Hopp til hovedinnhold
StartSøk og filterRøntgenlaboratorium til Universitetssykehuset Nord-Norge HF, Harstad
Konkurranse
Kunngjøring av konkurranse
Utgått
Kunngjort i EØS

Røntgenlaboratorium til Universitetssykehuset Nord-Norge HF, Harstad

Anskaffelsens tidslinje (Beta)

Planlegging
0
Resultat
0

Det nye røntgenlaboratoriet skal brukes primært til gjennomlysningsprosedyrer, men det skal også være mulig å gjøre skjelettundersøkelser i henhold til kravspesifikasjonene. Det er nødvendig å kunne rotere detektor og røntgenrør parallelt rundt pasienten da det gjøres en del intervensjon ved hjelp av gjennomlysning. Utstyret skal kunne gjennomlyse med pasienter både liggende og sittende/stående.

Del 1: Buyer

1.1 Buyer

Official name

[SYKEHUSINNKJØP HF] ---

Legal type of the buyer

Body governed by public law

Activity of the contracting authority

Helse

Del 2: Procedure

2.1 Procedure

Title

Røntgenlaboratorium til Universitetssykehuset Nord-Norge HF, Harstad

Description

Det nye røntgenlaboratoriet skal brukes primært til gjennomlysningsprosedyrer, men det skal også være mulig å gjøre skjelettundersøkelser i henhold til kravspesifikasjonene. Det er nødvendig å kunne rotere detektor og røntgenrør parallelt rundt pasienten da det gjøres en del intervensjon ved hjelp av gjennomlysning. Utstyret skal kunne gjennomlyse med pasienter både liggende og sittende/stående.

Procedure identifier

2019-369716

Internal identifier

2019/1472

Type of procedure

Open

2.1.1 Purpose

Nature of the contract

Supplies

Main classification

Røntgenapparatur

2.1.4 Generell informasjon

Directive 2014/24/EU

Del 5: Lot

5.1 Lot LOT-0000

Title

Røntgenlaboratorium til Universitetssykehuset Nord-Norge HF, Harstad

Description

Undersøkelser som skal gjennomføres på nytt røntgenlaboratorium: - Intervensjonsprosedyrer, der det blant annet skal inngå innleggelse av nefrostomi-kateter, HSG, cystografi, ERCP, ØVD, innleggelse av JJ-stent (urologi), kontroll av protese (knær, hofter), urografi. Se for øvrig kravspesifikasjoner. - Skjelett og thorax av tilfredsstillende kvalitet. Røntgenlaboratorium skal brukes til intervensjon. Derfor er det nødvendig at justering av utstyr, eksponering og preview kan gjøres inne på labratorium i tillegg til på sjalterommet. Pasientbordet må også kunne stilles inn i høyde slik at radiolog som står og arbeider med pasienten kan ha god arbeidsstilling.

5.1.1 Purpose

Nature of the contract

Supplies

Main classification

Røntgenapparatur

Additional classification

Medisinsk utstyr

Additional classification

Utstyr til røntgenbehandling, mekanoterapi, elektroterapi og fysioterapi

Options

The buyer reserves the right for additional purchases from the contractor, as described here

Se vedlegg 2 prisskjema og vedlegg 3 kravspesifikasjon for opsjoner.

5.1.2 Place of performance

Postal address

Tromsø

5.1.3 Estimated duration

Duration

1 MONTH

5.1.6 Generell informasjon

Reserved participation

None

Procurement Project not financed with EU Funds.

5.1.9 Selection criteria

Criterion

Type

Suitability to pursue the professional activity

Description

Se Konkurransegrunnlag.

Use of this criterion

Used

Criterion

Type

Economic and financial standing

Description

Se Konkurransegrunnlag.

Use of this criterion

Used

Criterion

Type

Technical and professional ability

Description

Se Konkurransegrunnlag.

Use of this criterion

Used

Information about the second stage of a two-stage procedure

Minimum number of candidates to be invited for the second stage of the procedure

0

5.1.11 Procurement documents

Address of the procurement documents

[ https://permalink.mercell.com/114423394.aspx ] ---

5.1.12 Terms of procurement

Terms of submission

Electronic submission

Tillatt

Languages in which tenders or requests to participate may be submitted

norsk

Electronic catalogue

{code|name|permission.}

Variants

Ikke tillatt

Deadline for receipt of tenders

06.11.2019 12:00:00+02:00

Deadline until which the tender must remain valid

4 MONTH

Information about public opening

Date/time

06.11.2019 12:00:00+02:00

Terms of contract

Conditions relating to the performance of the contract

Se Konkurransegrunnlag.

Electronic invoicing

Ikke tillatt

5.1.15 Techniques

Rammeavtale

None

Information about the dynamic purchasing system

None

5.1.16 Further information, mediation and review

Review organisation

[ Kofa ] ---

Organisation providing additional information about the procurement procedure

[ SYKEHUSINNKJØP HF ] ---

Del 8: Organisations

8.1 ORG-0001

Official name

SYKEHUSINNKJØP HF

Registration number

916879067

Postal address

Postboks 40

Town

VADSØ

Postcode

9811

Country

Norge

Contact point

Britt Mikkelsen

Email

brimik@sykehusinnkjop.no

Roles of this organisation

8.1 ORG-0002

Official name

Kofa

Town

Bergen

Country

Norge

Roles of this organisation

Notice information

11.1 Notice information

Notice identifier/version

2019-369716 01

Form type

Competition

Notice type

Contract or concession notice – standard regime

Notice dispatch date

05.10.2019 12:00:00+02:00

Languages in which this notice is officially available

norsk (bokmål)

11.2 Publication information

Notice publication number

n.a.

Publication date

05.10.2019

SYKEHUSINNKJØP HF

Referanse
2019-369716
Kunngjøringsdato
05.10.2019
Estimert verdi
Ikke angitt
Type kunngjøring
Kunngjøring av konkurranse
Hovedaktivitet
Helse

Kategori (CPV)

Konkurransedokumenter

Se alle dokumenter tilhørende konkurransen i oppdragsgiverens støtteverktøy

Gå til dokumenter