Hopp til hovedinnhold
StartSøk og filterFornyet kunngjøring - Rammeavtale Verkstedmateriell
Konkurranse
Kunngjøring av konkurranse
Utgått
Kunngjort i EØS

Fornyet kunngjøring - Rammeavtale Verkstedmateriell

Anskaffelsens tidslinje (Beta)

Planlegging
0
Resultat
0

NTNU skal inngå rammeavtaler for kjøp av verkstedmateriell til NTNU campusdrift i Trondheim, Gjøvik og Ålesund, samt verkstedmateriell i forbindelse med forskning og undervisning ved NTNU. Anskaffelsen av verkstedmateriell er delt inn i 6 delkontrakter og kategorier av produkter. Det skal inngås 6 delkontrakter med flere leverandører for hver delkontrakt, se Bilag 1_Oppdragsgivers kravspesifikasjon og og Bilag 7b_Prisskjema_Delkontrakt Kategori.

Del 1: Buyer

1.1 Buyer

Official name

[NTNU] ---

Legal type of the buyer

Central government authority

Activity of the contracting authority

Education

Del 2: Procedure

2.1 Procedure

Title

Fornyet kunngjøring - Rammeavtale Verkstedmateriell

Description

NTNU skal inngå rammeavtaler for kjøp av verkstedmateriell til NTNU campusdrift i Trondheim, Gjøvik og Ålesund, samt verkstedmateriell i forbindelse med forskning og undervisning ved NTNU. Anskaffelsen av verkstedmateriell er delt inn i 6 delkontrakter og kategorier av produkter. Det skal inngås 6 delkontrakter med flere leverandører for hver delkontrakt, se Bilag 1_Oppdragsgivers kravspesifikasjon og og Bilag 7b_Prisskjema_Delkontrakt Kategori.

Procedure identifier

2020-326946

Internal identifier

ANSK-0087-20

Type of procedure

Open

2.1.1 Purpose

Nature of the contract

Supplies

Main classification

Verkstedsutstyr

2.1.4 Generell informasjon

Additional information

Visma kunngjøring: https://opic.com/id/afltwwvxyk

Directive 2014/24/EU

2.1.5 Terms of procurement

Terms of submission

Maximum number of lots for which one tenderer can submit tenders

6

Del 5: Lot

5.1 Lot LOT-0001

Title

Kategori 1 Håndverktøy, Luftverktøy og EL-verktøy

Description

Rammeavtalen for kjøp av verkstedmateriell omfatter et stort antall ulike verktøy og flere kategorier. Behovet for ulike verktøy og verkstedmateriell er delt inn i 6 kategorier, og det skal inngås 6 delkontrakter med inntil 3 leverandører for hver delkontrakt. Det vil si at det skal inngås inntil 3 parallelle rammeavtaler for hver delkontrakt. Tilbyder kan levere tilbud på flere enn en kategori. Leverandøren skal kunne levere alle produkter i kategoriens kjernesortiment for hver kategori. Se Bilag 1 Oppdragsgivers kravspesifikasjon og Bilag 7b_Prisskjema_Delkontrakt Kategori 1.

5.1.1 Purpose

Nature of the contract

Supplies

Main classification

Verkstedsutstyr

Additional classification

Verktøysmaskiner

Additional classification

Verktøy

Additional classification

Håndverktøy

Additional classification

Diverse håndverktøy

Options

The buyer reserves the right for additional purchases from the contractor, as described here

Opsjon på forlengelse av avtalen på likelydende vilkår med ytterligere ett (1) år + ett (1) år. Rammeavtalens/delkontraktens maksimale varighet er fire (4) år.

5.1.2 Place of performance

Postal address

Trondheim

5.1.3 Estimated duration

Duration

48 MONTH

5.1.6 Generell informasjon

Reserved participation

None

Procurement Project not financed with EU Funds.

5.1.9 Selection criteria

Criterion

Type

Suitability to pursue the professional activity

Description

Leverandøren må ha følgende registreringer og autorisasjoner for å oppfylle kravet til egnethet: Krav: Leverandøren skal være registrert i et foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den stat leverandøren er etablert • Dokumentasjonskrav: Norske selskaper: Firmaattest /Utenlandske selskaper: Godtgjørelse på at selskapet er registrert i et foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert.

Use of this criterion

Used

Criterion

Type

Economic and financial standing

Description

Leverandøren må dokumentere tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasiet til å gjennomføre kontrakten. Dersom leverandøren har saklig grunn til ikke å fremlegge den dokumentasjon oppdragsgiver har krevd, kan han dokumentere sin økonomiske og finansielle kapasitet ved å fremlegge ethvert annet dokument som oppdragsgiver anser egnet. Krav: Leverandøren skal være kredittverdig uten krav til sikkerhetsstillelse. • Dokumentasjonskrav: Kredittvurdering som baserer seg på siste kjente regnskapstall. Ratingen skal være utført av kredittopplysningsvirksomhet som har konsesjon til å drive slik virksomhet.

Use of this criterion

Used

Criterion

Type

Technical and professional ability

Description

Leverandøren må dokumentere at han har tilstrekkelige tekniske og faglige kvalifikasjoner til å gjennomføre kontrakten. Krav: Leverandøren skal ha erfaring fra sammenlignbare oppdrag/kontrakter. • Dokumentasjonskrav: Beskrivelse av leverandørens inntil 3 mest relevante oppdrag i løpet av de siste 3 årene, med verdi, tidspunkt/tidsperiode og mottaker (navn, telefon og e-post.) Krav: Leverandøren skal være tilknyttet en returordning for retur av emballasje som Grønt Punkt Norge AS eller tilsvarende returordning, eller ha utarbeidet egne retningslinjer med rutine for retur og sluttbehandling av emballasje. • Dokumentasjonskrav: Dokumentasjon på medlemsskap i en returordning eller dokumentasjon på egne retningslinjer for retur av emballasje. Krav: Leverandøren skal ha et velfungerende kvalitetsstyringssystem. • Dokumentasjonskrav: Sertifiseringsbevis ihht. nasjonal/internasjonal kvalitetsledelse/-styringssystem standard. Eller redegjørelse for tilsvarende kvalitetsstyring/-tiltak i foretaket.

Use of this criterion

Used

Information about the second stage of a two-stage procedure

Minimum number of candidates to be invited for the second stage of the procedure

0

5.1.11 Procurement documents

Address of the procurement documents

[ https://tendsign.no/doc.aspx?UniqueId=afltwwvxyk&GoTo=Docs ] ---

5.1.12 Terms of procurement

Terms of submission

Electronic submission

Tillatt

Languages in which tenders or requests to participate may be submitted

norsk

Electronic catalogue

{code|name|permission.}

Variants

Ikke tillatt

Deadline for receipt of tenders

03.06.2020 12:00:00+02:00

Deadline until which the tender must remain valid

90 DAY

Information about public opening

Date/time

03.06.2020 13:00:00+02:00

Terms of contract

Electronic invoicing

Ikke tillatt

5.1.15 Techniques

Rammeavtale

Framework agreement, without reopening of competition

Maximum number of participants

NaN

Information about the dynamic purchasing system

None

5.1.16 Further information, mediation and review

Review organisation

[ Sør-Trøndelag Tingrett ] ---

Organisation providing additional information about the procurement procedure

[ NTNU ] ---

5.1 Lot LOT-0002

Title

Delkontrakt 2 - Kategori 2 Verktøy Bor & Skjær

Description

Rammeavtalen for kjøp av verkstedmateriell omfatter et stort antall ulike verktøy og flere kategorier. Behovet for ulike verktøy og verkstedmateriell er delt inn i 6 kategorier, og det skal inngås 6 delkontrakter med inntil 3 leverandører for hver delkontrakt. Det vil si at det skal inngås inntil 3 parallelle rammeavtaler for hver delkontrakt. Tilbyder kan levere tilbud på flere enn en kategori. Leverandøren skal kunne levere alle produkter i kategoriens kjernesortiment for hver kategori. Se Bilag 1 Oppdragsgivers kravspesifikasjon og Bilag 7b_Prisskjema_Delkontrakt Kategori 2.

5.1.1 Purpose

Nature of the contract

Supplies

Main classification

Verkstedsutstyr

Additional classification

Verktøysmaskiner

Additional classification

Verktøy

Options

The buyer reserves the right for additional purchases from the contractor, as described here

Opsjon på forlengelse av avtalen på likelydende vilkår med ytterligere ett (1) år + ett (1) år. Rammeavtalens/delkontraktens maksimale varighet er fire (4) år.

5.1.2 Place of performance

Postal address

Trondheim

5.1.3 Estimated duration

Duration

48 MONTH

5.1.6 Generell informasjon

Reserved participation

None

Procurement Project not financed with EU Funds.

5.1.9 Selection criteria

Criterion

Type

Suitability to pursue the professional activity

Description

Leverandøren må ha følgende registreringer og autorisasjoner for å oppfylle kravet til egnethet: Krav: Leverandøren skal være registrert i et foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den stat leverandøren er etablert • Dokumentasjonskrav: Norske selskaper: Firmaattest /Utenlandske selskaper: Godtgjørelse på at selskapet er registrert i et foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert.

Use of this criterion

Used

Criterion

Type

Economic and financial standing

Description

Leverandøren må dokumentere tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasiet til å gjennomføre kontrakten. Dersom leverandøren har saklig grunn til ikke å fremlegge den dokumentasjon oppdragsgiver har krevd, kan han dokumentere sin økonomiske og finansielle kapasitet ved å fremlegge ethvert annet dokument som oppdragsgiver anser egnet. Krav: Leverandøren skal være kredittverdig uten krav til sikkerhetsstillelse. • Dokumentasjonskrav: Kredittvurdering som baserer seg på siste kjente regnskapstall. Ratingen skal være utført av kredittopplysningsvirksomhet som har konsesjon til å drive slik virksomhet.

Use of this criterion

Used

Criterion

Type

Technical and professional ability

Description

Leverandøren må dokumentere at han har tilstrekkelige tekniske og faglige kvalifikasjoner til å gjennomføre kontrakten. Krav: Leverandøren skal ha erfaring fra sammenlignbare oppdrag/kontrakter. • Dokumentasjonskrav: Beskrivelse av leverandørens inntil 3 mest relevante oppdrag i løpet av de siste 3 årene, med verdi, tidspunkt/tidsperiode og mottaker (navn, telefon og e-post.) Krav: Leverandøren skal være tilknyttet en returordning for retur av emballasje som Grønt Punkt Norge AS eller tilsvarende returordning, eller ha utarbeidet egne retningslinjer med rutine for retur og sluttbehandling av emballasje. • Dokumentasjonskrav: Dokumentasjon på medlemsskap i en returordning eller dokumentasjon på egne retningslinjer for retur av emballasje. Krav: Leverandøren skal ha et velfungerende kvalitetsstyringssystem. • Dokumentasjonskrav: Sertifiseringsbevis ihht. nasjonal/internasjonal kvalitetsledelse/-styringssystem standard. Eller redegjørelse for tilsvarende kvalitetsstyring/-tiltak i foretaket.

Use of this criterion

Used

Information about the second stage of a two-stage procedure

Minimum number of candidates to be invited for the second stage of the procedure

0

5.1.11 Procurement documents

Address of the procurement documents

[ https://tendsign.no/doc.aspx?UniqueId=afltwwvxyk&GoTo=Docs ] ---

5.1.12 Terms of procurement

Terms of submission

Electronic submission

Tillatt

Languages in which tenders or requests to participate may be submitted

norsk

Electronic catalogue

{code|name|permission.}

Variants

Ikke tillatt

Deadline for receipt of tenders

03.06.2020 12:00:00+02:00

Deadline until which the tender must remain valid

90 DAY

Information about public opening

Date/time

03.06.2020 13:00:00+02:00

Terms of contract

Electronic invoicing

Ikke tillatt

5.1.15 Techniques

Rammeavtale

Framework agreement, without reopening of competition

Maximum number of participants

NaN

Information about the dynamic purchasing system

None

5.1.16 Further information, mediation and review

Review organisation

[ Sør-Trøndelag Tingrett ] ---

Organisation providing additional information about the procurement procedure

[ NTNU ] ---

5.1 Lot LOT-0003

Title

Delkontrakt 3 - Kategori 3 Verktøy Sveis

Description

Rammeavtalen for kjøp av verkstedmateriell omfatter et stort antall ulike verktøy og flere kategorier. Behovet for ulike verktøy og verkstedmateriell er delt inn i 6 kategorier, og det skal inngås 6 delkontrakter med inntil 3 leverandører for hver delkontrakt. Det vil si at det skal inngås inntil 3 parallelle rammeavtaler for hver delkontrakt. Tilbyder kan levere tilbud på flere enn en kategori. Leverandøren skal kunne levere alle produkter i kategoriens kjernesortiment for hver kategori. Se Bilag 1 Oppdragsgivers kravspesifikasjon og Bilag 7b_Prisskjema_Delkontrakt Kategori 3.

5.1.1 Purpose

Nature of the contract

Supplies

Main classification

Verkstedsutstyr

Additional classification

Verktøysmaskiner

Additional classification

Sveiseutstyr

Additional classification

Verktøy

Options

The buyer reserves the right for additional purchases from the contractor, as described here

Opsjon på forlengelse av avtalen på likelydende vilkår med ytterligere ett (1) år + ett (1) år. Rammeavtalens/delkontraktens maksimale varighet er fire (4) år.

5.1.2 Place of performance

Postal address

Trondheim

5.1.3 Estimated duration

Duration

48 MONTH

5.1.6 Generell informasjon

Reserved participation

None

Procurement Project not financed with EU Funds.

5.1.9 Selection criteria

Criterion

Type

Suitability to pursue the professional activity

Description

Leverandøren må ha følgende registreringer og autorisasjoner for å oppfylle kravet til egnethet: Krav: Leverandøren skal være registrert i et foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den stat leverandøren er etablert • Dokumentasjonskrav: Norske selskaper: Firmaattest /Utenlandske selskaper: Godtgjørelse på at selskapet er registrert i et foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert.

Use of this criterion

Used

Criterion

Type

Economic and financial standing

Description

Leverandøren må dokumentere tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasiet til å gjennomføre kontrakten. Dersom leverandøren har saklig grunn til ikke å fremlegge den dokumentasjon oppdragsgiver har krevd, kan han dokumentere sin økonomiske og finansielle kapasitet ved å fremlegge ethvert annet dokument som oppdragsgiver anser egnet. Krav: Leverandøren skal være kredittverdig uten krav til sikkerhetsstillelse. • Dokumentasjonskrav: Kredittvurdering som baserer seg på siste kjente regnskapstall. Ratingen skal være utført av kredittopplysningsvirksomhet som har konsesjon til å drive slik virksomhet.

Use of this criterion

Used

Criterion

Type

Technical and professional ability

Description

Leverandøren må dokumentere at han har tilstrekkelige tekniske og faglige kvalifikasjoner til å gjennomføre kontrakten. Krav: Leverandøren skal ha erfaring fra sammenlignbare oppdrag/kontrakter. • Dokumentasjonskrav: Beskrivelse av leverandørens inntil 3 mest relevante oppdrag i løpet av de siste 3 årene, med verdi, tidspunkt/tidsperiode og mottaker (navn, telefon og e-post.) Krav: Leverandøren skal være tilknyttet en returordning for retur av emballasje som Grønt Punkt Norge AS eller tilsvarende returordning, eller ha utarbeidet egne retningslinjer med rutine for retur og sluttbehandling av emballasje. • Dokumentasjonskrav: Dokumentasjon på medlemsskap i en returordning eller dokumentasjon på egne retningslinjer for retur av emballasje. Krav: Leverandøren skal ha et velfungerende kvalitetsstyringssystem. • Dokumentasjonskrav: Sertifiseringsbevis ihht. nasjonal/internasjonal kvalitetsledelse/-styringssystem standard. Eller redegjørelse for tilsvarende kvalitetsstyring/-tiltak i foretaket.

Use of this criterion

Used

Information about the second stage of a two-stage procedure

Minimum number of candidates to be invited for the second stage of the procedure

0

5.1.11 Procurement documents

Address of the procurement documents

[ https://tendsign.no/doc.aspx?UniqueId=afltwwvxyk&GoTo=Docs ] ---

5.1.12 Terms of procurement

Terms of submission

Electronic submission

Tillatt

Languages in which tenders or requests to participate may be submitted

norsk

Electronic catalogue

{code|name|permission.}

Variants

Ikke tillatt

Deadline for receipt of tenders

03.06.2020 12:00:00+02:00

Deadline until which the tender must remain valid

90 DAY

Information about public opening

Date/time

03.06.2020 13:00:00+02:00

Terms of contract

Electronic invoicing

Ikke tillatt

5.1.15 Techniques

Rammeavtale

Framework agreement, without reopening of competition

Maximum number of participants

NaN

Information about the dynamic purchasing system

None

5.1.16 Further information, mediation and review

Review organisation

[ Sør-Trøndelag Tingrett ] ---

Organisation providing additional information about the procurement procedure

[ NTNU ] ---

5.1 Lot LOT-0004

Title

Delkontrakt 4 - Kategori 4 Festemateriell Maskin og Festemateriell Bygg

Description

Rammeavtalen for kjøp av verkstedmateriell omfatter et stort antall ulike verktøy og flere kategorier. Behovet for ulike verktøy og verkstedmateriell er delt inn i 6 kategorier, og det skal inngås 6 delkontrakter med inntil 3 leverandører for hver delkontrakt. Det vil si at det skal inngås inntil 3 parallelle rammeavtaler for hver delkontrakt. Tilbyder kan levere tilbud på flere enn en kategori. Leverandøren skal kunne levere alle produkter i kategoriens kjernesortiment for hver kategori. Se Bilag 1 Oppdragsgivers kravspesifikasjon og Bilag 7b_Prisskjema_Delkontrakt Kategori 4.

5.1.1 Purpose

Nature of the contract

Supplies

Main classification

Verkstedsutstyr

Additional classification

Hengsler

Additional classification

Fester

Options

The buyer reserves the right for additional purchases from the contractor, as described here

Opsjon på forlengelse av avtalen på likelydende vilkår med ytterligere ett (1) år + ett (1) år. Rammeavtalens/delkontraktens maksimale varighet er fire (4) år.

5.1.2 Place of performance

Postal address

Trondheim

5.1.3 Estimated duration

Duration

48 MONTH

5.1.6 Generell informasjon

Reserved participation

None

Procurement Project not financed with EU Funds.

5.1.9 Selection criteria

Criterion

Type

Suitability to pursue the professional activity

Description

Leverandøren må ha følgende registreringer og autorisasjoner for å oppfylle kravet til egnethet: Krav: Leverandøren skal være registrert i et foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den stat leverandøren er etablert • Dokumentasjonskrav: Norske selskaper: Firmaattest /Utenlandske selskaper: Godtgjørelse på at selskapet er registrert i et foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert.

Use of this criterion

Used

Criterion

Type

Economic and financial standing

Description

Leverandøren må dokumentere tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasiet til å gjennomføre kontrakten. Dersom leverandøren har saklig grunn til ikke å fremlegge den dokumentasjon oppdragsgiver har krevd, kan han dokumentere sin økonomiske og finansielle kapasitet ved å fremlegge ethvert annet dokument som oppdragsgiver anser egnet. Krav: Leverandøren skal være kredittverdig uten krav til sikkerhetsstillelse. • Dokumentasjonskrav: Kredittvurdering som baserer seg på siste kjente regnskapstall. Ratingen skal være utført av kredittopplysningsvirksomhet som har konsesjon til å drive slik virksomhet.

Use of this criterion

Used

Criterion

Type

Technical and professional ability

Description

Leverandøren må dokumentere at han har tilstrekkelige tekniske og faglige kvalifikasjoner til å gjennomføre kontrakten. Krav: Leverandøren skal ha erfaring fra sammenlignbare oppdrag/kontrakter. • Dokumentasjonskrav: Beskrivelse av leverandørens inntil 3 mest relevante oppdrag i løpet av de siste 3 årene, med verdi, tidspunkt/tidsperiode og mottaker (navn, telefon og e-post.) Krav: Leverandøren skal være tilknyttet en returordning for retur av emballasje som Grønt Punkt Norge AS eller tilsvarende returordning, eller ha utarbeidet egne retningslinjer med rutine for retur og sluttbehandling av emballasje. • Dokumentasjonskrav: Dokumentasjon på medlemsskap i en returordning eller dokumentasjon på egne retningslinjer for retur av emballasje. Krav: Leverandøren skal ha et velfungerende kvalitetsstyringssystem. • Dokumentasjonskrav: Sertifiseringsbevis ihht. nasjonal/internasjonal kvalitetsledelse/-styringssystem standard. Eller redegjørelse for tilsvarende kvalitetsstyring/-tiltak i foretaket.

Use of this criterion

Used

Information about the second stage of a two-stage procedure

Minimum number of candidates to be invited for the second stage of the procedure

0

5.1.11 Procurement documents

Address of the procurement documents

[ https://tendsign.no/doc.aspx?UniqueId=afltwwvxyk&GoTo=Docs ] ---

5.1.12 Terms of procurement

Terms of submission

Electronic submission

Tillatt

Languages in which tenders or requests to participate may be submitted

norsk

Electronic catalogue

{code|name|permission.}

Variants

Ikke tillatt

Deadline for receipt of tenders

03.06.2020 12:00:00+02:00

Deadline until which the tender must remain valid

90 DAY

Information about public opening

Date/time

03.06.2020 13:00:00+02:00

Terms of contract

Electronic invoicing

Ikke tillatt

5.1.15 Techniques

Rammeavtale

Framework agreement, without reopening of competition

Maximum number of participants

NaN

Information about the dynamic purchasing system

None

5.1.16 Further information, mediation and review

Review organisation

[ Sør-Trøndelag Tingrett ] ---

Organisation providing additional information about the procurement procedure

[ NTNU ] ---

5.1 Lot LOT-0005

Title

Delkontrakt 5 - Kategori 5 Kjemikalier & Rens for verksted

Description

Rammeavtalen for kjøp av verkstedmateriell omfatter et stort antall ulike verktøy og flere kategorier. Behovet for ulike verktøy og verkstedmateriell er delt inn i 6 kategorier, og det skal inngås 6 delkontrakter med inntil 3 leverandører for hver delkontrakt. Det vil si at det skal inngås inntil 3 parallelle rammeavtaler for hver delkontrakt. Tilbyder kan levere tilbud på flere enn en kategori. Leverandøren skal kunne levere alle produkter i kategoriens kjernesortiment for hver kategori. Se Bilag 1 Oppdragsgivers kravspesifikasjon og Bilag 7b_Prisskjema_Delkontrakt Kategori 5.

5.1.1 Purpose

Nature of the contract

Supplies

Main classification

Verkstedsutstyr

Additional classification

Diverse kjemiske produkter

Additional classification

Håndsåpe

Options

The buyer reserves the right for additional purchases from the contractor, as described here

Opsjon på forlengelse av avtalen på likelydende vilkår med ytterligere ett (1) år + ett (1) år. Rammeavtalens/delkontraktens maksimale varighet er fire (4) år.

5.1.2 Place of performance

Postal address

Trondheim

5.1.3 Estimated duration

Duration

48 MONTH

5.1.6 Generell informasjon

Reserved participation

None

Procurement Project not financed with EU Funds.

5.1.9 Selection criteria

Criterion

Type

Suitability to pursue the professional activity

Description

Leverandøren må ha følgende registreringer og autorisasjoner for å oppfylle kravet til egnethet: Krav: Leverandøren skal være registrert i et foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den stat leverandøren er etablert • Dokumentasjonskrav: Norske selskaper: Firmaattest /Utenlandske selskaper: Godtgjørelse på at selskapet er registrert i et foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert.

Use of this criterion

Used

Criterion

Type

Economic and financial standing

Description

Leverandøren må dokumentere tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasiet til å gjennomføre kontrakten. Dersom leverandøren har saklig grunn til ikke å fremlegge den dokumentasjon oppdragsgiver har krevd, kan han dokumentere sin økonomiske og finansielle kapasitet ved å fremlegge ethvert annet dokument som oppdragsgiver anser egnet. Krav: Leverandøren skal være kredittverdig uten krav til sikkerhetsstillelse. • Dokumentasjonskrav: Kredittvurdering som baserer seg på siste kjente regnskapstall. Ratingen skal være utført av kredittopplysningsvirksomhet som har konsesjon til å drive slik virksomhet.

Use of this criterion

Used

Criterion

Type

Technical and professional ability

Description

Leverandøren må dokumentere at han har tilstrekkelige tekniske og faglige kvalifikasjoner til å gjennomføre kontrakten. Krav: Leverandøren skal ha erfaring fra sammenlignbare oppdrag/kontrakter. • Dokumentasjonskrav: Beskrivelse av leverandørens inntil 3 mest relevante oppdrag i løpet av de siste 3 årene, med verdi, tidspunkt/tidsperiode og mottaker (navn, telefon og e-post.) Krav: Leverandøren skal være tilknyttet en returordning for retur av emballasje som Grønt Punkt Norge AS eller tilsvarende returordning, eller ha utarbeidet egne retningslinjer med rutine for retur og sluttbehandling av emballasje. • Dokumentasjonskrav: Dokumentasjon på medlemsskap i en returordning eller dokumentasjon på egne retningslinjer for retur av emballasje. Krav: Leverandøren skal ha et velfungerende kvalitetsstyringssystem. • Dokumentasjonskrav: Sertifiseringsbevis ihht. nasjonal/internasjonal kvalitetsledelse/-styringssystem standard. Eller redegjørelse for tilsvarende kvalitetsstyring/-tiltak i foretaket.

Use of this criterion

Used

Information about the second stage of a two-stage procedure

Minimum number of candidates to be invited for the second stage of the procedure

0

5.1.11 Procurement documents

Address of the procurement documents

[ https://tendsign.no/doc.aspx?UniqueId=afltwwvxyk&GoTo=Docs ] ---

5.1.12 Terms of procurement

Terms of submission

Electronic submission

Tillatt

Languages in which tenders or requests to participate may be submitted

norsk

Electronic catalogue

{code|name|permission.}

Variants

Ikke tillatt

Deadline for receipt of tenders

03.06.2020 12:00:00+02:00

Deadline until which the tender must remain valid

90 DAY

Information about public opening

Date/time

03.06.2020 13:00:00+02:00

Terms of contract

Electronic invoicing

Ikke tillatt

5.1.15 Techniques

Rammeavtale

Framework agreement, without reopening of competition

Maximum number of participants

NaN

Information about the dynamic purchasing system

None

5.1.16 Further information, mediation and review

Review organisation

[ Sør-Trøndelag Tingrett ] ---

Organisation providing additional information about the procurement procedure

[ NTNU ] ---

5.1 Lot LOT-0006

Title

Delkontrakt 6 - Kategori 6 Lager og- verkstedinnredning

Description

Rammeavtalen for kjøp av verkstedmateriell omfatter et stort antall ulike verktøy og flere kategorier. Behovet for ulike verktøy og verkstedmateriell er delt inn i 6 kategorier, og det skal inngås 6 delkontrakter med inntil 3 leverandører for hver delkontrakt. Det vil si at det skal inngås inntil 3 parallelle rammeavtaler for hver delkontrakt. Tilbyder kan levere tilbud på flere enn en kategori. Leverandøren skal kunne levere alle produkter i kategoriens kjernesortiment for hver kategori. Se Bilag 1 Oppdragsgivers kravspesifikasjon og Bilag 7b_Prisskjema_Delkontrakt Kategori 6.

5.1.1 Purpose

Nature of the contract

Supplies

Main classification

Verkstedsutstyr

Additional classification

Lagerenheter

Options

The buyer reserves the right for additional purchases from the contractor, as described here

Opsjon på forlengelse av avtalen på likelydende vilkår med ytterligere ett (1) år + ett (1) år. Rammeavtalens/delkontraktens maksimale varighet er fire (4) år.

5.1.2 Place of performance

Postal address

Trondheim

5.1.3 Estimated duration

Duration

48 MONTH

5.1.6 Generell informasjon

Reserved participation

None

Procurement Project not financed with EU Funds.

5.1.9 Selection criteria

Criterion

Type

Suitability to pursue the professional activity

Description

Leverandøren må ha følgende registreringer og autorisasjoner for å oppfylle kravet til egnethet: Krav: Leverandøren skal være registrert i et foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den stat leverandøren er etablert • Dokumentasjonskrav: Norske selskaper: Firmaattest /Utenlandske selskaper: Godtgjørelse på at selskapet er registrert i et foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert.

Use of this criterion

Used

Criterion

Type

Economic and financial standing

Description

Leverandøren må dokumentere tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasiet til å gjennomføre kontrakten. Dersom leverandøren har saklig grunn til ikke å fremlegge den dokumentasjon oppdragsgiver har krevd, kan han dokumentere sin økonomiske og finansielle kapasitet ved å fremlegge ethvert annet dokument som oppdragsgiver anser egnet. Krav: Leverandøren skal være kredittverdig uten krav til sikkerhetsstillelse. • Dokumentasjonskrav: Kredittvurdering som baserer seg på siste kjente regnskapstall. Ratingen skal være utført av kredittopplysningsvirksomhet som har konsesjon til å drive slik virksomhet.

Use of this criterion

Used

Criterion

Type

Technical and professional ability

Description

Leverandøren må dokumentere at han har tilstrekkelige tekniske og faglige kvalifikasjoner til å gjennomføre kontrakten. Krav: Leverandøren skal ha erfaring fra sammenlignbare oppdrag/kontrakter. • Dokumentasjonskrav: Beskrivelse av leverandørens inntil 3 mest relevante oppdrag i løpet av de siste 3 årene, med verdi, tidspunkt/tidsperiode og mottaker (navn, telefon og e-post.) Krav: Leverandøren skal være tilknyttet en returordning for retur av emballasje som Grønt Punkt Norge AS eller tilsvarende returordning, eller ha utarbeidet egne retningslinjer med rutine for retur og sluttbehandling av emballasje. • Dokumentasjonskrav: Dokumentasjon på medlemsskap i en returordning eller dokumentasjon på egne retningslinjer for retur av emballasje. Krav: Leverandøren skal ha et velfungerende kvalitetsstyringssystem. • Dokumentasjonskrav: Sertifiseringsbevis ihht. nasjonal/internasjonal kvalitetsledelse/-styringssystem standard. Eller redegjørelse for tilsvarende kvalitetsstyring/-tiltak i foretaket.

Use of this criterion

Used

Information about the second stage of a two-stage procedure

Minimum number of candidates to be invited for the second stage of the procedure

0

5.1.11 Procurement documents

Address of the procurement documents

[ https://tendsign.no/doc.aspx?UniqueId=afltwwvxyk&GoTo=Docs ] ---

5.1.12 Terms of procurement

Terms of submission

Electronic submission

Tillatt

Languages in which tenders or requests to participate may be submitted

norsk

Electronic catalogue

{code|name|permission.}

Variants

Ikke tillatt

Deadline for receipt of tenders

03.06.2020 12:00:00+02:00

Deadline until which the tender must remain valid

90 DAY

Information about public opening

Date/time

03.06.2020 13:00:00+02:00

Terms of contract

Electronic invoicing

Ikke tillatt

5.1.15 Techniques

Rammeavtale

Framework agreement, without reopening of competition

Maximum number of participants

NaN

Information about the dynamic purchasing system

None

5.1.16 Further information, mediation and review

Review organisation

[ Sør-Trøndelag Tingrett ] ---

Organisation providing additional information about the procurement procedure

[ NTNU ] ---

Del 8: Organisations

8.1 ORG-0001

Official name

NTNU

Registration number

974 767 880

Postal address

NTNU

Town

Trondheim

Postcode

7491

Country

Norge

Contact point

Anne Indahl

Email

anne.indahl@ntnu.no

Internet address

https://www.ntnu.no/

Roles of this organisation

8.1 ORG-0002

Official name

Sør-Trøndelag Tingrett

Town

Trondheim

Country

Norge

Roles of this organisation

Notice information

11.1 Notice information

Notice identifier/version

2020-326946 01

Form type

Competition

Notice type

Contract or concession notice – standard regime

Notice dispatch date

05.05.2020 12:00:00+02:00

Languages in which this notice is officially available

norsk (bokmål)

11.2 Publication information

Notice publication number

n.a.

Publication date

05.05.2020

NTNU

Referanse
2020-326946
Kunngjøringsdato
05.05.2020
Estimert verdi
Ikke angitt
Type kunngjøring
Kunngjøring av konkurranse
Hovedaktivitet
Utdanning

Konkurransedokumenter

Se alle dokumenter tilhørende konkurransen i oppdragsgiverens støtteverktøy

Gå til dokumenter