Markedsundersøkelse - utstyr og programvare til automatisk datainnsamling
Anskaffelsens tidslinje (Beta)
Statens vegvesen ved Vegavdelingen i Trøndelag ønsker å gjennomføre en markedsundersøkelse for å forberede anskaffelse av utstyr og programvare som skal brukes i 4 driftskontrakter som omfatter fylkesveger i Hitra, Frøya, Hemne og Snillfjord kommuner. Disse kontraktene vil starte opp den 1. september 2019 og ha en varighet på minst 5 år. Hensikten med markedsundersøkelsen er å skaffe grunnlag for å kunne tilpasse kravspesifikasjonen for anskaffelsen i forhold til funksjonalitet som leverandørene kan tilby. Statens vegvesen ønsker at interesserte leverandører tar kontakt med Torgeir Leland på epost: torgeir.leland@vegvesen.no evt. tlf. +47 90774485 så snart som mulig og innen den 15. mars 2019 for å avtale hvordan markedsundersøkelsen kan gjennomføres.
Del 1: Buyer
1.1 Buyer
Official name
[Statens vegvesen Region midt] ---
Legal type of the buyer
Regional authority
Activity of the contracting authority
General public services
1.1 Buyer
Official name
[Trøndelag fylkeskommune] ---
Legal type of the buyer
Regional authority
Activity of the contracting authority
General public services
Del 2: Procedure
2.1 Procedure
Title
Markedsundersøkelse - utstyr og programvare til automatisk datainnsamling
Description
Statens vegvesen ved Vegavdelingen i Trøndelag ønsker å gjennomføre en markedsundersøkelse for å forberede anskaffelse av utstyr og programvare som skal brukes i 4 driftskontrakter som omfatter fylkesveger i Hitra, Frøya, Hemne og Snillfjord kommuner. Disse kontraktene vil starte opp den 1. september 2019 og ha en varighet på minst 5 år. Hensikten med markedsundersøkelsen er å skaffe grunnlag for å kunne tilpasse kravspesifikasjonen for anskaffelsen i forhold til funksjonalitet som leverandørene kan tilby. Statens vegvesen ønsker at interesserte leverandører tar kontakt med Torgeir Leland på epost: torgeir.leland@vegvesen.no evt. tlf. +47 90774485 så snart som mulig og innen den 15. mars 2019 for å avtale hvordan markedsundersøkelsen kan gjennomføres.
Internal identifier
19/30104
2.1.1 Purpose
Nature of the contract
Supplies
Main classification
Datainnsamlingssytem
2.1.4 Generell informasjon
Directive 2014/24/EU
Del 3: Part
3.1 Part PAR-0000
Title
Markedsundersøkelse - utstyr og programvare til automatisk datainnsamling
Description
Statens vegvesen ved Vegavdelingen i Trøndelag ønsker å gjennomføre en markedsundersøkelse for å forberede anskaffelse av utstyr og programvare som skal brukes i 4 driftskontrakter som omfatter fylkesveger i Hitra, Frøya, Hemne og Snillfjord kommuner. Disse kontraktene vil starte opp den 1. september 2019 og ha en varighet på minst 5 år. Hensikten med markedsundersøkelsen er å skaffe grunnlag for å kunne tilpasse kravspesifikasjonen for anskaffelsen i forhold til funksjonalitet som leverandørene kan tilby. I disse kontraktene har vegvesenet forpliktet seg til å anskaffe og montere utstyr i anslagvis 30 driftsenheter som skal registrere driftsdata for ulike typer driftsoppgaver, herunder vinterdrift. Systemet skal brukes av byggherren og entreprenørene for oppfølging av driften, også i realtid. Dessuten skal systemet tilfredsstille krav som er kunngjort dagens utgave av håndbok R763, dokumenter for driftskontrakter veg på https://www.vegvesen.no/s/bransjekontakt/R763/Drift-veg/ - se kap. C3 pkt. 8.4.5, avsnitt om «Vinterdrift: Driftsinformasjonssystem og automatisk dataoppsamling» og kap. D2-IC0845a (fellesdokument). Statens vegvesen ønsker at interesserte leverandører tar kontakt med Torgeir Leland på epost: torgeir.leland@vegvesen.no evt. tlf. +47 90774485 så snart som mulig og innen den 15. mars 2019 for å avtale hvordan markedsundersøkelsen kan gjennomføres.
3.1.1 Purpose
Nature of the contract
Supplies
Main classification
Datainnsamlingssytem
Additional classification
Programvare og informasjonssystemer
3.1.2 Place of performance
Country subentity
Trøndelag (NO06)
3.1.5 Generell informasjon
3.1.9 Further information, mediation and review
Organisation providing additional information about the procurement procedure
Statens vegvesen Region midt
Del 8: Organisations
8.1 ORG-0001
Official name
Statens vegvesen Region midt
Registration number
971 032 081
Postal address
Fylkeshuset
Town
Molde
Postcode
6404
Country
Norge
firmapost-midt@vegvesen.no
Internet address
Roles of this organisation
Buyer
8.1 ORG-0002
Official name
Trøndelag fylkeskommune
Town
Steinkjer
Country
Norge
postmottak@trondelagfylke.no
Internet address
Roles of this organisation
Notice information
11.1 Notice information
Notice identifier/version
2019-394804 01
Form type
Planning
Notice type
Prior information notice or a periodic indicative notice used only for information
Notice dispatch date
15.02.2019 12:00:00+02:00
Languages in which this notice is officially available
norsk (bokmål)
11.2 Publication information
Notice publication number
n.a.
Publication date
15.02.2019
Statens vegvesen Region midt, Trøndelag fylkeskommune
- Referanse
- 2019-394804
- Kunngjøringsdato
- 15.02.2019
- Estimert verdi
- Ikke angitt
- Type kunngjøring
- Veiledende kunngjøring
- Hovedaktivitet
- Alminnelig offentlig tjenesteyting
Kategori (CPV)
Konkurransedokumenter
Fant ingen dokumenter for denne kunngjøringen. Finn lenken til oppdragsgivers støtteverktøy i kunngjøringen.