Vintervedlikehold på Prøysenhuset
Anskaffelsens tidslinje (Beta)
Ringsaker kommune ønsker å inngå rammeavtale på vintervedlikehold på Prøysenhuset. Formålet er å holde området fremkommelig og trygg i vinterhalvåret. Brøyting/strøing skal gjennomføres etter behov, 7 dager i uken.
Del 1: Buyer
1.1 Buyer
Official name
[Ringsaker kommune] ---
Legal type of the buyer
Regional authority
Activity of the contracting authority
General public services
Del 2: Procedure
2.1 Procedure
Title
Vintervedlikehold på Prøysenhuset
Description
Ringsaker kommune ønsker å inngå rammeavtale på vintervedlikehold på Prøysenhuset. Formålet er å holde området fremkommelig og trygg i vinterhalvåret. Brøyting/strøing skal gjennomføres etter behov, 7 dager i uken.
Procedure identifier
2020-316649
Internal identifier
2020/3116
Type of procedure
Open
2.1.1 Purpose
Nature of the contract
Services
Main classification
Snørydding og brøyting
2.1.3 Value
Estimated value excluding VAT
2 500 000 NOK
2.1.4 Generell informasjon
Directive 2014/24/EU
Del 5: Lot
5.1 Lot LOT-0000
Title
Vintervedlikehold på Prøysenhuset
Description
Vintervedlikeholdet skal bestå av brøyting og strøing. Enkelte deler av området må brøytes manuelt eller ved hjelp av snøfreser. Det er også områder som krever manuell strøing. Leverandør må selv holde egnet utstyr/redskap/materiell tilpasset oppdraget. Antall brøytinger og strøinger vil variere hver vintersesong, avhengig av nedbør og temperatur. Ringsaker kommune etterspør en fast pris per tur for brøyting og for strøing gjennom kontraktsperioden. Avtalen vil gjelde fra 1. september 2020 og i 1 år. Oppdragsgiver har opsjon om forlengelse i 1 + 1 + 1 år av gangen, slik at avtalen kan ha en maksimal varighet på 4 år.
5.1.1 Purpose
Nature of the contract
Services
Main classification
Snørydding og brøyting
Additional classification
Isrydding
Options
The buyer reserves the right for additional purchases from the contractor, as described here
Opsjon på bortkjøring av snø.
5.1.2 Place of performance
Postal address
Prøysenhuset
5.1.3 Estimated duration
Start date
01.09.2020
End date
31.08.2021
5.1.4 Renewal
Maximum renewals
0
Description
Avtalen kan forlenges med 1 +1 +1 år om gangen, slik at maksimal varighet kan være 4 år.
5.1.5 Value
Estimated value excluding VAT
2 500 000 NOK
5.1.6 Generell informasjon
Reserved participation
None
Procurement Project not financed with EU Funds.
5.1.9 Selection criteria
Criterion
Type
Suitability to pursue the professional activity
Description
Leverandøren skal være et lovlig etablert foretak. Dokumentasjonskrav: - Norske selskaper: Firmaattest - Utenlandske selskaper: Godtgjørelse på at selskapet er registrert i bransjeregister eller foretaksregister som foreskrevet i lovgivningen i det land hvor leverandøren er etablert.
Use of this criterion
Used
Criterion
Type
Economic and financial standing
Description
Leverandøren skal ha tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet til å kunne oppfylle kontrakten. Kredittverdighet uten krav til sikkerhetsstillelse vil være tilstrekkelig til å oppfylle kravet. Dokumentasjonskrav: Oppdragsgiver vil foreta en selvstendig kredittvurdering via Bisnode. Kredittrating tilsvarende 3 (kredittverdig) eller bedre i henhold til standard. Nystartede firmaer vil bli vurdert særskilt.
Use of this criterion
Used
Criterion
Type
Technical and professional ability
Description
Leverandøren skal ha erfaring fra sammenlignbare oppdrag. Dokumentasjonskrav: Beskrivelse av leverandørens inntil 3 mest relevante oppdrag i løpet av de siste 3 årene. Beskrivelsen må inkludere angivelse av oppdragets verdi, tidspunkt og mottaker (navn, telefon og e-post.) Det er leverandørens ansvar å dokumentere relevans gjennom beskrivelsen. Leverandøren kan dokumentere erfaringen ved å vise til kompetanse til personell han råder over og kan benytte til dette oppdraget, selv om erfaringen er opparbeidet mens personellet har utført tjeneste for en annen leverandør.
Use of this criterion
Used
Information about the second stage of a two-stage procedure
Minimum number of candidates to be invited for the second stage of the procedure
0
5.1.11 Procurement documents
Address of the procurement documents
[ https://permalink.mercell.com/129245947.aspx ] ---
5.1.12 Terms of procurement
Terms of submission
Electronic submission
Tillatt
Address for submission
Languages in which tenders or requests to participate may be submitted
norsk
Electronic catalogue
{code|name|permission.}
Variants
Ikke tillatt
Deadline for receipt of tenders
22.06.2020 12:00:00+02:00
Deadline until which the tender must remain valid
3 MONTH
Information about public opening
Date/time
22.06.2020 12:00:00+02:00
Terms of contract
Electronic invoicing
Tillatt
5.1.15 Techniques
Rammeavtale
Framework agreement, without reopening of competition
Maximum number of participants
1
Information about the dynamic purchasing system
None
5.1.16 Further information, mediation and review
Review organisation
[ Hedmarken Tingrett ] ---
Organisation providing additional information about the procurement procedure
[ Ringsaker kommune ] ---
Del 8: Organisations
8.1 ORG-0001
Official name
Ringsaker kommune
Registration number
864950582
Postal address
Postboks 13
Town
BRUMUNDDAL
Postcode
2381
Country
Norge
Contact point
Evy Marlén Wilhelmsen
evy.marlen.wilhelmsen@ringsaker.kommune.no
Internet address
Buyer profile
Roles of this organisation
8.1 ORG-0002
Official name
Hedmarken Tingrett
Town
Hamar
Country
Norge
Roles of this organisation
Notice information
11.1 Notice information
Notice identifier/version
2020-316649 01
Form type
Competition
Notice type
Contract or concession notice – standard regime
Notice dispatch date
19.05.2020 12:00:00+02:00
Languages in which this notice is officially available
norsk (bokmål)
11.2 Publication information
Notice publication number
n.a.
Publication date
19.05.2020
Ringsaker kommune
- Referanse
- 2020-316649
- Kunngjøringsdato
- 19.05.2020
- Estimert verdi
- 2 500 000 NOK
- Type kunngjøring
- Kunngjøring av konkurranse
- Hovedaktivitet
- Alminnelig offentlig tjenesteyting
Kategori (CPV)
Konkurransedokumenter
Se alle dokumenter tilhørende konkurransen i oppdragsgiverens støtteverktøy
Gå til dokumenter