Delte entrepriser - ombygging av hematologisk og onkologisk enhet i Nye Nord
Anskaffelsens tidslinje (Beta)
Formålet med anskaffelsen er å inngå kontrakt med leverandører som kan utføre ombygging av NNU0 og NN03. NNU0, ombygging: Ombygging av NNU0 ca. 1800 m2 til sengerom. NN03, ombygging: Ombygging av NN03 ca. 1200 m2 til poliklinikk/dagbehandling. Begge etasjene som skal ombygges (NNU0 og NN03), har etasjer både under og over seg som vil være i drift ved utførelsen av kontraktsarbeidet. Utførelsestid: 2021 med sluttføring innen Q3 2021. Det er adgang til å gi tilbud på deler av oppdraget, det vil si tilbud på følgende deler: 1. Bygningsmessige arbeider 2. Elektro 3. Ventilasjon 4. Kjøling, sanitær, sprinkler, trykkluft og oksygen.
Del 1: Buyer
1.1 Buyer
Official name
[Akershus universitetssykehus] ---
Legal type of the buyer
Central government authority
Activity of the contracting authority
Helse
Del 2: Procedure
2.1 Procedure
Title
Delte entrepriser - ombygging av hematologisk og onkologisk enhet i Nye Nord
Description
Formålet med anskaffelsen er å inngå kontrakt med leverandører som kan utføre ombygging av NNU0 og NN03. NNU0, ombygging: Ombygging av NNU0 ca. 1800 m2 til sengerom. NN03, ombygging: Ombygging av NN03 ca. 1200 m2 til poliklinikk/dagbehandling. Begge etasjene som skal ombygges (NNU0 og NN03), har etasjer både under og over seg som vil være i drift ved utførelsen av kontraktsarbeidet. Utførelsestid: 2021 med sluttføring innen Q3 2021. Det er adgang til å gi tilbud på deler av oppdraget, det vil si tilbud på følgende deler: 1. Bygningsmessige arbeider 2. Elektro 3. Ventilasjon 4. Kjøling, sanitær, sprinkler, trykkluft og oksygen.
Procedure identifier
2020-327767
Type of procedure
Open
2.1.1 Purpose
Nature of the contract
Works
Main classification
Bygge- og anleggsvirksomhet
2.1.3 Value
Estimated value excluding VAT
100 000 000 NOK
2.1.4 Generell informasjon
Directive 2014/24/EU
2.1.5 Terms of procurement
Terms of submission
Maximum number of lots for which one tenderer can submit tenders
4
Del 5: Lot
5.1 Lot LOT-0001
Title
Bygningsmessige arbeider
Description
Delkontrakt 1: Bygningsmessige arbeider for ombygging av de to aktuelle enhetene/etasjene. Entreprenøren som får ansvar for Bygningsmessige arbeider, skal i tillegg ha ansvar som Hovedbedrift med HMS-ansvar, ansvar som koordinerende utførende og ansvar for fremdriftskoordinering.
5.1.1 Purpose
Nature of the contract
Works
Main classification
Bygge- og anleggsvirksomhet
Additional classification
Byggearbeid
Additional classification
Bygge- og anleggsarbeid i forbindelse med bygninger til helse- og sosialetat, krematorier og offentlige toaletter
Additional classification
Ferdigstillende bygningsarbeid
Options
The buyer reserves the right for additional purchases from the contractor, as described here
Opsjon på avretting av gulv, se post 12.255.1.1 i beskrivelse.
5.1.2 Place of performance
Anywhere
5.1.3 Estimated duration
Start date
01.02.2021
End date
30.09.2021
5.1.5 Value
Estimated value excluding VAT
40 000 000 NOK
5.1.6 Generell informasjon
Reserved participation
None
Procurement Project not financed with EU Funds.
5.1.9 Selection criteria
Criterion
Type
Suitability to pursue the professional activity
Description
Leverandøren skal være registrert i et foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert.
Use of this criterion
Used
Criterion
Type
Economic and financial standing
Description
Leverandøren skal ha tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet til å kunne utføre kontrakten. I vurderingen av om økonomien er tilstrekkelig, vil det ses hen til kontraktens kompleksitet, størrelse og varighet.
Use of this criterion
Used
Criterion
Type
Technical and professional ability
Description
Krav erfaring: Leverandøren skal ha erfaring fra relevante prosjekter for hvert fag/hver delkontrakt leverandøren leverer tilbud på. I vurderingen av referanseprosjektenes relevans, vil det blant annet ses hen til verdien på leverandørens leveranse. Videre vil det ses hen til prosjektets karakter. Herunder kreves det at: - Leverandøren skal ha erfaring med rehabilitering/ombygging av sykehus i drift fra minimum to prosjekter. - Leverandøren skal ha erfaring med bygging av sengeposter/kliniske arealer fra minimum ett prosjekt. Krav kapasitet: Leverandøren skal ha kapasitet til å gjennomføre prosjektet med ferdigstillelse i Q3 2021. Krav system kvalitetsstyring: Leverandøren skal ha systemer for kvalitetsstyring. Krav system miljøstyring: Leverandøren skal ha systemer for miljøstyring.
Use of this criterion
Used
Information about the second stage of a two-stage procedure
Minimum number of candidates to be invited for the second stage of the procedure
0
5.1.11 Procurement documents
Address of the procurement documents
[ http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=286796&B=KGVLIGHT ] ---
5.1.12 Terms of procurement
Terms of submission
Electronic submission
Tillatt
Address for submission
Languages in which tenders or requests to participate may be submitted
norsk
Electronic catalogue
{code|name|permission.}
Variants
Ikke tillatt
Deadline for receipt of tenders
28.12.2020 09:00:00+02:00
Information about public opening
Date/time
28.12.2020 09:00:00+02:00
Terms of contract
Conditions relating to the performance of the contract
NS 8405 med de endringer som følger av oppdragsgivers egne kontraktsdokumenter.
Electronic invoicing
Ikke tillatt
5.1.15 Techniques
Rammeavtale
None
Information about the dynamic purchasing system
None
5.1.16 Further information, mediation and review
Review organisation
[ Nedre Romerike tingrett ] ---
Organisation providing additional information about the procurement procedure
[ Akershus universitetssykehus ] ---
Organisation receiving requests to participate
[ Akershus universitetssykehus ] ---
5.1 Lot LOT-0002
Title
Elektro
Description
Delkontrakt 2: Elektroarbeider for ombygging av de to aktuelle enhetene/etasjene.
5.1.1 Purpose
Nature of the contract
Works
Main classification
Bygge- og anleggsvirksomhet
Additional classification
Installasjon av elektriske ledninger og armaturer
Additional classification
Arbeid i forbindelse med elektriske ledninger og armaturer
Options
The buyer reserves the right for additional purchases from the contractor, as described here
Opsjon på armatur, se post 44.442.5 i beskrivelse.
5.1.2 Place of performance
Anywhere
5.1.3 Estimated duration
Start date
01.02.2021
End date
30.09.2021
5.1.5 Value
Estimated value excluding VAT
20 000 000 NOK
5.1.6 Generell informasjon
Reserved participation
None
Procurement Project not financed with EU Funds.
5.1.9 Selection criteria
Criterion
Type
Suitability to pursue the professional activity
Description
Leverandøren skal være registrert i et foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert.
Use of this criterion
Used
Criterion
Type
Economic and financial standing
Description
Leverandøren skal ha tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet til å kunne utføre kontrakten. I vurderingen av om økonomien er tilstrekkelig, vil det ses hen til kontraktens kompleksitet, størrelse og varighet.
Use of this criterion
Used
Criterion
Type
Technical and professional ability
Description
Krav erfaring: Leverandøren skal ha erfaring fra relevante prosjekter for hvert fag/hver delkontrakt leverandøren leverer tilbud på. I vurderingen av referanseprosjektenes relevans, vil det blant annet ses hen til verdien på leverandørens leveranse. Videre vil det ses hen til prosjektets karakter. Herunder kreves det at: - Leverandøren skal ha erfaring med rehabilitering/ombygging av sykehus i drift fra minimum to prosjekter. - Leverandøren skal ha erfaring med bygging av sengeposter/kliniske arealer fra minimum ett prosjekt. Krav kapasitet: Leverandøren skal ha kapasitet til å gjennomføre prosjektet med ferdigstillelse i Q3 2021. Krav system kvalitetsstyring: Leverandøren skal ha systemer for kvalitetsstyring. Krav system miljøstyring: Leverandøren skal ha systemer for miljøstyring.
Use of this criterion
Used
Information about the second stage of a two-stage procedure
Minimum number of candidates to be invited for the second stage of the procedure
0
5.1.11 Procurement documents
Address of the procurement documents
[ http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=286796&B=KGVLIGHT ] ---
5.1.12 Terms of procurement
Terms of submission
Electronic submission
Tillatt
Address for submission
Languages in which tenders or requests to participate may be submitted
norsk
Electronic catalogue
{code|name|permission.}
Variants
Ikke tillatt
Deadline for receipt of tenders
28.12.2020 09:00:00+02:00
Information about public opening
Date/time
28.12.2020 09:00:00+02:00
Terms of contract
Conditions relating to the performance of the contract
NS 8405 med de endringer som følger av oppdragsgivers egne kontraktsdokumenter.
Electronic invoicing
Ikke tillatt
5.1.15 Techniques
Rammeavtale
None
Information about the dynamic purchasing system
None
5.1.16 Further information, mediation and review
Review organisation
[ Nedre Romerike tingrett ] ---
Organisation providing additional information about the procurement procedure
[ Akershus universitetssykehus ] ---
Organisation receiving requests to participate
[ Akershus universitetssykehus ] ---
5.1 Lot LOT-0003
Title
Ventilasjon
Description
Delkontrakt 3: Ventilasjonsarbeider for ombygging av de to aktuelle enhetene/etasjene.
5.1.1 Purpose
Nature of the contract
Works
Main classification
Bygge- og anleggsvirksomhet
Additional classification
Installasjon av varme-, ventilasjons- og klimaanlegg
Additional classification
Arbeid i forbindelse med ventilasjonsanlegg
5.1.2 Place of performance
Anywhere
5.1.3 Estimated duration
Start date
01.02.2021
End date
30.09.2021
5.1.5 Value
Estimated value excluding VAT
20 000 000 NOK
5.1.6 Generell informasjon
Reserved participation
None
Procurement Project not financed with EU Funds.
5.1.9 Selection criteria
Criterion
Type
Suitability to pursue the professional activity
Description
Leverandøren skal være registrert i et foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert.
Use of this criterion
Used
Criterion
Type
Economic and financial standing
Description
Leverandøren skal ha tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet til å kunne utføre kontrakten. I vurderingen av om økonomien er tilstrekkelig, vil det ses hen til kontraktens kompleksitet, størrelse og varighet.
Use of this criterion
Used
Criterion
Type
Technical and professional ability
Description
Krav erfaring: Leverandøren skal ha erfaring fra relevante prosjekter for hvert fag/hver delkontrakt leverandøren leverer tilbud på. I vurderingen av referanseprosjektenes relevans, vil det blant annet ses hen til verdien på leverandørens leveranse. Videre vil det ses hen til prosjektets karakter. Herunder kreves det at: - Leverandøren skal ha erfaring med rehabilitering/ombygging av sykehus i drift fra minimum to prosjekter. - Leverandøren skal ha erfaring med bygging av sengeposter/kliniske arealer fra minimum ett prosjekt. Krav kapasitet: Leverandøren skal ha kapasitet til å gjennomføre prosjektet med ferdigstillelse i Q3 2021. Krav system kvalitetsstyring: Leverandøren skal ha systemer for kvalitetsstyring. Krav system miljøstyring: Leverandøren skal ha systemer for miljøstyring.
Use of this criterion
Used
Information about the second stage of a two-stage procedure
Minimum number of candidates to be invited for the second stage of the procedure
0
5.1.11 Procurement documents
Address of the procurement documents
[ http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=286796&B=KGVLIGHT ] ---
5.1.12 Terms of procurement
Terms of submission
Electronic submission
Tillatt
Address for submission
Languages in which tenders or requests to participate may be submitted
norsk
Electronic catalogue
{code|name|permission.}
Variants
Ikke tillatt
Deadline for receipt of tenders
28.12.2020 09:00:00+02:00
Information about public opening
Date/time
28.12.2020 09:00:00+02:00
Terms of contract
Conditions relating to the performance of the contract
NS 8405 med de endringer som følger av oppdragsgivers egne kontraktsdokumenter.
Electronic invoicing
Ikke tillatt
5.1.15 Techniques
Rammeavtale
None
Information about the dynamic purchasing system
None
5.1.16 Further information, mediation and review
Review organisation
[ Nedre Romerike tingrett ] ---
Organisation providing additional information about the procurement procedure
[ Akershus universitetssykehus ] ---
Organisation receiving requests to participate
[ Akershus universitetssykehus ] ---
5.1 Lot LOT-0004
Title
Kjøling, sanitær, sprinkler, trykkluft og oksygen
Description
Delkontrakt 4: Arbeid med kjøling, sanitær, sprinkler, trykkluft og oksygen for ombygging av de to aktuelle enhetene/etasjene.
5.1.1 Purpose
Nature of the contract
Works
Main classification
Bygge- og anleggsvirksomhet
Additional classification
Installasjon av sprinkleranlegg
5.1.2 Place of performance
Anywhere
5.1.3 Estimated duration
Start date
01.02.2021
End date
30.09.2021
5.1.5 Value
Estimated value excluding VAT
20 000 000 NOK
5.1.6 Generell informasjon
Reserved participation
None
Procurement Project not financed with EU Funds.
5.1.9 Selection criteria
Criterion
Type
Suitability to pursue the professional activity
Description
Leverandøren skal være registrert i et foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert.
Use of this criterion
Used
Criterion
Type
Economic and financial standing
Description
Leverandøren skal ha tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet til å kunne utføre kontrakten. I vurderingen av om økonomien er tilstrekkelig, vil det ses hen til kontraktens kompleksitet, størrelse og varighet.
Use of this criterion
Used
Criterion
Type
Technical and professional ability
Description
Krav erfaring: Leverandøren skal ha erfaring fra relevante prosjekter for hvert fag/hver delkontrakt leverandøren leverer tilbud på. I vurderingen av referanseprosjektenes relevans, vil det blant annet ses hen til verdien på leverandørens leveranse. Videre vil det ses hen til prosjektets karakter. Herunder kreves det at: - Leverandøren skal ha erfaring med rehabilitering/ombygging av sykehus i drift fra minimum to prosjekter. - Leverandøren skal ha erfaring med bygging av sengeposter/kliniske arealer fra minimum ett prosjekt. Krav kapasitet: Leverandøren skal ha kapasitet til å gjennomføre prosjektet med ferdigstillelse i Q3 2021. Krav system kvalitetsstyring: Leverandøren skal ha systemer for kvalitetsstyring. Krav system miljøstyring: Leverandøren skal ha systemer for miljøstyring.
Use of this criterion
Used
Information about the second stage of a two-stage procedure
Minimum number of candidates to be invited for the second stage of the procedure
0
5.1.11 Procurement documents
Address of the procurement documents
[ http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=286796&B=KGVLIGHT ] ---
5.1.12 Terms of procurement
Terms of submission
Electronic submission
Tillatt
Address for submission
Languages in which tenders or requests to participate may be submitted
norsk
Electronic catalogue
{code|name|permission.}
Variants
Ikke tillatt
Deadline for receipt of tenders
28.12.2020 09:00:00+02:00
Information about public opening
Date/time
28.12.2020 09:00:00+02:00
Terms of contract
Conditions relating to the performance of the contract
NS 8405 med de endringer som følger av oppdragsgivers egne kontraktsdokumenter.
Electronic invoicing
Ikke tillatt
5.1.15 Techniques
Rammeavtale
None
Information about the dynamic purchasing system
None
5.1.16 Further information, mediation and review
Review organisation
[ Nedre Romerike tingrett ] ---
Organisation providing additional information about the procurement procedure
[ Akershus universitetssykehus ] ---
Organisation receiving requests to participate
[ Akershus universitetssykehus ] ---
Del 8: Organisations
8.1 ORG-0001
Official name
Akershus universitetssykehus
Registration number
983 971 636
Postal address
Postboks 1000
Town
Lørenskog
Postcode
1478
Country
Norge
Contact point
Linn Marie Rian
linn@odinprosjekt.no
Telephone
+47 99560996
Internet address
Roles of this organisation
8.1 ORG-0002
Official name
Nedre Romerike tingrett
Postal address
Postboks 393
Town
Lillestrøm
Postcode
2001
Country
Norge
Roles of this organisation
Notice information
11.1 Notice information
Notice identifier/version
2020-327767 01
Form type
Competition
Notice type
Contract or concession notice – standard regime
Notice dispatch date
23.11.2020 12:00:00+02:00
Languages in which this notice is officially available
norsk (bokmål)
11.2 Publication information
Notice publication number
n.a.
Publication date
23.11.2020
Akershus universitetssykehus
- Referanse
- 2020-327767
- Kunngjøringsdato
- 23.11.2020
- Estimert verdi
- 100 000 000 NOK
- Type kunngjøring
- Kunngjøring av konkurranse
- Hovedaktivitet
- Helse
Kategori (CPV)
Konkurransedokumenter
Se alle dokumenter tilhørende konkurransen i oppdragsgiverens støtteverktøy
Gå til dokumenter