Dynamisk innkjøpsordning (DPS) for kjøp av jobbfrukt
Anskaffelsens tidslinje (Beta)
Oslo kommune v/Utviklings- og kompetanseetaten, avdeling for konserninnkjøp (heretter kalt oppdragsgiver), skal etablere en dynamisk innkjøpsordning (Dynamic Purchasing System – DPS) for kjøp av jobbfrukt-tjenester til Oslo kommunes virksomheter. Anskaffelsen er reservert for virksomheter eller program som har som hovedformål å integrere funksjonshemmede eller vanskeligstilte i arbeidslivet. Dette gjelder bare når minst 30 % av de ansatte, alternativt de som leverer hovedytelsen, har en funksjonshemning eller er vanskeligstilte, jf. FOA § 8-8. Dette gjelder også eventuelle underleverandører.
Del 1: Buyer
1.1 Buyer
Official name
[Oslo kommune v/Utviklings- og kompetanseetaten] ---
Legal type of the buyer
Regional authority
Activity of the contracting authority
General public services
Del 2: Procedure
2.1 Procedure
Title
Dynamisk innkjøpsordning (DPS) for kjøp av jobbfrukt
Description
Oslo kommune v/Utviklings- og kompetanseetaten, avdeling for konserninnkjøp (heretter kalt oppdragsgiver), skal etablere en dynamisk innkjøpsordning (Dynamic Purchasing System – DPS) for kjøp av jobbfrukt-tjenester til Oslo kommunes virksomheter. Anskaffelsen er reservert for virksomheter eller program som har som hovedformål å integrere funksjonshemmede eller vanskeligstilte i arbeidslivet. Dette gjelder bare når minst 30 % av de ansatte, alternativt de som leverer hovedytelsen, har en funksjonshemning eller er vanskeligstilte, jf. FOA § 8-8. Dette gjelder også eventuelle underleverandører.
Procedure identifier
2020-310102
Internal identifier
20/456
Type of procedure
Restricted
2.1.1 Purpose
Nature of the contract
Services
Main classification
Transporttjenester (bortsett fra avfallstransport)
2.1.3 Value
Estimated value excluding VAT
24 000 000 NOK
2.1.4 Generell informasjon
Directive 2014/24/EU
Del 5: Lot
5.1 Lot LOT-0000
Title
Dynamisk innkjøpsordning (DPS) for kjøp av jobbfrukt
Description
Oslo kommune v/Utviklings- og kompetanseetaten, avdeling for konserninnkjøp (heretter kalt oppdragsgiver), skal etablere en dynamisk innkjøpsordning (Dynamic Purchasing System – DPS) for kjøp av jobbfrukt-tjenester til Oslo kommunes virksomheter. Anskaffelsen er reservert for virksomheter eller program som har som hovedformål å integrere funksjonshemmede eller vanskeligstilte i arbeidslivet. Dette gjelder bare når minst 30 % av de ansatte, alternativt de som leverer hovedytelsen, har en funksjonshemning eller er vanskeligstilte, jf. FOA § 8-8. Dette gjelder også eventuelle underleverandører.
5.1.1 Purpose
Nature of the contract
Services
Main classification
Transporttjenester (bortsett fra avfallstransport)
Additional classification
Frukt, grønnsaker og lignende produkter
5.1.2 Place of performance
Anywhere
5.1.3 Estimated duration
Duration
96 MONTH
5.1.5 Value
Estimated value excluding VAT
24 000 000 NOK
5.1.6 Generell informasjon
Reserved participation
Participation is reserved to sheltered workshops and economic operators aiming at the social and professional integration of disabled or disadvantaged persons.
Procurement Project not financed with EU Funds.
5.1.9 Selection criteria
Criterion
Type
Suitability to pursue the professional activity
Description
Det skal leveres skatteattest for merverdiavgift og skatteattest for skatt. Skatteattesten skal ikke være eldre enn 6 måneder regnet fra fristen for å levere forespørsel om opptak i innkjøpsordningen. Krav knyttet til leverandørens registrering, autorisasjoner mv: Leverandøren skal være et lovlig etablert foretak Dokumentasjonskrav: • Norske selskaper: Firmaattest • Utenlandske selskaper: Godtgjørelse på at selskapet er registrert i bransjeregister eller foretaksregister som foreskrevet i lovgivningen i det land hvor leverandøren er etablert.
Use of this criterion
Used
Criterion
Type
Economic and financial standing
Description
Kvalifikasjonskrav: Leverandøren skal ha tilstrekkelig økonomisk kapasitet til å gjennomføre oppdraget/kontrakten
Use of this criterion
Used
Criterion
Type
Economic and financial standing
Description
Dokumentasjonskrav: Foretakets siste årsregnskap inklusiv noter, styrets årsberetning og revisjonsberetning, samt nyere opplysninger som har relevans for foretakets regnskapstall. Oppdragsgiver forbeholder seg retten til å innhente kredittvurdering fra Experian på eget initiativ
Use of this criterion
Used
Criterion
Type
Technical and professional ability
Description
Kvalifikasjonskrav: Minst 30% av de ansatte, alternativt de som leverer hovedytelsen, har en funksjonshemming eller er vanskeligstilte, og virksomheten eller programmet har som hovedformål å integrere funksjonshemmede eller vanskeligstilte i arbeidslivet, jf FOA § 8-8. Dette gjelder også eventuelle underleverandører.
Use of this criterion
Used
Criterion
Type
Technical and professional ability
Description
Dokumentasjonskrav: • Egenerklæringsskjema, jf vedlegg 3 Innlevering av dokumentasjon på at virksomhetene eller programmet har som vedtekt festet hovedformål å integrere funksjonshemmede eller vanskeligstilte personer (gjelder de som leverer hovedytelsen) i arbeidslivet. Dokumentasjonen kan være firmaattest, signert og datert samarbeidsavtale med NAV der varighet fremkommer. • Forpliktelseserklæring dersom bruk av underleverandør, jf vedlegg 4.
Use of this criterion
Used
Information about the second stage of a two-stage procedure
Minimum number of candidates to be invited for the second stage of the procedure
0
5.1.11 Procurement documents
Address of the procurement documents
[ http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=279627&B=OSLO ] ---
5.1.12 Terms of procurement
Terms of submission
Electronic submission
Tillatt
Address for submission
Languages in which tenders or requests to participate may be submitted
norsk
Electronic catalogue
{code|name|permission.}
Variants
Ikke tillatt
Deadline for receipt of tenders
01.11.2028 12:00:00+01:00
Terms of contract
Electronic invoicing
Ikke tillatt
5.1.15 Techniques
Rammeavtale
None
Information about the dynamic purchasing system
Dynamic purchasing system, only usable by buyers listed in this notice
5.1.16 Further information, mediation and review
Review organisation
[ Oslo Tingrett ] ---
Organisation providing additional information about the procurement procedure
[ Oslo kommune v/Utviklings- og kompetanseetaten ] ---
Organisation receiving requests to participate
[ Oslo kommune v/Utviklings- og kompetanseetaten ] ---
Del 8: Organisations
8.1 ORG-0001
Official name
Oslo kommune v/Utviklings- og kompetanseetaten
Registration number
971 183 675
Postal address
Grensesvingen 6
Town
Oslo
Postcode
0663
Country
Norge
Contact point
Omar Attique
omar.attique@uke.oslo.kommune.no
Telephone
+47 21802180
Internet address
Roles of this organisation
8.1 ORG-0002
Official name
Oslo Tingrett
Town
Oslo
Country
Norge
Internet address
Roles of this organisation
Notice information
11.1 Notice information
Notice identifier/version
2020-310102 01
Form type
Competition
Notice type
Contract or concession notice – standard regime
Notice dispatch date
17.09.2020 12:00:00+02:00
Languages in which this notice is officially available
norsk (bokmål)
11.2 Publication information
Notice publication number
n.a.
Publication date
17.09.2020
Oslo kommune v/Utviklings- og kompetanseetaten
Kvalifikasjonsfrist:
01.11.2028
- Referanse
- 2020-310102
- Kunngjøringsdato
- 17.09.2020
- Estimert verdi
- 24 000 000 NOK
- Type kunngjøring
- Dynamisk innkjøpsordning
- Hovedaktivitet
- Alminnelig offentlig tjenesteyting
Kategori (CPV)
Konkurransedokumenter
Se alle dokumenter tilhørende konkurransen i oppdragsgiverens støtteverktøy
Gå til dokumenter