Hopp til hovedinnhold
StartSøk og filterDynamisk innkjøpsordning (DPS) for kjøp av jobbfrukt
Konkurranse
Dynamisk innkjøpsordning
Aktiv
Kunngjort i EØS

Dynamisk innkjøpsordning (DPS) for kjøp av jobbfrukt

Anskaffelsens tidslinje (Beta)

Planlegging
0
Resultat
0

Oslo kommune v/Utviklings- og kompetanseetaten, avdeling for konserninnkjøp (heretter kalt oppdragsgiver), skal etablere en dynamisk innkjøpsordning (Dynamic Purchasing System – DPS) for kjøp av jobbfrukt-tjenester til Oslo kommunes virksomheter. Anskaffelsen er reservert for virksomheter eller program som har som hovedformål å integrere funksjonshemmede eller vanskeligstilte i arbeidslivet. Dette gjelder bare når minst 30 % av de ansatte, alternativt de som leverer hovedytelsen, har en funksjonshemning eller er vanskeligstilte, jf. FOA § 8-8. Dette gjelder også eventuelle underleverandører.

Del 1: Buyer

1.1 Buyer

Official name

[Oslo kommune v/Utviklings- og kompetanseetaten] ---

Legal type of the buyer

Regional authority

Activity of the contracting authority

General public services

Del 2: Procedure

2.1 Procedure

Title

Dynamisk innkjøpsordning (DPS) for kjøp av jobbfrukt

Description

Oslo kommune v/Utviklings- og kompetanseetaten, avdeling for konserninnkjøp (heretter kalt oppdragsgiver), skal etablere en dynamisk innkjøpsordning (Dynamic Purchasing System – DPS) for kjøp av jobbfrukt-tjenester til Oslo kommunes virksomheter. Anskaffelsen er reservert for virksomheter eller program som har som hovedformål å integrere funksjonshemmede eller vanskeligstilte i arbeidslivet. Dette gjelder bare når minst 30 % av de ansatte, alternativt de som leverer hovedytelsen, har en funksjonshemning eller er vanskeligstilte, jf. FOA § 8-8. Dette gjelder også eventuelle underleverandører.

Procedure identifier

2020-310102

Internal identifier

20/456

Type of procedure

Restricted

2.1.1 Purpose

Nature of the contract

Services

Main classification

Transporttjenester (bortsett fra avfallstransport)

2.1.3 Value

Estimated value excluding VAT

24 000 000 NOK

2.1.4 Generell informasjon

Directive 2014/24/EU

Del 5: Lot

5.1 Lot LOT-0000

Title

Dynamisk innkjøpsordning (DPS) for kjøp av jobbfrukt

Description

Oslo kommune v/Utviklings- og kompetanseetaten, avdeling for konserninnkjøp (heretter kalt oppdragsgiver), skal etablere en dynamisk innkjøpsordning (Dynamic Purchasing System – DPS) for kjøp av jobbfrukt-tjenester til Oslo kommunes virksomheter. Anskaffelsen er reservert for virksomheter eller program som har som hovedformål å integrere funksjonshemmede eller vanskeligstilte i arbeidslivet. Dette gjelder bare når minst 30 % av de ansatte, alternativt de som leverer hovedytelsen, har en funksjonshemning eller er vanskeligstilte, jf. FOA § 8-8. Dette gjelder også eventuelle underleverandører.

5.1.1 Purpose

Nature of the contract

Services

Main classification

Transporttjenester (bortsett fra avfallstransport)

Additional classification

Frukt, grønnsaker og lignende produkter

5.1.2 Place of performance

Anywhere

5.1.3 Estimated duration

Duration

96 MONTH

5.1.5 Value

Estimated value excluding VAT

24 000 000 NOK

5.1.6 Generell informasjon

Reserved participation

Participation is reserved to sheltered workshops and economic operators aiming at the social and professional integration of disabled or disadvantaged persons.

Procurement Project not financed with EU Funds.

5.1.9 Selection criteria

Criterion

Type

Suitability to pursue the professional activity

Description

Det skal leveres skatteattest for merverdiavgift og skatteattest for skatt. Skatteattesten skal ikke være eldre enn 6 måneder regnet fra fristen for å levere forespørsel om opptak i innkjøpsordningen. Krav knyttet til leverandørens registrering, autorisasjoner mv: Leverandøren skal være et lovlig etablert foretak Dokumentasjonskrav: • Norske selskaper: Firmaattest • Utenlandske selskaper: Godtgjørelse på at selskapet er registrert i bransjeregister eller foretaksregister som foreskrevet i lovgivningen i det land hvor leverandøren er etablert.

Use of this criterion

Used

Criterion

Type

Economic and financial standing

Description

Kvalifikasjonskrav: Leverandøren skal ha tilstrekkelig økonomisk kapasitet til å gjennomføre oppdraget/kontrakten

Use of this criterion

Used

Criterion

Type

Economic and financial standing

Description

Dokumentasjonskrav: Foretakets siste årsregnskap inklusiv noter, styrets årsberetning og revisjonsberetning, samt nyere opplysninger som har relevans for foretakets regnskapstall. Oppdragsgiver forbeholder seg retten til å innhente kredittvurdering fra Experian på eget initiativ

Use of this criterion

Used

Criterion

Type

Technical and professional ability

Description

Kvalifikasjonskrav: Minst 30% av de ansatte, alternativt de som leverer hovedytelsen, har en funksjonshemming eller er vanskeligstilte, og virksomheten eller programmet har som hovedformål å integrere funksjonshemmede eller vanskeligstilte i arbeidslivet, jf FOA § 8-8. Dette gjelder også eventuelle underleverandører.

Use of this criterion

Used

Criterion

Type

Technical and professional ability

Description

Dokumentasjonskrav: • Egenerklæringsskjema, jf vedlegg 3 Innlevering av dokumentasjon på at virksomhetene eller programmet har som vedtekt festet hovedformål å integrere funksjonshemmede eller vanskeligstilte personer (gjelder de som leverer hovedytelsen) i arbeidslivet. Dokumentasjonen kan være firmaattest, signert og datert samarbeidsavtale med NAV der varighet fremkommer. • Forpliktelseserklæring dersom bruk av underleverandør, jf vedlegg 4.

Use of this criterion

Used

Information about the second stage of a two-stage procedure

Minimum number of candidates to be invited for the second stage of the procedure

0

5.1.11 Procurement documents

Address of the procurement documents

[ http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=279627&B=OSLO ] ---

5.1.12 Terms of procurement

Terms of submission

Electronic submission

Tillatt

Languages in which tenders or requests to participate may be submitted

norsk

Electronic catalogue

{code|name|permission.}

Variants

Ikke tillatt

Deadline for receipt of tenders

01.11.2028 12:00:00+01:00

Terms of contract

Electronic invoicing

Ikke tillatt

5.1.15 Techniques

Rammeavtale

None

Information about the dynamic purchasing system

Dynamic purchasing system, only usable by buyers listed in this notice

5.1.16 Further information, mediation and review

Review organisation

[ Oslo Tingrett ] ---

Organisation providing additional information about the procurement procedure

[ Oslo kommune v/Utviklings- og kompetanseetaten ] ---

Organisation receiving requests to participate

[ Oslo kommune v/Utviklings- og kompetanseetaten ] ---

Del 8: Organisations

8.1 ORG-0001

Official name

Oslo kommune v/Utviklings- og kompetanseetaten

Registration number

971 183 675

Postal address

Grensesvingen 6

Town

Oslo

Postcode

0663

Country

Norge

Contact point

Omar Attique

Email

omar.attique@uke.oslo.kommune.no

Telephone

+47 21802180

Roles of this organisation

8.1 ORG-0002

Official name

Oslo Tingrett

Town

Oslo

Country

Norge

Roles of this organisation

Notice information

11.1 Notice information

Notice identifier/version

2020-310102 01

Form type

Competition

Notice type

Contract or concession notice – standard regime

Notice dispatch date

17.09.2020 12:00:00+02:00

Languages in which this notice is officially available

norsk (bokmål)

11.2 Publication information

Notice publication number

n.a.

Publication date

17.09.2020

Oslo kommune v/Utviklings- og kompetanseetaten

Kvalifikasjonsfrist:

01.11.2028

Referanse
2020-310102
Kunngjøringsdato
17.09.2020
Estimert verdi
24 000 000 NOK
Type kunngjøring
Dynamisk innkjøpsordning
Hovedaktivitet
Alminnelig offentlig tjenesteyting

Kategori (CPV)

Konkurransedokumenter

Se alle dokumenter tilhørende konkurransen i oppdragsgiverens støtteverktøy

Gå til dokumenter