Hopp til hovedinnhold
StartSøk og filterVakt og sikring av fylkeskommunale bygg i Agder
Konkurranse
Kunngjøring av konkurranse
Utgått
Kunngjort i EØS

Vakt og sikring av fylkeskommunale bygg i Agder

Anskaffelsens tidslinje (Beta)

Planlegging
0
Resultat
0

Konkurransen gjelder vakthold og sikring av fylkeskommunale bygg i Agder All utøvelse av vakthold skal være I henhold til Lov om vaktvirksomhet av 2001-01-05-1 med tilhørende forskrift om vaktvirksomhet av 2011-03-28-337. Avtalene gjelder for det spesifiserte omfanget som framgår av kravspesifikasjonen for den enkelte delkontrakt. Avtalene skal inngås med 2 års varighet og med mulighet for opsjon med 1+1 år. Oppstart 1. Januar 2021.

Del 1: Buyer

1.1 Buyer

Official name

[Agder fylkeskommune] ---

Legal type of the buyer

Regional authority

Activity of the contracting authority

General public services

Del 2: Procedure

2.1 Procedure

Title

Vakt og sikring av fylkeskommunale bygg i Agder

Description

Konkurransen gjelder vakthold og sikring av fylkeskommunale bygg i Agder All utøvelse av vakthold skal være I henhold til Lov om vaktvirksomhet av 2001-01-05-1 med tilhørende forskrift om vaktvirksomhet av 2011-03-28-337. Avtalene gjelder for det spesifiserte omfanget som framgår av kravspesifikasjonen for den enkelte delkontrakt. Avtalene skal inngås med 2 års varighet og med mulighet for opsjon med 1+1 år. Oppstart 1. Januar 2021.

Procedure identifier

2020-330299

Internal identifier

20/26925

Type of procedure

Open

2.1.1 Purpose

Nature of the contract

Services

Main classification

Vakttjenester

2.1.4 Generell informasjon

Directive 2014/24/EU

2.1.5 Terms of procurement

Terms of submission

Maximum number of lots for which one tenderer can submit tenders

5

Del 5: Lot

5.1 Lot LOT-0001

Title

Delkontrakt 1 Lister

Description

I delkontrakt 1 Lister inngår følgende fylkeskommunale bygg: • Sirdal vidergående skole, Sirdalsveien 3944 Tonstad • Flekkefjord videregående skole, Tunveien 50 Flekkefjord • Flekkefjord Videregående skole avd. Kvinesdal, Farvegen 30 Kvinesdal • Eilert Sundt Farsund, Skoleplassen 1, Farsund • Eilert Sundt Lyngdal, Stadionveien 14 Lyngdal • Eilert Sundt Lista Tingvollen 4 Vanse • Norberg Fort Hervollveien 52 4566 Vanse

5.1.1 Purpose

Nature of the contract

Services

Main classification

Vakttjenester

Additional classification

Vakttjenester

Options

The buyer reserves the right for additional purchases from the contractor, as described here

Oppdragsgiver har opsjon på forlengelse av avtale med 1 + 1 år slik at avtalen totalt blir 4 år.

5.1.2 Place of performance

Postal address

Lister

5.1.3 Estimated duration

Start date

01.01.2021

End date

31.12.2022

5.1.6 Generell informasjon

Reserved participation

None

Procurement Project not financed with EU Funds.

Additional information

Leverandør vil få utlevert beskrivelse med Pris og Tilbudsskjema når underskrevet Erklæring om taushetsplikt er mottatt i KGV. Erklæringen, Vedlegg 7, sendes som melding til oppdragsgiver i KGV.

5.1.9 Selection criteria

Criterion

Type

Suitability to pursue the professional activity

Description

-Leverandøren skal være et lovlig etablert foretak. -Leverandøren skal sammen med tilbudet fremlegge skatt- og merverdiavgiftsattest utstedt av kompetent organ i leverandørens hjemstat eller det land hvor leverandøren er etablert som viser at leverandøren har oppfylt sine forpliktelser til å betale skatter, avgifter og trygdeavgifter forut for en eventuell kontraktsinngåelse. -Tilbyder skal inneha nødvendige godkjenninger i henhold til vaktvirksomhetsloven av 5.1.2001 nr 01, med og tilhørende forskrift.

Use of this criterion

Used

Criterion

Type

Economic and financial standing

Description

-Leverandøren skal ha en egenkapital på minimum 10 % av totalkapitalen.

Use of this criterion

Used

Criterion

Type

Technical and professional ability

Description

-Tilbyder skal ha erfaring fra tilsvarende vakttjenester utført I løpet av de siste 5 år.

Use of this criterion

Used

Information about the second stage of a two-stage procedure

Minimum number of candidates to be invited for the second stage of the procedure

0

5.1.11 Procurement documents

Address of the procurement documents

[ http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=282000&B=VAF ] ---

5.1.12 Terms of procurement

Terms of submission

Electronic submission

Tillatt

Languages in which tenders or requests to participate may be submitted

norsk

Electronic catalogue

{code|name|permission.}

Variants

Ikke tillatt

Deadline for receipt of tenders

16.11.2020 12:00:00+02:00

Information about public opening

Date/time

16.11.2020 12:00:00+02:00

Place

Tilbudene vil bli åpnet elektronisk i KGV.

Additional information

Oppdragsgiver. Ikke offentlig åpning

Terms of contract

Electronic invoicing

Tillatt

5.1.15 Techniques

Rammeavtale

None

Information about the dynamic purchasing system

None

5.1.16 Further information, mediation and review

Review organisation

[ Kristiansand Tingrett ] ---

Organisation providing additional information about the procurement procedure

[ Agder fylkeskommune ] ---

Organisation receiving requests to participate

[ Agder fylkeskommune ] ---

5.1 Lot LOT-0002

Title

Delkontrakt 2 LIndesnes

Description

I delkontrakt 2 Lindesnes inngår følgende fylkeskommunale skolebygg: • Mandal videgående skole, Kallhammerveien 6 Mandal • Byremo videregående skole, Monan 7 Byremo

5.1.1 Purpose

Nature of the contract

Services

Main classification

Vakttjenester

Additional classification

Vakttjenester

Options

The buyer reserves the right for additional purchases from the contractor, as described here

Oppdragsgiver har opsjon på forlengelse av avtalen med 1+1 år slik at total varighet blir 4 år.

5.1.2 Place of performance

Postal address

Lindesnes

5.1.3 Estimated duration

Start date

01.01.2021

End date

31.12.2022

5.1.6 Generell informasjon

Reserved participation

None

Procurement Project not financed with EU Funds.

Additional information

Leverandør vil få utlevert beskrivelse med Pris og Tilbudsskjema når underskrevet Erklæring om taushetsplikt er mottatt i KGV. Erklæringen, Vedlegg 7, sendes som melding til oppdragsgiver i KGV.

5.1.9 Selection criteria

Criterion

Type

Suitability to pursue the professional activity

Description

-Leverandøren skal være et lovlig etablert foretak. -Leverandøren skal sammen med tilbudet fremlegge skatt- og merverdiavgiftsattest utstedt av kompetent organ i leverandørens hjemstat eller det land hvor leverandøren er etablert som viser at leverandøren har oppfylt sine forpliktelser til å betale skatter, avgifter og trygdeavgifter forut for en eventuell kontraktsinngåelse. -Tilbyder skal inneha nødvendige godkjenninger i henhold til vaktvirksomhetsloven av 5.1.2001 nr 01, med og tilhørende forskrift.

Use of this criterion

Used

Criterion

Type

Economic and financial standing

Description

-Leverandøren skal ha en egenkapital på minimum 10 % av totalkapitalen.

Use of this criterion

Used

Criterion

Type

Technical and professional ability

Description

-Tilbyder skal ha erfaring fra tilsvarende vakttjenester utført I løpet av de siste 5 år.

Use of this criterion

Used

Information about the second stage of a two-stage procedure

Minimum number of candidates to be invited for the second stage of the procedure

0

5.1.11 Procurement documents

Address of the procurement documents

[ http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=282000&B=VAF ] ---

5.1.12 Terms of procurement

Terms of submission

Electronic submission

Tillatt

Languages in which tenders or requests to participate may be submitted

norsk

Electronic catalogue

{code|name|permission.}

Variants

Ikke tillatt

Deadline for receipt of tenders

16.11.2020 12:00:00+02:00

Information about public opening

Date/time

16.11.2020 12:00:00+02:00

Place

Tilbudene vil bli åpnet elektronisk i KGV.

Additional information

Oppdragsgiver. Ikke offentlig åpning

Terms of contract

Electronic invoicing

Tillatt

5.1.15 Techniques

Rammeavtale

None

Information about the dynamic purchasing system

None

5.1.16 Further information, mediation and review

Review organisation

[ Kristiansand Tingrett ] ---

Organisation providing additional information about the procurement procedure

[ Agder fylkeskommune ] ---

Organisation receiving requests to participate

[ Agder fylkeskommune ] ---

5.1 Lot LOT-0003

Title

Delkontrakt 3 Kristiansand, Vennesla og Lillesand

Description

I Delkontrakt 3 Kristiansand, Vennesla og Lillesand inngår følgende fylkeskommunale bygg: • Vågsbygd videregående skole, Kirsten Flagstadsvei 26 Kristiansand • Tangen vidergående skole, Tangen 21 Kristiansand • Kvadraturen skolesenter, Tollbodgata 75 Kristiansand • Søgne videregående skole, Søgnetundet 3 Søgne • Kristiansand Katedralskole Gimle, Jegersbergveien1 Kristiansand • SMI Skolen Kristiansand Andreas Kjærsvei 101 Kristiansand • Skolebygg Elvegata 4 Kristiansand • Vennesla videregående skole, Kommeren 1 Vennesla • Lillesand videregående skole, Birkelandsveien 10 Lillesand

5.1.1 Purpose

Nature of the contract

Services

Main classification

Vakttjenester

Additional classification

Vakttjenester

Options

The buyer reserves the right for additional purchases from the contractor, as described here

Oppdragsgiver har opsjon på forlengelse av avtalen med 1 + 1 år slik at total varighet blir 4 år.

5.1.2 Place of performance

Postal address

Kristiansand, Venensla og Lillesand

5.1.3 Estimated duration

Start date

01.01.2021

End date

31.12.2022

5.1.6 Generell informasjon

Reserved participation

None

Procurement Project not financed with EU Funds.

Additional information

Leverandør vil få utlevert beskrivelse med Pris og Tilbudsskjema når underskrevet Erklæring om taushetsplikt er mottatt i KGV. Erklæringen, Vedlegg 7, sendes som melding til oppdragsgiver i KGV.

5.1.9 Selection criteria

Criterion

Type

Suitability to pursue the professional activity

Description

-Leverandøren skal være et lovlig etablert foretak. -Leverandøren skal sammen med tilbudet fremlegge skatt- og merverdiavgiftsattest utstedt av kompetent organ i leverandørens hjemstat eller det land hvor leverandøren er etablert som viser at leverandøren har oppfylt sine forpliktelser til å betale skatter, avgifter og trygdeavgifter forut for en eventuell kontraktsinngåelse. -Tilbyder skal inneha nødvendige godkjenninger i henhold til vaktvirksomhetsloven av 5.1.2001 nr 01, med og tilhørende forskrift.

Use of this criterion

Used

Criterion

Type

Economic and financial standing

Description

-Leverandøren skal ha en egenkapital på minimum 10 % av totalkapitalen.

Use of this criterion

Used

Criterion

Type

Technical and professional ability

Description

-Tilbyder skal ha erfaring fra tilsvarende vakttjenester utført I løpet av de siste 5 år.

Use of this criterion

Used

Information about the second stage of a two-stage procedure

Minimum number of candidates to be invited for the second stage of the procedure

0

5.1.11 Procurement documents

Address of the procurement documents

[ http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=282000&B=VAF ] ---

5.1.12 Terms of procurement

Terms of submission

Electronic submission

Tillatt

Languages in which tenders or requests to participate may be submitted

norsk

Electronic catalogue

{code|name|permission.}

Variants

Ikke tillatt

Deadline for receipt of tenders

16.11.2020 12:00:00+02:00

Information about public opening

Date/time

16.11.2020 12:00:00+02:00

Place

Tilbudene vil bli åpnet elektronisk i KGV.

Additional information

Oppdragsgiver. Ikke offentlig åpning

Terms of contract

Electronic invoicing

Tillatt

5.1.15 Techniques

Rammeavtale

None

Information about the dynamic purchasing system

None

5.1.16 Further information, mediation and review

Review organisation

[ Kristiansand Tingrett ] ---

Organisation providing additional information about the procurement procedure

[ Agder fylkeskommune ] ---

Organisation receiving requests to participate

[ Agder fylkeskommune ] ---

5.1 Lot LOT-0004

Title

Delkontrakt 4 Arendal og Grimstad

Description

I delkontrakt 4 inngår følgende fylkeskommunale bygg: • Administrasjonsbygg Fløyheia, Ragnvald Blakstadsvei 1 Arendal • IKT Agder Fløyveien 12 Arendal • Dahlske videregående skole, Lillesandsveien 39 Grimstad (Opsjon i kontrakten) • Arendal videregående skole avdeling Barbu, Mølleheia 8 Arendal • Arendal videregående skole avdeling Tyholmen, Kirkebakken 8 Arendal • Sam Eyde videregående skole, Østensbuveien 80 Arendal • SMI skolen i Arendal, Sykehusveien 4 Arendal • SMI skolen Arendal, Kirkegårdsveien 13 Arendal • Fagskolen i Agder, Grooseveien 36 Grimstad (Opsjon i kontrakten)

5.1.1 Purpose

Nature of the contract

Services

Main classification

Vakttjenester

Additional classification

Vakttjenester

Options

The buyer reserves the right for additional purchases from the contractor, as described here

Oppdragsgiver har opsjon på forlengelse av avtalen ned 1 + 1 år slik at total varighet blir 4 år.

5.1.2 Place of performance

Postal address

Arendal og Grimstad

5.1.3 Estimated duration

Start date

01.01.2021

End date

31.12.2022

5.1.6 Generell informasjon

Reserved participation

None

Procurement Project not financed with EU Funds.

Additional information

Leverandør vil få utlevert beskrivelse med Pris og Tilbudsskjema når underskrevet Erklæring om taushetsplikt er mottatt i KGV. Erklæringen, Vedlegg 7, sendes som melding til oppdragsgiver i KGV.

5.1.9 Selection criteria

Criterion

Type

Suitability to pursue the professional activity

Description

-Leverandøren skal være et lovlig etablert foretak. -Leverandøren skal sammen med tilbudet fremlegge skatt- og merverdiavgiftsattest utstedt av kompetent organ i leverandørens hjemstat eller det land hvor leverandøren er etablert som viser at leverandøren har oppfylt sine forpliktelser til å betale skatter, avgifter og trygdeavgifter forut for en eventuell kontraktsinngåelse. -Tilbyder skal inneha nødvendige godkjenninger i henhold til vaktvirksomhetsloven av 5.1.2001 nr 01, med og tilhørende forskrift.

Use of this criterion

Used

Criterion

Type

Economic and financial standing

Description

-Leverandøren skal ha en egenkapital på minimum 10 % av totalkapitalen.

Use of this criterion

Used

Criterion

Type

Technical and professional ability

Description

-Tilbyder skal ha erfaring fra tilsvarende vakttjenester utført I løpet av de siste 5 år.

Use of this criterion

Used

Information about the second stage of a two-stage procedure

Minimum number of candidates to be invited for the second stage of the procedure

0

5.1.11 Procurement documents

Address of the procurement documents

[ http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=282000&B=VAF ] ---

5.1.12 Terms of procurement

Terms of submission

Electronic submission

Tillatt

Languages in which tenders or requests to participate may be submitted

norsk

Electronic catalogue

{code|name|permission.}

Variants

Ikke tillatt

Deadline for receipt of tenders

16.11.2020 12:00:00+02:00

Information about public opening

Date/time

16.11.2020 12:00:00+02:00

Place

Tilbudene vil bli åpnet elektronisk i KGV.

Additional information

Oppdragsgiver. Ikke offentlig åpning

Terms of contract

Electronic invoicing

Tillatt

5.1.15 Techniques

Rammeavtale

None

Information about the dynamic purchasing system

None

5.1.16 Further information, mediation and review

Review organisation

[ Kristiansand Tingrett ] ---

Organisation providing additional information about the procurement procedure

[ Agder fylkeskommune ] ---

Organisation receiving requests to participate

[ Agder fylkeskommune ] ---

5.1 Lot LOT-0005

Title

Delkontrakt 5 Risør og Tvedestrand

Description

I delkontrakt 5 inngår følgende to fylkeskommunale skolebygg: • Tvedestrand videregående skole, Vestervei 97 Tvedestrand • Risør videregående skole, Sirisvei 8 Risør

5.1.1 Purpose

Nature of the contract

Services

Main classification

Vakttjenester

Additional classification

Vakttjenester

Options

The buyer reserves the right for additional purchases from the contractor, as described here

Oppdragsgiver har opsjon på forlengelse av avtalen med 1 + 1 år slik at total lengde blir 4 år.

5.1.2 Place of performance

Postal address

ERisør og Tvedestrand

5.1.3 Estimated duration

Start date

01.01.2021

End date

31.12.2022

5.1.6 Generell informasjon

Reserved participation

None

Procurement Project not financed with EU Funds.

Additional information

Leverandør vil få utlevert beskrivelse med Pris og Tilbudsskjema når underskrevet Erklæring om taushetsplikt er mottatt i KGV. Erklæringen, Vedlegg 7, sendes som melding til oppdragsgiver i KGV.

5.1.9 Selection criteria

Criterion

Type

Suitability to pursue the professional activity

Description

-Leverandøren skal være et lovlig etablert foretak. -Leverandøren skal sammen med tilbudet fremlegge skatt- og merverdiavgiftsattest utstedt av kompetent organ i leverandørens hjemstat eller det land hvor leverandøren er etablert som viser at leverandøren har oppfylt sine forpliktelser til å betale skatter, avgifter og trygdeavgifter forut for en eventuell kontraktsinngåelse. -Tilbyder skal inneha nødvendige godkjenninger i henhold til vaktvirksomhetsloven av 5.1.2001 nr 01, med og tilhørende forskrift.

Use of this criterion

Used

Criterion

Type

Economic and financial standing

Description

-Leverandøren skal ha en egenkapital på minimum 10 % av totalkapitalen.

Use of this criterion

Used

Criterion

Type

Technical and professional ability

Description

-Tilbyder skal ha erfaring fra tilsvarende vakttjenester utført I løpet av de siste 5 år.

Use of this criterion

Used

Information about the second stage of a two-stage procedure

Minimum number of candidates to be invited for the second stage of the procedure

0

5.1.11 Procurement documents

Address of the procurement documents

[ http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=282000&B=VAF ] ---

5.1.12 Terms of procurement

Terms of submission

Electronic submission

Tillatt

Languages in which tenders or requests to participate may be submitted

norsk

Electronic catalogue

{code|name|permission.}

Variants

Ikke tillatt

Deadline for receipt of tenders

16.11.2020 12:00:00+02:00

Information about public opening

Date/time

16.11.2020 12:00:00+02:00

Place

Tilbudene vil bli åpnet elektronisk i KGV.

Additional information

Oppdragsgiver. Ikke offentlig åpning

Terms of contract

Electronic invoicing

Tillatt

5.1.15 Techniques

Rammeavtale

None

Information about the dynamic purchasing system

None

5.1.16 Further information, mediation and review

Review organisation

[ Kristiansand Tingrett ] ---

Organisation providing additional information about the procurement procedure

[ Agder fylkeskommune ] ---

Organisation receiving requests to participate

[ Agder fylkeskommune ] ---

Del 8: Organisations

8.1 ORG-0001

Official name

Agder fylkeskommune

Registration number

921 707 134

Postal address

Tordenskjoldsgate 65

Town

Kristiansand

Postcode

4605

Country

Norge

Email

postmottak@agderfk.no

Telephone

+47 48127108

Internet address

https://agderfk.no

Roles of this organisation

8.1 ORG-0002

Official name

Kristiansand Tingrett

Postal address

postboks 63

Town

Kristiansand

Postcode

4661

Country

Norge

Roles of this organisation

Notice information

11.1 Notice information

Notice identifier/version

2020-330299 01

Form type

Competition

Notice type

Contract or concession notice – standard regime

Notice dispatch date

13.10.2020 12:00:00+02:00

Languages in which this notice is officially available

norsk (bokmål)

11.2 Publication information

Notice publication number

n.a.

Publication date

13.10.2020

Konkurransedokumenter

Se alle dokumenter tilhørende konkurransen i oppdragsgiverens støtteverktøy

Gå til dokumenter