Hopp til hovedinnhold
StartSøk og filter2020/534 - Bærbare elev-PCer og tilhørende varer og tjenester

Utgått

Kunngjøring av konkurranseKunngjøringsdato: 03.02.2020
Kunngjort i EØS

2020/534 - Bærbare elev-PCer og tilhørende varer og tjenester

Anskaffelsens tidslinje (Beta)

Planlegging
0
Resultat
0

Innlandet fylkeskommune inviterer til konkurranse for å inngå rammeavtale på bærbare elev-PCer og tilhørende varer og tjenester for skoleåret 2020/2021 med ytterligere ett års opsjon. Anskaffelsen har som formål å kunne tilby gode elev-PCer til elever i de 23 videregående skolene i Innlandet fylkeskommune innenfor rammene gitt av regelverk, læreplaner og budsjett.

Del 1: Buyer

1.1 Buyer

Official name

[Innlandet fylkeskommune] ---

Legal type of the buyer

Regional authority

Activity of the contracting authority

General public services

Del 2: Procedure

2.1 Procedure

Title

2020/534 - Bærbare elev-PCer og tilhørende varer og tjenester

Description

Innlandet fylkeskommune inviterer til konkurranse for å inngå rammeavtale på bærbare elev-PCer og tilhørende varer og tjenester for skoleåret 2020/2021 med ytterligere ett års opsjon. Anskaffelsen har som formål å kunne tilby gode elev-PCer til elever i de 23 videregående skolene i Innlandet fylkeskommune innenfor rammene gitt av regelverk, læreplaner og budsjett.

Procedure identifier

2020-304813

Internal identifier

2020/534

Type of procedure

Open

2.1.1 Purpose

Nature of the contract

Supplies

Main classification

Bærbare datamaskiner

2.1.3 Value

Estimated value excluding VAT

60 000 000 NOK

2.1.4 Generell informasjon

Directive 2014/24/EU

Del 5: Lot

5.1 Lot LOT-0000

Title

2020/534 - Bærbare elev-PCer og tilhørende varer og tjenester

Description

Oppdragsgiver skal anskaffe ca 4500 stk bærbare elev-PCer per år fordelt på ulike modeller. Både antall og fordeling er et anslag og er ikke bindende for uttak i rammeavtaleperioden. Anskaffelsens verdi anslås til inntil MNOK 30 eks mva per år. Dette er et høyt estimat for å ivareta usikkerheten knyttet til læreplaner, budsjett og fordeling av modeller og forplikter ikke oppdragsgiver. Anskaffelsen omfatter: - Standard bærbar PC modell - Medium bærbar PC modell for elever på enkelte utdanningsprogrammer - High End bærbar PC (spesialmodell) for elever på enkelte utdanningsprogrammer - Tilleggsutstyr (opsjoner) - Tilhørende tjenester, herunder merking og utpakking - Utvidet forsikring (uhell) I tillegg gjelder avtalen reservedeler i garantiperioden på 3 år.

5.1.1 Purpose

Nature of the contract

Supplies

Main classification

Bærbare datamaskiner

Additional classification

Personlige Datamaskiner (PC)

Options

The buyer reserves the right for additional purchases from the contractor, as described here

Tilleggsutstyr, reparasjoner og forsikring er angitt som opsjoner. Se konkurransegrunnlaget.

5.1.2 Place of performance

Country subentity

Innlandet (NO02)

5.1.3 Estimated duration

Start date

15.04.2020

End date

10.06.2021

5.1.4 Renewal

Maximum renewals

0

Description

Oppdragsgiver har ensidig rett til å forlenge rammeavtalen med ett år.

5.1.5 Value

Estimated value excluding VAT

60 000 000 NOK

5.1.6 Generell informasjon

Description

Neste kunngjøring på tilsvarende omfang vil sannsynligvis skje senest januar 2022

Reserved participation

None

The names and professional qualifications of the staff assigned to perform the contract must be given

{code|name|requirement-stage.}

Procurement Project not financed with EU Funds.

Additional information

Se konkurransegrunnlaget

5.1.9 Selection criteria

Criterion

Type

Suitability to pursue the professional activity

Description

Leverandør er registrert i et foretaksregister eller et handelsregister i medlemsstaten som leverandøren er etablert i.

Use of this criterion

Used

Criterion

Type

Economic and financial standing

Description

Det kreves at tilbyder har tilstrekkelig økonomisk kapasitet til å gjennomføre leveransen

Use of this criterion

Used

Criterion

Type

Technical and professional ability

Description

a. Det kreves erfaring og gode referanser fra minimum 2 tilsvarende oppdrag i løpet av de siste årene b. Det kreves et tilstrekkelig serviceapparat c. Det kreves et velfungerende kvalitetssystem for ytelsene som skal leveres

Use of this criterion

Used

Information about the second stage of a two-stage procedure

Minimum number of candidates to be invited for the second stage of the procedure

0

5.1.11 Procurement documents

Address of the procurement documents

[ https://permalink.mercell.com/122741638.aspx ] ---

5.1.12 Terms of procurement

Terms of submission

Electronic submission

Tillatt

Languages in which tenders or requests to participate may be submitted

norsk

Electronic catalogue

{code|name|permission.}

Variants

Ikke tillatt

Deadline for receipt of tenders

05.03.2020 12:00:00+02:00

Deadline until which the tender must remain valid

92 DAY

Information about public opening

Date/time

05.03.2020 12:00:00+02:00

Terms of contract

Conditions relating to the performance of the contract

Innlandet fylkeskommunes standard kontraktsvilkår med suppleringer fra konkurransegrunnlaget legges til grunn for gjennomføring av rammeavtalen og kontraktene som tildeles under rammeavtalen. Avtaledokumentet er vedlagt konkurransegrunnlaget.

Electronic invoicing

Tillatt

5.1.15 Techniques

Rammeavtale

Framework agreement, without reopening of competition

Maximum number of participants

1

Information about the dynamic purchasing system

None

5.1.16 Further information, mediation and review

Review organisation

[ Hedmarken tingrett ] ---

Organisation providing additional information about the procurement procedure

[ Innlandet fylkeskommune ] ---

Del 8: Organisations

8.1 ORG-0001

Official name

Innlandet fylkeskommune

Registration number

920717152

Postal address

Postboks 4404 Bedriftssenteret

Town

HAMAR

Postcode

2325

Country

Norge

Contact point

Anne Grethe Tangnæs

Email

anne.grethe.tangnes@innlandetfylke.no

Telephone

+47 91885974

Roles of this organisation

8.1 ORG-0002

Official name

Hedmarken tingrett

Town

Hamar

Country

Norge

Roles of this organisation

Notice information

11.1 Notice information

Notice identifier/version

2020-304813 01

Form type

Competition

Notice type

Contract or concession notice – standard regime

Notice dispatch date

03.02.2020 12:00:00+02:00

Languages in which this notice is officially available

norsk (bokmål)

11.2 Publication information

Notice publication number

n.a.

Publication date

03.02.2020

Innlandet fylkeskommune

Referanse
2020-304813
Estimert verdi
60 000 000 NOK
Type kunngjøring
Kunngjøring av konkurranse
Hovedaktivitet
Alminnelig offentlig tjenesteyting

Kategori (CPV)

Konkurransedokumenter

Se alle dokumenter tilhørende konkurransen i oppdragsgiverens støtteverktøy

Gå til dokumenter