Veterinærvakttjenester Verdal og Levanger kommune
Anskaffelsens tidslinje (Beta)
Denne anskaffelsen gjelder levering av veterinærvakttjenester i 2 områder: Levanger kommune og Verdal kommune. Anskaffelsen er delt opp i 2 delanskaffelser. Anskaffelsens formål Kommunene har ansvar for å organisere en klinisk veterinærvakt. Ordningen med veterinærvakter er etablert i henhold til lov 15. juni 2001 nr. 75 om veterinærer og annet dyrehelse-personell § 3 a.
Del 1: Buyer
1.1 Buyer
Official name
[Innherred Innkjøp] ---
Legal type of the buyer
Regional authority
Activity of the contracting authority
General public services
Del 2: Procedure
2.1 Procedure
Title
Veterinærvakttjenester Verdal og Levanger kommune
Description
Denne anskaffelsen gjelder levering av veterinærvakttjenester i 2 områder: Levanger kommune og Verdal kommune. Anskaffelsen er delt opp i 2 delanskaffelser. Anskaffelsens formål Kommunene har ansvar for å organisere en klinisk veterinærvakt. Ordningen med veterinærvakter er etablert i henhold til lov 15. juni 2001 nr. 75 om veterinærer og annet dyrehelse-personell § 3 a.
Procedure identifier
2020-336109
Internal identifier
2020/6586
Type of procedure
Open
2.1.1 Purpose
Nature of the contract
Services
Main classification
Dyrlege
2.1.4 Generell informasjon
Additional information
Visma kunngjøring: https://opic.com/id/afwamyibpw
Directive 2014/24/EU
Del 5: Lot
5.1 Lot LOT-0000
Title
Veterinærvakttjenester Verdal og Levanger kommune
Description
Denne anskaffelsen gjelder levering av veterinærvakttjenester i 2 områder: Levanger kommune og Verdal kommune. Anskaffelsen er delt opp i 2 delanskaffelser. Anskaffelsens formål Kommunene har ansvar for å organisere en klinisk veterinærvakt. Ordningen med veterinærvakter er etablert i henhold til lov 15. juni 2001 nr. 75 om veterinærer og annet dyrehelse-personell § 3 a. Ordningen med veterinærvakter skal sikre at det i kommunal/interkommunal regi blir etablert klinisk vakt for veterinærer i alle deler av landet slik at nødvendig veterinærhjelp kan skaffes utenom ordinær arbeidstid. Veterinærvakten er en nødvendig del av beredskapen mot alvorlige smittsomme dyresykdommer og viktig for å opprettholde god dyrevelferd. Tildeling av vakttjenestene har tidligere skjedd i henhold til en avtale mellom Den norske veterinærforening (DNV) og KS. Avtalen opphørte 1.7.2012. For å få praktiseringen av vaktordningen i tråd med gjeldende lover og forskrifter, gjennomføres avtaleinngåelsene mellom vaktdistriktene og veterinærene nå som ordinære anskaffelser. Kommunesektorens organisasjon (KS) har frem til nå hatt ansvar for å fastsette vaktinndeling og satser for godtgjørelse ved deltakelse i den kommunale veterinærvakten. Fra 1. januar 2016 overtok Landbruksdirektoratet disse oppgavene. Dette fører til at all forvaltning av vakttilskudd skjer hos Landbruksdirektoratet. Hensikten er å få en mer enhetlig tilskuddsforvaltning. Oppdragsgiver tar sikte på å etablere en administrativ ordning for: Verdal 3-4 avtaler Levanger 4-5 avtaler Tydeliggjør i deres tilbud hvilket vaktområde det gjelder, Verdal eller Levanger. Leverandøren må i hvert enkelt tilbud spesifisere hvilke(n) navngitt veterinær(er) som tilbys til å utføre vakttjenestene. Kontraktsperiode Tjenesten skal utføres i perioden 01.03.2021 – 28.02 2025. Oppdragsgiver tar forbehold om at avtalen kan sies opp dersom det besluttes betydelige endringer i sentrale rammevilkår og finansiering av ordningen fra statlig hold. Kontraktsvilkår vil da være endret, og det vil bli utlyst ny konkurranse.
5.1.1 Purpose
Nature of the contract
Services
Main classification
Dyrlege
5.1.2 Place of performance
Country subentity
Trøndelag (NO060)
5.1.3 Estimated duration
Start date
01.03.2021
End date
28.02.2025
5.1.6 Generell informasjon
Reserved participation
None
Procurement Project not financed with EU Funds.
5.1.11 Procurement documents
Address of the procurement documents
[ https://tendsign.no/doc.aspx?UniqueId=afwamyibpw&GoTo=Docs ] ---
5.1.12 Terms of procurement
Terms of submission
Electronic submission
Tillatt
Address for submission
Languages in which tenders or requests to participate may be submitted
norsk
Electronic catalogue
{code|name|permission.}
Variants
Ikke tillatt
Deadline for receipt of tenders
01.02.2021 12:00:00+02:00
Deadline until which the tender must remain valid
91 DAY
Information about public opening
Date/time
01.02.2021 13:00:00+02:00
Terms of contract
Electronic invoicing
Ikke tillatt
5.1.15 Techniques
Rammeavtale
None
Information about the dynamic purchasing system
None
5.1.16 Further information, mediation and review
Review organisation
[ Inntrøndelag tingrett ] ---
Organisation providing additional information about the procurement procedure
[ Innherred Innkjøp ] ---
Del 8: Organisations
8.1 ORG-0001
Official name
Innherred Innkjøp
Registration number
997 391 853
Postal address
Vennalivegen 7
Town
Inderøy
Postcode
7670
Country
Norge
Contact point
Frode Riberg
frode.riberg@inderoy.kommune.no
Internet address
Roles of this organisation
8.1 ORG-0002
Official name
Inntrøndelag tingrett
Town
Trøndelag
Country
Norge
Roles of this organisation
Notice information
11.1 Notice information
Notice identifier/version
2020-336109 01
Form type
Competition
Notice type
Contract or concession notice – standard regime
Notice dispatch date
23.12.2020 12:00:00+02:00
Languages in which this notice is officially available
norsk (bokmål)
11.2 Publication information
Notice publication number
n.a.
Publication date
23.12.2020
Innherred Innkjøp
- Referanse
- 2020-336109
- Kunngjøringsdato
- 23.12.2020
- Estimert verdi
- Ikke angitt
- Type kunngjøring
- Kunngjøring av konkurranse
- Hovedaktivitet
- Alminnelig offentlig tjenesteyting
Kategori (CPV)
Konkurransedokumenter
Se alle dokumenter tilhørende konkurransen i oppdragsgiverens støtteverktøy
Gå til dokumenter