Hopp til hovedinnhold
StartSøk og filterDelte entrepriser - ombygging av hematologisk og onkologisk enhet i Nye Nord
Konkurranse
Kunngjøring av konkurranse
Utgått
Kunngjort i EØS

Delte entrepriser - ombygging av hematologisk og onkologisk enhet i Nye Nord

Anskaffelsens tidslinje (Beta)

Planlegging
0
Resultat
0

Formålet med anskaffelsen er å inngå kontrakt med leverandører som kan utføre ombygging av NNU0 og NN03. NNU0, ombygging: Ombygging av NNU0 ca. 1800 m2 til sengerom. NN03, ombygging: Ombygging av NN03 ca. 1200 m2 til poliklinikk/dagbehandling. Begge etasjene som skal ombygges (NNU0 og NN03), har etasjer både under og over seg som vil være i drift ved utførelsen av kontraktsarbeidet. Utførelsestid: 2021 med sluttføring innen Q3 2021. Det er adgang til å gi tilbud på deler av oppdraget, det vil si tilbud på følgende deler: 1. Bygningsmessige arbeider 2. Elektro 3. Ventilasjon 4. Kjøling, sanitær, sprinkler, trykkluft og oksygen.

Del 1: Buyer

1.1 Buyer

Official name

[Akershus universitetssykehus] ---

Legal type of the buyer

Central government authority

Activity of the contracting authority

Helse

Del 2: Procedure

2.1 Procedure

Title

Delte entrepriser - ombygging av hematologisk og onkologisk enhet i Nye Nord

Description

Formålet med anskaffelsen er å inngå kontrakt med leverandører som kan utføre ombygging av NNU0 og NN03. NNU0, ombygging: Ombygging av NNU0 ca. 1800 m2 til sengerom. NN03, ombygging: Ombygging av NN03 ca. 1200 m2 til poliklinikk/dagbehandling. Begge etasjene som skal ombygges (NNU0 og NN03), har etasjer både under og over seg som vil være i drift ved utførelsen av kontraktsarbeidet. Utførelsestid: 2021 med sluttføring innen Q3 2021. Det er adgang til å gi tilbud på deler av oppdraget, det vil si tilbud på følgende deler: 1. Bygningsmessige arbeider 2. Elektro 3. Ventilasjon 4. Kjøling, sanitær, sprinkler, trykkluft og oksygen.

Procedure identifier

2020-327767

Type of procedure

Open

2.1.1 Purpose

Nature of the contract

Works

Main classification

Bygge- og anleggsvirksomhet

2.1.3 Value

Estimated value excluding VAT

100 000 000 NOK

2.1.4 Generell informasjon

Directive 2014/24/EU

2.1.5 Terms of procurement

Terms of submission

Maximum number of lots for which one tenderer can submit tenders

4

Del 5: Lot

5.1 Lot LOT-0001

Title

Bygningsmessige arbeider

Description

Delkontrakt 1: Bygningsmessige arbeider for ombygging av de to aktuelle enhetene/etasjene. Entreprenøren som får ansvar for Bygningsmessige arbeider, skal i tillegg ha ansvar som Hovedbedrift med HMS-ansvar, ansvar som koordinerende utførende og ansvar for fremdriftskoordinering.

5.1.1 Purpose

Nature of the contract

Works

Main classification

Bygge- og anleggsvirksomhet

Additional classification

Byggearbeid

Additional classification

Bygge- og anleggsarbeid i forbindelse med bygninger til helse- og sosialetat, krematorier og offentlige toaletter

Additional classification

Ferdigstillende bygningsarbeid

Options

The buyer reserves the right for additional purchases from the contractor, as described here

Opsjon på avretting av gulv, se post 12.255.1.1 i beskrivelse.

5.1.2 Place of performance

Anywhere

5.1.3 Estimated duration

Start date

01.02.2021

End date

30.09.2021

5.1.5 Value

Estimated value excluding VAT

40 000 000 NOK

5.1.6 Generell informasjon

Reserved participation

None

Procurement Project not financed with EU Funds.

5.1.9 Selection criteria

Criterion

Type

Suitability to pursue the professional activity

Description

Leverandøren skal være registrert i et foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert.

Use of this criterion

Used

Criterion

Type

Economic and financial standing

Description

Leverandøren skal ha tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet til å kunne utføre kontrakten. I vurderingen av om økonomien er tilstrekkelig, vil det ses hen til kontraktens kompleksitet, størrelse og varighet.

Use of this criterion

Used

Criterion

Type

Technical and professional ability

Description

Krav erfaring: Leverandøren skal ha erfaring fra relevante prosjekter for hvert fag/hver delkontrakt leverandøren leverer tilbud på. I vurderingen av referanseprosjektenes relevans, vil det blant annet ses hen til verdien på leverandørens leveranse. Videre vil det ses hen til prosjektets karakter. Herunder kreves det at: - Leverandøren skal ha erfaring med rehabilitering/ombygging av sykehus i drift fra minimum to prosjekter. - Leverandøren skal ha erfaring med bygging av sengeposter/kliniske arealer fra minimum ett prosjekt. Krav kapasitet: Leverandøren skal ha kapasitet til å gjennomføre prosjektet med ferdigstillelse i Q3 2021. Krav system kvalitetsstyring: Leverandøren skal ha systemer for kvalitetsstyring. Krav system miljøstyring: Leverandøren skal ha systemer for miljøstyring.

Use of this criterion

Used

Information about the second stage of a two-stage procedure

Minimum number of candidates to be invited for the second stage of the procedure

0

5.1.11 Procurement documents

Address of the procurement documents

[ http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=286796&B=KGVLIGHT ] ---

5.1.12 Terms of procurement

Terms of submission

Electronic submission

Tillatt

Languages in which tenders or requests to participate may be submitted

norsk

Electronic catalogue

{code|name|permission.}

Variants

Ikke tillatt

Deadline for receipt of tenders

28.12.2020 09:00:00+02:00

Information about public opening

Date/time

28.12.2020 09:00:00+02:00

Terms of contract

Conditions relating to the performance of the contract

NS 8405 med de endringer som følger av oppdragsgivers egne kontraktsdokumenter.

Electronic invoicing

Ikke tillatt

5.1.15 Techniques

Rammeavtale

None

Information about the dynamic purchasing system

None

5.1.16 Further information, mediation and review

Review organisation

[ Nedre Romerike tingrett ] ---

Organisation providing additional information about the procurement procedure

[ Akershus universitetssykehus ] ---

Organisation receiving requests to participate

[ Akershus universitetssykehus ] ---

5.1 Lot LOT-0002

Title

Elektro

Description

Delkontrakt 2: Elektroarbeider for ombygging av de to aktuelle enhetene/etasjene.

5.1.1 Purpose

Nature of the contract

Works

Main classification

Bygge- og anleggsvirksomhet

Additional classification

Installasjon av elektriske ledninger og armaturer

Additional classification

Arbeid i forbindelse med elektriske ledninger og armaturer

Options

The buyer reserves the right for additional purchases from the contractor, as described here

Opsjon på armatur, se post 44.442.5 i beskrivelse.

5.1.2 Place of performance

Anywhere

5.1.3 Estimated duration

Start date

01.02.2021

End date

30.09.2021

5.1.5 Value

Estimated value excluding VAT

20 000 000 NOK

5.1.6 Generell informasjon

Reserved participation

None

Procurement Project not financed with EU Funds.

5.1.9 Selection criteria

Criterion

Type

Suitability to pursue the professional activity

Description

Leverandøren skal være registrert i et foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert.

Use of this criterion

Used

Criterion

Type

Economic and financial standing

Description

Leverandøren skal ha tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet til å kunne utføre kontrakten. I vurderingen av om økonomien er tilstrekkelig, vil det ses hen til kontraktens kompleksitet, størrelse og varighet.

Use of this criterion

Used

Criterion

Type

Technical and professional ability

Description

Krav erfaring: Leverandøren skal ha erfaring fra relevante prosjekter for hvert fag/hver delkontrakt leverandøren leverer tilbud på. I vurderingen av referanseprosjektenes relevans, vil det blant annet ses hen til verdien på leverandørens leveranse. Videre vil det ses hen til prosjektets karakter. Herunder kreves det at: - Leverandøren skal ha erfaring med rehabilitering/ombygging av sykehus i drift fra minimum to prosjekter. - Leverandøren skal ha erfaring med bygging av sengeposter/kliniske arealer fra minimum ett prosjekt. Krav kapasitet: Leverandøren skal ha kapasitet til å gjennomføre prosjektet med ferdigstillelse i Q3 2021. Krav system kvalitetsstyring: Leverandøren skal ha systemer for kvalitetsstyring. Krav system miljøstyring: Leverandøren skal ha systemer for miljøstyring.

Use of this criterion

Used

Information about the second stage of a two-stage procedure

Minimum number of candidates to be invited for the second stage of the procedure

0

5.1.11 Procurement documents

Address of the procurement documents

[ http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=286796&B=KGVLIGHT ] ---

5.1.12 Terms of procurement

Terms of submission

Electronic submission

Tillatt

Languages in which tenders or requests to participate may be submitted

norsk

Electronic catalogue

{code|name|permission.}

Variants

Ikke tillatt

Deadline for receipt of tenders

28.12.2020 09:00:00+02:00

Information about public opening

Date/time

28.12.2020 09:00:00+02:00

Terms of contract

Conditions relating to the performance of the contract

NS 8405 med de endringer som følger av oppdragsgivers egne kontraktsdokumenter.

Electronic invoicing

Ikke tillatt

5.1.15 Techniques

Rammeavtale

None

Information about the dynamic purchasing system

None

5.1.16 Further information, mediation and review

Review organisation

[ Nedre Romerike tingrett ] ---

Organisation providing additional information about the procurement procedure

[ Akershus universitetssykehus ] ---

Organisation receiving requests to participate

[ Akershus universitetssykehus ] ---

5.1 Lot LOT-0003

Title

Ventilasjon

Description

Delkontrakt 3: Ventilasjonsarbeider for ombygging av de to aktuelle enhetene/etasjene.

5.1.1 Purpose

Nature of the contract

Works

Main classification

Bygge- og anleggsvirksomhet

Additional classification

Installasjon av varme-, ventilasjons- og klimaanlegg

Additional classification

Arbeid i forbindelse med ventilasjonsanlegg

5.1.2 Place of performance

Anywhere

5.1.3 Estimated duration

Start date

01.02.2021

End date

30.09.2021

5.1.5 Value

Estimated value excluding VAT

20 000 000 NOK

5.1.6 Generell informasjon

Reserved participation

None

Procurement Project not financed with EU Funds.

5.1.9 Selection criteria

Criterion

Type

Suitability to pursue the professional activity

Description

Leverandøren skal være registrert i et foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert.

Use of this criterion

Used

Criterion

Type

Economic and financial standing

Description

Leverandøren skal ha tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet til å kunne utføre kontrakten. I vurderingen av om økonomien er tilstrekkelig, vil det ses hen til kontraktens kompleksitet, størrelse og varighet.

Use of this criterion

Used

Criterion

Type

Technical and professional ability

Description

Krav erfaring: Leverandøren skal ha erfaring fra relevante prosjekter for hvert fag/hver delkontrakt leverandøren leverer tilbud på. I vurderingen av referanseprosjektenes relevans, vil det blant annet ses hen til verdien på leverandørens leveranse. Videre vil det ses hen til prosjektets karakter. Herunder kreves det at: - Leverandøren skal ha erfaring med rehabilitering/ombygging av sykehus i drift fra minimum to prosjekter. - Leverandøren skal ha erfaring med bygging av sengeposter/kliniske arealer fra minimum ett prosjekt. Krav kapasitet: Leverandøren skal ha kapasitet til å gjennomføre prosjektet med ferdigstillelse i Q3 2021. Krav system kvalitetsstyring: Leverandøren skal ha systemer for kvalitetsstyring. Krav system miljøstyring: Leverandøren skal ha systemer for miljøstyring.

Use of this criterion

Used

Information about the second stage of a two-stage procedure

Minimum number of candidates to be invited for the second stage of the procedure

0

5.1.11 Procurement documents

Address of the procurement documents

[ http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=286796&B=KGVLIGHT ] ---

5.1.12 Terms of procurement

Terms of submission

Electronic submission

Tillatt

Languages in which tenders or requests to participate may be submitted

norsk

Electronic catalogue

{code|name|permission.}

Variants

Ikke tillatt

Deadline for receipt of tenders

28.12.2020 09:00:00+02:00

Information about public opening

Date/time

28.12.2020 09:00:00+02:00

Terms of contract

Conditions relating to the performance of the contract

NS 8405 med de endringer som følger av oppdragsgivers egne kontraktsdokumenter.

Electronic invoicing

Ikke tillatt

5.1.15 Techniques

Rammeavtale

None

Information about the dynamic purchasing system

None

5.1.16 Further information, mediation and review

Review organisation

[ Nedre Romerike tingrett ] ---

Organisation providing additional information about the procurement procedure

[ Akershus universitetssykehus ] ---

Organisation receiving requests to participate

[ Akershus universitetssykehus ] ---

5.1 Lot LOT-0004

Title

Kjøling, sanitær, sprinkler, trykkluft og oksygen

Description

Delkontrakt 4: Arbeid med kjøling, sanitær, sprinkler, trykkluft og oksygen for ombygging av de to aktuelle enhetene/etasjene.

5.1.1 Purpose

Nature of the contract

Works

Main classification

Bygge- og anleggsvirksomhet

Additional classification

Installasjon av sprinkleranlegg

5.1.2 Place of performance

Anywhere

5.1.3 Estimated duration

Start date

01.02.2021

End date

30.09.2021

5.1.5 Value

Estimated value excluding VAT

20 000 000 NOK

5.1.6 Generell informasjon

Reserved participation

None

Procurement Project not financed with EU Funds.

5.1.9 Selection criteria

Criterion

Type

Suitability to pursue the professional activity

Description

Leverandøren skal være registrert i et foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert.

Use of this criterion

Used

Criterion

Type

Economic and financial standing

Description

Leverandøren skal ha tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet til å kunne utføre kontrakten. I vurderingen av om økonomien er tilstrekkelig, vil det ses hen til kontraktens kompleksitet, størrelse og varighet.

Use of this criterion

Used

Criterion

Type

Technical and professional ability

Description

Krav erfaring: Leverandøren skal ha erfaring fra relevante prosjekter for hvert fag/hver delkontrakt leverandøren leverer tilbud på. I vurderingen av referanseprosjektenes relevans, vil det blant annet ses hen til verdien på leverandørens leveranse. Videre vil det ses hen til prosjektets karakter. Herunder kreves det at: - Leverandøren skal ha erfaring med rehabilitering/ombygging av sykehus i drift fra minimum to prosjekter. - Leverandøren skal ha erfaring med bygging av sengeposter/kliniske arealer fra minimum ett prosjekt. Krav kapasitet: Leverandøren skal ha kapasitet til å gjennomføre prosjektet med ferdigstillelse i Q3 2021. Krav system kvalitetsstyring: Leverandøren skal ha systemer for kvalitetsstyring. Krav system miljøstyring: Leverandøren skal ha systemer for miljøstyring.

Use of this criterion

Used

Information about the second stage of a two-stage procedure

Minimum number of candidates to be invited for the second stage of the procedure

0

5.1.11 Procurement documents

Address of the procurement documents

[ http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=286796&B=KGVLIGHT ] ---

5.1.12 Terms of procurement

Terms of submission

Electronic submission

Tillatt

Languages in which tenders or requests to participate may be submitted

norsk

Electronic catalogue

{code|name|permission.}

Variants

Ikke tillatt

Deadline for receipt of tenders

28.12.2020 09:00:00+02:00

Information about public opening

Date/time

28.12.2020 09:00:00+02:00

Terms of contract

Conditions relating to the performance of the contract

NS 8405 med de endringer som følger av oppdragsgivers egne kontraktsdokumenter.

Electronic invoicing

Ikke tillatt

5.1.15 Techniques

Rammeavtale

None

Information about the dynamic purchasing system

None

5.1.16 Further information, mediation and review

Review organisation

[ Nedre Romerike tingrett ] ---

Organisation providing additional information about the procurement procedure

[ Akershus universitetssykehus ] ---

Organisation receiving requests to participate

[ Akershus universitetssykehus ] ---

Del 8: Organisations

8.1 ORG-0001

Official name

Akershus universitetssykehus

Registration number

983 971 636

Postal address

Postboks 1000

Town

Lørenskog

Postcode

1478

Country

Norge

Contact point

Linn Marie Rian

Email

linn@odinprosjekt.no

Telephone

+47 99560996

Internet address

https://www.ahus.no/

Roles of this organisation

8.1 ORG-0002

Official name

Nedre Romerike tingrett

Postal address

Postboks 393

Town

Lillestrøm

Postcode

2001

Country

Norge

Roles of this organisation

Notice information

11.1 Notice information

Notice identifier/version

2020-327767 01

Form type

Competition

Notice type

Contract or concession notice – standard regime

Notice dispatch date

23.11.2020 12:00:00+02:00

Languages in which this notice is officially available

norsk (bokmål)

11.2 Publication information

Notice publication number

n.a.

Publication date

23.11.2020

Akershus universitetssykehus

Referanse
2020-327767
Kunngjøringsdato
23.11.2020
Estimert verdi
100 000 000 NOK
Type kunngjøring
Kunngjøring av konkurranse
Hovedaktivitet
Helse

Konkurransedokumenter

Se alle dokumenter tilhørende konkurransen i oppdragsgiverens støtteverktøy

Gå til dokumenter