Brukerstyrt personlig assistanse - BPA
Anskaffelsens tidslinje (Beta)
Tjenester organisert som brukerstyrt personlig assistanse til kvinne på ca. 30 år. Bruker har kognitive utfordringer. Vedtaket er på 40,25 timer pr. uke. Pårørende/verge skal ha rollen som arbeidsleder. Tilbudskonkurranse i to trinn. I trinn 1 vil leverandører kunne melde sin interesse for å delta i konkurransen. Av de kvalifiserte tilbyderne vil inntil 3 leverandører bli valgt ut til å få levere tilbud. Utvelgelsen vil skje etter en vurdering av faglige kvalifikasjoner, referanser, timepris og økonomi. I trinn 1 må det leveres: • Oversikt over leverandøren sin organisasjon og kompetanse på foretaksnivå. • To referanser hos nåværende eller tidligere oppdragsgivere. • Timepris pr. time for faktisk utført assistanse. • Kredittvurdering Leverandørene som blir vurdert som mest aktuelle etter samlet vurdering av de ovennevnte kriteriene gå videre til trinn 2, og få utlevert konkurransegrunnlaget. Kontrakt om personlig assistanse vil bli inngått etter NS8435.
Del 1: Buyer
1.1 Buyer
Official name
[Førde kommune] ---
Del 2: Procedure
2.1 Procedure
Title
Brukerstyrt personlig assistanse - BPA
Description
Tjenester organisert som brukerstyrt personlig assistanse til kvinne på ca. 30 år. Bruker har kognitive utfordringer. Vedtaket er på 40,25 timer pr. uke. Pårørende/verge skal ha rollen som arbeidsleder. Tilbudskonkurranse i to trinn. I trinn 1 vil leverandører kunne melde sin interesse for å delta i konkurransen. Av de kvalifiserte tilbyderne vil inntil 3 leverandører bli valgt ut til å få levere tilbud. Utvelgelsen vil skje etter en vurdering av faglige kvalifikasjoner, referanser, timepris og økonomi. I trinn 1 må det leveres: • Oversikt over leverandøren sin organisasjon og kompetanse på foretaksnivå. • To referanser hos nåværende eller tidligere oppdragsgivere. • Timepris pr. time for faktisk utført assistanse. • Kredittvurdering Leverandørene som blir vurdert som mest aktuelle etter samlet vurdering av de ovennevnte kriteriene gå videre til trinn 2, og få utlevert konkurransegrunnlaget. Kontrakt om personlig assistanse vil bli inngått etter NS8435.
Procedure identifier
2019-345539
Type of procedure
Restricted
2.1.1 Purpose
Nature of the contract
Services
Main classification
Kommunale helsetjenester
2.1.3 Value
Estimated value excluding VAT
4 000 000 NOK
2.1.4 Generell informasjon
{code|name|legal-basis.OTHER}
Del 5: Lot
5.1 Lot LOT-0000
Title
Brukerstyrt personlig assistanse - BPA
Description
Førde kommune har gjort vedtak om å yte tjenester organisert som brukerstyrt personlig assistanse (BPA) til kvinne på ca. 30 år. Bruker har kognitive utfordringer. Vedtaket er på 40,25 timer pr. uke. Pårørende/verge skal ha rollen som arbeidsleder. Tilbudskonkurransen vil bli lagt opp i to trinn. I trinn 1 vil leverandører kunne melde sin interesse for å delta i konkurransen. Av de kvalifiserte tilbyderne vil inntil 3 leverandører bli valgt ut til å få levere tilbud. Utvelgelsen vil skje etter en vurdering av faglige kvalifikasjoner, referanser, timepris og økonomi. I trinn 1 må det leveres følgende: • Oversikt over leverandøren sin organisasjon og kompetanse på foretaksnivå. • To referanser hos nåværende eller tidligere oppdragsgivere. • Timepris pr. time for faktisk utført assistanse. • Kredittvurdering Leverandørene som blir vurdert som mest aktuelle etter samlet vurdering av de ovennevnte kriteriene gå videre til trinn 2, og få tilsendt konkurransegrunnlaget. Kontrakt om personlig assistanse vil bli inngått etter NS8435.
5.1.1 Purpose
Nature of the contract
Services
Main classification
Kommunale helsetjenester
Additional classification
Andre kommunale, sosiale og personlige tjenester
5.1.2 Place of performance
Postal address
Førde
5.1.5 Value
Estimated value excluding VAT
4 000 000 NOK
5.1.6 Generell informasjon
Reserved participation
None
5.1.11 Procurement documents
Address of the procurement documents
[ http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=253882&B=SFJ ] ---
5.1.12 Terms of procurement
Terms of the procedure
Estimated date of dispatch of the invitations to submit tenders
2019-11-12
Terms of submission
Electronic submission
Tillatt
Address for submission
Languages in which tenders or requests to participate may be submitted
norsk
Electronic catalogue
{code|name|permission.}
Deadline for receipt of tenders
07.11.2019 15:00:00+02:00
Terms of contract
Electronic invoicing
Ikke tillatt
5.1.15 Techniques
Rammeavtale
None
Information about the dynamic purchasing system
None
5.1.16 Further information, mediation and review
Organisation providing additional information about the procurement procedure
[ Førde kommune ] ---
Organisation receiving requests to participate
[ Førde kommune ] ---
Del 8: Organisations
8.1 ORG-0001
Official name
Førde kommune
Registration number
963 923 511
Postal address
Postboks 338
Town
Førde
Postcode
6802
Country
Norge
Contact point
Øystein Høyvik
oho@forde.kommune.no
Internet address
Roles of this organisation
Notice information
11.1 Notice information
Notice identifier/version
2019-345539 01
Form type
Competition
Notice type
Contract or concession notice – standard regime
Notice dispatch date
29.10.2019 12:00:00+02:00
Languages in which this notice is officially available
norsk (bokmål)
11.2 Publication information
Notice publication number
n.a.
Publication date
29.10.2019
Førde kommune
- Referanse
- 2019-345539
- Kunngjøringsdato
- 29.10.2019
- Estimert verdi
- 4 000 000 NOK
- Type kunngjøring
- Kunngjøring av konkurranse
Kategori (CPV)
Konkurransedokumenter
Se alle dokumenter tilhørende konkurransen i oppdragsgiverens støtteverktøy
Gå til dokumenter