Hopp til hovedinnhold
StartSøk og filterDigital juridisk rådgiving En digital fremtid for Flyktninghjelpens Rettshjelp program – informasjonsplattform og klientportal applikasjon
Konkurranse
Kunngjøring av konkurranse
Utgått
Kunngjort i Norge

Digital juridisk rådgiving En digital fremtid for Flyktninghjelpens Rettshjelp program – informasjonsplattform og klientportal applikasjon

Anskaffelsens tidslinje (Beta)

Planlegging
0
Resultat
0

Flyktninghjelpen sin kjernekompetanse ICLA (Information, Counselling and Legal Assistance) søker å starte sin digitale transformasjonsreise, og har som mål å utvikle en digital fremtid for våre ansatte og menneskene vi bistår. Flyktninghjelpen ønsker å konsultere ulike aktører i ideell og privat sektor for å utbedre det nåværende designet og utvikle nye konsepter, ideer og løsninger. Vi har to konsepter vi ønsker å utvikle: Den første er en plattform som gjør at Flyktninghjelpen effektivt kan skape, samle og levere digitalt innhold til portaler for klienter. Den andre er en android-applikasjon som muliggjør en selvbetjent tilgang til Flyktninghjelpens samlede rettshjelpsinnhold.

Del 1: Buyer

1.1 Buyer

Official name

[STIFTELSEN FLYKTNINGHJELPEN] ---

Del 2: Procedure

2.1 Procedure

Title

Digital juridisk rådgiving En digital fremtid for Flyktninghjelpens Rettshjelp program – informasjonsplattform og klientportal applikasjon

Description

Flyktninghjelpen sin kjernekompetanse ICLA (Information, Counselling and Legal Assistance) søker å starte sin digitale transformasjonsreise, og har som mål å utvikle en digital fremtid for våre ansatte og menneskene vi bistår. Flyktninghjelpen ønsker å konsultere ulike aktører i ideell og privat sektor for å utbedre det nåværende designet og utvikle nye konsepter, ideer og løsninger. Vi har to konsepter vi ønsker å utvikle: Den første er en plattform som gjør at Flyktninghjelpen effektivt kan skape, samle og levere digitalt innhold til portaler for klienter. Den andre er en android-applikasjon som muliggjør en selvbetjent tilgang til Flyktninghjelpens samlede rettshjelpsinnhold.

Procedure identifier

2019-380050

Internal identifier

NRC-ICLA-0003

Type of procedure

Open

2.1.1 Purpose

Nature of the contract

Services

Main classification

Datatjenester: rådgivning, programvareutvikling, internett og systemstøtte

2.1.4 Generell informasjon

Additional information

Ytterlige informasjon finner du på: www.hiplatform.org/ICLA .

{code|name|legal-basis.OTHER}

Del 5: Lot

5.1 Lot LOT-0000

Title

Digital juridisk rådgiving En digital fremtid for Flyktninghjelpens Rettshjelp program – informasjonsplattform og klientportal applikasjon

Description

Formålet med forespørselen er å identifisere 1 til 3 leverandører som har vist evner til å levere en løsning for å matche ønsket omfang. Som svar på denne RFP-en, blir budgivere bedt om å komme med forslaget sitt for å utvikle minste brukbare produkt (MVP) for både det interne plattformkonseptet (4Cs plattform) og klientapplikasjonen (DC-app): • 4C plattformen er der lokale grupper i felt vil lage og samle ICLA-innhold som mottakerne oppsøker. Verktøyet til 4C vil gjøre det mulig for team å digitalisere informasjonsinnhold og muliggjøre en forbedret nøyaktighet av informasjon uavhengig av kanaltilgang valgt av mottakeren. Verktøyet vil være kilden til informasjon for alle digitale tilgangspunkter (mobilapplikasjon/web), rådgivningstjenester ansikt-til-ansikt, interaktive talesvar systemer, og SMS og kundesenter. • DC-appen er den planlagte programvareløsningen som våre klienter både vil kunne selvbetjene informasjons- og rådgivningsbehovene sine, samt følge sine juridiske assistansesaker som blir administrert av ansatte i Flyktninghjelpen. Gjennom denne kanalen kan mottakerne få tilgang til skreddersydde anbefalinger for sin prosess basert på et beslutningstre, gi tilbakemeldinger eller stille spørsmål om spesifikt innhold og få svar via en chat robot og meldingsfunksjoner. De kan også dele tips med andre i lokalsamfunnet, samt spore sine personlige oppgaver relatert til navigering i en administrativ prosess. Et budgivers løsningsforslag kan bestå av eksisterende programvarekomponenter som kan tilpasse eksisterende programvare (og/eller oppretting av ny) og skreddersy programvare. I forslaget skal budgiverne forklare hvordan akkurat deres løsninger overholder eller avviker fra de ønskede kravene, og deres tilnærming til kravene. I tillegg bør de forsøke å utdype langsiktige kostnadskonsekvenser og potensielle lisensvilkår for drift og vedlikehold av løsningen, samt muligheten til å skalere løsningene både i Flyktninghjelpen sine landoperasjoner, og potensielt for andre organisasjoner til å bruke samme løsning som et rammeverk for å levere egne tjenester. Fullstendige detaljer om løsningsforslaget finner du i RFP-fortellingen her: www.hiplatfrom.org/ICLA.

5.1.1 Purpose

Nature of the contract

Services

Main classification

Datatjenester: rådgivning, programvareutvikling, internett og systemstøtte

Additional classification

Datatjenester: rådgivning, programvareutvikling, internett og systemstøtte

Additional classification

Programmering av software og rådgivning

Additional classification

Programmering i forbindelse med programvarepakker

Additional classification

Programmering i forbindelse med systemer og brukerprogrammer

Additional classification

Programmering i forbindelse med applikasjonsprogrammer

Additional classification

Systemtjenester og tekniske konsulenttjenester

Additional classification

Utvikling av kundespesifisert programvare

Additional classification

Utvikling av programvare til transaksjonsbehandling og kundetilpasset programvare

5.1.2 Place of performance

Postal address

Produktstyring fra Flyktninghjelpen vil skje fra hovedkontoret i Oslo, Norge. Den feltbaserte brukertestingen vil foregå i en eller flere av Flyktninghjelpen sine landoperasjoner.

5.1.3 Estimated duration

Start date

03.02.2020

End date

30.06.2020

5.1.6 Generell informasjon

Reserved participation

None

Additional information

For mer informasjon, se: https://hiplatform.org/icla https://www.flyktninghjelpen.no/prosjekt/rettshjelp2

5.1.11 Procurement documents

Address of the procurement documents

[ www.hiplatform.org/icla ] ---

5.1.12 Terms of procurement

Terms of submission

Electronic submission

Ikke tillatt

Languages in which tenders or requests to participate may be submitted

English

Electronic catalogue

{code|name|permission.}

Deadline for receipt of tenders

06.01.2020 17:00:00+02:00

Terms of contract

Electronic invoicing

Ikke tillatt

5.1.15 Techniques

Rammeavtale

None

Information about the dynamic purchasing system

None

5.1.16 Further information, mediation and review

Organisation providing additional information about the procurement procedure

[ STIFTELSEN FLYKTNINGHJELPEN ] ---

Organisation receiving requests to participate

[ STIFTELSEN FLYKTNINGHJELPEN ] ---

Del 8: Organisations

8.1 ORG-0001

Official name

STIFTELSEN FLYKTNINGHJELPEN

Registration number

977 538 319

Postal address

Prinsens gate 2

Town

OSLO

Postcode

0152

Country

Norge

Contact point

Michael Waugh

Email

NRC.digitalicla@nrc.no

Telephone

+47 23109800

Internet address

http://www.nrc.no

Roles of this organisation

Notice information

11.1 Notice information

Notice identifier/version

2019-380050 01

Form type

Competition

Notice type

Contract or concession notice – standard regime

Notice dispatch date

19.11.2019 12:00:00+02:00

Languages in which this notice is officially available

norsk (bokmål)

11.2 Publication information

Notice publication number

n.a.

Publication date

19.11.2019

STIFTELSEN FLYKTNINGHJELPEN

Referanse
2019-380050
Kunngjøringsdato
19.11.2019
Estimert verdi
Ikke angitt
Type kunngjøring
Kunngjøring av konkurranse

Kategori (CPV)

Konkurransedokumenter

Se alle dokumenter tilhørende konkurransen i oppdragsgiverens støtteverktøy

Gå til dokumenter