Hopp til hovedinnhold
StartSøk og filterOvner til avdelingskjøkken på institusjon
Konkurranse
Kunngjøring av konkurranse
Utgått
Kunngjort i Norge

Ovner til avdelingskjøkken på institusjon

Anskaffelsens tidslinje (Beta)

Planlegging
0
Resultat
0

Formålet er å anskaffe ovner til kommunens institusjoner som skal varme opp maten til pasientene, slik at det blir best mulig kvalitet på maten. Oppdragsgiver skal gå til anskaffelse av 25 ovner.

Del 1: Buyer

1.1 Buyer

Official name

[Horten kommune] ---

Del 2: Procedure

2.1 Procedure

Title

Ovner til avdelingskjøkken på institusjon

Description

Formålet er å anskaffe ovner til kommunens institusjoner som skal varme opp maten til pasientene, slik at det blir best mulig kvalitet på maten. Oppdragsgiver skal gå til anskaffelse av 25 ovner.

Procedure identifier

2019-389240

Internal identifier

19/3920

Type of procedure

Open

2.1.1 Purpose

Nature of the contract

Supplies

Main classification

Ovner

2.1.4 Generell informasjon

{code|name|legal-basis.OTHER}

Del 5: Lot

5.1 Lot LOT-0000

Title

Ovner til avdelingskjøkken på institusjon

Description

Beskrivelse av nåsituasjonen Per i dag har Horten kommune et Sentralkjøkken bygget for kok-kjøl-prinsippet. Lokalitet er bygget uten grovkjøkken der vi har en fastmontert steamkjele på 500 liter med steminjeksjon og hvor maten varmes opp og tappes i et lukket system. Vi er i hovedsak avhengig av å ta inn ferdig bearbeidede råvarer/ grønnsaker til vår produksjon. Av  produksjonsutstyr har vi også 1 ½ konveksjonsovn pr dags dato. Sentralkjøkkenet leverer mat til tre sykehjem, et bo- rehabiliteringssenter og noen andre mindre lokasjoner. Det finnes ikke mottakskjøkken verken på sykehjemmene eller de andre lokasjonene som sentralkjøkkenet leverer mat til. Maten bringes ut til kjølerom på de ulike lokasjoner. Ute på de ulike avdelingskjøkkenene blir maten hentet på kjøla av ufaglært personell som håndterter den videre for oppvarming og servering. Maten blir oppvarmet i emballasjen sentralkjøkkenet har pakket den i (poser som er klipset og engangsplastbakker som er vakumert). Ris og pasta sendes ut ukokt og må tilsettes vann og kokes av avdelingspersonell. Pr i dag skjer kokingen i ulike typer ovner, bla varmluftsovner, regenereringsovner og konveksjonsovner. Noen retter må i dag ferdigstilles av ufaglært personell før steking, f.eks fiskegrateng som sendes ut i poser, og må helles i form og ha på strøkavring før oppvarming. I dag blir alle retter/ komponenter som middagen inneholder satt i ovn samtidig og varmes i ca. 30 minutter før servering. Dette medfører at noen komponenter i middagen blir overvarmet og andre komponenter for lite varmet og at kvaliteten på maten blir forringet. Når middagen er varmet blir den porsjonert ut på tallerkener til hver enkelte pasient, eller den blir lagt opp på fat med 8-12 porsjoner på avdelinger der beboerne spiser måltidet sammen. Størrelsen på tallerkenene er 24 cm i omkrets. I de tilfellene der pasientene må må ha hjelp til å spise tar servering av et måltid lang tid. Det er et ønske om at all mat til en avdeling kan klargjøres samtidig, uavhengig av når pasienten spiser. I dag er ovnene på institusjonene tilkoblet 16A stikk 4x400V. For nærmere informasjon om oppdraget vises det til vedlegg 1 Tilbudsmappe, hvor bl.a tildelingskriteriene fremkommer. Opsjon Oppdragsgiver ønsker opsjon på 2 stk ovner. Forbehold Antall ovner kan bli justert ned om det ikke finnes budsjettmessig dekning for 25 stykk. Antall leverandører Det er ikke adgang til å gi tilbud på deler av oppdraget. Det velges en -1- totalleverandør på avtalen.

5.1.1 Purpose

Nature of the contract

Supplies

Main classification

Ovner

Additional classification

Utstyr til mattilberedning

Additional classification

Tilberedning av måltider

5.1.2 Place of performance

Anywhere

5.1.3 Estimated duration

Start date

18.11.2019

End date

20.03.2020

5.1.6 Generell informasjon

Reserved participation

None

5.1.11 Procurement documents

Address of the procurement documents

[ https://permalink.mercell.com/113230343.aspx ] ---

5.1.12 Terms of procurement

Terms of submission

Electronic submission

Tillatt

Languages in which tenders or requests to participate may be submitted

norsk

Electronic catalogue

{code|name|permission.}

Deadline for receipt of tenders

10.10.2019 12:00:00+02:00

Terms of contract

Electronic invoicing

Ikke tillatt

5.1.15 Techniques

Rammeavtale

None

Information about the dynamic purchasing system

None

5.1.16 Further information, mediation and review

Organisation providing additional information about the procurement procedure

[ Horten kommune ] ---

Del 8: Organisations

8.1 ORG-0001

Official name

Horten kommune

Registration number

964951284

Postal address

Teatergata 11

Town

HORTEN

Postcode

3187

Country

Norge

Contact point

Anita Opedal

Email

anita.opedal@horten.kommune.no

Telephone

+47 33085255

Roles of this organisation

Notice information

11.1 Notice information

Notice identifier/version

2019-389240 01

Form type

Competition

Notice type

Contract or concession notice – standard regime

Notice dispatch date

11.09.2019 12:00:00+02:00

Languages in which this notice is officially available

norsk (bokmål)

11.2 Publication information

Notice publication number

n.a.

Publication date

11.09.2019

Horten kommune

Referanse
2019-389240
Kunngjøringsdato
11.09.2019
Estimert verdi
Ikke angitt
Type kunngjøring
Kunngjøring av konkurranse

Kategori (CPV)

Konkurransedokumenter

Se alle dokumenter tilhørende konkurransen i oppdragsgiverens støtteverktøy

Gå til dokumenter