Rammeavtale på inkassotjenester til Viken fylkeskommune
Anskaffelsens tidslinje (Beta)
Viken fylkeskommune har fra og med 01.01.2020 behov for en avtale med et inkassobyrå. Avtalen gjelder kun oppfølging av nye krav som blir utfakturert fra Viken fra 1.1.2020. Allerede oversendte krav til gamle avtaleparter, vil ikke bli overført til ny avtalepart. Viken fylkeskommune vil bruke Visma Enterprise for utgående fakturering og betalingsoppfølging. Førstegangspurring utføres av Viken selv. Vi ønsker at inkassobyrået overtar oppfølging og innkreving av saker når kunder fortsatt ikke betaler etter dette. Viken skal benytte Visma sin løsning "Webservice inkasso" for overføring til/fra inkasso. Fullstendig beskrivelse av leveransen følger av vedleggene til konkurransegrunnlaget.
Del 1: Buyer
1.1 Buyer
Official name
[Akershus fylkeskommune, Innkjøpsstaben] ---
Legal type of the buyer
Body governed by public law, controlled by a regional authority
Activity of the contracting authority
General public services
Del 2: Procedure
2.1 Procedure
Title
Rammeavtale på inkassotjenester til Viken fylkeskommune
Description
Viken fylkeskommune har fra og med 01.01.2020 behov for en avtale med et inkassobyrå. Avtalen gjelder kun oppfølging av nye krav som blir utfakturert fra Viken fra 1.1.2020. Allerede oversendte krav til gamle avtaleparter, vil ikke bli overført til ny avtalepart. Viken fylkeskommune vil bruke Visma Enterprise for utgående fakturering og betalingsoppfølging. Førstegangspurring utføres av Viken selv. Vi ønsker at inkassobyrået overtar oppfølging og innkreving av saker når kunder fortsatt ikke betaler etter dette. Viken skal benytte Visma sin løsning "Webservice inkasso" for overføring til/fra inkasso. Fullstendig beskrivelse av leveransen følger av vedleggene til konkurransegrunnlaget.
Procedure identifier
2019-393433
Internal identifier
2019/18203
Type of procedure
Open
2.1.1 Purpose
Nature of the contract
Services
Main classification
Inkassovirksomhet
2.1.4 Generell informasjon
Directive 2014/24/EU
Del 5: Lot
5.1 Lot LOT-0000
Title
Rammeavtale på inkassotjenester til Viken fylkeskommune
Description
Viken fylkeskommune har fra og med 01.01.2020 behov for en avtale med et inkassobyrå. Avtalen gjelder kun oppfølging av nye krav som blir utfakturert fra Viken fra 1.1.2020. Allerede oversendte krav til gamle avtaleparter, vil ikke bli overført til ny avtalepart. Viken fylkeskommune vil bruke Visma Enterprise for utgående fakturering og betalingsoppfølging. Førstegangspurring utføres av Viken selv. Vi ønsker at inkassobyrået overtar oppfølging og innkreving av saker når kunder fortsatt ikke betaler etter dette. Viken skal benytte Visma sin løsning "Webservice inkasso" for overføring til/fra inkasso. Fullstendig beskrivelse av leveransen følger av vedleggene til konkurransegrunnlaget.
5.1.1 Purpose
Nature of the contract
Services
Main classification
Inkassovirksomhet
5.1.2 Place of performance
Anywhere
5.1.3 Estimated duration
Duration
24 MONTH
5.1.4 Renewal
Maximum renewals
0
Description
Kontrakten kan forlenges med 1 + 1 år.
5.1.6 Generell informasjon
Reserved participation
None
Procurement Project not financed with EU Funds.
5.1.11 Procurement documents
Address of the procurement documents
[ https://permalink.mercell.com/115449207.aspx ] ---
5.1.12 Terms of procurement
Terms of submission
Electronic submission
Tillatt
Address for submission
Languages in which tenders or requests to participate may be submitted
norsk
Electronic catalogue
{code|name|permission.}
Variants
Ikke tillatt
Deadline for receipt of tenders
25.11.2019 12:00:00+02:00
Deadline until which the tender must remain valid
3 MONTH
Information about public opening
Date/time
25.11.2019 12:00:00+02:00
Terms of contract
Electronic invoicing
Ikke tillatt
5.1.15 Techniques
Rammeavtale
Framework agreement, without reopening of competition
Maximum number of participants
1
Information about the dynamic purchasing system
None
5.1.16 Further information, mediation and review
Review organisation
[ Akershus fylkeskommune ] ---
Organisation providing additional information about the procurement procedure
[ Akershus fylkeskommune, Innkjøpsstaben ] ---
Del 8: Organisations
8.1 ORG-0001
Official name
Akershus fylkeskommune, Innkjøpsstaben
Registration number
874587222
Postal address
Schweigaards gate 4
Town
Oslo
Postcode
0185
Country
Norge
Contact point
Andrea Hårberg Rabben
andrea.harberg.rabben@afk.no
Telephone
+47 22055562
Internet address
Buyer profile
Roles of this organisation
8.1 ORG-0002
Official name
Akershus fylkeskommune
Town
Oslo
Country
Norge
Roles of this organisation
Notice information
11.1 Notice information
Notice identifier/version
2019-393433 01
Form type
Competition
Notice type
Contract or concession notice – standard regime
Notice dispatch date
25.10.2019 12:00:00+02:00
Languages in which this notice is officially available
norsk (bokmål)
11.2 Publication information
Notice publication number
n.a.
Publication date
25.10.2019
Akershus fylkeskommune, Innkjøpsstaben
- Referanse
- 2019-393433
- Kunngjøringsdato
- 25.10.2019
- Estimert verdi
- Ikke angitt
- Type kunngjøring
- Kunngjøring av konkurranse
- Hovedaktivitet
- Alminnelig offentlig tjenesteyting
Kategori (CPV)
Konkurransedokumenter
Se alle dokumenter tilhørende konkurransen i oppdragsgiverens støtteverktøy
Gå til dokumenter