Hopp til hovedinnhold
StartSøk og filterVeterinærvakttjenester Verdal og Levanger kommune
Konkurranse
Kunngjøring av konkurranse
Utgått
Kunngjort i EØS

Veterinærvakttjenester Verdal og Levanger kommune

Anskaffelsens tidslinje (Beta)

Planlegging
0
Resultat
0

Denne anskaffelsen gjelder levering av veterinærvakttjenester i 2 områder: Levanger kommune og Verdal kommune. Anskaffelsen er delt opp i 2 delanskaffelser. Anskaffelsens formål Kommunene har ansvar for å organisere en klinisk veterinærvakt. Ordningen med veterinærvakter er etablert i henhold til lov 15. juni 2001 nr. 75 om veterinærer og annet dyrehelse-personell § 3 a.

Del 1: Buyer

1.1 Buyer

Official name

[Innherred Innkjøp] ---

Legal type of the buyer

Regional authority

Activity of the contracting authority

General public services

Del 2: Procedure

2.1 Procedure

Title

Veterinærvakttjenester Verdal og Levanger kommune

Description

Denne anskaffelsen gjelder levering av veterinærvakttjenester i 2 områder: Levanger kommune og Verdal kommune. Anskaffelsen er delt opp i 2 delanskaffelser. Anskaffelsens formål Kommunene har ansvar for å organisere en klinisk veterinærvakt. Ordningen med veterinærvakter er etablert i henhold til lov 15. juni 2001 nr. 75 om veterinærer og annet dyrehelse-personell § 3 a.

Procedure identifier

2020-336109

Internal identifier

2020/6586

Type of procedure

Open

2.1.1 Purpose

Nature of the contract

Services

Main classification

Dyrlege

2.1.4 Generell informasjon

Additional information

Visma kunngjøring: https://opic.com/id/afwamyibpw

Directive 2014/24/EU

Del 5: Lot

5.1 Lot LOT-0000

Title

Veterinærvakttjenester Verdal og Levanger kommune

Description

Denne anskaffelsen gjelder levering av veterinærvakttjenester i 2 områder: Levanger kommune og Verdal kommune. Anskaffelsen er delt opp i 2 delanskaffelser. Anskaffelsens formål Kommunene har ansvar for å organisere en klinisk veterinærvakt. Ordningen med veterinærvakter er etablert i henhold til lov 15. juni 2001 nr. 75 om veterinærer og annet dyrehelse-personell § 3 a. Ordningen med veterinærvakter skal sikre at det i kommunal/interkommunal regi blir etablert klinisk vakt for veterinærer i alle deler av landet slik at nødvendig veterinærhjelp kan skaffes utenom ordinær arbeidstid. Veterinærvakten er en nødvendig del av beredskapen mot alvorlige smittsomme dyresykdommer og viktig for å opprettholde god dyrevelferd. Tildeling av vakttjenestene har tidligere skjedd i henhold til en avtale mellom Den norske veterinærforening (DNV) og KS. Avtalen opphørte 1.7.2012. For å få praktiseringen av vaktordningen i tråd med gjeldende lover og forskrifter, gjennomføres avtaleinngåelsene mellom vaktdistriktene og veterinærene nå som ordinære anskaffelser. Kommunesektorens organisasjon (KS) har frem til nå hatt ansvar for å fastsette vaktinndeling og satser for godtgjørelse ved deltakelse i den kommunale veterinærvakten. Fra 1. januar 2016 overtok Landbruksdirektoratet disse oppgavene. Dette fører til at all forvaltning av vakttilskudd skjer hos Landbruksdirektoratet. Hensikten er å få en mer enhetlig tilskuddsforvaltning. Oppdragsgiver tar sikte på å etablere en administrativ ordning for: Verdal 3-4 avtaler Levanger 4-5 avtaler Tydeliggjør i deres tilbud hvilket vaktområde det gjelder, Verdal eller Levanger. Leverandøren må i hvert enkelt tilbud spesifisere hvilke(n) navngitt veterinær(er) som tilbys til å utføre vakttjenestene. Kontraktsperiode Tjenesten skal utføres i perioden 01.03.2021 – 28.02 2025. Oppdragsgiver tar forbehold om at avtalen kan sies opp dersom det besluttes betydelige endringer i sentrale rammevilkår og finansiering av ordningen fra statlig hold. Kontraktsvilkår vil da være endret, og det vil bli utlyst ny konkurranse.

5.1.1 Purpose

Nature of the contract

Services

Main classification

Dyrlege

5.1.2 Place of performance

Country subentity

Trøndelag (NO060)

5.1.3 Estimated duration

Start date

01.03.2021

End date

28.02.2025

5.1.6 Generell informasjon

Reserved participation

None

Procurement Project not financed with EU Funds.

5.1.11 Procurement documents

Address of the procurement documents

[ https://tendsign.no/doc.aspx?UniqueId=afwamyibpw&GoTo=Docs ] ---

5.1.12 Terms of procurement

Terms of submission

Electronic submission

Tillatt

Languages in which tenders or requests to participate may be submitted

norsk

Electronic catalogue

{code|name|permission.}

Variants

Ikke tillatt

Deadline for receipt of tenders

01.02.2021 12:00:00+02:00

Deadline until which the tender must remain valid

91 DAY

Information about public opening

Date/time

01.02.2021 13:00:00+02:00

Terms of contract

Electronic invoicing

Ikke tillatt

5.1.15 Techniques

Rammeavtale

None

Information about the dynamic purchasing system

None

5.1.16 Further information, mediation and review

Review organisation

[ Inntrøndelag tingrett ] ---

Organisation providing additional information about the procurement procedure

[ Innherred Innkjøp ] ---

Del 8: Organisations

8.1 ORG-0001

Official name

Innherred Innkjøp

Registration number

997 391 853

Postal address

Vennalivegen 7

Town

Inderøy

Postcode

7670

Country

Norge

Contact point

Frode Riberg

Email

frode.riberg@inderoy.kommune.no

Roles of this organisation

8.1 ORG-0002

Official name

Inntrøndelag tingrett

Town

Trøndelag

Country

Norge

Roles of this organisation

Notice information

11.1 Notice information

Notice identifier/version

2020-336109 01

Form type

Competition

Notice type

Contract or concession notice – standard regime

Notice dispatch date

23.12.2020 12:00:00+02:00

Languages in which this notice is officially available

norsk (bokmål)

11.2 Publication information

Notice publication number

n.a.

Publication date

23.12.2020

Innherred Innkjøp

Referanse
2020-336109
Kunngjøringsdato
23.12.2020
Estimert verdi
Ikke angitt
Type kunngjøring
Kunngjøring av konkurranse
Hovedaktivitet
Alminnelig offentlig tjenesteyting

Kategori (CPV)

Konkurransedokumenter

Se alle dokumenter tilhørende konkurransen i oppdragsgiverens støtteverktøy

Gå til dokumenter