Hopp til hovedinnhold
StartSøk og filterTableau Embedded Analytics-Core-lisens
Konkurranse
Kunngjøring av konkurranse
Utgått
Kunngjort i EØS

Tableau Embedded Analytics-Core-lisens

Anskaffelsens tidslinje (Beta)

Planlegging
0
Resultat
0

Konkurransen gjelder kjøp av 1 stk Tableau Embedded Analytics – Core- lisens med årlig vedlikeholdsavtale. Lisensen skal være lokalt installert i oppdragsgivers driftsmiljø. Opplæring skal være inkludert i tilbudet. Anskaffelsens verdi anslås til å overstige EØS-terskeverdi for hele avtaleperioden. Volumet er et estimat og er ikke bindende. Oppdragsgiver tar forbehold om at finansiering foreligger.For nærmere informasjon viser vi til anskaffelsesdokumentene.

Del 1: Buyer

1.1 Buyer

Official name

[Statens arbeidsmiljøinstitutt] ---

Activity of the contracting authority

General public services

Del 2: Procedure

2.1 Procedure

Title

Tableau Embedded Analytics-Core-lisens

Description

Konkurransen gjelder kjøp av 1 stk Tableau Embedded Analytics – Core- lisens med årlig vedlikeholdsavtale. Lisensen skal være lokalt installert i oppdragsgivers driftsmiljø. Opplæring skal være inkludert i tilbudet. Anskaffelsens verdi anslås til å overstige EØS-terskeverdi for hele avtaleperioden. Volumet er et estimat og er ikke bindende. Oppdragsgiver tar forbehold om at finansiering foreligger.For nærmere informasjon viser vi til anskaffelsesdokumentene.

Procedure identifier

2019-379347

Internal identifier

19/206

Type of procedure

Open

2.1.1 Purpose

Nature of the contract

Services

Main classification

Levering av programvare

2.1.4 Generell informasjon

Additional information

Visma kunngjøring: https://opic.com/id/affjorfwbb

Directive 2014/24/EU

Del 5: Lot

5.1 Lot LOT-0000

Title

Tableau Embedded Analytics-Core-lisens

Description

Deltilbud/grupper Det er ikke adgang til å gi tilbud på deler av oppdraget, og ei heller alternative tilbud. Oppdragsgiver har vurdert å dele opp oppdraget iht FOA § 19-4, men finner det ikke hensiktsmessig for denne anskaffelsen. Spørsmål til konkurransen Eventuelle spørsmål til konkurransegrunnlaget skal fremmes skriftlig gjennom meldingssystemet i KGV (Visma Tendsign) innen 2019-12-18 Fristen er satt slik at oppdragsgiver skal ha tilstrekkelig tid til å utarbeide og sende svaret til de øvrige tilbyderne innen tilbudsfristens utløp. Spørsmål anonymiseres og svar sendes til alle som har registrert sin interesse i KGV.

5.1.1 Purpose

Nature of the contract

Services

Main classification

Levering av programvare

Additional classification

Programvare og informasjonssystemer

Additional classification

Analytiske, vitenskapelige, matematiske eller prognose programmervare

Additional classification

Programvare for statistikk

Additional classification

Programvarerelaterte tjenester

5.1.2 Place of performance

Anywhere

5.1.3 Estimated duration

Start date

20.01.2020

End date

31.12.2099

5.1.6 Generell informasjon

Reserved participation

None

Procurement Project not financed with EU Funds.

5.1.9 Selection criteria

Criterion

Type

Economic and financial standing

Description

Dokumentasjonskrav:Oppdragsgiver vil gjennomføre en vurdering av økonomien gjennom firma- og regnskapsinformasjonssystemet Proff Forvalt (www.forvalt.no). Oppdragsgiver forbeholder seg retten til å innhente supplerende informasjon om tilbyders økonomi. Attester for skatt og MVA Leverandøren skal ha ordnede forhold med hensyn til skatte- og merverdiavgiftsbetaling (ESPD: Del II A.e). Dokumentasjonskrav:Krav til attest for betalt merverdiavgift, skatt og trygdeavgift. Attest utstedt av den kompetente myndighet i medlemslandet, som bekrefter at leverandøren har oppfylt sine forpliktelser med hensyn til betaling av merverdiavgift, skatter og trygdeavgifter i det landet hvor leverandøren/entreprenøren hører hjemme (norsk attest for skatt og MVA er felles og bestilles fra altinn.no, tidligere RF-1244) i samsvar med lovbestemmelsene i landet. Attesten må ikke være eldre enn 6 måneder. Dette gjelder også for eventuelle underleverandører du trenger for å oppfylle kontrakten. Dette kravet gjelder kun for norske leverandører, jf. FOA §7-2. I henhold til forskriftens §17-1(4) har ikke oppdragsgiver anledning til å be om attesten dersom han allerede har mottatt den. Dersom du har levert skatteattest til Oppdragsgiver og denne fremdeles er gyldig ved tilbudsinnleveringstidspunktet for denne konkurransen, er du ikke forpliktet til å levere attest nå. Oppgi i så fall når du tidligere har levert attesten, og til hvem. Du kan uansett legge ved attesten frivillig hvis du ønsker det. Øvrige økonomiske og finansielle krav: Økonomisk og finansiell stilling Krav knyttet til leverandørens økonomiske og finansielle stilling: Det kreves økonomisk kapasitet til å gjennomføre denne kontrakten (ESPD: Del IV B.58-3).

Use of this criterion

Used

Information about the second stage of a two-stage procedure

Minimum number of candidates to be invited for the second stage of the procedure

0

5.1.11 Procurement documents

Address of the procurement documents

[ https://tendsign.com/public/p_adformsnotice.aspx?UniqueId=affjorfwbb ] ---

5.1.12 Terms of procurement

Terms of submission

Electronic submission

Tillatt

Languages in which tenders or requests to participate may be submitted

norsk

Electronic catalogue

{code|name|permission.}

Variants

Ikke tillatt

Deadline for receipt of tenders

06.01.2020 12:00:00+02:00

Deadline until which the tender must remain valid

59 DAY

Information about public opening

Date/time

06.01.2020 12:01:00+02:00

Terms of contract

Electronic invoicing

Ikke tillatt

5.1.15 Techniques

Rammeavtale

None

Information about the dynamic purchasing system

None

5.1.16 Further information, mediation and review

Review organisation

[ Innkjøpskontoret AS ] ---

Organisation providing additional information about the procurement procedure

[ Statens arbeidsmiljøinstitutt ] ---

Del 8: Organisations

8.1 ORG-0001

Official name

Statens arbeidsmiljøinstitutt

Registration number

874 761 222

Postal address

Postboks 8149 Dep

Town

OSLO

Postcode

0033

Country

Norge

Contact point

Therese Nguyen

Email

therese@innkjopskontoret.no

Internet address

https://stami.no/

Roles of this organisation

8.1 ORG-0002

Official name

Innkjøpskontoret AS

Town

Gjellumlia 10a HEGGEDAL

Country

Norge

Roles of this organisation

Notice information

11.1 Notice information

Notice identifier/version

2019-379347 01

Form type

Competition

Notice type

Contract or concession notice – standard regime

Notice dispatch date

20.11.2019 12:00:00+02:00

Languages in which this notice is officially available

norsk (bokmål)

11.2 Publication information

Notice publication number

n.a.

Publication date

20.11.2019

Statens arbeidsmiljøinstitutt

Referanse
2019-379347
Kunngjøringsdato
20.11.2019
Estimert verdi
Ikke angitt
Type kunngjøring
Kunngjøring av konkurranse
Hovedaktivitet
Alminnelig offentlig tjenesteyting

Kategori (CPV)

Konkurransedokumenter

Se alle dokumenter tilhørende konkurransen i oppdragsgiverens støtteverktøy

Gå til dokumenter