Hopp til hovedinnhold
StartSøk og filterMarkedsundersøkelse (RFI) - Kartlegging av løsninger for håndtering av kundehenvendelser
Planlegging
Veiledende kunngjøring
Kunngjort i EØS

Markedsundersøkelse (RFI) - Kartlegging av løsninger for håndtering av kundehenvendelser

Anskaffelsens tidslinje (Beta)

Konkurranse
0
Resultat
0

Skatteetaten er i en prosess hvor vi ønsker å kartlegge ulike muligheter for et nytt system for håndtering av kundehenvendelser. Vår målsetning er at en ny løsning skal bidra til økt kunde¬tilfredshet, mer effektiv veiledning av publikum og gi et bedre grunnlag for analyse og styring. For å sikre en god forståelse av hvilke løsninger markedet kan tilby, gjennomfører vi denne markedsundersøkelsen. Dette omfatter å få et innblikk i både funksjonalitet, drifts¬modell og tilhørende kostnader. Etatens grunnleggende behov kan sammenfattes med: Tjenesten skal støtte manuell og maskinell registrering, mottak, behandling og flytting av henvendelser samt deling av data med andre systemer. Etaten ønsker fortrinnsvis å dekke disse behovene gjennom kjøp av en industrialisert og standardisert skytjeneste, men vi er også åpen for andre leveransemodeller, f.eks. on-premise løsninger.

Del 1: Buyer

1.1 Buyer

Official name

[Skatteetaten] ---

Legal type of the buyer

Central government authority

Del 2: Procedure

2.1 Procedure

Title

Markedsundersøkelse (RFI) - Kartlegging av løsninger for håndtering av kundehenvendelser

Description

Skatteetaten er i en prosess hvor vi ønsker å kartlegge ulike muligheter for et nytt system for håndtering av kundehenvendelser. Vår målsetning er at en ny løsning skal bidra til økt kunde¬tilfredshet, mer effektiv veiledning av publikum og gi et bedre grunnlag for analyse og styring. For å sikre en god forståelse av hvilke løsninger markedet kan tilby, gjennomfører vi denne markedsundersøkelsen. Dette omfatter å få et innblikk i både funksjonalitet, drifts¬modell og tilhørende kostnader. Etatens grunnleggende behov kan sammenfattes med: Tjenesten skal støtte manuell og maskinell registrering, mottak, behandling og flytting av henvendelser samt deling av data med andre systemer. Etaten ønsker fortrinnsvis å dekke disse behovene gjennom kjøp av en industrialisert og standardisert skytjeneste, men vi er også åpen for andre leveransemodeller, f.eks. on-premise løsninger.

Internal identifier

20200089

2.1.1 Purpose

Nature of the contract

Services

Main classification

Datatjenester: rådgivning, programvareutvikling, internett og systemstøtte

2.1.4 Generell informasjon

Directive 2014/24/EU

Del 3: Part

3.1 Part PAR-0000

Title

Markedsundersøkelse (RFI) - Kartlegging av løsninger for håndtering av kundehenvendelser

Description

Skatteetaten er i en prosess hvor vi ønsker å kartlegge ulike muligheter for et nytt system for håndtering av kundehenvendelser. Vår målsetning er at en ny løsning skal bidra til økt kunde¬tilfredshet, mer effektiv veiledning av publikum og gi et bedre grunnlag for analyse og styring. For å sikre en god forståelse av hvilke løsninger markedet kan tilby, gjennomfører vi denne markedsundersøkelsen. Dette omfatter å få et innblikk i både funksjonalitet, drifts¬modell og tilhørende kostnader. Etatens grunnleggende behov kan sammenfattes med: Tjenesten skal støtte manuell og maskinell registrering, mottak, behandling og flytting av henvendelser samt deling av data med andre systemer. Etaten ønsker fortrinnsvis å dekke disse behovene gjennom kjøp av en industrialisert og standardisert skytjeneste, men vi er også åpen for andre leveransemodeller, f.eks. on-premise løsninger.

3.1.1 Purpose

Nature of the contract

Services

Main classification

Datatjenester: rådgivning, programvareutvikling, internett og systemstøtte

Additional classification

Programvare og informasjonssystemer

Additional classification

Programmering av software og rådgivning

Additional classification

Internett tjenester

Additional classification

Bransjespesifikk programvare

Additional classification

Nettverks, internett og intranett programvare

Additional classification

Datainnsamlingssytem

Additional classification

Programvare verktøy

Additional classification

Datatjenester

Additional classification

Databehandling

3.1.2 Place of performance

Country subentity

Norge (NO0)

3.1.5 Generell informasjon

3.1.6 Procurement documents

Address of the procurement documents

[ https://kgv.doffin.no/ctm/Supplier/Documents/Folder/166283 ] ---

3.1.9 Further information, mediation and review

Organisation providing additional information about the procurement procedure

Skatteetaten

Del 8: Organisations

8.1 ORG-0001

Official name

Skatteetaten

Registration number

974 761 076

Postal address

Fredrik Selmersvei 4

Town

Oslo

Postcode

0667

Country

Norge

Contact point

Christian Tveitnes

Email

christian.tveitnes@skatteetaten.no

Telephone

+47 98858613

Internet address

www.skatteetaten.no

Roles of this organisation

Notice information

11.1 Notice information

Notice identifier/version

2020-332120 01

Form type

Planning

Notice type

Prior information notice or a periodic indicative notice used only for information

Notice dispatch date

01.12.2020 12:00:00+02:00

Languages in which this notice is officially available

norsk (bokmål)

11.2 Publication information

Notice publication number

n.a.

Publication date

01.12.2020

Skatteetaten

Referanse
2020-332120
Kunngjøringsdato
01.12.2020
Estimert verdi
Ikke angitt
Type kunngjøring
Veiledende kunngjøring

Konkurransedokumenter

Se alle dokumenter tilhørende konkurransen i oppdragsgiverens støtteverktøy

Gå til dokumenter