108-BYM-2018 Drift og vedlikeholdstjenester av veinettet i område Oslo vest
Anskaffelsens tidslinje (Beta)
Bymiljøetaten har ansvar for planlegging, utvikling, forvaltning og drift av kommunale byrom i Oslo. I byrommet inngår fellesarealer som veier og gater, torg og møteplasser, parker og friområder. Bymiljøetaten skal sørge for innbydende byrom med godt renhold og avfallshåndtering, beplantning i parker, belysning, vedlikehold av gater, veier, turveier og broer. Formålet med anskaffelsen er drift og vedlikehold for å ivareta infrastrukturen og tidligere investeringer, og opprettholde standarden på veinettet. Anskaffelsen skal sikre utførelse av tjenester og aktiviteter som er nødvendige ute på veinettet for at trafikken skal komme fram på en trygg og effektiv måte. Anskaffelsen skal bidra til å gjøre Oslo til en aktiv, grønn, trygg og vakker by for byens innbyggere og besøkende.
Del 1: Buyer
1.1 Buyer
Official name
[Oslo kommune v/ Bymiljøetaten] ---
Legal type of the buyer
Regional authority
Activity of the contracting authority
General public services
Del 2: Procedure
2.1 Procedure
Title
108-BYM-2018 Drift og vedlikeholdstjenester av veinettet i område Oslo vest
Description
Bymiljøetaten har ansvar for planlegging, utvikling, forvaltning og drift av kommunale byrom i Oslo. I byrommet inngår fellesarealer som veier og gater, torg og møteplasser, parker og friområder. Bymiljøetaten skal sørge for innbydende byrom med godt renhold og avfallshåndtering, beplantning i parker, belysning, vedlikehold av gater, veier, turveier og broer. Formålet med anskaffelsen er drift og vedlikehold for å ivareta infrastrukturen og tidligere investeringer, og opprettholde standarden på veinettet. Anskaffelsen skal sikre utførelse av tjenester og aktiviteter som er nødvendige ute på veinettet for at trafikken skal komme fram på en trygg og effektiv måte. Anskaffelsen skal bidra til å gjøre Oslo til en aktiv, grønn, trygg og vakker by for byens innbyggere og besøkende.
Procedure identifier
2019-357220
Internal identifier
108-BYM-2018 sak 18/20464
Type of procedure
Open
2.1.1 Purpose
Nature of the contract
Services
Main classification
Veivedlikehold
2.1.4 Generell informasjon
Directive 2014/24/EU
Del 5: Lot
5.1 Lot LOT-0000
Title
108-BYM-2018 Drift og vedlikeholdstjenester av veinettet i område Oslo vest
Description
Denne anskaffelsen skal dekke det løpende behov for drift og vedlikehold av veier, fortau, trapper, gang- og sykkelveier og prioritert veinett i område Oslo vest. Behovet omfatter blant annet sluktømming, lapping av asfalthull, renhold og feiing, snøbrøyting, bortkjøring av snø samt strøing og avfallstømming på holdeplasser, kantslått og gressklipping i midtrabatter. Bydelene som inngår i kontrakten er Nordre Aker, Vestre Aker og Ullern. For nærmere beskrivelse se konkurransegrunnlaget med alle vedlegg.
5.1.1 Purpose
Nature of the contract
Services
Main classification
Veivedlikehold
Additional classification
Asfalt
Additional classification
Veivedlikeholdsutstyr
Additional classification
Bitumen og asfalt
Additional classification
Asfalt
Additional classification
Materialer til veivedlikehold
Additional classification
Elementer til gatebrønner og -kummer
Additional classification
Kantstein
Additional classification
Overflatearbeid på veier
Additional classification
Bygge- og anleggsarbeid i forbindelse med Brusteinlegning og asfaltering
5.1.2 Place of performance
Anywhere
5.1.3 Estimated duration
Start date
01.09.2019
End date
31.08.2020
5.1.4 Renewal
Maximum renewals
0
Description
For kontrakten gjelder opsjon for oppdragsgiver til å forlenge kontrakten for inntil ytterligere 1+1+1 år på uendrede vilkår.
5.1.6 Generell informasjon
Reserved participation
None
The names and professional qualifications of the staff assigned to perform the contract must be given
{code|name|requirement-stage.}
Procurement Project not financed with EU Funds.
5.1.9 Selection criteria
Criterion
Type
Suitability to pursue the professional activity
Description
Krav: Leverandøren skal være et lovlig etablert foretak Dokumentasjonskrav: Norske selskaper: Firmaattest Utenlandske selskaper: Godtgjørelse på at selskapet er registrert i bransjeregister eller foretaksregister som foreskrevet i lovgivningen i det land hvor leverandøren er etablert.
Use of this criterion
Used
Criterion
Type
Economic and financial standing
Description
Dokumentasjonskrav: Kredittvurdering /rating, ikke eldre enn 6 måneder, og som baserer seg på siste kjente regnskapstall. Ratingen skal være utført av offentlig godkjent kredittvurderingsinstitusjon. Oppdragsgiver forbeholder seg retten til å innhente egen kredittvurdering dersom dette anses nødvendig.
Use of this criterion
Used
Criterion
Type
Economic and financial standing
Description
Økonomisk kapasitet til å gjennomføre kontrakten og kredittverdig.
Use of this criterion
Used
Criterion
Type
Technical and professional ability
Description
1. • En redgjørelse for leverandørens gjennomsnittlige arbeidsstyrke og antall medarbeidere i den administrative ledelsen i dag. • En beskrivelse av det administrative og tekniske personell leverandøren disponerer over til oppfyllelse av denne kontrakten, enten de tilhører foretaket eller ikke. • En beskrivelse av de maskiner, redskaper og teknisk utstyr som leverandøren disponerer over til oppfyllelse av denne kontrakten, enten de tilhører foretaket eller ikke. • Det skal angis hvor stor del av kontrakten som vil bli utført av underentreprenør, samt hvilke aktiviteter som er tenkt utført av underentreprenør. 2. Opplysninger om utdanning, faglige kvalifikasjoner og relevant erfaring hos leverandørens nøkkelpersonell, dvs. kontraktsansvarlig og anleggsledere som har ansvaret for å gjennomføre tjenesten. • CV’er til nøkkelpersonellet skal vedlegges 3. Oversikt over de viktigste tjenestene som leverandøren har utført i løpet av de siste 3 årene, sammen med opplysninger om kontraktens verdi, tidspunkt for utførelse og navn på mottaker.
Use of this criterion
Used
Criterion
Type
Technical and professional ability
Description
1. Leverandøren skal ha kapasitet og gjennomføringsevne både når det gjelder personell og tekniske ressurser. 2. Leverandøren skal ha følgende nøkkelpersonell: a) Nøkkelpersonell – Kontraktsansvarlig er den som er leverandørens representant på driftsmøter og den som er ansvarlig for daglig oppfølging ovenfor Oppdragsgiver. Krav til kontraktsansvarlig er 3 års erfaring fra driftskontrakter på vei fra større by. b) Nøkkelpersonell – Anleggsledere skal ha fagkompetanse innen aktuelle fagområder og 3 års erfaring fra å følge opp driftskontrakter på vei fra større by. 3.Leverandøren skal ha erfaring fra lignende oppdrag. Med dette menes at Leverandøren her utført hele eller større deler av lignende oppgaver som fremgår av beskrivelsen for dette oppdraget. Leverandøren skal ha erfaring fra arbeid av samme art og vanskelighetsgrad, dvs. erfaring fra driftskontrakter på middels trafikkert veinett i bystrøk.
Use of this criterion
Used
Information about the second stage of a two-stage procedure
Minimum number of candidates to be invited for the second stage of the procedure
0
5.1.11 Procurement documents
Address of the procurement documents
[ http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=232019&B=OSLO ] ---
5.1.12 Terms of procurement
Terms of submission
Electronic submission
Tillatt
Address for submission
Languages in which tenders or requests to participate may be submitted
norsk
Electronic catalogue
{code|name|permission.}
Variants
Ikke tillatt
Deadline for receipt of tenders
02.04.2019 12:00:00+02:00
Deadline until which the tender must remain valid
3 MONTH
Information about public opening
Date/time
02.04.2019 12:00:00+02:00
Terms of contract
Conditions relating to the performance of the contract
Avtaleforholdet vil bli regulert av standard kontraktsvilkår for Oslo kommunes kjøp av håndverkertjenester med tilhørende kontraktsformular. For mer informasjon se vedlagte standard kontraktsvilkår og kontraktsformular. Se spesielt Oslo kommunes seriøsitetsbestemmelser.
Electronic invoicing
Ikke tillatt
5.1.15 Techniques
Rammeavtale
None
Information about the dynamic purchasing system
None
5.1.16 Further information, mediation and review
Review organisation
[ Oslo kommune Bymiljøetaten ] ---
Organisation providing additional information about the procurement procedure
[ Oslo kommune v/ Bymiljøetaten ] ---
Organisation receiving requests to participate
[ Oslo kommune v/ Bymiljøetaten ] ---
Del 8: Organisations
8.1 ORG-0001
Official name
Oslo kommune v/ Bymiljøetaten
Registration number
996 922 766
Postal address
Postboks 636 Løren
Town
Oslo
Postcode
0507
Country
Norge
Contact point
Jannicke Andersen
jannicke.andersen@bym.oslo.kommune.no
Telephone
+47 21802180
Roles of this organisation
8.1 ORG-0002
Official name
Oslo kommune Bymiljøetaten
Town
Oslo
Postcode
0507
Country
Norge
Roles of this organisation
Notice information
11.1 Notice information
Notice identifier/version
2019-357220 01
Form type
Competition
Notice type
Contract or concession notice – standard regime
Notice dispatch date
18.02.2019 12:00:00+02:00
Languages in which this notice is officially available
norsk (bokmål)
11.2 Publication information
Notice publication number
n.a.
Publication date
18.02.2019
Oslo kommune v/ Bymiljøetaten
- Referanse
- 2019-357220
- Kunngjøringsdato
- 18.02.2019
- Estimert verdi
- Ikke angitt
- Type kunngjøring
- Kunngjøring av konkurranse
- Hovedaktivitet
- Alminnelig offentlig tjenesteyting
Kategori (CPV)
Konkurransedokumenter
Se alle dokumenter tilhørende konkurransen i oppdragsgiverens støtteverktøy
Gå til dokumenter