Rammeavtale for kjøp av bodyscannere
Anskaffelsens tidslinje (Beta)
Tolldirektoratet skal inngå en rammeavtale som skal dekke leveranser av bodyscannere i det omfang, og anskaffes til den/de lokasjoner, som Tolletaten til enhver tid finner formålstjenlig. Rammeavtalen skal videre inneholde nødvendig opplæring for Tolletatens personell, og service og vedlikehold av utstyrsenheter som er levert over avtalen. Rammeavtalen skal gjelde for hele Tolletaten og kan gi leveranser i hele landet. Rammeavtalen dekker ikke klargjøring av lokaler med tilhørende infrastruktur, Tolletaten vil tilrettelegge for dette ved aktuelle lokasjoner.
Del 1: Buyer
1.1 Buyer
Official name
[Tolldirektoratet] ---
Legal type of the buyer
Central government authority
Activity of the contracting authority
General public services
Del 2: Procedure
2.1 Procedure
Title
Rammeavtale for kjøp av bodyscannere
Description
Tolldirektoratet skal inngå en rammeavtale som skal dekke leveranser av bodyscannere i det omfang, og anskaffes til den/de lokasjoner, som Tolletaten til enhver tid finner formålstjenlig. Rammeavtalen skal videre inneholde nødvendig opplæring for Tolletatens personell, og service og vedlikehold av utstyrsenheter som er levert over avtalen. Rammeavtalen skal gjelde for hele Tolletaten og kan gi leveranser i hele landet. Rammeavtalen dekker ikke klargjøring av lokaler med tilhørende infrastruktur, Tolletaten vil tilrettelegge for dette ved aktuelle lokasjoner.
Procedure identifier
2020-325435
Internal identifier
19/33366
Type of procedure
Open
2.1.1 Purpose
Nature of the contract
Supplies
Main classification
Røntgenapparatur
2.1.4 Generell informasjon
Directive 2014/24/EU
Del 5: Lot
5.1 Lot LOT-0000
Title
Rammeavtale for kjøp av bodyscannere
Description
Tolldirektoratet skal inngå en rammeavtale som skal dekke leveranser av bodyscannere i det omfang, og anskaffes til den/de lokasjoner, som Tolletaten til enhver tid finner formålstjenlig. Rammeavtalen skal videre inneholde nødvendig opplæring for Tolletatens personell, og service og vedlikehold av utstyrsenheter som er levert over avtalen. Rammeavtalen skal gjelde for hele Tolletaten og kan gi leveranser i hele landet. Rammeavtalen dekker ikke klargjøring av lokaler med tilhørende infrastruktur, Tolletaten vil tilrettelegge for dette ved aktuelle lokasjoner.
5.1.1 Purpose
Nature of the contract
Supplies
Main classification
Røntgenapparatur
Additional classification
Røntgenarbeidsstasjoner
Options
The buyer reserves the right for additional purchases from the contractor, as described here
Rammeavtalen inneholder opsjon om forlengelse i 1+1 år.
5.1.2 Place of performance
Country subentity
Norge (NO0)
5.1.6 Generell informasjon
Procurement Project not financed with EU Funds.
5.1.10 Award criteria
Criterion
Type
Quality
Description
Kvalitet
Weight (percentage, exact)
80
Criterion
Type
Price
Weight (percentage, exact)
20
5.1.15 Techniques
Rammeavtale
None
Information about the dynamic purchasing system
None
5.1.16 Further information, mediation and review
Review organisation
[ Tolldirektoratet ] ---
Del 6: Results
6.1 Result Lot Identifier LOT-0000
No winner was chosen and the competition is closed.
The reason why a winner was not chosen
Other
Del 8: Organisations
8.1 ORG-0001
Official name
Tolldirektoratet
Registration number
974 761 343
Postal address
Tollbugata 1A
Town
OSLO
Postcode
0152
Country
Norge
Contact point
Dag Sverdrup
dasv@toll.no
Telephone
+47 95942930
Internet address
Roles of this organisation
8.1 ORG-0002
Official name
Tolldirektoratet
Town
Oslo
Country
Norge
Roles of this organisation
Notice information
11.1 Notice information
Notice identifier/version
2020-325435 01
Form type
Result
Notice type
Contract or concession award notice – standard regime
Notice dispatch date
29.05.2020 12:00:00+02:00
Languages in which this notice is officially available
norsk (bokmål)
11.2 Publication information
Notice publication number
2019/S 228-561008
Publication date
29.05.2020
Tolldirektoratet
- Referanse
- 2020-325435
- Kunngjøringsdato
- 29.05.2020
- Estimert verdi
- Ikke angitt
- Type kunngjøring
- Avlysning eller manglende kontraktsinngåelse
- Hovedaktivitet
- Alminnelig offentlig tjenesteyting
Kategori (CPV)
Konkurransedokumenter
Fant ingen dokumenter for denne kunngjøringen. Finn lenken til oppdragsgivers støtteverktøy i kunngjøringen.