Hopp til hovedinnhold
StartSøk og filter108-BYM-2018 Drift og vedlikeholdstjenester av veinettet i område Oslo vest
Konkurranse
Kunngjøring av konkurranse
Utgått
Kunngjort i EØS

108-BYM-2018 Drift og vedlikeholdstjenester av veinettet i område Oslo vest

Anskaffelsens tidslinje (Beta)

Planlegging
0
Resultat
0

Bymiljøetaten har ansvar for planlegging, utvikling, forvaltning og drift av kommunale byrom i Oslo. I byrommet inngår fellesarealer som veier og gater, torg og møteplasser, parker og friområder. Bymiljøetaten skal sørge for innbydende byrom med godt renhold og avfallshåndtering, beplantning i parker, belysning, vedlikehold av gater, veier, turveier og broer. Formålet med anskaffelsen er drift og vedlikehold for å ivareta infrastrukturen og tidligere investeringer, og opprettholde standarden på veinettet. Anskaffelsen skal sikre utførelse av tjenester og aktiviteter som er nødvendige ute på veinettet for at trafikken skal komme fram på en trygg og effektiv måte. Anskaffelsen skal bidra til å gjøre Oslo til en aktiv, grønn, trygg og vakker by for byens innbyggere og besøkende.

Del 1: Buyer

1.1 Buyer

Official name

[Oslo kommune v/ Bymiljøetaten] ---

Legal type of the buyer

Regional authority

Activity of the contracting authority

General public services

Del 2: Procedure

2.1 Procedure

Title

108-BYM-2018 Drift og vedlikeholdstjenester av veinettet i område Oslo vest

Description

Bymiljøetaten har ansvar for planlegging, utvikling, forvaltning og drift av kommunale byrom i Oslo. I byrommet inngår fellesarealer som veier og gater, torg og møteplasser, parker og friområder. Bymiljøetaten skal sørge for innbydende byrom med godt renhold og avfallshåndtering, beplantning i parker, belysning, vedlikehold av gater, veier, turveier og broer. Formålet med anskaffelsen er drift og vedlikehold for å ivareta infrastrukturen og tidligere investeringer, og opprettholde standarden på veinettet. Anskaffelsen skal sikre utførelse av tjenester og aktiviteter som er nødvendige ute på veinettet for at trafikken skal komme fram på en trygg og effektiv måte. Anskaffelsen skal bidra til å gjøre Oslo til en aktiv, grønn, trygg og vakker by for byens innbyggere og besøkende.

Procedure identifier

2019-357220

Internal identifier

108-BYM-2018 sak 18/20464

Type of procedure

Open

2.1.1 Purpose

Nature of the contract

Services

Main classification

Veivedlikehold

2.1.4 Generell informasjon

Directive 2014/24/EU

Del 5: Lot

5.1 Lot LOT-0000

Title

108-BYM-2018 Drift og vedlikeholdstjenester av veinettet i område Oslo vest

Description

Denne anskaffelsen skal dekke det løpende behov for drift og vedlikehold av veier, fortau, trapper, gang- og sykkelveier og prioritert veinett i område Oslo vest. Behovet omfatter blant annet sluktømming, lapping av asfalthull, renhold og feiing, snøbrøyting, bortkjøring av snø samt strøing og avfallstømming på holdeplasser, kantslått og gressklipping i midtrabatter. Bydelene som inngår i kontrakten er Nordre Aker, Vestre Aker og Ullern. For nærmere beskrivelse se konkurransegrunnlaget med alle vedlegg.

5.1.1 Purpose

Nature of the contract

Services

Main classification

Veivedlikehold

Additional classification

Asfalt

Additional classification

Veivedlikeholdsutstyr

Additional classification

Bitumen og asfalt

Additional classification

Asfalt

Additional classification

Materialer til veivedlikehold

Additional classification

Elementer til gatebrønner og -kummer

Additional classification

Kantstein

Additional classification

Overflatearbeid på veier

Additional classification

Bygge- og anleggsarbeid i forbindelse med Brusteinlegning og asfaltering

5.1.2 Place of performance

Anywhere

5.1.3 Estimated duration

Start date

01.09.2019

End date

31.08.2020

5.1.4 Renewal

Maximum renewals

0

Description

For kontrakten gjelder opsjon for oppdragsgiver til å forlenge kontrakten for inntil ytterligere 1+1+1 år på uendrede vilkår.

5.1.6 Generell informasjon

Reserved participation

None

The names and professional qualifications of the staff assigned to perform the contract must be given

{code|name|requirement-stage.}

Procurement Project not financed with EU Funds.

5.1.9 Selection criteria

Criterion

Type

Suitability to pursue the professional activity

Description

Krav: Leverandøren skal være et lovlig etablert foretak Dokumentasjonskrav: Norske selskaper: Firmaattest Utenlandske selskaper: Godtgjørelse på at selskapet er registrert i bransjeregister eller foretaksregister som foreskrevet i lovgivningen i det land hvor leverandøren er etablert.

Use of this criterion

Used

Criterion

Type

Economic and financial standing

Description

Dokumentasjonskrav: Kredittvurdering /rating, ikke eldre enn 6 måneder, og som baserer seg på siste kjente regnskapstall. Ratingen skal være utført av offentlig godkjent kredittvurderingsinstitusjon. Oppdragsgiver forbeholder seg retten til å innhente egen kredittvurdering dersom dette anses nødvendig.

Use of this criterion

Used

Criterion

Type

Economic and financial standing

Description

Økonomisk kapasitet til å gjennomføre kontrakten og kredittverdig.

Use of this criterion

Used

Criterion

Type

Technical and professional ability

Description

1. • En redgjørelse for leverandørens gjennomsnittlige arbeidsstyrke og antall medarbeidere i den administrative ledelsen i dag. • En beskrivelse av det administrative og tekniske personell leverandøren disponerer over til oppfyllelse av denne kontrakten, enten de tilhører foretaket eller ikke. • En beskrivelse av de maskiner, redskaper og teknisk utstyr som leverandøren disponerer over til oppfyllelse av denne kontrakten, enten de tilhører foretaket eller ikke. • Det skal angis hvor stor del av kontrakten som vil bli utført av underentreprenør, samt hvilke aktiviteter som er tenkt utført av underentreprenør. 2. Opplysninger om utdanning, faglige kvalifikasjoner og relevant erfaring hos leverandørens nøkkelpersonell, dvs. kontraktsansvarlig og anleggsledere som har ansvaret for å gjennomføre tjenesten. • CV’er til nøkkelpersonellet skal vedlegges 3. Oversikt over de viktigste tjenestene som leverandøren har utført i løpet av de siste 3 årene, sammen med opplysninger om kontraktens verdi, tidspunkt for utførelse og navn på mottaker.

Use of this criterion

Used

Criterion

Type

Technical and professional ability

Description

1. Leverandøren skal ha kapasitet og gjennomføringsevne både når det gjelder personell og tekniske ressurser. 2. Leverandøren skal ha følgende nøkkelpersonell: a) Nøkkelpersonell – Kontraktsansvarlig er den som er leverandørens representant på driftsmøter og den som er ansvarlig for daglig oppfølging ovenfor Oppdragsgiver. Krav til kontraktsansvarlig er 3 års erfaring fra driftskontrakter på vei fra større by. b) Nøkkelpersonell – Anleggsledere skal ha fagkompetanse innen aktuelle fagområder og 3 års erfaring fra å følge opp driftskontrakter på vei fra større by. 3.Leverandøren skal ha erfaring fra lignende oppdrag. Med dette menes at Leverandøren her utført hele eller større deler av lignende oppgaver som fremgår av beskrivelsen for dette oppdraget. Leverandøren skal ha erfaring fra arbeid av samme art og vanskelighetsgrad, dvs. erfaring fra driftskontrakter på middels trafikkert veinett i bystrøk.

Use of this criterion

Used

Information about the second stage of a two-stage procedure

Minimum number of candidates to be invited for the second stage of the procedure

0

5.1.11 Procurement documents

Address of the procurement documents

[ http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=232019&B=OSLO ] ---

5.1.12 Terms of procurement

Terms of submission

Electronic submission

Tillatt

Languages in which tenders or requests to participate may be submitted

norsk

Electronic catalogue

{code|name|permission.}

Variants

Ikke tillatt

Deadline for receipt of tenders

02.04.2019 12:00:00+02:00

Deadline until which the tender must remain valid

3 MONTH

Information about public opening

Date/time

02.04.2019 12:00:00+02:00

Terms of contract

Conditions relating to the performance of the contract

Avtaleforholdet vil bli regulert av standard kontraktsvilkår for Oslo kommunes kjøp av håndverkertjenester med tilhørende kontraktsformular. For mer informasjon se vedlagte standard kontraktsvilkår og kontraktsformular. Se spesielt Oslo kommunes seriøsitetsbestemmelser.

Electronic invoicing

Ikke tillatt

5.1.15 Techniques

Rammeavtale

None

Information about the dynamic purchasing system

None

5.1.16 Further information, mediation and review

Review organisation

[ Oslo kommune Bymiljøetaten ] ---

Organisation providing additional information about the procurement procedure

[ Oslo kommune v/ Bymiljøetaten ] ---

Organisation receiving requests to participate

[ Oslo kommune v/ Bymiljøetaten ] ---

Del 8: Organisations

8.1 ORG-0001

Official name

Oslo kommune v/ Bymiljøetaten

Registration number

996 922 766

Postal address

Postboks 636 Løren

Town

Oslo

Postcode

0507

Country

Norge

Contact point

Jannicke Andersen

Email

jannicke.andersen@bym.oslo.kommune.no

Telephone

+47 21802180

Roles of this organisation

8.1 ORG-0002

Official name

Oslo kommune Bymiljøetaten

Town

Oslo

Postcode

0507

Country

Norge

Roles of this organisation

Notice information

11.1 Notice information

Notice identifier/version

2019-357220 01

Form type

Competition

Notice type

Contract or concession notice – standard regime

Notice dispatch date

18.02.2019 12:00:00+02:00

Languages in which this notice is officially available

norsk (bokmål)

11.2 Publication information

Notice publication number

n.a.

Publication date

18.02.2019

Oslo kommune v/ Bymiljøetaten

Referanse
2019-357220
Kunngjøringsdato
18.02.2019
Estimert verdi
Ikke angitt
Type kunngjøring
Kunngjøring av konkurranse
Hovedaktivitet
Alminnelig offentlig tjenesteyting

Kategori (CPV)

Konkurransedokumenter

Se alle dokumenter tilhørende konkurransen i oppdragsgiverens støtteverktøy

Gå til dokumenter