Utgått
2020/534 - Bærbare elev-PCer og tilhørende varer og tjenester
Anskaffelsens tidslinje (Beta)
Innlandet fylkeskommune inviterer til konkurranse for å inngå rammeavtale på bærbare elev-PCer og tilhørende varer og tjenester for skoleåret 2020/2021 med ytterligere ett års opsjon. Anskaffelsen har som formål å kunne tilby gode elev-PCer til elever i de 23 videregående skolene i Innlandet fylkeskommune innenfor rammene gitt av regelverk, læreplaner og budsjett.
Del 1: Buyer
1.1 Buyer
Official name
[Innlandet fylkeskommune] ---
Legal type of the buyer
Regional authority
Activity of the contracting authority
General public services
Del 2: Procedure
2.1 Procedure
Title
2020/534 - Bærbare elev-PCer og tilhørende varer og tjenester
Description
Innlandet fylkeskommune inviterer til konkurranse for å inngå rammeavtale på bærbare elev-PCer og tilhørende varer og tjenester for skoleåret 2020/2021 med ytterligere ett års opsjon. Anskaffelsen har som formål å kunne tilby gode elev-PCer til elever i de 23 videregående skolene i Innlandet fylkeskommune innenfor rammene gitt av regelverk, læreplaner og budsjett.
Procedure identifier
2020-304813
Internal identifier
2020/534
Type of procedure
Open
2.1.1 Purpose
Nature of the contract
Supplies
Main classification
Bærbare datamaskiner
2.1.3 Value
Estimated value excluding VAT
60 000 000 NOK
2.1.4 Generell informasjon
Directive 2014/24/EU
Del 5: Lot
5.1 Lot LOT-0000
Title
2020/534 - Bærbare elev-PCer og tilhørende varer og tjenester
Description
Oppdragsgiver skal anskaffe ca 4500 stk bærbare elev-PCer per år fordelt på ulike modeller. Både antall og fordeling er et anslag og er ikke bindende for uttak i rammeavtaleperioden. Anskaffelsens verdi anslås til inntil MNOK 30 eks mva per år. Dette er et høyt estimat for å ivareta usikkerheten knyttet til læreplaner, budsjett og fordeling av modeller og forplikter ikke oppdragsgiver. Anskaffelsen omfatter: - Standard bærbar PC modell - Medium bærbar PC modell for elever på enkelte utdanningsprogrammer - High End bærbar PC (spesialmodell) for elever på enkelte utdanningsprogrammer - Tilleggsutstyr (opsjoner) - Tilhørende tjenester, herunder merking og utpakking - Utvidet forsikring (uhell) I tillegg gjelder avtalen reservedeler i garantiperioden på 3 år.
5.1.1 Purpose
Nature of the contract
Supplies
Main classification
Bærbare datamaskiner
Additional classification
Personlige Datamaskiner (PC)
Options
The buyer reserves the right for additional purchases from the contractor, as described here
Tilleggsutstyr, reparasjoner og forsikring er angitt som opsjoner. Se konkurransegrunnlaget.
5.1.2 Place of performance
Country subentity
Innlandet (NO02)
5.1.3 Estimated duration
Start date
15.04.2020
End date
10.06.2021
5.1.4 Renewal
Maximum renewals
0
Description
Oppdragsgiver har ensidig rett til å forlenge rammeavtalen med ett år.
5.1.5 Value
Estimated value excluding VAT
60 000 000 NOK
5.1.6 Generell informasjon
Description
Neste kunngjøring på tilsvarende omfang vil sannsynligvis skje senest januar 2022
Reserved participation
None
The names and professional qualifications of the staff assigned to perform the contract must be given
{code|name|requirement-stage.}
Procurement Project not financed with EU Funds.
Additional information
Se konkurransegrunnlaget
5.1.9 Selection criteria
Criterion
Type
Suitability to pursue the professional activity
Description
Leverandør er registrert i et foretaksregister eller et handelsregister i medlemsstaten som leverandøren er etablert i.
Use of this criterion
Used
Criterion
Type
Economic and financial standing
Description
Det kreves at tilbyder har tilstrekkelig økonomisk kapasitet til å gjennomføre leveransen
Use of this criterion
Used
Criterion
Type
Technical and professional ability
Description
a. Det kreves erfaring og gode referanser fra minimum 2 tilsvarende oppdrag i løpet av de siste årene b. Det kreves et tilstrekkelig serviceapparat c. Det kreves et velfungerende kvalitetssystem for ytelsene som skal leveres
Use of this criterion
Used
Information about the second stage of a two-stage procedure
Minimum number of candidates to be invited for the second stage of the procedure
0
5.1.11 Procurement documents
Address of the procurement documents
[ https://permalink.mercell.com/122741638.aspx ] ---
5.1.12 Terms of procurement
Terms of submission
Electronic submission
Tillatt
Address for submission
Languages in which tenders or requests to participate may be submitted
norsk
Electronic catalogue
{code|name|permission.}
Variants
Ikke tillatt
Deadline for receipt of tenders
05.03.2020 12:00:00+02:00
Deadline until which the tender must remain valid
92 DAY
Information about public opening
Date/time
05.03.2020 12:00:00+02:00
Terms of contract
Conditions relating to the performance of the contract
Innlandet fylkeskommunes standard kontraktsvilkår med suppleringer fra konkurransegrunnlaget legges til grunn for gjennomføring av rammeavtalen og kontraktene som tildeles under rammeavtalen. Avtaledokumentet er vedlagt konkurransegrunnlaget.
Electronic invoicing
Tillatt
5.1.15 Techniques
Rammeavtale
Framework agreement, without reopening of competition
Maximum number of participants
1
Information about the dynamic purchasing system
None
5.1.16 Further information, mediation and review
Review organisation
[ Hedmarken tingrett ] ---
Organisation providing additional information about the procurement procedure
[ Innlandet fylkeskommune ] ---
Del 8: Organisations
8.1 ORG-0001
Official name
Innlandet fylkeskommune
Registration number
920717152
Postal address
Postboks 4404 Bedriftssenteret
Town
HAMAR
Postcode
2325
Country
Norge
Contact point
Anne Grethe Tangnæs
anne.grethe.tangnes@innlandetfylke.no
Telephone
+47 91885974
Internet address
Roles of this organisation
8.1 ORG-0002
Official name
Hedmarken tingrett
Town
Hamar
Country
Norge
Roles of this organisation
Notice information
11.1 Notice information
Notice identifier/version
2020-304813 01
Form type
Competition
Notice type
Contract or concession notice – standard regime
Notice dispatch date
03.02.2020 12:00:00+02:00
Languages in which this notice is officially available
norsk (bokmål)
11.2 Publication information
Notice publication number
n.a.
Publication date
03.02.2020
Innlandet fylkeskommune
- Referanse
- 2020-304813
- Estimert verdi
- 60 000 000 NOK
- Type kunngjøring
- Kunngjøring av konkurranse
- Hovedaktivitet
- Alminnelig offentlig tjenesteyting
Kategori (CPV)
Konkurransedokumenter
Se alle dokumenter tilhørende konkurransen i oppdragsgiverens støtteverktøy
Gå til dokumenter