Hopp til hovedinnhold
StartSøk og filterAnalyse av prioriteringer av ressursbruk/tiltak som grunnlag for Nasjonal transportplan 2022-2033
Konkurranse
Kunngjøring av konkurranse
Utgått
Kunngjort i EØS

Analyse av prioriteringer av ressursbruk/tiltak som grunnlag for Nasjonal transportplan 2022-2033

Anskaffelsens tidslinje (Beta)

Planlegging
0
Resultat
0

Som en del av grunnlagsarbeidet til Nasjonal transportplan (NTP) 2022–2033 har transportvirksomhetene (Avinor AS, Jernbanedirektoratet, Kystverket, Nye Veier AS og Statens vegvesen) foreslått prioriteringer av ressursbruk i perioden 2022-2033. Dette er omtalt som oppdrag 9 om prioriteringer. Oppdraget gitt til transportvirksomhetene og virksomhetenes svar på oppdrag 9 er tilgjengelige på www.regjeringen.no/ntpoppdrag, sammen med øvrige oppdrag og leveranser. Virksomhetene har i oppdrag 9 foreslått prioritering av innsatsen innenfor sitt område. Samferdselsdepartementet ønsker bistand til faglig vurderinger av ressursbruken innad og på tvers av virksomhetene/sektorene. Samferdselsdepartementet vil derfor innhente konsulentbistand for å gjennomføre analyser med utgangspunkt i virksomhetenes prioriteringer. Resultatene av oppdraget vil utgjør en del av grunnlaget for Samferdselsdepartementets videre prioriteringsarbeid.

Del 1: Buyer

1.1 Buyer

Official name

[Samferdselsdepartementet] ---

Legal type of the buyer

Central government authority

Activity of the contracting authority

General public services

Del 2: Procedure

2.1 Procedure

Title

Analyse av prioriteringer av ressursbruk/tiltak som grunnlag for Nasjonal transportplan 2022-2033

Description

Som en del av grunnlagsarbeidet til Nasjonal transportplan (NTP) 2022–2033 har transportvirksomhetene (Avinor AS, Jernbanedirektoratet, Kystverket, Nye Veier AS og Statens vegvesen) foreslått prioriteringer av ressursbruk i perioden 2022-2033. Dette er omtalt som oppdrag 9 om prioriteringer. Oppdraget gitt til transportvirksomhetene og virksomhetenes svar på oppdrag 9 er tilgjengelige på www.regjeringen.no/ntpoppdrag, sammen med øvrige oppdrag og leveranser. Virksomhetene har i oppdrag 9 foreslått prioritering av innsatsen innenfor sitt område. Samferdselsdepartementet ønsker bistand til faglig vurderinger av ressursbruken innad og på tvers av virksomhetene/sektorene. Samferdselsdepartementet vil derfor innhente konsulentbistand for å gjennomføre analyser med utgangspunkt i virksomhetenes prioriteringer. Resultatene av oppdraget vil utgjør en del av grunnlaget for Samferdselsdepartementets videre prioriteringsarbeid.

Procedure identifier

2020-316279

Internal identifier

20/381

Type of procedure

Open

2.1.1 Purpose

Nature of the contract

Services

Main classification

Konsulentvirksomhet i forbindelse med forskning og utvikling

2.1.3 Value

Estimated value excluding VAT

2 400 000 NOK

2.1.4 Generell informasjon

Directive 2014/24/EU

Del 5: Lot

5.1 Lot LOT-0000

Title

Analyse av prioriteringer av ressursbruk/tiltak som grunnlag for Nasjonal transportplan 2022-2033

Description

Som en del av grunnlagsarbeidet til Nasjonal transportplan (NTP) 2022–2033 har transportvirksomhetene (Avinor AS, Jernbanedirektoratet, Kystverket, Nye Veier AS og Statens vegvesen) foreslått prioriteringer av ressursbruk i perioden 2022-2033. Dette er omtalt som oppdrag 9 om prioriteringer. Oppdraget gitt til transportvirksomhetene og virksomhetenes svar på oppdrag 9 er tilgjengelige på www.regjeringen.no/ntpoppdrag, sammen med øvrige oppdrag og leveranser. Virksomhetene har i oppdrag 9 foreslått prioritering av innsatsen innenfor sitt område. Samferdselsdepartementet ønsker bistand til faglig vurderinger av ressursbruken innad og på tvers av virksomhetene/sektorene. Samferdselsdepartementet vil derfor innhente konsulentbistand for å gjennomføre analyser med utgangspunkt i virksomhetenes prioriteringer. Resultatene av oppdraget vil utgjør en del av grunnlaget for Samferdselsdepartementets videre prioriteringsarbeid.

5.1.1 Purpose

Nature of the contract

Services

Main classification

Konsulentvirksomhet i forbindelse med forskning og utvikling

Additional classification

Rådgivning i forbindelse med transportsystemer

Additional classification

Rådgivning i forbindelse med hovedveier

Additional classification

Rådgivning i forbindelse med infrastruktur

Additional classification

Forsknings- og utviklingsvirksomhet og tilhørende konsulenttjenester

Additional classification

Konsulentvirksomhet i forbindelse med forskning

Additional classification

Konsulentvirksomhet i forbindelse med utvikling

Additional classification

Rådgivning i forbindelse med økonomisk forvaltning

Options

The buyer reserves the right for additional purchases from the contractor, as described here

Opsjon på forlengelse av kontrakt i 12 mnd.

5.1.2 Place of performance

Postal address

Oslo

5.1.3 Estimated duration

Duration

18 MONTH

5.1.5 Value

Estimated value excluding VAT

2 400 000 NOK

5.1.6 Generell informasjon

Reserved participation

None

Procurement Project not financed with EU Funds.

5.1.9 Selection criteria

Criterion

Type

Suitability to pursue the professional activity

Description

Krav: Leverandør skal være et lovlig etablert foretak. Dokumentasjon: Norske selskaper: Firmaattest Utenlandske selskaper: Godtgjørelse på at selskapet er registrert i bransjeregister eller foretaksregister som foreskrevet i lovgivningen i det land hvor leverandøren er etablert.

Use of this criterion

Used

Criterion

Type

Economic and financial standing

Description

Krav: Betalte av skatter og avgifter. Dokumentasjon: Norske selskaper: Attest, ikke eldre enn 6 måneder, som bekrefter at leverandøren har oppfylt sine forpliktelser med hensyn til betaling av skatter, trygdeavgifter og MVA. Utenlandske selskaper skal fremlegge attester fra tilsvarende myndigheter som de norske. Krav: Leverandør må kunne vise til tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet til å gjennomføre leveransen, hvor bl.a. kredittverdig uten krav til sikkerhetsstillelse vil være tilstrekkelig Dokumentasjon: Kredittvurdering med nøkkeltall fra anerkjent kredittvurderingsselskap, eller annen dokumentasjon på at kravet er oppfylt.

Use of this criterion

Used

Criterion

Type

Technical and professional ability

Description

Krav: Leverandøren må ha tilstrekkelig evne og erfaring til å kunne gjennomføre leveransen. Dokumentasjon: En beskrivelse av leverandørens tre mest relevante oppdrag de tre siste årene, sammen med opplysninger om kontraktenes verdi, tidspunktet for levering eller utførelse og navn på mottaker. Leverandøren er selv ansvarlig for at beskrivelsen er av en slik art at den dokumenterer at kravet er oppfylt.

Use of this criterion

Used

Information about the second stage of a two-stage procedure

Minimum number of candidates to be invited for the second stage of the procedure

0

5.1.11 Procurement documents

Address of the procurement documents

[ http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=266758&B=DFO ] ---

5.1.12 Terms of procurement

Terms of submission

Electronic submission

Tillatt

Languages in which tenders or requests to participate may be submitted

norsk

Electronic catalogue

{code|name|permission.}

Variants

Ikke tillatt

Deadline for receipt of tenders

22.05.2020 12:00:00+02:00

Deadline until which the tender must remain valid

101 DAY

Information about public opening

Date/time

22.05.2020 12:00:00+02:00

Terms of contract

Electronic invoicing

Tillatt

5.1.15 Techniques

Rammeavtale

None

Information about the dynamic purchasing system

None

5.1.16 Further information, mediation and review

Mediation organisation

[ Oslo Tingrett ] ---

Review organisation

[ Oslo Tingrett ] ---

Organisation providing additional information about the procurement procedure

[ Samferdselsdepartementet ] ---

Organisation providing more information on the review procedures

[ Samferdselsdepartementet ] ---

Organisation receiving requests to participate

[ Samferdselsdepartementet ] ---

Del 8: Organisations

8.1 ORG-0001

Official name

Samferdselsdepartementet

Registration number

972 417 904

Postal address

Postboks 8010 Dep.

Town

OSLO

Postcode

0030

Country

Norge

Contact point

Joachim Rønnevik

Email

Joachim.Ronnevik@sd.dep.no

Telephone

+47 22249090

Roles of this organisation

8.1 ORG-0002

Official name

Oslo Tingrett

Postal address

C.J. Hambros plass 4

Town

Oslo

Postcode

0164

Country

Norge

Email

oslo.tingrett@domstol.no

Telephone

+47 22035200

Roles of this organisation

8.1 ORG-0003

Official name

Oslo Tingrett

Postal address

C.J. Hambros plass 4

Town

Oslo

Postcode

0164

Country

Norge

Email

oslo.tingrett@domstol.no

Telephone

+47 22035200

Roles of this organisation

8.1 ORG-0004

Official name

Samferdselsdepartementet

Town

Oslo

Country

Norge

Roles of this organisation

Notice information

11.1 Notice information

Notice identifier/version

2020-316279 01

Form type

Competition

Notice type

Contract or concession notice – standard regime

Notice dispatch date

23.03.2020 12:00:00+02:00

Languages in which this notice is officially available

norsk (bokmål)

11.2 Publication information

Notice publication number

n.a.

Publication date

23.03.2020

Samferdselsdepartementet

Referanse
2020-316279
Kunngjøringsdato
23.03.2020
Estimert verdi
2 400 000 NOK
Type kunngjøring
Kunngjøring av konkurranse
Hovedaktivitet
Alminnelig offentlig tjenesteyting

Kategori (CPV)

Konkurransedokumenter

Se alle dokumenter tilhørende konkurransen i oppdragsgiverens støtteverktøy

Gå til dokumenter