Hopp til hovedinnhold
StartSøk og filterInspeksjon av kjøltekniske installasjoner, med påfølgende service og reparasjoner

Utgått

Kunngjøring av konkurranseKunngjøringsdato: 25.06.2020
Kunngjort i EØS

Inspeksjon av kjøltekniske installasjoner, med påfølgende service og reparasjoner

Anskaffelsens tidslinje (Beta)

Planlegging
0
Resultat
0

Rammeavtale på Inspeksjon av kjøltekniske installasjoner, med påfølgende service og reparasjoner. Rammeavtalen skal dekke Oppdragsgivers løpende behov for oppdrag i tilknytning til kjølemaskiner og anlegg og omfatter hovedsakelig følgende; Verifisering og merking av anlegg, lekkasjekontroll, inspeksjon, service, reparasjon og beredskap. Avtalen legger videre opp til utskifting og nyinstallasjon av mindre utstyr, så som splitt aggregater m.m., og kondenserings- aggregater for hhv luftkondisjonering, kjøle- og fryseanlegg. Kjølerørsmontasje, demontering av defekt utstyr og riktig og dokumenterbar håndtering av kuldemedium, omfattes også av denne rammeavtalen. Det vises til kravspesifikasjonen for ytterlige detaljer.

Del 1: Buyer

1.1 Buyer

Official name

[Universitetet i Oslo] ---

Legal type of the buyer

Central government authority

Activity of the contracting authority

Education

Del 2: Procedure

2.1 Procedure

Title

Inspeksjon av kjøltekniske installasjoner, med påfølgende service og reparasjoner

Description

Rammeavtale på Inspeksjon av kjøltekniske installasjoner, med påfølgende service og reparasjoner. Rammeavtalen skal dekke Oppdragsgivers løpende behov for oppdrag i tilknytning til kjølemaskiner og anlegg og omfatter hovedsakelig følgende; Verifisering og merking av anlegg, lekkasjekontroll, inspeksjon, service, reparasjon og beredskap. Avtalen legger videre opp til utskifting og nyinstallasjon av mindre utstyr, så som splitt aggregater m.m., og kondenserings- aggregater for hhv luftkondisjonering, kjøle- og fryseanlegg. Kjølerørsmontasje, demontering av defekt utstyr og riktig og dokumenterbar håndtering av kuldemedium, omfattes også av denne rammeavtalen. Det vises til kravspesifikasjonen for ytterlige detaljer.

Procedure identifier

2020-313627

Internal identifier

ANSK-0535-18

Type of procedure

Open

2.1.1 Purpose

Nature of the contract

Services

Main classification

Teknisk inspeksjon av bygninger

2.1.4 Generell informasjon

Additional information

Visma kunngjøring: https://opic.com/id/afdzdevbne

Directive 2014/24/EU

Del 5: Lot

5.1 Lot LOT-0000

Title

Inspeksjon av kjøltekniske installasjoner, med påfølgende service og reparasjoner

Description

Rammeavtale på Inspeksjon av kjøltekniske installasjoner, med påfølgende service og reparasjoner. Anskaffelsens formål Rammeavtale på inspeksjon av kjøltekniske innnstallasjoner, med påfølgende service og repparasjoner. Rammeavtalen skal dekke Oppdragsgivers løpende behov for oppdrag i tilknytning til kjølemaskiner og anlegg og omfatter hovedsakelig følgende; Verifisering og merking av anlegg, lekkasjekontroll, inspeksjon, service, reparasjon og beredskap. Avtalen legger videre opp til utskifting og nyinstallasjon av mindre utstyr, så som splitt aggregater m.m., og kondenserings- aggregater for hhv luftkondisjonering, kjøle- og fryseanlegg. Kjølerørsmontasje, demontering av defekt utstyr og riktig og dokumenterbar håndtering av kuldemedium, omfattes også av denne rammeavtalen. Det vises til kravspesifikasjonen for ytterlige detaljer.

5.1.1 Purpose

Nature of the contract

Services

Main classification

Teknisk inspeksjon av bygninger

Additional classification

Reperasjons- og vedlikeholdstjenester

Additional classification

Reparasjon og vedlikehold av kjøleanlegg

5.1.2 Place of performance

Anywhere

5.1.3 Estimated duration

Start date

05.10.2020

End date

04.10.2024

5.1.6 Generell informasjon

Reserved participation

None

Procurement Project not financed with EU Funds.

5.1.11 Procurement documents

Address of the procurement documents

[ https://tendsign.no/doc.aspx?UniqueId=afdzdevbne&GoTo=Docs ] ---

5.1.12 Terms of procurement

Terms of submission

Electronic submission

Tillatt

Languages in which tenders or requests to participate may be submitted

norsk

Electronic catalogue

{code|name|permission.}

Variants

Ikke tillatt

Deadline for receipt of tenders

07.09.2020 12:00:00+02:00

Deadline until which the tender must remain valid

52 DAY

Information about public opening

Date/time

07.09.2020 12:01:00+02:00

Terms of contract

Electronic invoicing

Ikke tillatt

5.1.15 Techniques

Rammeavtale

None

Information about the dynamic purchasing system

None

5.1.16 Further information, mediation and review

Review organisation

[ Oslo tingrett ] ---

Organisation providing additional information about the procurement procedure

[ Universitetet i Oslo ] ---

Del 8: Organisations

8.1 ORG-0001

Official name

Universitetet i Oslo

Registration number

971 035 854

Postal address

Problemveien 7 Lucy Smiths hus

Town

Oslo

Postcode

0313

Country

Norge

Contact point

Åsne Melhuus

Email

asne.melhuus@admin.uio.no

Internet address

http://uio.no

Roles of this organisation

8.1 ORG-0002

Official name

Oslo tingrett

Town

Oslo

Country

Norge

Roles of this organisation

Notice information

11.1 Notice information

Notice identifier/version

2020-313627 01

Form type

Competition

Notice type

Contract or concession notice – standard regime

Notice dispatch date

25.06.2020 12:00:00+02:00

Languages in which this notice is officially available

norsk (bokmål)

11.2 Publication information

Notice publication number

n.a.

Publication date

25.06.2020

Universitetet i Oslo

Referanse
2020-313627
Estimert verdi
Ikke angitt
Type kunngjøring
Kunngjøring av konkurranse
Hovedaktivitet
Utdanning

Kategori (CPV)

Konkurransedokumenter

Se alle dokumenter tilhørende konkurransen i oppdragsgiverens støtteverktøy

Gå til dokumenter