Informasjon om rammeavtale på fotografering til Viken fylkeskommune
Anskaffelsens tidslinje (Beta)
Viken fylkeskommune skal kunngjøre en konkurranse om rammeavtale på fotografering i løpet av august 2019. Oppdragsgiver planlegger å forkorte tilbudsfristen i den kommende konkurransen. Portrettfotografering Bakgrunn Viken fylkeskommune ønsker portrettfoto av alle sine brukere, for så å benytte disse på blant annet IDSmartkort eller i fagsystemer der et bilde av brukeren er naturlig, slik som i et epostsystem. Bildet skal være av en slik kvalitet at det gjenspeiler profesjonalitet, og har et uniformt tilsnitt for hele organisasjonen. Den praktiske planleggingen, gjennomføringen og logistikken rundt selve fotograferingen må også ha et profesjonelt tilsnitt når man skal behandle en så stor mengde brukere over en så kort periode.
Del 1: Buyer
1.1 Buyer
Official name
[Akershus fylkeskommune, Innkjøpsstaben] ---
Legal type of the buyer
Body governed by public law, controlled by a regional authority
Activity of the contracting authority
General public services
Del 2: Procedure
2.1 Procedure
Title
Informasjon om rammeavtale på fotografering til Viken fylkeskommune
Description
Viken fylkeskommune skal kunngjøre en konkurranse om rammeavtale på fotografering i løpet av august 2019. Oppdragsgiver planlegger å forkorte tilbudsfristen i den kommende konkurransen. Portrettfotografering Bakgrunn Viken fylkeskommune ønsker portrettfoto av alle sine brukere, for så å benytte disse på blant annet IDSmartkort eller i fagsystemer der et bilde av brukeren er naturlig, slik som i et epostsystem. Bildet skal være av en slik kvalitet at det gjenspeiler profesjonalitet, og har et uniformt tilsnitt for hele organisasjonen. Den praktiske planleggingen, gjennomføringen og logistikken rundt selve fotograferingen må også ha et profesjonelt tilsnitt når man skal behandle en så stor mengde brukere over en så kort periode.
Internal identifier
2019/10285
2.1.1 Purpose
Nature of the contract
Services
Main classification
Fotografisk virksomhet
2.1.3 Value
Estimated value excluding VAT
5 500 000 NOK
2.1.4 Generell informasjon
Directive 2014/24/EU
Del 5: Lot
5.1 Lot LOT-0000
Title
Informasjon om rammeavtale på fotografering til Viken fylkeskommune
Description
Viken fylkeskommune skal kunngjøre en konkurranse om rammeavtale på fotografering i løpet av august 2019. Oppdragsgiver planlegger å forkorte tilbudsfristen i den kommende konkurransen. Portrettfotografering Bakgrunn Viken fylkeskommune ønsker portrettfoto av alle sine brukere, for så å benytte disse på blant annet IDSmartkort eller i fagsystemer der et bilde av brukeren er naturlig, slik som i et epostsystem. Bildet skal være av en slik kvalitet at det gjenspeiler profesjonalitet, og har et uniformt tilsnitt for hele organisasjonen. Den praktiske planleggingen, gjennomføringen og logistikken rundt selve fotograferingen må også ha et profesjonelt tilsnitt når man skal behandle en så stor mengde brukere over en så kort periode. Estimert omfang: Totalt antall brukere: 50.000 Fordelt på: - 10.000 administrativt ansatte, lærere og folkevalgte. - 40.000 elever og studenter - 61 undervisningslokasjoner - 3 administrative lokasjoner (fylkeshus) Herav ca 15000 nye 1. klassinger hvert år. Skissert framdriftsplan: 2019 Fotografering av alle ansatte. Skole (60 lokasjoner) Fylkeshus (3 lokasjoner) Fotografering Politikere så raskt som mulig etter valget. 2020 Januar til April Fotografering av alle 1. og 2. klasse elever August (skolestart. I en periode på 14 dager) Fotografering av nye 1. klasser 2021 August (skolestart. I en periode på 14 dager) Fotografering av nye 1. klasser 2022 August (skolestart. I en periode på 14 dager) Fotografering av nye 1. klasser
5.1.1 Purpose
Nature of the contract
Services
Main classification
Fotografisk virksomhet
Additional classification
Foto- og tilhørende tjenester
Additional classification
Studiofotograferingstjenester
5.1.2 Place of performance
Anywhere
5.1.3 Estimated duration
Duration
24 MONTH
5.1.4 Renewal
Maximum renewals
0
Description
Kontrakten kan forlenges med 1 + 1 år.
5.1.5 Value
Estimated value excluding VAT
5 500 000 NOK
5.1.6 Generell informasjon
Reserved participation
None
Procurement Project not financed with EU Funds.
5.1.11 Procurement documents
Address of the procurement documents
[ https://permalink.mercell.com/108538636.aspx ] ---
5.1.12 Terms of procurement
Terms of submission
Electronic submission
Tillatt
Address for submission
Languages in which tenders or requests to participate may be submitted
English
5.1.15 Techniques
Rammeavtale
None
Information about the dynamic purchasing system
None
5.1.16 Further information, mediation and review
Review organisation
[ Akershus fylkeskommune ] ---
Organisation providing additional information about the procurement procedure
[ Akershus fylkeskommune, Innkjøpsstaben ] ---
Del 8: Organisations
8.1 ORG-0001
Official name
Akershus fylkeskommune, Innkjøpsstaben
Registration number
874587222
Postal address
Schweigaards gate 4
Town
Oslo
Postcode
0185
Country
Norge
Contact point
Andrea Hårberg Rabben
andrea.harberg.rabben@afk.no
Telephone
+47 22055562
Internet address
Buyer profile
Roles of this organisation
8.1 ORG-0002
Official name
Akershus fylkeskommune
Postal address
Schweigaards gate 4
Town
Oslo
Postcode
0185
Country
Norge
Roles of this organisation
Notice information
11.1 Notice information
Notice identifier/version
2019-388129 01
Form type
Planning
Notice type
Prior information notice or a periodic indicative notice used to shorten time limits for receipt of tenders
Notice dispatch date
21.06.2019 12:00:00+02:00
Languages in which this notice is officially available
norsk (bokmål)
11.2 Publication information
Notice publication number
n.a.
Publication date
21.06.2019
Akershus fylkeskommune, Innkjøpsstaben
- Referanse
- 2019-388129
- Kunngjøringsdato
- 21.06.2019
- Estimert verdi
- 5 500 000 NOK
- Type kunngjøring
- Veiledende kunngjøring
- Hovedaktivitet
- Alminnelig offentlig tjenesteyting
Kategori (CPV)
Konkurransedokumenter
Se alle dokumenter tilhørende konkurransen i oppdragsgiverens støtteverktøy
Gå til dokumenter