Hopp til hovedinnhold
StartSøk og filterRammeavtale på inkassotjenester til Viken fylkeskommune
Konkurranse
Kunngjøring av konkurranse
Utgått
Kunngjort i EØS

Rammeavtale på inkassotjenester til Viken fylkeskommune

Anskaffelsens tidslinje (Beta)

Planlegging
0
Resultat
0

Viken fylkeskommune har fra og med 01.01.2020 behov for en avtale med et inkassobyrå. Avtalen gjelder kun oppfølging av nye krav som blir utfakturert fra Viken fra 1.1.2020. Allerede oversendte krav til gamle avtaleparter, vil ikke bli overført til ny avtalepart. Viken fylkeskommune vil bruke Visma Enterprise for utgående fakturering og betalingsoppfølging. Førstegangspurring utføres av Viken selv. Vi ønsker at inkassobyrået overtar oppfølging og innkreving av saker når kunder fortsatt ikke betaler etter dette. Viken skal benytte Visma sin løsning "Webservice inkasso" for overføring til/fra inkasso. Fullstendig beskrivelse av leveransen følger av vedleggene til konkurransegrunnlaget.

Del 1: Buyer

1.1 Buyer

Official name

[Akershus fylkeskommune, Innkjøpsstaben] ---

Legal type of the buyer

Body governed by public law, controlled by a regional authority

Activity of the contracting authority

General public services

Del 2: Procedure

2.1 Procedure

Title

Rammeavtale på inkassotjenester til Viken fylkeskommune

Description

Viken fylkeskommune har fra og med 01.01.2020 behov for en avtale med et inkassobyrå. Avtalen gjelder kun oppfølging av nye krav som blir utfakturert fra Viken fra 1.1.2020. Allerede oversendte krav til gamle avtaleparter, vil ikke bli overført til ny avtalepart. Viken fylkeskommune vil bruke Visma Enterprise for utgående fakturering og betalingsoppfølging. Førstegangspurring utføres av Viken selv. Vi ønsker at inkassobyrået overtar oppfølging og innkreving av saker når kunder fortsatt ikke betaler etter dette. Viken skal benytte Visma sin løsning "Webservice inkasso" for overføring til/fra inkasso. Fullstendig beskrivelse av leveransen følger av vedleggene til konkurransegrunnlaget.

Procedure identifier

2019-393433

Internal identifier

2019/18203

Type of procedure

Open

2.1.1 Purpose

Nature of the contract

Services

Main classification

Inkassovirksomhet

2.1.4 Generell informasjon

Directive 2014/24/EU

Del 5: Lot

5.1 Lot LOT-0000

Title

Rammeavtale på inkassotjenester til Viken fylkeskommune

Description

Viken fylkeskommune har fra og med 01.01.2020 behov for en avtale med et inkassobyrå. Avtalen gjelder kun oppfølging av nye krav som blir utfakturert fra Viken fra 1.1.2020. Allerede oversendte krav til gamle avtaleparter, vil ikke bli overført til ny avtalepart. Viken fylkeskommune vil bruke Visma Enterprise for utgående fakturering og betalingsoppfølging. Førstegangspurring utføres av Viken selv. Vi ønsker at inkassobyrået overtar oppfølging og innkreving av saker når kunder fortsatt ikke betaler etter dette. Viken skal benytte Visma sin løsning "Webservice inkasso" for overføring til/fra inkasso. Fullstendig beskrivelse av leveransen følger av vedleggene til konkurransegrunnlaget.

5.1.1 Purpose

Nature of the contract

Services

Main classification

Inkassovirksomhet

5.1.2 Place of performance

Anywhere

5.1.3 Estimated duration

Duration

24 MONTH

5.1.4 Renewal

Maximum renewals

0

Description

Kontrakten kan forlenges med 1 + 1 år.

5.1.6 Generell informasjon

Reserved participation

None

Procurement Project not financed with EU Funds.

5.1.11 Procurement documents

Address of the procurement documents

[ https://permalink.mercell.com/115449207.aspx ] ---

5.1.12 Terms of procurement

Terms of submission

Electronic submission

Tillatt

Languages in which tenders or requests to participate may be submitted

norsk

Electronic catalogue

{code|name|permission.}

Variants

Ikke tillatt

Deadline for receipt of tenders

25.11.2019 12:00:00+02:00

Deadline until which the tender must remain valid

3 MONTH

Information about public opening

Date/time

25.11.2019 12:00:00+02:00

Terms of contract

Electronic invoicing

Ikke tillatt

5.1.15 Techniques

Rammeavtale

Framework agreement, without reopening of competition

Maximum number of participants

1

Information about the dynamic purchasing system

None

5.1.16 Further information, mediation and review

Review organisation

[ Akershus fylkeskommune ] ---

Organisation providing additional information about the procurement procedure

[ Akershus fylkeskommune, Innkjøpsstaben ] ---

Del 8: Organisations

8.1 ORG-0001

Official name

Akershus fylkeskommune, Innkjøpsstaben

Registration number

874587222

Postal address

Schweigaards gate 4

Town

Oslo

Postcode

0185

Country

Norge

Contact point

Andrea Hårberg Rabben

Email

andrea.harberg.rabben@afk.no

Telephone

+47 22055562

Roles of this organisation

8.1 ORG-0002

Official name

Akershus fylkeskommune

Town

Oslo

Country

Norge

Roles of this organisation

Notice information

11.1 Notice information

Notice identifier/version

2019-393433 01

Form type

Competition

Notice type

Contract or concession notice – standard regime

Notice dispatch date

25.10.2019 12:00:00+02:00

Languages in which this notice is officially available

norsk (bokmål)

11.2 Publication information

Notice publication number

n.a.

Publication date

25.10.2019

Akershus fylkeskommune, Innkjøpsstaben

Referanse
2019-393433
Kunngjøringsdato
25.10.2019
Estimert verdi
Ikke angitt
Type kunngjøring
Kunngjøring av konkurranse
Hovedaktivitet
Alminnelig offentlig tjenesteyting

Kategori (CPV)

Konkurransedokumenter

Se alle dokumenter tilhørende konkurransen i oppdragsgiverens støtteverktøy

Gå til dokumenter