Hopp til hovedinnhold
StartSøk og filterRobuste og fremtidsrettede teknologiske løsninger for Akuttmedisinsk kommunikasjonssentraler i helseregionene (AMK-IKT)
Konkurranse
Kunngjøring av konkurranse
Utgått
Kunngjort i EØS

Robuste og fremtidsrettede teknologiske løsninger for Akuttmedisinsk kommunikasjonssentraler i helseregionene (AMK-IKT)

Anskaffelsens tidslinje (Beta)

Planlegging
0
Resultat
0

Prosjektet AMK-IKT har til hensikt å anskaffe og innføre behovsdekkende og fremtidsrettede funksjonelle og tekniske løsninger for akuttmedisinske kommunikasjonssentraler (AMK) i spesialisthelsetjenesten i Norge. Klikk her https://permalink.mercell.com/102790716.aspx

Del 1: Buyer

1.1 Buyer

Official name

[SYKEHUSINNKJØP HF] ---

Legal type of the buyer

Body governed by public law

Activity of the contracting authority

Helse

Del 2: Procedure

2.1 Procedure

Title

Robuste og fremtidsrettede teknologiske løsninger for Akuttmedisinsk kommunikasjonssentraler i helseregionene (AMK-IKT)

Description

Prosjektet AMK-IKT har til hensikt å anskaffe og innføre behovsdekkende og fremtidsrettede funksjonelle og tekniske løsninger for akuttmedisinske kommunikasjonssentraler (AMK) i spesialisthelsetjenesten i Norge. Klikk her https://permalink.mercell.com/102790716.aspx

Procedure identifier

2019-368240

Internal identifier

2019/587

Type of procedure

Negotiated with prior publication of a call for competition / competitive with negotiation

2.1.1 Purpose

Nature of the contract

Services

Main classification

Programvare og informasjonssystemer

2.1.4 Generell informasjon

Directive 2014/24/EU

2.1.5 Terms of procurement

Terms of submission

Maximum number of lots for which one tenderer can submit tenders

2

Del 5: Lot

5.1 Lot LOT-Delomårde 1 - AMK-løsning

Title

Robuste og fremtidsrettede teknologiske løsninger for Akuttmedisinsk kommunikasjonssentraler i helseregionene (AMK-IKT)

Description

AMK-løsning skal gjennomføres som et prosjekt i tre faser. Målbildet er at det skal leveres en robust, fremtidsrettet, teknisk og funksjonell løsning som legger til rette for effektiv håndtering i landets AMK-sentraler. I prosjektets fase 1 skal det leveres en basisløsning som i hovedsak dekker eksisterende funksjonalitet. I prosjektets fase 2 skal løsningen videreutvikles med ny funksjonalitet. Prosjektets fase 3 representerer innovativ og fremtidsrettet funksjonalitet. Delområde 1 inkluderer levering og implementering av tilpasset AMK-programvare (SSA-T), vedlikehold av programvaren (SSA-V) samt avtale for videreutvikling av programvaren.

5.1.1 Purpose

Nature of the contract

Services

Main classification

Programvare og informasjonssystemer

Additional classification

Tjenester i tilknytning til akuttmedisin/ambulansepersonell

Options

The buyer reserves the right for additional purchases from the contractor, as described here

Se konkurransebestemmelser.

5.1.2 Place of performance

Country subentity

Norge (NO0)

5.1.3 Estimated duration

Start date

01.01.2020

End date

31.12.2031

5.1.4 Renewal

Maximum renewals

0

Description

Vedlikeholdsavtale (SSA-V) kan forlenges jfr. konkurransebestemmelser.

5.1.6 Generell informasjon

Reserved participation

None

Procurement Project not financed with EU Funds.

5.1.9 Selection criteria

Criterion

Type

Suitability to pursue the professional activity

Description

Se konkurransebestemmelsene kapittel 7.1

Use of this criterion

Used

Criterion

Type

Economic and financial standing

Description

Se konkurransebestemmelsene kapittel 7.2

Use of this criterion

Used

Criterion

Type

Technical and professional ability

Description

Se konkurransebestemmelsene kapittel 7.3

Use of this criterion

Used

Information about the second stage of a two-stage procedure

Minimum number of candidates to be invited for the second stage of the procedure

5

Maximum number of candidates to be invited for the second stage of the procedure

8

5.1.11 Procurement documents

Address of the procurement documents

[ https://permalink.mercell.com/102790716.aspx ] ---

5.1.12 Terms of procurement

Terms of the procedure

Estimated date of dispatch of the invitations to submit tenders

2019-05-16

Terms of submission

Electronic submission

Tillatt

Languages in which tenders or requests to participate may be submitted

norsk

Electronic catalogue

{code|name|permission.}

Variants

Ikke tillatt

Deadline for receipt of tenders

06.05.2019 12:00:00+02:00

Terms of contract

Electronic invoicing

Ikke tillatt

5.1.15 Techniques

Rammeavtale

None

Information about the dynamic purchasing system

None

5.1.16 Further information, mediation and review

Review organisation

[ Sykehusinnkjøp HF ] ---

Organisation providing additional information about the procurement procedure

[ SYKEHUSINNKJØP HF ] ---

5.1 Lot LOT-Delområde 2 - GIS-løsning

Title

Robuste og fremtidsrettede teknologiske løsninger for Akuttmedisinsk kommunikasjonssentraler i helseregionene (AMK-IKT)

Description

Framtidens AMK-løsning (delområde 1) skal inneholde den GIS-funksjonalitet en AMK-operatør trenger for å kunne utføre sitt arbeid. Dette forutsetter blant annet at nødvendige kartlag mv. hentes fra ulike kilder. I delområde 2 etterspørres et en GIS-løsning for å håndtere og forvalte kartlag og kartinformasjon som produseres og forvaltes internt, samt kartlag som hentes fra eksterne kilder. Kartdata fra delområde 2 skal leveres til delområde 1. Delområde 2 inkluderer levering og implementering av tilpasset GIS-programvare (SSA-T), vedlikehold av programvaren (SSA-V) samt avtale for videreutvikling av programvaren.

5.1.1 Purpose

Nature of the contract

Services

Main classification

Programvare og informasjonssystemer

Additional classification

Kart

Options

The buyer reserves the right for additional purchases from the contractor, as described here

Se konkurransebestemmelser.

5.1.2 Place of performance

Country subentity

Norge (NO0)

5.1.3 Estimated duration

Start date

01.01.2020

End date

31.12.2031

5.1.4 Renewal

Maximum renewals

0

Description

Vedlikeholdsavtale (SSA-V) kan forlenges jfr. konkurransebestemmelser.

5.1.6 Generell informasjon

Reserved participation

None

Procurement Project not financed with EU Funds.

5.1.9 Selection criteria

Criterion

Type

Suitability to pursue the professional activity

Description

Se konkurransebestemmelsene kapittel 7.1

Use of this criterion

Used

Criterion

Type

Economic and financial standing

Description

Se konkurransebestemmelsene kapittel 7.2

Use of this criterion

Used

Criterion

Type

Technical and professional ability

Description

Se konkurransebestemmelsene kapittel 7.3

Use of this criterion

Used

Information about the second stage of a two-stage procedure

Minimum number of candidates to be invited for the second stage of the procedure

5

Maximum number of candidates to be invited for the second stage of the procedure

8

5.1.11 Procurement documents

Address of the procurement documents

[ https://permalink.mercell.com/102790716.aspx ] ---

5.1.12 Terms of procurement

Terms of the procedure

Estimated date of dispatch of the invitations to submit tenders

2019-05-16

Terms of submission

Electronic submission

Tillatt

Languages in which tenders or requests to participate may be submitted

norsk

Electronic catalogue

{code|name|permission.}

Variants

Ikke tillatt

Deadline for receipt of tenders

06.05.2019 12:00:00+02:00

Terms of contract

Electronic invoicing

Ikke tillatt

5.1.15 Techniques

Rammeavtale

None

Information about the dynamic purchasing system

None

5.1.16 Further information, mediation and review

Review organisation

[ Sykehusinnkjøp HF ] ---

Organisation providing additional information about the procurement procedure

[ SYKEHUSINNKJØP HF ] ---

Del 8: Organisations

8.1 ORG-0001

Official name

SYKEHUSINNKJØP HF

Registration number

916879067

Postal address

Postboks 40

Town

VADSØ

Postcode

9811

Country

Norge

Contact point

Ingrid Helene Grimelid

Email

ingrid.helene.grimelid@sykehusinnkjop.no

Roles of this organisation

Buyer

8.1 ORG-0002

Official name

Sykehusinnkjøp HF

Town

Vadsø

Country

Norge

Roles of this organisation

Notice information

11.1 Notice information

Notice identifier/version

2019-368240 01

Form type

Competition

Notice type

Contract or concession notice – standard regime

Notice dispatch date

28.03.2019 12:00:00+02:00

Languages in which this notice is officially available

norsk (bokmål)

11.2 Publication information

Notice publication number

n.a.

Publication date

28.03.2019

SYKEHUSINNKJØP HF

Referanse
2019-368240
Kunngjøringsdato
28.03.2019
Estimert verdi
Ikke angitt
Type kunngjøring
Kunngjøring av konkurranse
Hovedaktivitet
Helse

Kategori (CPV)

Konkurransedokumenter

Se alle dokumenter tilhørende konkurransen i oppdragsgiverens støtteverktøy

Gå til dokumenter