Digital juridisk rådgiving En digital fremtid for Flyktninghjelpens Rettshjelp program – informasjonsplattform og klientportal applikasjon
Anskaffelsens tidslinje (Beta)
Flyktninghjelpen sin kjernekompetanse ICLA (Information, Counselling and Legal Assistance) søker å starte sin digitale transformasjonsreise, og har som mål å utvikle en digital fremtid for våre ansatte og menneskene vi bistår. Flyktninghjelpen ønsker å konsultere ulike aktører i ideell og privat sektor for å utbedre det nåværende designet og utvikle nye konsepter, ideer og løsninger. Vi har to konsepter vi ønsker å utvikle: Den første er en plattform som gjør at Flyktninghjelpen effektivt kan skape, samle og levere digitalt innhold til portaler for klienter. Den andre er en android-applikasjon som muliggjør en selvbetjent tilgang til Flyktninghjelpens samlede rettshjelpsinnhold.
Del 1: Buyer
1.1 Buyer
Official name
[STIFTELSEN FLYKTNINGHJELPEN] ---
Del 2: Procedure
2.1 Procedure
Title
Digital juridisk rådgiving En digital fremtid for Flyktninghjelpens Rettshjelp program – informasjonsplattform og klientportal applikasjon
Description
Flyktninghjelpen sin kjernekompetanse ICLA (Information, Counselling and Legal Assistance) søker å starte sin digitale transformasjonsreise, og har som mål å utvikle en digital fremtid for våre ansatte og menneskene vi bistår. Flyktninghjelpen ønsker å konsultere ulike aktører i ideell og privat sektor for å utbedre det nåværende designet og utvikle nye konsepter, ideer og løsninger. Vi har to konsepter vi ønsker å utvikle: Den første er en plattform som gjør at Flyktninghjelpen effektivt kan skape, samle og levere digitalt innhold til portaler for klienter. Den andre er en android-applikasjon som muliggjør en selvbetjent tilgang til Flyktninghjelpens samlede rettshjelpsinnhold.
Procedure identifier
2019-380050
Internal identifier
NRC-ICLA-0003
Type of procedure
Open
2.1.1 Purpose
Nature of the contract
Services
Main classification
Datatjenester: rådgivning, programvareutvikling, internett og systemstøtte
2.1.4 Generell informasjon
Additional information
Ytterlige informasjon finner du på: www.hiplatform.org/ICLA .
{code|name|legal-basis.OTHER}
Del 5: Lot
5.1 Lot LOT-0000
Title
Digital juridisk rådgiving En digital fremtid for Flyktninghjelpens Rettshjelp program – informasjonsplattform og klientportal applikasjon
Description
Formålet med forespørselen er å identifisere 1 til 3 leverandører som har vist evner til å levere en løsning for å matche ønsket omfang. Som svar på denne RFP-en, blir budgivere bedt om å komme med forslaget sitt for å utvikle minste brukbare produkt (MVP) for både det interne plattformkonseptet (4Cs plattform) og klientapplikasjonen (DC-app): • 4C plattformen er der lokale grupper i felt vil lage og samle ICLA-innhold som mottakerne oppsøker. Verktøyet til 4C vil gjøre det mulig for team å digitalisere informasjonsinnhold og muliggjøre en forbedret nøyaktighet av informasjon uavhengig av kanaltilgang valgt av mottakeren. Verktøyet vil være kilden til informasjon for alle digitale tilgangspunkter (mobilapplikasjon/web), rådgivningstjenester ansikt-til-ansikt, interaktive talesvar systemer, og SMS og kundesenter. • DC-appen er den planlagte programvareløsningen som våre klienter både vil kunne selvbetjene informasjons- og rådgivningsbehovene sine, samt følge sine juridiske assistansesaker som blir administrert av ansatte i Flyktninghjelpen. Gjennom denne kanalen kan mottakerne få tilgang til skreddersydde anbefalinger for sin prosess basert på et beslutningstre, gi tilbakemeldinger eller stille spørsmål om spesifikt innhold og få svar via en chat robot og meldingsfunksjoner. De kan også dele tips med andre i lokalsamfunnet, samt spore sine personlige oppgaver relatert til navigering i en administrativ prosess. Et budgivers løsningsforslag kan bestå av eksisterende programvarekomponenter som kan tilpasse eksisterende programvare (og/eller oppretting av ny) og skreddersy programvare. I forslaget skal budgiverne forklare hvordan akkurat deres løsninger overholder eller avviker fra de ønskede kravene, og deres tilnærming til kravene. I tillegg bør de forsøke å utdype langsiktige kostnadskonsekvenser og potensielle lisensvilkår for drift og vedlikehold av løsningen, samt muligheten til å skalere løsningene både i Flyktninghjelpen sine landoperasjoner, og potensielt for andre organisasjoner til å bruke samme løsning som et rammeverk for å levere egne tjenester. Fullstendige detaljer om løsningsforslaget finner du i RFP-fortellingen her: www.hiplatfrom.org/ICLA.
5.1.1 Purpose
Nature of the contract
Services
Main classification
Datatjenester: rådgivning, programvareutvikling, internett og systemstøtte
Additional classification
Datatjenester: rådgivning, programvareutvikling, internett og systemstøtte
Additional classification
Programmering av software og rådgivning
Additional classification
Programmering i forbindelse med programvarepakker
Additional classification
Programmering i forbindelse med systemer og brukerprogrammer
Additional classification
Programmering i forbindelse med applikasjonsprogrammer
Additional classification
Systemtjenester og tekniske konsulenttjenester
Additional classification
Utvikling av kundespesifisert programvare
Additional classification
Utvikling av programvare til transaksjonsbehandling og kundetilpasset programvare
5.1.2 Place of performance
Postal address
Produktstyring fra Flyktninghjelpen vil skje fra hovedkontoret i Oslo, Norge. Den feltbaserte brukertestingen vil foregå i en eller flere av Flyktninghjelpen sine landoperasjoner.
5.1.3 Estimated duration
Start date
03.02.2020
End date
30.06.2020
5.1.6 Generell informasjon
Reserved participation
None
Additional information
For mer informasjon, se: https://hiplatform.org/icla https://www.flyktninghjelpen.no/prosjekt/rettshjelp2
5.1.11 Procurement documents
Address of the procurement documents
[ www.hiplatform.org/icla ] ---
5.1.12 Terms of procurement
Terms of submission
Electronic submission
Ikke tillatt
Languages in which tenders or requests to participate may be submitted
English
Electronic catalogue
{code|name|permission.}
Deadline for receipt of tenders
06.01.2020 17:00:00+02:00
Terms of contract
Electronic invoicing
Ikke tillatt
5.1.15 Techniques
Rammeavtale
None
Information about the dynamic purchasing system
None
5.1.16 Further information, mediation and review
Organisation providing additional information about the procurement procedure
[ STIFTELSEN FLYKTNINGHJELPEN ] ---
Organisation receiving requests to participate
[ STIFTELSEN FLYKTNINGHJELPEN ] ---
Del 8: Organisations
8.1 ORG-0001
Official name
STIFTELSEN FLYKTNINGHJELPEN
Registration number
977 538 319
Postal address
Prinsens gate 2
Town
OSLO
Postcode
0152
Country
Norge
Contact point
Michael Waugh
NRC.digitalicla@nrc.no
Telephone
+47 23109800
Internet address
Roles of this organisation
Notice information
11.1 Notice information
Notice identifier/version
2019-380050 01
Form type
Competition
Notice type
Contract or concession notice – standard regime
Notice dispatch date
19.11.2019 12:00:00+02:00
Languages in which this notice is officially available
norsk (bokmål)
11.2 Publication information
Notice publication number
n.a.
Publication date
19.11.2019
STIFTELSEN FLYKTNINGHJELPEN
- Referanse
- 2019-380050
- Kunngjøringsdato
- 19.11.2019
- Estimert verdi
- Ikke angitt
- Type kunngjøring
- Kunngjøring av konkurranse
Kategori (CPV)
Konkurransedokumenter
Se alle dokumenter tilhørende konkurransen i oppdragsgiverens støtteverktøy
Gå til dokumenter