Analyse av prioriteringer av ressursbruk/tiltak som grunnlag for Nasjonal transportplan 2022-2033
Anskaffelsens tidslinje (Beta)
Som en del av grunnlagsarbeidet til Nasjonal transportplan (NTP) 2022–2033 har transportvirksomhetene (Avinor AS, Jernbanedirektoratet, Kystverket, Nye Veier AS og Statens vegvesen) foreslått prioriteringer av ressursbruk i perioden 2022-2033. Dette er omtalt som oppdrag 9 om prioriteringer. Oppdraget gitt til transportvirksomhetene og virksomhetenes svar på oppdrag 9 er tilgjengelige på www.regjeringen.no/ntpoppdrag, sammen med øvrige oppdrag og leveranser. Virksomhetene har i oppdrag 9 foreslått prioritering av innsatsen innenfor sitt område. Samferdselsdepartementet ønsker bistand til faglig vurderinger av ressursbruken innad og på tvers av virksomhetene/sektorene. Samferdselsdepartementet vil derfor innhente konsulentbistand for å gjennomføre analyser med utgangspunkt i virksomhetenes prioriteringer. Resultatene av oppdraget vil utgjør en del av grunnlaget for Samferdselsdepartementets videre prioriteringsarbeid.
Del 1: Buyer
1.1 Buyer
Official name
[Samferdselsdepartementet] ---
Legal type of the buyer
Central government authority
Activity of the contracting authority
General public services
Del 2: Procedure
2.1 Procedure
Title
Analyse av prioriteringer av ressursbruk/tiltak som grunnlag for Nasjonal transportplan 2022-2033
Description
Som en del av grunnlagsarbeidet til Nasjonal transportplan (NTP) 2022–2033 har transportvirksomhetene (Avinor AS, Jernbanedirektoratet, Kystverket, Nye Veier AS og Statens vegvesen) foreslått prioriteringer av ressursbruk i perioden 2022-2033. Dette er omtalt som oppdrag 9 om prioriteringer. Oppdraget gitt til transportvirksomhetene og virksomhetenes svar på oppdrag 9 er tilgjengelige på www.regjeringen.no/ntpoppdrag, sammen med øvrige oppdrag og leveranser. Virksomhetene har i oppdrag 9 foreslått prioritering av innsatsen innenfor sitt område. Samferdselsdepartementet ønsker bistand til faglig vurderinger av ressursbruken innad og på tvers av virksomhetene/sektorene. Samferdselsdepartementet vil derfor innhente konsulentbistand for å gjennomføre analyser med utgangspunkt i virksomhetenes prioriteringer. Resultatene av oppdraget vil utgjør en del av grunnlaget for Samferdselsdepartementets videre prioriteringsarbeid.
Procedure identifier
2020-316279
Internal identifier
20/381
Type of procedure
Open
2.1.1 Purpose
Nature of the contract
Services
Main classification
Konsulentvirksomhet i forbindelse med forskning og utvikling
2.1.3 Value
Estimated value excluding VAT
2 400 000 NOK
2.1.4 Generell informasjon
Directive 2014/24/EU
Del 5: Lot
5.1 Lot LOT-0000
Title
Analyse av prioriteringer av ressursbruk/tiltak som grunnlag for Nasjonal transportplan 2022-2033
Description
Som en del av grunnlagsarbeidet til Nasjonal transportplan (NTP) 2022–2033 har transportvirksomhetene (Avinor AS, Jernbanedirektoratet, Kystverket, Nye Veier AS og Statens vegvesen) foreslått prioriteringer av ressursbruk i perioden 2022-2033. Dette er omtalt som oppdrag 9 om prioriteringer. Oppdraget gitt til transportvirksomhetene og virksomhetenes svar på oppdrag 9 er tilgjengelige på www.regjeringen.no/ntpoppdrag, sammen med øvrige oppdrag og leveranser. Virksomhetene har i oppdrag 9 foreslått prioritering av innsatsen innenfor sitt område. Samferdselsdepartementet ønsker bistand til faglig vurderinger av ressursbruken innad og på tvers av virksomhetene/sektorene. Samferdselsdepartementet vil derfor innhente konsulentbistand for å gjennomføre analyser med utgangspunkt i virksomhetenes prioriteringer. Resultatene av oppdraget vil utgjør en del av grunnlaget for Samferdselsdepartementets videre prioriteringsarbeid.
5.1.1 Purpose
Nature of the contract
Services
Main classification
Konsulentvirksomhet i forbindelse med forskning og utvikling
Additional classification
Rådgivning i forbindelse med transportsystemer
Additional classification
Rådgivning i forbindelse med hovedveier
Additional classification
Rådgivning i forbindelse med infrastruktur
Additional classification
Forsknings- og utviklingsvirksomhet og tilhørende konsulenttjenester
Additional classification
Konsulentvirksomhet i forbindelse med forskning
Additional classification
Konsulentvirksomhet i forbindelse med utvikling
Additional classification
Rådgivning i forbindelse med økonomisk forvaltning
Options
The buyer reserves the right for additional purchases from the contractor, as described here
Opsjon på forlengelse av kontrakt i 12 mnd.
5.1.2 Place of performance
Postal address
Oslo
5.1.3 Estimated duration
Duration
18 MONTH
5.1.5 Value
Estimated value excluding VAT
2 400 000 NOK
5.1.6 Generell informasjon
Reserved participation
None
Procurement Project not financed with EU Funds.
5.1.9 Selection criteria
Criterion
Type
Suitability to pursue the professional activity
Description
Krav: Leverandør skal være et lovlig etablert foretak. Dokumentasjon: Norske selskaper: Firmaattest Utenlandske selskaper: Godtgjørelse på at selskapet er registrert i bransjeregister eller foretaksregister som foreskrevet i lovgivningen i det land hvor leverandøren er etablert.
Use of this criterion
Used
Criterion
Type
Economic and financial standing
Description
Krav: Betalte av skatter og avgifter. Dokumentasjon: Norske selskaper: Attest, ikke eldre enn 6 måneder, som bekrefter at leverandøren har oppfylt sine forpliktelser med hensyn til betaling av skatter, trygdeavgifter og MVA. Utenlandske selskaper skal fremlegge attester fra tilsvarende myndigheter som de norske. Krav: Leverandør må kunne vise til tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet til å gjennomføre leveransen, hvor bl.a. kredittverdig uten krav til sikkerhetsstillelse vil være tilstrekkelig Dokumentasjon: Kredittvurdering med nøkkeltall fra anerkjent kredittvurderingsselskap, eller annen dokumentasjon på at kravet er oppfylt.
Use of this criterion
Used
Criterion
Type
Technical and professional ability
Description
Krav: Leverandøren må ha tilstrekkelig evne og erfaring til å kunne gjennomføre leveransen. Dokumentasjon: En beskrivelse av leverandørens tre mest relevante oppdrag de tre siste årene, sammen med opplysninger om kontraktenes verdi, tidspunktet for levering eller utførelse og navn på mottaker. Leverandøren er selv ansvarlig for at beskrivelsen er av en slik art at den dokumenterer at kravet er oppfylt.
Use of this criterion
Used
Information about the second stage of a two-stage procedure
Minimum number of candidates to be invited for the second stage of the procedure
0
5.1.11 Procurement documents
Address of the procurement documents
[ http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=266758&B=DFO ] ---
5.1.12 Terms of procurement
Terms of submission
Electronic submission
Tillatt
Address for submission
Languages in which tenders or requests to participate may be submitted
norsk
Electronic catalogue
{code|name|permission.}
Variants
Ikke tillatt
Deadline for receipt of tenders
22.05.2020 12:00:00+02:00
Deadline until which the tender must remain valid
101 DAY
Information about public opening
Date/time
22.05.2020 12:00:00+02:00
Terms of contract
Electronic invoicing
Tillatt
5.1.15 Techniques
Rammeavtale
None
Information about the dynamic purchasing system
None
5.1.16 Further information, mediation and review
Mediation organisation
[ Oslo Tingrett ] ---
Review organisation
[ Oslo Tingrett ] ---
Organisation providing additional information about the procurement procedure
[ Samferdselsdepartementet ] ---
Organisation providing more information on the review procedures
[ Samferdselsdepartementet ] ---
Organisation receiving requests to participate
[ Samferdselsdepartementet ] ---
Del 8: Organisations
8.1 ORG-0001
Official name
Samferdselsdepartementet
Registration number
972 417 904
Postal address
Postboks 8010 Dep.
Town
OSLO
Postcode
0030
Country
Norge
Contact point
Joachim Rønnevik
Joachim.Ronnevik@sd.dep.no
Telephone
+47 22249090
Internet address
Roles of this organisation
8.1 ORG-0002
Official name
Oslo Tingrett
Postal address
C.J. Hambros plass 4
Town
Oslo
Postcode
0164
Country
Norge
oslo.tingrett@domstol.no
Telephone
+47 22035200
Internet address
Roles of this organisation
8.1 ORG-0003
Official name
Oslo Tingrett
Postal address
C.J. Hambros plass 4
Town
Oslo
Postcode
0164
Country
Norge
oslo.tingrett@domstol.no
Telephone
+47 22035200
Roles of this organisation
8.1 ORG-0004
Official name
Samferdselsdepartementet
Town
Oslo
Country
Norge
Roles of this organisation
Notice information
11.1 Notice information
Notice identifier/version
2020-316279 01
Form type
Competition
Notice type
Contract or concession notice – standard regime
Notice dispatch date
23.03.2020 12:00:00+02:00
Languages in which this notice is officially available
norsk (bokmål)
11.2 Publication information
Notice publication number
n.a.
Publication date
23.03.2020
Samferdselsdepartementet
- Referanse
- 2020-316279
- Kunngjøringsdato
- 23.03.2020
- Estimert verdi
- 2 400 000 NOK
- Type kunngjøring
- Kunngjøring av konkurranse
- Hovedaktivitet
- Alminnelig offentlig tjenesteyting
Kategori (CPV)
Konkurransedokumenter
Se alle dokumenter tilhørende konkurransen i oppdragsgiverens støtteverktøy
Gå til dokumenter