Kjøp av kontrollgrav / inspeksjonsgrav, Kjøs Kontrollstasjon
Anskaffelsens tidslinje (Beta)
Oppdragsgiver skal anskaffe en kontrollgrav til eksisterende kontrollstasjon ved Rv15 Kjøs i Hornindal kommune. En kontrollgrav brukes til teknisk kontroll av tyngre kjøretøy og skal integreres med slitasjetester og bremseprøver. Formålet med anskaffelsen er å utruste kontrollstasjonen med utstyr som sikrer mulighet for gjennomføring av fullverdig teknisk kontroll av tunge kjøretøy i.h.t. nye retningslinjer. Kontrollstasjonen består i dag av en åpen kontrollplass og et bygg med kontor, spiserom og WC. Kontrollstasjonen skal også få oppført en kontrollhall over kontrollgraven ved et senere tidspunkt. Oppdraget omfatter all nødvendig prosjektering, leveranser og arbeid som må til for å få kontrollgraven bygd og plassert slik at oppdragsgiver kan ta den i bruk. Inkludert nødvendig elektroarbeid mm. Kontrollgraven skal leveres med slitasjetester og klargjort for montering av bremseprøver levert av annen leverandør. Grunn og betongarbeid blir levert av annen leverandør.
Del 1: Buyer
1.1 Buyer
Official name
[Statens vegvesen] ---
Legal type of the buyer
Central government authority
Activity of the contracting authority
General public services
Del 2: Procedure
2.1 Procedure
Title
Kjøp av kontrollgrav / inspeksjonsgrav, Kjøs Kontrollstasjon
Description
Oppdragsgiver skal anskaffe en kontrollgrav til eksisterende kontrollstasjon ved Rv15 Kjøs i Hornindal kommune. En kontrollgrav brukes til teknisk kontroll av tyngre kjøretøy og skal integreres med slitasjetester og bremseprøver. Formålet med anskaffelsen er å utruste kontrollstasjonen med utstyr som sikrer mulighet for gjennomføring av fullverdig teknisk kontroll av tunge kjøretøy i.h.t. nye retningslinjer. Kontrollstasjonen består i dag av en åpen kontrollplass og et bygg med kontor, spiserom og WC. Kontrollstasjonen skal også få oppført en kontrollhall over kontrollgraven ved et senere tidspunkt. Oppdraget omfatter all nødvendig prosjektering, leveranser og arbeid som må til for å få kontrollgraven bygd og plassert slik at oppdragsgiver kan ta den i bruk. Inkludert nødvendig elektroarbeid mm. Kontrollgraven skal leveres med slitasjetester og klargjort for montering av bremseprøver levert av annen leverandør. Grunn og betongarbeid blir levert av annen leverandør.
Procedure identifier
2019-374966
Internal identifier
19/68957
Type of procedure
Open
2.1.1 Purpose
Nature of the contract
Supplies
Main classification
Teknisk inspeksjon av motorkjøretøyer
2.1.4 Generell informasjon
Directive 2014/24/EU
Del 5: Lot
5.1 Lot LOT-0000
Title
Kjøp av kontrollgrav / inspeksjonsgrav, Kjøs Kontrollstasjon
Description
Oppdragsgiver skal anskaffe en kontrollgrav til eksisterende kontrollstasjon ved Rv15 Kjøs i Hornindal kommune. En kontrollgrav brukes til teknisk kontroll av tyngre kjøretøy og skal integreres med slitasjetester og bremseprøver.
5.1.1 Purpose
Nature of the contract
Supplies
Main classification
Teknisk inspeksjon av motorkjøretøyer
Additional classification
Installasjon av måleutstyr
Additional classification
Teknisk inspeksjon av motorkjøretøyer
5.1.2 Place of performance
Postal address
Sogn og Fjordane
5.1.3 Estimated duration
Start date
20.06.2019
End date
31.12.2019
5.1.6 Generell informasjon
Reserved participation
None
Procurement Project not financed with EU Funds.
5.1.9 Selection criteria
Criterion
Type
Suitability to pursue the professional activity
Description
Tilbyder skal vedlegge attest for betaling av skatt og merverdiavgift utstedt av kompetent organ i tilbyders hjemstat, eller det land hvor tilbyderen er etablert. Attesten skal vise om tilbyderen har oppfylt sine forpliktelser til å betale skatter, avgifter og trygdeavgifter. Attesten skal ikke være eldre enn seks måneder regnet fra tilbudsfristens utløp. Dersom det skal leveres forespørsel om å delta i konkurransen, skal attesten ikke være eldre enn seks måneder regnet fra fristen for å levere forespørselen. Norske tilbydere: Firmaattest Utenlandske tilbydere: Dokumentasjon som viser at selskapet er registrert i bransjeregister eller foretaksregister som foreskrevet i lovgivningen i det land hvor tilbyderen er etablert.
Use of this criterion
Used
Criterion
Type
Economic and financial standing
Description
Årsregnskap for de siste 3 regnskapsår. Et komplett årsregnskap inkluderer inkluderer styrets årsberetning, resultatregnskap, balanse, noter, og revisjonsberetning
Use of this criterion
Used
Criterion
Type
Technical and professional ability
Description
Tilbyder skal vedlegge en liste med minimum 3 (maksimum 5) av de viktigste relevante oppdrag og utførte tjenester de siste 3 år, herunder opplysninger om verdi, tidspunkt, kort beskrivelse av oppdraget, samt navnet på den offentlige eller private mottaker. En tilbyder som er nyetablert og som ikke kan framlegge referanser, må være særlig nøye med å dokumentere og sannsynliggjøre at han likevel har forutsetninger for å gjennomføre oppdraget. Nyetablerte leverandører kan dokumentere nødvendig erfaring ved å vise til erfaring som tilbudte personer/ressurser har opparbeidet seg i tjeneste for andre enn leverandøren.
Use of this criterion
Used
Information about the second stage of a two-stage procedure
Minimum number of candidates to be invited for the second stage of the procedure
0
5.1.11 Procurement documents
Address of the procurement documents
[ http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=239780&B=VEGVESEN ] ---
5.1.12 Terms of procurement
Terms of submission
Electronic submission
Tillatt
Address for submission
Languages in which tenders or requests to participate may be submitted
norsk
Electronic catalogue
{code|name|permission.}
Variants
Ikke tillatt
Deadline for receipt of tenders
11.06.2019 12:00:00+02:00
Deadline until which the tender must remain valid
82 DAY
Information about public opening
Date/time
11.06.2019 12:00:00+02:00
Terms of contract
Conditions relating to the performance of the contract
Viser til vedlagdte kontraksbestemmelser.
Electronic invoicing
Tillatt
Information about review deadlines
10.08.19
5.1.15 Techniques
Rammeavtale
None
Information about the dynamic purchasing system
None
5.1.16 Further information, mediation and review
Review organisation
[ Vegdirektoratet ] ---
Organisation providing additional information about the procurement procedure
[ Statens vegvesen ] ---
Organisation receiving requests to participate
[ Statens vegvesen ] ---
Del 8: Organisations
8.1 ORG-0001
Official name
Statens vegvesen
Registration number
971 032 081
Postal address
Postboks 6706 Etterstad
Town
Oslo
Postcode
0609
Country
Norge
Contact point
Olav Bremer
olav.bremer@vegvesen.no
Telephone
+47 46917374
Internet address
Roles of this organisation
8.1 ORG-0002
Official name
Vegdirektoratet
Postal address
Brynsengfaret 6A
Town
Oslo
Postcode
0667
Country
Norge
Roles of this organisation
Notice information
11.1 Notice information
Notice identifier/version
2019-374966 01
Form type
Competition
Notice type
Contract or concession notice – standard regime
Notice dispatch date
07.05.2019 12:00:00+02:00
Languages in which this notice is officially available
norsk (bokmål)
11.2 Publication information
Notice publication number
n.a.
Publication date
07.05.2019
Statens vegvesen
- Referanse
- 2019-374966
- Kunngjøringsdato
- 07.05.2019
- Estimert verdi
- Ikke angitt
- Type kunngjøring
- Kunngjøring av konkurranse
- Hovedaktivitet
- Alminnelig offentlig tjenesteyting
Kategori (CPV)
Teknisk inspeksjon av motorkjøretøyer
Teknisk inspeksjon av motorkjøretøyerArkitekt-, konstruksjons-, ingeniør- og inspeksjonstjenester
Arkitekt-, konstruksjons-, ingeniør- og inspeksjonstjenesterTeknisk testing, analyse- og rådgivingstjenester
Teknisk testing, analyse- og rådgivingstjenesterTeknisk inspeksjon og prøving
Teknisk inspeksjon og prøvingTeknisk inspeksjon
Teknisk inspeksjon
Konkurransedokumenter
Se alle dokumenter tilhørende konkurransen i oppdragsgiverens støtteverktøy
Gå til dokumenter