TILBUD STIFTSDAGER BJØRGVIN BISPEDØMME 2021
Anskaffelsens tidslinje (Beta)
Vi ønsker tilbud på en totalpakke med overnatting, bespisning og konferansefasiliteter. Stiftsdagene 2021 vil være tre dager for alle bispedømmerådets sine ansatte (170 prester) og over to dager for alle ansatte i bispedømmet (totalt 800, men av erfaring 500 inkludert prestene).Tilbudet kan romme alle elementene, men kan også være skrudd sammen med samarbeid mellom ulike aktører. Eksempelvis overnatting og bespisning to eller tre nabohoteller og en ekstern ressurs på selve konferansen. Dette kan eksempelvis være Grieghallen, den lokale idrettshallen eller lokale kirker? Her vil vi ønske en åpen dialog. Nærhet til kirke vil være en viktig faktor. Alternativt vil transportkostnader til kirke måtte vurderes inn som faktor når tilbudene sammenlignes. Andre ytre fasiliteter som turområde, bademuligheter, fotballbane vil også kunne påvirke valg av sted
Del 1: Buyer
1.1 Buyer
Official name
[Bjørgvin bispedømmeråd] ---
Del 2: Procedure
2.1 Procedure
Title
TILBUD STIFTSDAGER BJØRGVIN BISPEDØMME 2021
Description
Vi ønsker tilbud på en totalpakke med overnatting, bespisning og konferansefasiliteter. Stiftsdagene 2021 vil være tre dager for alle bispedømmerådets sine ansatte (170 prester) og over to dager for alle ansatte i bispedømmet (totalt 800, men av erfaring 500 inkludert prestene).Tilbudet kan romme alle elementene, men kan også være skrudd sammen med samarbeid mellom ulike aktører. Eksempelvis overnatting og bespisning to eller tre nabohoteller og en ekstern ressurs på selve konferansen. Dette kan eksempelvis være Grieghallen, den lokale idrettshallen eller lokale kirker? Her vil vi ønske en åpen dialog. Nærhet til kirke vil være en viktig faktor. Alternativt vil transportkostnader til kirke måtte vurderes inn som faktor når tilbudene sammenlignes. Andre ytre fasiliteter som turområde, bademuligheter, fotballbane vil også kunne påvirke valg av sted
Procedure identifier
2020-303403
Internal identifier
20/03138
Type of procedure
Open
2.1.1 Purpose
Nature of the contract
Services
Main classification
Hotelltjenester, opphold
2.1.4 Generell informasjon
{code|name|legal-basis.OTHER}
2.1.5 Terms of procurement
Terms of submission
Maximum number of lots for which one tenderer can submit tenders
1
Del 5: Lot
5.1 Lot LOT-0001
Title
TILBUD STIFTSDAGER BJØRGVIN BISPEDØMME 2021
Description
Vi ønsker tilbud på en totalpakke med overnatting, bespisning og konferansefasiliteter. Stiftsdagene 2021 vil være tre dager for alle bispedømmerådets sine ansatte (170 prester) og over to dager for alle ansatte i bispedømmet (totalt 800, men av erfaring 500 inkludert prestene). Tilbudet kan romme alle elementene, men kan også være skrudd sammen med samarbeid mellom ulike aktører. Eksempelvis overnatting og bespisning to eller tre nabohoteller og en ekstern ressurs på selve konferansen. Dette kan eksempelvis være Grieghallen, den lokale idrettshallen eller lokale kirker? Her vil vi ønske en åpen dialog. Nærhet til kirke vil være en viktig faktor. Alternativt vil transportkostnader til kirke måtte vurderes inn som faktor når tilbudene sammenlignes. Andre ytre fasiliteter som turområde, bademuligheter, fotballbane vil også kunne påvirke valg av sted. DATOER: 1. -3. juni 2021. STED: Bjørgvin bispedømme, Vestland fylke. ANTALL: • 170 full pakke (prester): 1.-3.juni 170 deltagere som deltar fra 1.juni klokken 11 til 3. juni klokken 14. Dvs to døgn helpensjon og lunsj siste dag. • 330 dag 1 og 2 (Fellesrådsansatte): 1.-2. juni 330 deltagere som deltar fra 1. juni klokken 11 til 2. juni klokken 14. Dvs et døgn helpensjon og lunsj siste dag. Det betyr at første del fra 1.-2. juni er det totalt 500 deltagere på lunsj, middag, frokost og lunsj. Og i møtesal. Og fordelt på eventuelle grupperom. Fra 2. juni klokken 14. til 3. juni kl 14 er det 170 deltagere på middag, frokost og lunsj. Og i møtesal. Og fordelt på eventuelle grupperom. Noen av deltagerne vil ikke trenge overnatting. Av erfaring vil rundt 250 trenge overnatting om arrangementet ligger i Bergen. Om arrangementet ligger utenfor Bergen vil de fleste trenge overnatting. Det vil også være behov for omkring 30 overnattinger 31.mai til 1.juni. Det kan benyttes dobbeltrom for omtrent 1/3 av deltagerne, men vi ønsker som arbeidsgiver ikke å pålegge dobbeltrom. Så primært er det enkeltrom vi trenger. Vi vil kunne sette programmet sammen noe fleksibelt etter hvilke fasiliteter som er tilgjengelig, men vil trenge en sal om rommer minst 500 deltagere fra klokken 11 til 18 på 1. juni. Dag to kan vi legge programmet opp med grupper. Vi har de siste årene vært annen hvert år i Bergen (alle) og i Ulvik (bare prestene). I 2019 var vi hele dag 1 på et hotell og dag to brukte vi kirker og ulike møterom på hoteller i Bergen sentrum. Da var også lunsjen «desentralisert» på ulike lokasjoner. Dette for å synliggjøre at vi er åpne for å sy sammen et program som kan tilpasses lokalene. Dette siden det er få, eller ingen hoteller som klarer både å romme 500 samlet og i kombinasjon med mange seminarrom. Vi vil vektlegge pris, men vil også måtte vurdere totalopplevelsen som del av tilbudet. Vi er åpne for dialog om dette, men kan først gå inn i denne dialogen fra 17. august.
5.1.1 Purpose
Nature of the contract
Services
Main classification
Hotelltjenester, opphold
Additional classification
Passasjertransport utenfor rutetider
Additional classification
Hotelltjenester, opphold
Additional classification
Møter og konferanser, på hotell
Additional classification
Offentlig veitransport
Additional classification
Formidling av lokaler
5.1.2 Place of performance
Postal address
Bjørgvin bispedømme, Vestland fylke
5.1.3 Estimated duration
Start date
01.09.2020
End date
04.06.2021
5.1.6 Generell informasjon
Reserved participation
None
5.1.11 Procurement documents
Address of the procurement documents
[ https://kgv.doffin.no/ctm/Supplier/Documents/Folder/165916 ] ---
5.1.12 Terms of procurement
Terms of submission
Electronic submission
Ikke tillatt
Languages in which tenders or requests to participate may be submitted
norsk
Electronic catalogue
{code|name|permission.}
Deadline for receipt of tenders
01.09.2020 12:00:00+02:00
Terms of contract
Electronic invoicing
Ikke tillatt
5.1.15 Techniques
Rammeavtale
None
Information about the dynamic purchasing system
None
5.1.16 Further information, mediation and review
Organisation providing additional information about the procurement procedure
[ Bjørgvin bispedømmeråd ] ---
Organisation receiving requests to participate
[ Bjørgvin bispedømmeråd ] ---
Del 8: Organisations
8.1 ORG-0001
Official name
Bjørgvin bispedømmeråd
Registration number
974 763 575
Postal address
Pb 1960
Town
Bergen
Postcode
5817
Country
Norge
Contact point
Jan Ove Fjelltveit
jf546@kyrkja.no
Telephone
+47 95136898
Internet address
Roles of this organisation
Notice information
11.1 Notice information
Notice identifier/version
2020-303403 01
Form type
Competition
Notice type
Contract or concession notice – standard regime
Notice dispatch date
15.07.2020 12:00:00+02:00
Languages in which this notice is officially available
norsk (bokmål)
11.2 Publication information
Notice publication number
n.a.
Publication date
15.07.2020
Bjørgvin bispedømmeråd
- Referanse
- 2020-303403
- Kunngjøringsdato
- 15.07.2020
- Estimert verdi
- Ikke angitt
- Type kunngjøring
- Kunngjøring av konkurranse
Kategori (CPV)
Konkurransedokumenter
Se alle dokumenter tilhørende konkurransen i oppdragsgiverens støtteverktøy
Gå til dokumenter