Hopp til hovedinnhold
StartSøk og filterRammeavtale - Ladestasjoner
Konkurranse
Kunngjøring av konkurranse
Utgått
Kunngjort i EØS

Rammeavtale - Ladestasjoner

Anskaffelsens tidslinje (Beta)

Planlegging
0
Resultat
0

Oppdragsgiver har behov for å inngå rammeavtale på entreprisekontrakt på etablering av ladestasjoner til Sandnes kommunes tjenestebiler, som er fordelt på ulike lokasjoner i kommunen.

Del 1: Buyer

1.1 Buyer

Official name

[Sandnes kommune] ---

Legal type of the buyer

Regional authority

Activity of the contracting authority

General public services

Del 2: Procedure

2.1 Procedure

Title

Rammeavtale - Ladestasjoner

Description

Oppdragsgiver har behov for å inngå rammeavtale på entreprisekontrakt på etablering av ladestasjoner til Sandnes kommunes tjenestebiler, som er fordelt på ulike lokasjoner i kommunen.

Procedure identifier

2020-316598

Internal identifier

20/01047

Type of procedure

Open

2.1.1 Purpose

Nature of the contract

Supplies

Main classification

Batteriladere

2.1.3 Value

Estimated value excluding VAT

3 500 000 NOK

2.1.4 Generell informasjon

Directive 2014/24/EU

Del 5: Lot

5.1 Lot LOT-0000

Title

Rammeavtale - Ladestasjoner

Description

Oppdragsgiver har behov for å inngå rammeavtale på entreprisekontrakt på etablering av ladestasjoner til Sandnes kommunes tjenestebiler, som er fordelt på ulike lokasjoner i kommunen. Bakgrunn: Sandnes kommune skal ut på ny rammeavtale på tjenestebiler og skal i stor grad legge om bilparken til ladbare hybridbiler og elbiler. Tjenestebilene er fordelt rundt om i kommunen der hovedvekten er lokalisert på bo- og omsorgssentrene i kommunen og en mindre andel på Vatne driftsstasjon. Kommunen har totalt ca. 170 tjenestebiler, der en 10% til 30% av bilene fortsatt vil gå på bensin og diesel. Arbeid som er tenkt omfattet av rammeavtalen: - Befaring av aktuelle lokasjoner. - Måle lokasjonens effektforbruk for å få en forbruksprofil. - Vurdere i samråd med Oppdragsgiver om det er nok kapasitet på strømnettet til å etablere ladeanlegg. - Gjennomføre all nødvendig prosjektering ved etablering av ladestasjoner. - Gjennomføre alt nødvendig arbeid for å etablere ladestasjonene, inkludert grunnarbeider (kan gjøres av underentreprenør). - Opprettholde og drifte overvåkningsplattform. Fremdrift: Prosjektet skal påbegynnes snarest mulig etter kontraktsignering og ha rasjonell fremdrift. Oppdragsgiver har et sterkt ønske om at hovedvekten av ladestasjonene kan være ferdig installert innen august. Entreprenør må ha kapasitet til å ferdigstille sine arbeider i henhold til fremdriftsplanen for leveransen.

5.1.1 Purpose

Nature of the contract

Supplies

Main classification

Batteriladere

Additional classification

Elektrisk maskineri, apparater, utstyr og forbruksvarer; Belysning

Additional classification

Elektriske motorer, generatorer og transformatorer

Additional classification

Transformatorer

Additional classification

Elektriske fordelings- og styringsapparater

Additional classification

Isolert ledning og kabel

Additional classification

Elektrisk utstyr

Additional classification

Elektroniske, elektromekaniske og elektrotekniske artikler

Additional classification

Elektronisk utstyr

Additional classification

Radio-, fjernsyn-, og telekommunikasjon samt tilhørende utstyr

Additional classification

Nettverk

Additional classification

Bygge- og anleggsvirksomhet

Additional classification

Byggningsinnstallasjonsarbeid

Additional classification

Installasjon av elektriske ledninger og armaturer

Additional classification

Arbeid i forbindelse med elektriske ledninger og armaturer

Additional classification

Elektrisk ledningsføringsarbeid

Additional classification

Installasjon av telekommunikasjonsutstyr

Additional classification

Kabelinfrastruktur

Additional classification

Kabelleggingsarbeid

Additional classification

Øvrig elektrisk installasjonsarbeid

Additional classification

Elektrisk installasjon til elektrisk fordelingsutstyr

Options

The buyer reserves the right for additional purchases from the contractor, as described here

Som opsjon skal det tilbys ladekabler av typen: - Type 1 til Type 2 - Type 2 til Type 2 Lengde ca. 5 meter.

5.1.2 Place of performance

Anywhere

5.1.3 Estimated duration

Duration

24 MONTH

5.1.4 Renewal

Maximum renewals

0

Description

Rammeavtalen skal ha en varighet på 2 år fra kontraktens oppstartsdato. Oppstartsdato er snarest mulig etter kontraktsignering, etter avtale. Som opsjon kan Oppdragsgiver deretter forlenge avtalen med inntil 1 år av gangen, maksimalt samlet avtaleperiode er 4 år.

5.1.5 Value

Estimated value excluding VAT

3 500 000 NOK

5.1.6 Generell informasjon

Reserved participation

None

Procurement Project not financed with EU Funds.

5.1.9 Selection criteria

Criterion

Type

Suitability to pursue the professional activity

Description

Leverandøren skal være registrert i et foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert.

Use of this criterion

Used

Criterion

Type

Economic and financial standing

Description

Leverandøren skal ha tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet til å kunne utføre kontrakten. Leverandør må minimum oppnå en vurdering som «Kredittverdig», det vil si at leverandøren må være i risikoklasse 5 eller høyere på Experians skala.

Use of this criterion

Used

Criterion

Type

Economic and financial standing

Description

Som dokumentasjon vil oppdragsgiver innhente kredittvurderingen Commercial Delphi Score fra Experian (Oppdragsgiver abonnerer på tjenester fra Experian). Leverandør forutsettes å ha gjort seg kjent med registrerte opplysninger om foretaket og samtykker ved sin inn¬levering av tilbudet til at opplysningene innhentes og legges til grunn for vurder¬ingen av leverandørens økonomiske forhold. Leverandør kan ved innlevering av tilbud selv legge ved kredittvurdering fra anerkjent kreditt¬vurderingsselskap som viser at leveran¬døren oppfyller kvalifikasjonskravet. Kredittvurderingen skal basere seg på siste tilgjengelige regnskap. Dersom leverandøren har saklig grunn til ikke å fremlegge den dokumentasjonen oppdragsgiver har krevd, kan han dokumentere sin økonomiske og finansielle kapasitet ved å fremlegge ethvert annet dokument som Oppdragsgiver anser egnet.

Use of this criterion

Used

Criterion

Type

Technical and professional ability

Description

Leverandøren skal ha erfaring fra minst tre relevante oppdrag for opparbeidelse av ladeanlegg som beskrevet i konkurransegrunnlaget med vedlegg, hva gjelder omfang og kompleksitet.

Use of this criterion

Used

Criterion

Type

Technical and professional ability

Description

Dokumenteres ved å vedlegge en liste over de viktigste relevante oppdragene de siste 3 (tre) årene. Beskrivelsen må inkludere: - Rollen som entreprenør - Oppdraget (Kort beskrivelse) - Kontraktsverdi eks. mva. - Antall ladestasjoner - Tidspunkt (årstall) for oppdraget - Oppdragsgiver På bakgrunn av listen skal leverandør oppgi navn og e-postadresse til kontaktperson for de tre mest relevante oppdragene. Det er leverandørens ansvar å dokumentere relevans gjennom beskrivelsen. Referanser vil kun bli kontaktet ved behov. Leverandøren kan dokumentere erfaringen ved å vise til kompetanse til personell han råder over og kan benytte til dette oppdraget, selv om erfaringen er opparbeidet mens personellet har utført tjeneste for en annen leverandør.

Use of this criterion

Used

Information about the second stage of a two-stage procedure

Minimum number of candidates to be invited for the second stage of the procedure

0

5.1.10 Award criteria

Criterion

Type

Quality

Description

Kvalitet

Weight (percentage, exact)

40

Criterion

Type

Quality

Description

Service

Weight (percentage, exact)

10

Criterion

Type

Price

Weight (percentage, exact)

50

5.1.11 Procurement documents

Address of the procurement documents

[ http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=262181&B=SANDNES ] ---

5.1.12 Terms of procurement

Terms of submission

Electronic submission

Tillatt

Languages in which tenders or requests to participate may be submitted

norsk

Electronic catalogue

{code|name|permission.}

Variants

Ikke tillatt

Deadline for receipt of tenders

18.03.2020 12:00:00+02:00

Deadline until which the tender must remain valid

104 DAY

Information about public opening

Date/time

18.03.2020 12:00:00+02:00

Place

Sandnes

Additional information

Sandnes kommune anskaffelser

Terms of contract

Conditions relating to the performance of the contract

Fremgår av konkurransegrunnlag med vedlegg.

Electronic invoicing

Tillatt

5.1.15 Techniques

Rammeavtale

Framework agreement, without reopening of competition

Maximum number of participants

1

Information about the dynamic purchasing system

None

5.1.16 Further information, mediation and review

Mediation organisation

[ Jæren Tingrett ] ---

Review organisation

[ Sandnes kommune ] ---

Organisation providing additional information about the procurement procedure

[ Sandnes kommune ] ---

Organisation providing more information on the review procedures

[ Sandnes kommune ] ---

Organisation receiving requests to participate

[ Sandnes kommune ] ---

Del 8: Organisations

8.1 ORG-0001

Official name

Sandnes kommune

Registration number

964 965 137

Postal address

Rådhusgata 1

Town

Sandnes

Postcode

4306

Country

Norge

Contact point

Steven Mellum

Email

Steven.mellum@sandnes.kommune.no

Telephone

+47 51336215

Internet address

www.sandnes.kommune.no

Roles of this organisation

8.1 ORG-0002

Official name

Sandnes kommune

Town

Sandnes

Country

Norge

Roles of this organisation

8.1 ORG-0003

Official name

Jæren Tingrett

Town

Sandnes

Country

Norge

Roles of this organisation

Notice information

11.1 Notice information

Notice identifier/version

2020-316598 01

Form type

Competition

Notice type

Contract or concession notice – standard regime

Notice dispatch date

03.02.2020 12:00:00+02:00

Languages in which this notice is officially available

norsk (bokmål)

11.2 Publication information

Notice publication number

n.a.

Publication date

03.02.2020

Sandnes kommune

Referanse
2020-316598
Kunngjøringsdato
03.02.2020
Estimert verdi
3 500 000 NOK
Type kunngjøring
Kunngjøring av konkurranse
Hovedaktivitet
Alminnelig offentlig tjenesteyting

Kategori (CPV)

Konkurransedokumenter

Se alle dokumenter tilhørende konkurransen i oppdragsgiverens støtteverktøy

Gå til dokumenter