Hopp til hovedinnhold
StartSøk og filterRammeavtale for kjøp og leie av multifunksjonsprintere
Konkurranse
Kunngjøring av konkurranse
Utgått
Kunngjort i EØS

Rammeavtale for kjøp og leie av multifunksjonsprintere

Anskaffelsens tidslinje (Beta)

Planlegging
0
Resultat
0

Formålet med anskaffelsen er å etablere rammeavtale med én leverandør for å dekke oppdragsgivers behov for kjøp/leie av MFP, herunder kopiering og skanning til e-post og til mappe. For hver enkelt maskin som selges eller leies ut gjennom avtalen, skal det etableres avropsavtale som inkluderer service.

Del 1: Buyer

1.1 Buyer

Official name

[Asker kommune] ---

Legal type of the buyer

Regional authority

Activity of the contracting authority

General public services

1.1 Buyer

Official name

[Asker og Bærum brannvesen IKS] ---

Legal type of the buyer

Regional authority

Activity of the contracting authority

General public services

1.1 Buyer

Official name

[Røykenbadet KF] ---

Legal type of the buyer

Regional authority

Activity of the contracting authority

General public services

Del 2: Procedure

2.1 Procedure

Title

Rammeavtale for kjøp og leie av multifunksjonsprintere

Description

Formålet med anskaffelsen er å etablere rammeavtale med én leverandør for å dekke oppdragsgivers behov for kjøp/leie av MFP, herunder kopiering og skanning til e-post og til mappe. For hver enkelt maskin som selges eller leies ut gjennom avtalen, skal det etableres avropsavtale som inkluderer service.

Procedure identifier

2019-397506

Internal identifier

CON-100667

Type of procedure

Open

2.1.1 Purpose

Nature of the contract

Services

Main classification

Fotokopimaskiner

2.1.3 Value

Estimated value excluding VAT

10 000 000 NOK

2.1.4 Generell informasjon

Directive 2014/24/EU

Del 5: Lot

5.1 Lot LOT-0000

Title

Rammeavtale for kjøp og leie av multifunksjonsprintere

Description

Formålet med anskaffelsen er å etablere rammeavtale med én leverandør for å dekke oppdragsgivers behov for kjøp/leie av MFP, herunder kopiering og skanning til e-post og til mappe. For hver enkelt maskin som selges eller leies ut gjennom avtalen skal det etableres avropsavtale som inkluderer service.

5.1.1 Purpose

Nature of the contract

Services

Main classification

Fotokopimaskiner

Additional classification

Fotokopiering og offsettrykk utstyr

Additional classification

Utstyr til kopiering og varmekopiering

Additional classification

Reparasjon, vedlikehold og tilhørende tjenester tilknyttet PCer, kontorutstyr, telekommunikasjon og AV-utstyr

5.1.2 Place of performance

Country subentity

Norge (NO0)

5.1.3 Estimated duration

Duration

24 MONTH

5.1.4 Renewal

Maximum renewals

0

Description

Avtalen vil ha en varighet på to år, med mulighet for forlengelse i ett år av gangen i inntil to år (2+1+1).

5.1.5 Value

Estimated value excluding VAT

10 000 000 NOK

5.1.6 Generell informasjon

Reserved participation

None

Procurement Project not financed with EU Funds.

5.1.9 Selection criteria

Criterion

Type

Suitability to pursue the professional activity

Description

Krav: Det kreves at leverandøren har et lovlig etablert foretak. Dokumentasjonskrav: 1. Norske selskaper: firmaattest 2. Utenlandske selskaper: Godtgjørelse på at selskapet er registrert i bransjeregister eller foretaksregister som foreskrevet i lovgivningen i det land hvor leverandøren er etablert.

Use of this criterion

Used

Criterion

Type

Economic and financial standing

Description

Krav: Leverandøren skal ha økonomisk kapasitet/gi trygghet for at leverandøren vil være økonomisk levedyktig til å gjennomføre hele oppdraget/ kontrakten, og det kreves at selskapet har god kredittverdighet (krav AA). Dokumentasjonskrav: Asker kommune vil på egenhånd innhente rating fra Bisnode Norge AS.

Use of this criterion

Used

Criterion

Type

Technical and professional ability

Description

Krav: 1. Leverandøren skal ha erfaring fra oppdrag av tilsvarende art og omfang. Med tilsvarende oppdrag menes oppdrag med et stort antall leveringspunkter og lignende totalomfang. 2. Leverandøren skal ha kapasitet til å kunne gjennomføre kontrakten på en god måte gjennom hele avtaleperioden. 3. Leverandøren skal ha et kvalitetssikringssystem tilpasset leveransen. Dokumentasjonskrav: 1. En kort beskrivelse av leverandørens tre (3) mest relevante oppdrag de siste tre årene, sammen med opplysninger om kontraktenes verdi, tidspunktet for levering og navn på mottaker. 2. En beskrivelse av teknisk personell eller tekniske enheter som leverandøren råder over til å utføre kontrakten. 3. 1. En beskrivelse av leverandørens rutiner og tiltak for kvalitetssikring. Hvis leverandøren er sertifisert i henhold til ISO9001 eller tilsvarende kvalitetssikringssertifiseringer, og dette er beskrevet i sertifiseringen, er det tilstrekkelig å legge ved kopi av gyldig sertifikat. Leverandøren skal angi hvor i sertifiseringen kravet er ivaretatt.

Use of this criterion

Used

Information about the second stage of a two-stage procedure

Minimum number of candidates to be invited for the second stage of the procedure

0

5.1.11 Procurement documents

Address of the procurement documents

[ https://anskaffelser.asker.kommune.no/ece/ ] ---

5.1.12 Terms of procurement

Terms of submission

Electronic submission

Ikke tillatt

Languages in which tenders or requests to participate may be submitted

norsk

Electronic catalogue

{code|name|permission.}

Variants

Ikke tillatt

Deadline for receipt of tenders

20.01.2020 12:00:00+02:00

Information about public opening

Date/time

20.01.2020 12:30:00+02:00

Terms of contract

Electronic invoicing

Ikke tillatt

5.1.15 Techniques

Rammeavtale

Framework agreement, without reopening of competition

Maximum number of participants

1

Information about the dynamic purchasing system

None

5.1.16 Further information, mediation and review

Mediation organisation

[ Klagenemda for offentlige anskaffelser ] ---

Review organisation

[ Asker kommune ] ---

Organisation providing additional information about the procurement procedure

[ Asker kommune ] ---

Organisation receiving requests to participate

[ Asker kommune ] ---

Del 8: Organisations

8.1 ORG-0001

Official name

Asker kommune

Registration number

944 382 038

Postal address

Postboks 353

Town

Asker

Postcode

1372

Country

Norge

Contact point

Beate Oliver

Email

beate.oliver@asker.kommune.no

Telephone

+47 40283283

Internet address

http://asker.kommune.no/

Roles of this organisation

Buyer

8.1 ORG-0002

Official name

Asker og Bærum brannvesen IKS

Town

Asker

Country

Norge

Email

sverre.junker@asker.kommune.no

Roles of this organisation

8.1 ORG-0003

Official name

Røykenbadet KF

Town

Røyken

Country

Norge

Email

erik.schreuder@roykenbadet.no

Internet address

https://roykenbadet.no/

Roles of this organisation

8.1 ORG-0004

Official name

Asker kommune

Town

Asker

Country

Norge

Roles of this organisation

8.1 ORG-0005

Official name

Klagenemda for offentlige anskaffelser

Town

Bergen

Country

Norge

Roles of this organisation

Notice information

11.1 Notice information

Notice identifier/version

2019-397506 01

Form type

Competition

Notice type

Contract or concession notice – standard regime

Notice dispatch date

12.12.2019 12:00:00+02:00

Languages in which this notice is officially available

norsk (bokmål)

11.2 Publication information

Notice publication number

n.a.

Publication date

12.12.2019

Asker kommune, Asker og Bærum brannvesen IKS, Røykenbadet KF

Referanse
2019-397506
Kunngjøringsdato
12.12.2019
Estimert verdi
10 000 000 NOK
Type kunngjøring
Kunngjøring av konkurranse
Hovedaktivitet
Alminnelig offentlig tjenesteyting

Kategori (CPV)

Konkurransedokumenter

Se alle dokumenter tilhørende konkurransen i oppdragsgiverens støtteverktøy

Gå til dokumenter