Hopp til hovedinnhold
StartSøk og filterVekterutdanning Dynamisk innkjøpsordning NAV Øst-Viken
Konkurranse
Kunngjøring av konkurranse
Utgått
Kunngjort i EØS

Vekterutdanning Dynamisk innkjøpsordning NAV Øst-Viken

Anskaffelsens tidslinje (Beta)

Planlegging
0
Resultat
0

NAV Tiltak Øst-Viken har tidligere kunngjort og inngått Dynamisk innkjøpsordning med leverandører for å dekke NAV Øst-Vikens behov for vekterutdanning i perioden ordningen varer. Leverandører kan søke opptak til ordningen så lenge ordningen varer.

Del 1: Buyer

1.1 Buyer

Official name

[NAV Øst-Viken] ---

Legal type of the buyer

Central government authority

Activity of the contracting authority

General public services

Del 2: Procedure

2.1 Procedure

Title

Vekterutdanning Dynamisk innkjøpsordning NAV Øst-Viken

Description

NAV Tiltak Øst-Viken har tidligere kunngjort og inngått Dynamisk innkjøpsordning med leverandører for å dekke NAV Øst-Vikens behov for vekterutdanning i perioden ordningen varer. Leverandører kan søke opptak til ordningen så lenge ordningen varer.

Procedure identifier

2019-352745

Internal identifier

2019/260

Type of procedure

Restricted

Main features of the procedure

Pris er ikke det eneste tildelingskriteriet, og samtlige kriterier er oppgitt i konkurransegrunnlaget

2.1.1 Purpose

Nature of the contract

Services

Main classification

Opplæringstjenester

2.1.4 Generell informasjon

Directive 2014/24/EU

Del 5: Lot

5.1 Lot LOT-0000

Title

Vekterutdanning Dynamisk innkjøpsordning NAV Øst-Viken

Description

Innkjøpsordningen har en varighet frem til 7.3.2020. Oppdragsgiver(Kunden) har opsjon på forlengelse av ordningen i ytterligere 1 + 1 +1 år. Oppdragsgiver har for øvrig mulighet til å forkorte eller forlenge ordningens varighet, jf FOA § 26-5 (3). I de enkelte anskaffelsene i ordningen vil avtalene kunne ha ulik varighet. Den enkelte avtalen gjelder fra tildeling og inntil partene har innfridd sine forpliktelser i henhold til avtalen. Ordningen omfatter anskaffelser av enkeltplasser på vekterutdanning etter gjeldende læreplan, inkludert utgifter til undervisningsmateriell og eksamensutgifter. Utdanningen må leveres/gjennomføres i Østfold, Akershus eller Oslo. Anslått omfang er 200 - 300 kursplasser i løpet av ordningens varighet, (1år med opsjon på forlengelse av ordningen i ytterligere 1 + 1 +1 år).Anslaget er ikke bindende, og det tas forbehold om endringer i volum ut fra behov og budsjett.

5.1.1 Purpose

Nature of the contract

Services

Main classification

Opplæringstjenester

Additional classification

Utdannelsestilbud

5.1.2 Place of performance

Postal address

Østfold, Oslo eller Akershus

5.1.6 Generell informasjon

Reserved participation

None

Procurement Project not financed with EU Funds.

Additional information

Leverandører som oppfyller kvalifikasjonskravene vil fortløpende tas opp i ordningen, og etter eget ønske kunne være med i konkurranser om vekterutdanning som publiseres i ordningen. Denne dynamiske innkjøpsordningen har tidligere vært kunngjort på Doffin, men har ved en feil fått feil dato på frist.

5.1.9 Selection criteria

Criterion

Type

Other

Description

Norske leverandører skal ha ordnede forhold med hensyn til betaling av skatt og merverdiavgift Dokumentasjonskrav: Norske leverandører: Attest for skatt og merverdiavgift fra skattemyndighetene, ikke eldre enn 6 måneder regnet fra utløp av frist for mottak av forespørsel om å delta i konkurransen Det kreves at leverandøren er et lovlig etablert foretak Dokumentasjonskrav: Norske leverandører: Firmaattest fra Brønnøysundregistret Utenlandske leverandører: Attest for registrering i foretaksregister som foreskrevet i lovgivningen i den stat hvor leverandøren er etablert. Krav til registrering, autorisasjoner mv.: Det kreves godkjennelse som leverandør av gjeldende lovpålagt vekterutdanning Dokumentasjonskrav: Attest eller tilsvarende fra politidirektoratet som dokumenterer gyldig sertifisering som leverandør av vekterutdanning.

Use of this criterion

Used

5.1.11 Procurement documents

Address of the procurement documents

[ https://permalink.mercell.com/99323876.aspx ] ---

5.1.12 Terms of procurement

Terms of submission

Electronic submission

Tillatt

Languages in which tenders or requests to participate may be submitted

norsk

Deadline for receipt of expressions of interest

06.03.2020 12:00:00+02:00

Deadline for receipt of tenders

06.03.2020 12:00:00+02:00

5.1.16 Further information, mediation and review

Review organisation

[ NAV Tiltak Øst-Viken ] ---

Organisation providing additional information about the procurement procedure

[ NAV Øst-Viken ] ---

Organisation receiving requests to participate

[ NAV Øst-Viken ] ---

Del 8: Organisations

8.1 ORG-0001

Official name

NAV Øst-Viken

Registration number

974 789 310

Town

Moss

Country

Norge

Contact point

Sigurd Viste

Email

nav.amo.ostfold@nav.no

Internet address

http://www.nav.no

Roles of this organisation

8.1 ORG-0002

Official name

NAV Tiltak Øst-Viken

Town

Moss

Postcode

1504

Country

Norge

Roles of this organisation

Notice information

11.1 Notice information

Notice identifier/version

2019-352745 01

Form type

Competition

Notice type

Contract notice – light regime

Notice dispatch date

18.09.2019 12:00:00+02:00

Languages in which this notice is officially available

norsk (bokmål)

11.2 Publication information

Notice publication number

2019/S 026-058974

Publication date

18.09.2019

NAV Øst-Viken

Referanse
2019-352745
Kunngjøringsdato
18.09.2019
Estimert verdi
Ikke angitt
Type kunngjøring
Kunngjøring av konkurranse
Hovedaktivitet
Alminnelig offentlig tjenesteyting

Kategori (CPV)

Konkurransedokumenter

Se alle dokumenter tilhørende konkurransen i oppdragsgiverens støtteverktøy

Gå til dokumenter