

Criterion

Type

Suitability to pursue the professional activity

Description

Norske selskaper: skatteattest for skatt, merverdiavgift og arbeidsgiveravgift. Attesten må ikke være eldre enn 6 måneder. Eventuelle restanser og andre misligheter må begrunnes. Utenlandske selskaper: attest fra tilsvarende myndigheter i det land de er registrert avgiftspliktige.

Use of this criterion

Used

Criterion

Type

Economic and financial standing

Description

Økonomisk og finansiell stilling skal dokumenteres med følgende informasjon: a) Siste godkjente årsregnskap b) Siste årsberetning og revisors beretning, så fremt leverandøren ikke har fravalgt dette. c) Eventuell nyere informasjon av betydning d) Soliditetsvurdering fra en virksomhet med konsesjon til å drive kredittopplysningsvirksomhet. Vurderingen må ikke være eldre enn 3 måneder fra tilbudsfristen, være basert på siste godkjente regnskapstall, og bør opplyse om kredittverdighet og grad av konkursrisiko (konkursprediksjon).

Use of this criterion

Used

Criterion

Type

Economic and financial standing

Description

Foretaket skal ha en rating som minst tilsvarer tilfredsstillende kredittverdighet, og for øvrig ha tilfredsstillende økonomi og finansiell kapasitet til å gjennomføre oppdraget

Use of this criterion

Used

Criterion

Type

Technical and professional ability

Description

Kopi av sertifikat for kvalitetssikring (ISO9001 eller tilsvarende) utstedt av akkrediterte sertifiseringsorganer. Alternativt kan beskrivelse av leverandørens systemer for kvalitetssikring, samt hvordan disse er implementert og forvaltes i virksomheten, fremlegges.

Use of this criterion

Used

Criterion

Type

Technical and professional ability

Description

Det kreves et godt og velfungerende kvalitetssikrings-system for tjenestene som skal leveres

Use of this criterion

Used

Information about the second stage of a two-stage procedure

Minimum number of candidates to be invited for the second stage of the procedure

0

5.1.11 Procurement documents

Address of the procurement documents

[ https://permalink.mercell.com/143403341.aspx ] ---

5.1.12 Terms of procurement

Terms of submission

Electronic submission

Tillatt

Languages in which tenders or requests to participate may be submitted

norsk

Electronic catalogue

{code|name|permission.}

Variants

Ikke tillatt

Deadline for receipt of tenders

04.01.2021 10:00:00+02:00

Deadline until which the tender must remain valid

3 MONTH

Information about public opening

Date/time

04.01.2021 12:00:00+02:00

Terms of contract

Electronic invoicing

Tillatt

5.1.15 Techniques

Rammeavtale

None

Information about the dynamic purchasing system

None

5.1.16 Further information, mediation and review

Review organisation

[ Øst-Finnmark tingrett ] ---

Organisation providing additional information about the procurement procedure

[ SYKEHUSINNKJØP HF ] ---

Del 8: Organisations

8.1 ORG-0001

Official name

SYKEHUSINNKJØP HF

Registration number

916879067

Postal address

Postboks 40

Town

VADSØ

Postcode

9811

Country

Norge

Email

post@sykehusinnkjop.no

Telephone

+47 78950700

Roles of this organisation

Buyer

8.1 ORG-0002

Official name

Øst-Finnmark tingrett

Postal address

Postboks 54

Town

VADSØ

Postcode

9811

Country

Norge

Email

ost-finnmark.tingrett@domstol.no

Roles of this organisation

Notice information

11.1 Notice information

Notice identifier/version

2020-350649 01

Form type

Competition

Notice type

Contract or concession notice – standard regime

Notice dispatch date

25.11.2020 12:00:00+02:00

Languages in which this notice is officially available

norsk (bokmål)

11.2 Publication information

Notice publication number

n.a.

Publication date

25.11.2020

SYKEHUSINNKJØP HF

Referanse
2020-350649
Kunngjøringsdato
25.11.2020
Estimert verdi
14 000 000 NOK
Type kunngjøring
Kunngjøring av konkurranse
Hovedaktivitet
Helse

Kategori (CPV)

Konkurransedokumenter

Se alle dokumenter tilhørende konkurransen i oppdragsgiverens støtteverktøy

Gå til dokumenter