Markedsundersøkelse (RFI) - Kartlegging av løsninger for håndtering av kundehenvendelser
Anskaffelsens tidslinje (Beta)
Skatteetaten er i en prosess hvor vi ønsker å kartlegge ulike muligheter for et nytt system for håndtering av kundehenvendelser. Vår målsetning er at en ny løsning skal bidra til økt kunde¬tilfredshet, mer effektiv veiledning av publikum og gi et bedre grunnlag for analyse og styring. For å sikre en god forståelse av hvilke løsninger markedet kan tilby, gjennomfører vi denne markedsundersøkelsen. Dette omfatter å få et innblikk i både funksjonalitet, drifts¬modell og tilhørende kostnader. Etatens grunnleggende behov kan sammenfattes med: Tjenesten skal støtte manuell og maskinell registrering, mottak, behandling og flytting av henvendelser samt deling av data med andre systemer. Etaten ønsker fortrinnsvis å dekke disse behovene gjennom kjøp av en industrialisert og standardisert skytjeneste, men vi er også åpen for andre leveransemodeller, f.eks. on-premise løsninger.
Del 1: Buyer
1.1 Buyer
Official name
[Skatteetaten] ---
Legal type of the buyer
Central government authority
Del 2: Procedure
2.1 Procedure
Title
Markedsundersøkelse (RFI) - Kartlegging av løsninger for håndtering av kundehenvendelser
Description
Skatteetaten er i en prosess hvor vi ønsker å kartlegge ulike muligheter for et nytt system for håndtering av kundehenvendelser. Vår målsetning er at en ny løsning skal bidra til økt kunde¬tilfredshet, mer effektiv veiledning av publikum og gi et bedre grunnlag for analyse og styring. For å sikre en god forståelse av hvilke løsninger markedet kan tilby, gjennomfører vi denne markedsundersøkelsen. Dette omfatter å få et innblikk i både funksjonalitet, drifts¬modell og tilhørende kostnader. Etatens grunnleggende behov kan sammenfattes med: Tjenesten skal støtte manuell og maskinell registrering, mottak, behandling og flytting av henvendelser samt deling av data med andre systemer. Etaten ønsker fortrinnsvis å dekke disse behovene gjennom kjøp av en industrialisert og standardisert skytjeneste, men vi er også åpen for andre leveransemodeller, f.eks. on-premise løsninger.
Internal identifier
20200089
2.1.1 Purpose
Nature of the contract
Services
Main classification
Datatjenester: rådgivning, programvareutvikling, internett og systemstøtte
2.1.4 Generell informasjon
Directive 2014/24/EU
Del 3: Part
3.1 Part PAR-0000
Title
Markedsundersøkelse (RFI) - Kartlegging av løsninger for håndtering av kundehenvendelser
Description
Skatteetaten er i en prosess hvor vi ønsker å kartlegge ulike muligheter for et nytt system for håndtering av kundehenvendelser. Vår målsetning er at en ny løsning skal bidra til økt kunde¬tilfredshet, mer effektiv veiledning av publikum og gi et bedre grunnlag for analyse og styring. For å sikre en god forståelse av hvilke løsninger markedet kan tilby, gjennomfører vi denne markedsundersøkelsen. Dette omfatter å få et innblikk i både funksjonalitet, drifts¬modell og tilhørende kostnader. Etatens grunnleggende behov kan sammenfattes med: Tjenesten skal støtte manuell og maskinell registrering, mottak, behandling og flytting av henvendelser samt deling av data med andre systemer. Etaten ønsker fortrinnsvis å dekke disse behovene gjennom kjøp av en industrialisert og standardisert skytjeneste, men vi er også åpen for andre leveransemodeller, f.eks. on-premise løsninger.
3.1.1 Purpose
Nature of the contract
Services
Main classification
Datatjenester: rådgivning, programvareutvikling, internett og systemstøtte
Additional classification
Programvare og informasjonssystemer
Additional classification
Programmering av software og rådgivning
Additional classification
Internett tjenester
Additional classification
Bransjespesifikk programvare
Additional classification
Nettverks, internett og intranett programvare
Additional classification
Datainnsamlingssytem
Additional classification
Programvare verktøy
Additional classification
Datatjenester
Additional classification
Databehandling
3.1.2 Place of performance
Country subentity
Norge (NO0)
3.1.5 Generell informasjon
3.1.6 Procurement documents
Address of the procurement documents
[ https://kgv.doffin.no/ctm/Supplier/Documents/Folder/166283 ] ---
3.1.9 Further information, mediation and review
Organisation providing additional information about the procurement procedure
Skatteetaten
Del 8: Organisations
8.1 ORG-0001
Official name
Skatteetaten
Registration number
974 761 076
Postal address
Fredrik Selmersvei 4
Town
Oslo
Postcode
0667
Country
Norge
Contact point
Christian Tveitnes
christian.tveitnes@skatteetaten.no
Telephone
+47 98858613
Internet address
Roles of this organisation
Notice information
11.1 Notice information
Notice identifier/version
2020-332120 01
Form type
Planning
Notice type
Prior information notice or a periodic indicative notice used only for information
Notice dispatch date
01.12.2020 12:00:00+02:00
Languages in which this notice is officially available
norsk (bokmål)
11.2 Publication information
Notice publication number
n.a.
Publication date
01.12.2020
Skatteetaten
- Referanse
- 2020-332120
- Kunngjøringsdato
- 01.12.2020
- Estimert verdi
- Ikke angitt
- Type kunngjøring
- Veiledende kunngjøring
Konkurransedokumenter
Se alle dokumenter tilhørende konkurransen i oppdragsgiverens støtteverktøy
Gå til dokumenter