Hopp til hovedinnhold
StartSøk og filterKjøp av kontrollgrav / inspeksjonsgrav, Kjøs Kontrollstasjon
Konkurranse
Kunngjøring av konkurranse
Utgått
Kunngjort i EØS

Kjøp av kontrollgrav / inspeksjonsgrav, Kjøs Kontrollstasjon

Anskaffelsens tidslinje (Beta)

Planlegging
0
Resultat
0

Oppdragsgiver skal anskaffe en kontrollgrav til eksisterende kontrollstasjon ved Rv15 Kjøs i Hornindal kommune. En kontrollgrav brukes til teknisk kontroll av tyngre kjøretøy og skal integreres med slitasjetester og bremseprøver. Formålet med anskaffelsen er å utruste kontrollstasjonen med utstyr som sikrer mulighet for gjennomføring av fullverdig teknisk kontroll av tunge kjøretøy i.h.t. nye retningslinjer. Kontrollstasjonen består i dag av en åpen kontrollplass og et bygg med kontor, spiserom og WC. Kontrollstasjonen skal også få oppført en kontrollhall over kontrollgraven ved et senere tidspunkt. Oppdraget omfatter all nødvendig prosjektering, leveranser og arbeid som må til for å få kontrollgraven bygd og plassert slik at oppdragsgiver kan ta den i bruk. Inkludert nødvendig elektroarbeid mm. Kontrollgraven skal leveres med slitasjetester og klargjort for montering av bremseprøver levert av annen leverandør. Grunn og betongarbeid blir levert av annen leverandør.

Del 1: Buyer

1.1 Buyer

Official name

[Statens vegvesen] ---

Legal type of the buyer

Central government authority

Activity of the contracting authority

General public services

Del 2: Procedure

2.1 Procedure

Title

Kjøp av kontrollgrav / inspeksjonsgrav, Kjøs Kontrollstasjon

Description

Oppdragsgiver skal anskaffe en kontrollgrav til eksisterende kontrollstasjon ved Rv15 Kjøs i Hornindal kommune. En kontrollgrav brukes til teknisk kontroll av tyngre kjøretøy og skal integreres med slitasjetester og bremseprøver. Formålet med anskaffelsen er å utruste kontrollstasjonen med utstyr som sikrer mulighet for gjennomføring av fullverdig teknisk kontroll av tunge kjøretøy i.h.t. nye retningslinjer. Kontrollstasjonen består i dag av en åpen kontrollplass og et bygg med kontor, spiserom og WC. Kontrollstasjonen skal også få oppført en kontrollhall over kontrollgraven ved et senere tidspunkt. Oppdraget omfatter all nødvendig prosjektering, leveranser og arbeid som må til for å få kontrollgraven bygd og plassert slik at oppdragsgiver kan ta den i bruk. Inkludert nødvendig elektroarbeid mm. Kontrollgraven skal leveres med slitasjetester og klargjort for montering av bremseprøver levert av annen leverandør. Grunn og betongarbeid blir levert av annen leverandør.

Procedure identifier

2019-374966

Internal identifier

19/68957

Type of procedure

Open

2.1.1 Purpose

Nature of the contract

Supplies

Main classification

Teknisk inspeksjon av motorkjøretøyer

2.1.4 Generell informasjon

Directive 2014/24/EU

Del 5: Lot

5.1 Lot LOT-0000

Title

Kjøp av kontrollgrav / inspeksjonsgrav, Kjøs Kontrollstasjon

Description

Oppdragsgiver skal anskaffe en kontrollgrav til eksisterende kontrollstasjon ved Rv15 Kjøs i Hornindal kommune. En kontrollgrav brukes til teknisk kontroll av tyngre kjøretøy og skal integreres med slitasjetester og bremseprøver.

5.1.1 Purpose

Nature of the contract

Supplies

Main classification

Teknisk inspeksjon av motorkjøretøyer

Additional classification

Installasjon av måleutstyr

Additional classification

Teknisk inspeksjon av motorkjøretøyer

5.1.2 Place of performance

Postal address

Sogn og Fjordane

5.1.3 Estimated duration

Start date

20.06.2019

End date

31.12.2019

5.1.6 Generell informasjon

Reserved participation

None

Procurement Project not financed with EU Funds.

5.1.9 Selection criteria

Criterion

Type

Suitability to pursue the professional activity

Description

Tilbyder skal vedlegge attest for betaling av skatt og merverdiavgift utstedt av kompetent organ i tilbyders hjemstat, eller det land hvor tilbyderen er etablert. Attesten skal vise om tilbyderen har oppfylt sine forpliktelser til å betale skatter, avgifter og trygdeavgifter. Attesten skal ikke være eldre enn seks måneder regnet fra tilbudsfristens utløp. Dersom det skal leveres forespørsel om å delta i konkurransen, skal attesten ikke være eldre enn seks måneder regnet fra fristen for å levere forespørselen. Norske tilbydere: Firmaattest Utenlandske tilbydere: Dokumentasjon som viser at selskapet er registrert i bransjeregister eller foretaksregister som foreskrevet i lovgivningen i det land hvor tilbyderen er etablert.

Use of this criterion

Used

Criterion

Type

Economic and financial standing

Description

Årsregnskap for de siste 3 regnskapsår. Et komplett årsregnskap inkluderer inkluderer styrets årsberetning, resultatregnskap, balanse, noter, og revisjonsberetning

Use of this criterion

Used

Criterion

Type

Technical and professional ability

Description

Tilbyder skal vedlegge en liste med minimum 3 (maksimum 5) av de viktigste relevante oppdrag og utførte tjenester de siste 3 år, herunder opplysninger om verdi, tidspunkt, kort beskrivelse av oppdraget, samt navnet på den offentlige eller private mottaker. En tilbyder som er nyetablert og som ikke kan framlegge referanser, må være særlig nøye med å dokumentere og sannsynliggjøre at han likevel har forutsetninger for å gjennomføre oppdraget. Nyetablerte leverandører kan dokumentere nødvendig erfaring ved å vise til erfaring som tilbudte personer/ressurser har opparbeidet seg i tjeneste for andre enn leverandøren.

Use of this criterion

Used

Information about the second stage of a two-stage procedure

Minimum number of candidates to be invited for the second stage of the procedure

0

5.1.11 Procurement documents

Address of the procurement documents

[ http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=239780&B=VEGVESEN ] ---

5.1.12 Terms of procurement

Terms of submission

Electronic submission

Tillatt

Languages in which tenders or requests to participate may be submitted

norsk

Electronic catalogue

{code|name|permission.}

Variants

Ikke tillatt

Deadline for receipt of tenders

11.06.2019 12:00:00+02:00

Deadline until which the tender must remain valid

82 DAY

Information about public opening

Date/time

11.06.2019 12:00:00+02:00

Terms of contract

Conditions relating to the performance of the contract

Viser til vedlagdte kontraksbestemmelser.

Electronic invoicing

Tillatt

Information about review deadlines

10.08.19

5.1.15 Techniques

Rammeavtale

None

Information about the dynamic purchasing system

None

5.1.16 Further information, mediation and review

Review organisation

[ Vegdirektoratet ] ---

Organisation providing additional information about the procurement procedure

[ Statens vegvesen ] ---

Organisation receiving requests to participate

[ Statens vegvesen ] ---

Del 8: Organisations

8.1 ORG-0001

Official name

Statens vegvesen

Registration number

971 032 081

Postal address

Postboks 6706 Etterstad

Town

Oslo

Postcode

0609

Country

Norge

Contact point

Olav Bremer

Email

olav.bremer@vegvesen.no

Telephone

+47 46917374

Internet address

http://www.vegvesen.no

Roles of this organisation

8.1 ORG-0002

Official name

Vegdirektoratet

Postal address

Brynsengfaret 6A

Town

Oslo

Postcode

0667

Country

Norge

Roles of this organisation

Notice information

11.1 Notice information

Notice identifier/version

2019-374966 01

Form type

Competition

Notice type

Contract or concession notice – standard regime

Notice dispatch date

07.05.2019 12:00:00+02:00

Languages in which this notice is officially available

norsk (bokmål)

11.2 Publication information

Notice publication number

n.a.

Publication date

07.05.2019

Konkurransedokumenter

Se alle dokumenter tilhørende konkurransen i oppdragsgiverens støtteverktøy

Gå til dokumenter