Leasing av 10 minibusser for plass til 16 passasjerer
Anskaffelsens tidslinje (Beta)
Oppdragsgiver har til hensikt å inngå kontrakt med 1 leverandør for levering av 10 stk minibusser for plass til 16 passasjerer. Bussene skal leveres ferdig registrerte, godkjente og klare for bruk hos oppdragsgiver. 7 av bussene skal leveres senest 16.03.2020 (ønsket leveringsdag er 02.03.2020). De øvrige 3 bussene skal leveres medio september 2020. Bussene skal leveres ferdig registrerte, godkjente og klare for bruk hos oppdragsgiver. Leasing form: Operasjonell leasingavtale. Antall år: 5 år.
Del 1: Buyer
1.1 Buyer
Official name
[Oppegård kommune] ---
Legal type of the buyer
Regional authority
Activity of the contracting authority
General public services
Del 2: Procedure
2.1 Procedure
Title
Leasing av 10 minibusser for plass til 16 passasjerer
Description
Oppdragsgiver har til hensikt å inngå kontrakt med 1 leverandør for levering av 10 stk minibusser for plass til 16 passasjerer. Bussene skal leveres ferdig registrerte, godkjente og klare for bruk hos oppdragsgiver. 7 av bussene skal leveres senest 16.03.2020 (ønsket leveringsdag er 02.03.2020). De øvrige 3 bussene skal leveres medio september 2020. Bussene skal leveres ferdig registrerte, godkjente og klare for bruk hos oppdragsgiver. Leasing form: Operasjonell leasingavtale. Antall år: 5 år.
Procedure identifier
2019-382815
Internal identifier
2019/4497
Type of procedure
Open
2.1.1 Purpose
Nature of the contract
Supplies
Main classification
Minibusser
2.1.4 Generell informasjon
Directive 2014/24/EU
Del 5: Lot
5.1 Lot LOT-0000
Title
Leasing av 10 minibusser for plass til 16 passasjerer
Description
Nordre Follo kommune etableres 01.01.2020 ved en sammenslåing av Ski- og Oppegård kommuner. Den nye kommunen vil få tilsammen rundt 58.300 innbyggere og 4 700 ansatte. Denne anskaffelsen gjennomføres av Oppegård kommune, på vegne av Nordre Follo kommune, og er i det følgende omtalt som Oppdragsgiver. Transportavdelingen har ansvar for å tilby transport til funksjonshemmede og eldre brukere som skal til/fra ulike dagsenter. Brukergruppen består av mennesker i alle aldre med nedsatt funksjonsevne. En del sitter i rullestol. Antall passasjerer daglig er ca. 220. Avdelingen har egne fast ansatte sjåfører fordelt på 10 ruter. Oppdragsgiver har til hensikt å inngå kontrakt med 1 leverandør for levering av 10 stk minibusser for 16 passasjerer.7 av bussene skal leveres senest 16.03.2020 (ønsket leveringsdag er 02.03.2020). De øvrige 3 bussene skal leveres medio september 2020 Bussene skal leveres ferdig registrerte, godkjente og klare for bruk hos oppdragsgiver. Leasing form: Operasjonell leasingavtale. Antall år: 5 år.
5.1.1 Purpose
Nature of the contract
Supplies
Main classification
Minibusser
Additional classification
Finansiell leasingstjenester
Additional classification
Forvaltning av bilpark, reparasjon og vedlikeholdstjenester
Additional classification
Forvaltning av vognpark
5.1.2 Place of performance
Anywhere
5.1.3 Estimated duration
Start date
16.03.2020
End date
16.03.2025
5.1.6 Generell informasjon
Reserved participation
None
Procurement Project not financed with EU Funds.
5.1.11 Procurement documents
Address of the procurement documents
[ https://permalink.mercell.com/113654901.aspx ] ---
5.1.12 Terms of procurement
Terms of submission
Electronic submission
Tillatt
Address for submission
Languages in which tenders or requests to participate may be submitted
norsk
Electronic catalogue
{code|name|permission.}
Variants
Ikke tillatt
Deadline for receipt of tenders
09.12.2019 12:00:00+02:00
Deadline until which the tender must remain valid
63 DAY
Information about public opening
Date/time
09.12.2019 12:00:00+02:00
Terms of contract
Electronic invoicing
Ikke tillatt
5.1.15 Techniques
Rammeavtale
None
Information about the dynamic purchasing system
None
5.1.16 Further information, mediation and review
Review organisation
[ Oppegård kommune ] ---
Organisation providing additional information about the procurement procedure
[ Oppegård kommune ] ---
Del 8: Organisations
8.1 ORG-0001
Official name
Oppegård kommune
Registration number
944384081
Postal address
Postboks 510
Town
Kolbotn
Postcode
1411
Country
Norge
Contact point
May Britt Nordnes
may.britt.nordnes@oppegard.kommune.no
Telephone
+47 66819090
Internet address
Buyer profile
Roles of this organisation
8.1 ORG-0002
Official name
Oppegård kommune
Postal address
Postboks 510
Town
Kolbotn
Postcode
1411
Country
Norge
Roles of this organisation
Notice information
11.1 Notice information
Notice identifier/version
2019-382815 01
Form type
Competition
Notice type
Contract or concession notice – standard regime
Notice dispatch date
07.11.2019 12:00:00+02:00
Languages in which this notice is officially available
norsk (bokmål)
11.2 Publication information
Notice publication number
n.a.
Publication date
07.11.2019
Oppegård kommune
- Referanse
- 2019-382815
- Kunngjøringsdato
- 07.11.2019
- Estimert verdi
- Ikke angitt
- Type kunngjøring
- Kunngjøring av konkurranse
- Hovedaktivitet
- Alminnelig offentlig tjenesteyting
Kategori (CPV)
Konkurransedokumenter
Se alle dokumenter tilhørende konkurransen i oppdragsgiverens støtteverktøy
Gå til dokumenter