Hopp til hovedinnhold
StartSøk og filterMarkedsundersøkelse - utstyr og programvare til automatisk datainnsamling
Planlegging
Veiledende kunngjøring
Kunngjort i EØS

Markedsundersøkelse - utstyr og programvare til automatisk datainnsamling

Anskaffelsens tidslinje (Beta)

Konkurranse
0
Resultat
0

Statens vegvesen ved Vegavdelingen i Trøndelag ønsker å gjennomføre en markedsundersøkelse for å forberede anskaffelse av utstyr og programvare som skal brukes i 4 driftskontrakter som omfatter fylkesveger i Hitra, Frøya, Hemne og Snillfjord kommuner. Disse kontraktene vil starte opp den 1. september 2019 og ha en varighet på minst 5 år. Hensikten med markedsundersøkelsen er å skaffe grunnlag for å kunne tilpasse kravspesifikasjonen for anskaffelsen i forhold til funksjonalitet som leverandørene kan tilby. Statens vegvesen ønsker at interesserte leverandører tar kontakt med Torgeir Leland på epost: torgeir.leland@vegvesen.no evt. tlf. +47 90774485 så snart som mulig og innen den 15. mars 2019 for å avtale hvordan markedsundersøkelsen kan gjennomføres.

Del 1: Buyer

1.1 Buyer

Official name

[Statens vegvesen Region midt] ---

Legal type of the buyer

Regional authority

Activity of the contracting authority

General public services

1.1 Buyer

Official name

[Trøndelag fylkeskommune] ---

Legal type of the buyer

Regional authority

Activity of the contracting authority

General public services

Del 2: Procedure

2.1 Procedure

Title

Markedsundersøkelse - utstyr og programvare til automatisk datainnsamling

Description

Statens vegvesen ved Vegavdelingen i Trøndelag ønsker å gjennomføre en markedsundersøkelse for å forberede anskaffelse av utstyr og programvare som skal brukes i 4 driftskontrakter som omfatter fylkesveger i Hitra, Frøya, Hemne og Snillfjord kommuner. Disse kontraktene vil starte opp den 1. september 2019 og ha en varighet på minst 5 år. Hensikten med markedsundersøkelsen er å skaffe grunnlag for å kunne tilpasse kravspesifikasjonen for anskaffelsen i forhold til funksjonalitet som leverandørene kan tilby. Statens vegvesen ønsker at interesserte leverandører tar kontakt med Torgeir Leland på epost: torgeir.leland@vegvesen.no evt. tlf. +47 90774485 så snart som mulig og innen den 15. mars 2019 for å avtale hvordan markedsundersøkelsen kan gjennomføres.

Internal identifier

19/30104

2.1.1 Purpose

Nature of the contract

Supplies

Main classification

Datainnsamlingssytem

2.1.4 Generell informasjon

Directive 2014/24/EU

Del 3: Part

3.1 Part PAR-0000

Title

Markedsundersøkelse - utstyr og programvare til automatisk datainnsamling

Description

Statens vegvesen ved Vegavdelingen i Trøndelag ønsker å gjennomføre en markedsundersøkelse for å forberede anskaffelse av utstyr og programvare som skal brukes i 4 driftskontrakter som omfatter fylkesveger i Hitra, Frøya, Hemne og Snillfjord kommuner. Disse kontraktene vil starte opp den 1. september 2019 og ha en varighet på minst 5 år. Hensikten med markedsundersøkelsen er å skaffe grunnlag for å kunne tilpasse kravspesifikasjonen for anskaffelsen i forhold til funksjonalitet som leverandørene kan tilby. I disse kontraktene har vegvesenet forpliktet seg til å anskaffe og montere utstyr i anslagvis 30 driftsenheter som skal registrere driftsdata for ulike typer driftsoppgaver, herunder vinterdrift. Systemet skal brukes av byggherren og entreprenørene for oppfølging av driften, også i realtid. Dessuten skal systemet tilfredsstille krav som er kunngjort dagens utgave av håndbok R763, dokumenter for driftskontrakter veg på https://www.vegvesen.no/s/bransjekontakt/R763/Drift-veg/ - se kap. C3 pkt. 8.4.5, avsnitt om «Vinterdrift: Driftsinformasjonssystem og automatisk dataoppsamling» og kap. D2-IC0845a (fellesdokument). Statens vegvesen ønsker at interesserte leverandører tar kontakt med Torgeir Leland på epost: torgeir.leland@vegvesen.no evt. tlf. +47 90774485 så snart som mulig og innen den 15. mars 2019 for å avtale hvordan markedsundersøkelsen kan gjennomføres.

3.1.1 Purpose

Nature of the contract

Supplies

Main classification

Datainnsamlingssytem

Additional classification

Programvare og informasjonssystemer

3.1.2 Place of performance

Country subentity

Trøndelag (NO06)

3.1.5 Generell informasjon

3.1.9 Further information, mediation and review

Organisation providing additional information about the procurement procedure

Statens vegvesen Region midt

Del 8: Organisations

8.1 ORG-0001

Official name

Statens vegvesen Region midt

Registration number

971 032 081

Postal address

Fylkeshuset

Town

Molde

Postcode

6404

Country

Norge

Email

firmapost-midt@vegvesen.no

Internet address

http://www.vegvesen.no

Roles of this organisation

Buyer

8.1 ORG-0002

Official name

Trøndelag fylkeskommune

Town

Steinkjer

Country

Norge

Email

postmottak@trondelagfylke.no

Internet address

www.trondelagfylke.no

Roles of this organisation

Notice information

11.1 Notice information

Notice identifier/version

2019-394804 01

Form type

Planning

Notice type

Prior information notice or a periodic indicative notice used only for information

Notice dispatch date

15.02.2019 12:00:00+02:00

Languages in which this notice is officially available

norsk (bokmål)

11.2 Publication information

Notice publication number

n.a.

Publication date

15.02.2019

Statens vegvesen Region midt, Trøndelag fylkeskommune

Referanse
2019-394804
Kunngjøringsdato
15.02.2019
Estimert verdi
Ikke angitt
Type kunngjøring
Veiledende kunngjøring
Hovedaktivitet
Alminnelig offentlig tjenesteyting

Kategori (CPV)

Konkurransedokumenter

Fant ingen dokumenter for denne kunngjøringen. Finn lenken til oppdragsgivers støtteverktøy i kunngjøringen.