Røntgenlaboratorium til Universitetssykehuset Nord-Norge HF, Harstad
Anskaffelsens tidslinje (Beta)
Det nye røntgenlaboratoriet skal brukes primært til gjennomlysningsprosedyrer, men det skal også være mulig å gjøre skjelettundersøkelser i henhold til kravspesifikasjonene. Det er nødvendig å kunne rotere detektor og røntgenrør parallelt rundt pasienten da det gjøres en del intervensjon ved hjelp av gjennomlysning. Utstyret skal kunne gjennomlyse med pasienter både liggende og sittende/stående.
Del 1: Buyer
1.1 Buyer
Official name
[SYKEHUSINNKJØP HF] ---
Legal type of the buyer
Body governed by public law
Activity of the contracting authority
Helse
Del 2: Procedure
2.1 Procedure
Title
Røntgenlaboratorium til Universitetssykehuset Nord-Norge HF, Harstad
Description
Det nye røntgenlaboratoriet skal brukes primært til gjennomlysningsprosedyrer, men det skal også være mulig å gjøre skjelettundersøkelser i henhold til kravspesifikasjonene. Det er nødvendig å kunne rotere detektor og røntgenrør parallelt rundt pasienten da det gjøres en del intervensjon ved hjelp av gjennomlysning. Utstyret skal kunne gjennomlyse med pasienter både liggende og sittende/stående.
Procedure identifier
2019-369716
Internal identifier
2019/1472
Type of procedure
Open
2.1.1 Purpose
Nature of the contract
Supplies
Main classification
Røntgenapparatur
2.1.4 Generell informasjon
Directive 2014/24/EU
Del 5: Lot
5.1 Lot LOT-0000
Title
Røntgenlaboratorium til Universitetssykehuset Nord-Norge HF, Harstad
Description
Undersøkelser som skal gjennomføres på nytt røntgenlaboratorium: - Intervensjonsprosedyrer, der det blant annet skal inngå innleggelse av nefrostomi-kateter, HSG, cystografi, ERCP, ØVD, innleggelse av JJ-stent (urologi), kontroll av protese (knær, hofter), urografi. Se for øvrig kravspesifikasjoner. - Skjelett og thorax av tilfredsstillende kvalitet. Røntgenlaboratorium skal brukes til intervensjon. Derfor er det nødvendig at justering av utstyr, eksponering og preview kan gjøres inne på labratorium i tillegg til på sjalterommet. Pasientbordet må også kunne stilles inn i høyde slik at radiolog som står og arbeider med pasienten kan ha god arbeidsstilling.
5.1.1 Purpose
Nature of the contract
Supplies
Main classification
Røntgenapparatur
Additional classification
Medisinsk utstyr
Additional classification
Utstyr til røntgenbehandling, mekanoterapi, elektroterapi og fysioterapi
Options
The buyer reserves the right for additional purchases from the contractor, as described here
Se vedlegg 2 prisskjema og vedlegg 3 kravspesifikasjon for opsjoner.
5.1.2 Place of performance
Postal address
Tromsø
5.1.3 Estimated duration
Duration
1 MONTH
5.1.6 Generell informasjon
Reserved participation
None
Procurement Project not financed with EU Funds.
5.1.9 Selection criteria
Criterion
Type
Suitability to pursue the professional activity
Description
Se Konkurransegrunnlag.
Use of this criterion
Used
Criterion
Type
Economic and financial standing
Description
Se Konkurransegrunnlag.
Use of this criterion
Used
Criterion
Type
Technical and professional ability
Description
Se Konkurransegrunnlag.
Use of this criterion
Used
Information about the second stage of a two-stage procedure
Minimum number of candidates to be invited for the second stage of the procedure
0
5.1.11 Procurement documents
Address of the procurement documents
[ https://permalink.mercell.com/114423394.aspx ] ---
5.1.12 Terms of procurement
Terms of submission
Electronic submission
Tillatt
Address for submission
Languages in which tenders or requests to participate may be submitted
norsk
Electronic catalogue
{code|name|permission.}
Variants
Ikke tillatt
Deadline for receipt of tenders
06.11.2019 12:00:00+02:00
Deadline until which the tender must remain valid
4 MONTH
Information about public opening
Date/time
06.11.2019 12:00:00+02:00
Terms of contract
Conditions relating to the performance of the contract
Se Konkurransegrunnlag.
Electronic invoicing
Ikke tillatt
5.1.15 Techniques
Rammeavtale
None
Information about the dynamic purchasing system
None
5.1.16 Further information, mediation and review
Review organisation
[ Kofa ] ---
Organisation providing additional information about the procurement procedure
[ SYKEHUSINNKJØP HF ] ---
Del 8: Organisations
8.1 ORG-0001
Official name
SYKEHUSINNKJØP HF
Registration number
916879067
Postal address
Postboks 40
Town
VADSØ
Postcode
9811
Country
Norge
Contact point
Britt Mikkelsen
brimik@sykehusinnkjop.no
Internet address
Buyer profile
Roles of this organisation
8.1 ORG-0002
Official name
Kofa
Town
Bergen
Country
Norge
Roles of this organisation
Notice information
11.1 Notice information
Notice identifier/version
2019-369716 01
Form type
Competition
Notice type
Contract or concession notice – standard regime
Notice dispatch date
05.10.2019 12:00:00+02:00
Languages in which this notice is officially available
norsk (bokmål)
11.2 Publication information
Notice publication number
n.a.
Publication date
05.10.2019
SYKEHUSINNKJØP HF
- Referanse
- 2019-369716
- Kunngjøringsdato
- 05.10.2019
- Estimert verdi
- Ikke angitt
- Type kunngjøring
- Kunngjøring av konkurranse
- Hovedaktivitet
- Helse
Kategori (CPV)
Konkurransedokumenter
Se alle dokumenter tilhørende konkurransen i oppdragsgiverens støtteverktøy
Gå til dokumenter