Hopp til hovedinnhold
StartSøk og filterBrukerstyrt personlig assistanse - BPA
Konkurranse
Kunngjøring av konkurranse
Utgått
Kunngjort i Norge

Brukerstyrt personlig assistanse - BPA

Anskaffelsens tidslinje (Beta)

Planlegging
0
Resultat
0

Tjenester organisert som brukerstyrt personlig assistanse til kvinne på ca. 30 år. Bruker har kognitive utfordringer. Vedtaket er på 40,25 timer pr. uke. Pårørende/verge skal ha rollen som arbeidsleder. Tilbudskonkurranse i to trinn. I trinn 1 vil leverandører kunne melde sin interesse for å delta i konkurransen. Av de kvalifiserte tilbyderne vil inntil 3 leverandører bli valgt ut til å få levere tilbud. Utvelgelsen vil skje etter en vurdering av faglige kvalifikasjoner, referanser, timepris og økonomi. I trinn 1 må det leveres: • Oversikt over leverandøren sin organisasjon og kompetanse på foretaksnivå. • To referanser hos nåværende eller tidligere oppdragsgivere. • Timepris pr. time for faktisk utført assistanse. • Kredittvurdering Leverandørene som blir vurdert som mest aktuelle etter samlet vurdering av de ovennevnte kriteriene gå videre til trinn 2, og få utlevert konkurransegrunnlaget. Kontrakt om personlig assistanse vil bli inngått etter NS8435.

Del 1: Buyer

1.1 Buyer

Official name

[Førde kommune] ---

Del 2: Procedure

2.1 Procedure

Title

Brukerstyrt personlig assistanse - BPA

Description

Tjenester organisert som brukerstyrt personlig assistanse til kvinne på ca. 30 år. Bruker har kognitive utfordringer. Vedtaket er på 40,25 timer pr. uke. Pårørende/verge skal ha rollen som arbeidsleder. Tilbudskonkurranse i to trinn. I trinn 1 vil leverandører kunne melde sin interesse for å delta i konkurransen. Av de kvalifiserte tilbyderne vil inntil 3 leverandører bli valgt ut til å få levere tilbud. Utvelgelsen vil skje etter en vurdering av faglige kvalifikasjoner, referanser, timepris og økonomi. I trinn 1 må det leveres: • Oversikt over leverandøren sin organisasjon og kompetanse på foretaksnivå. • To referanser hos nåværende eller tidligere oppdragsgivere. • Timepris pr. time for faktisk utført assistanse. • Kredittvurdering Leverandørene som blir vurdert som mest aktuelle etter samlet vurdering av de ovennevnte kriteriene gå videre til trinn 2, og få utlevert konkurransegrunnlaget. Kontrakt om personlig assistanse vil bli inngått etter NS8435.

Procedure identifier

2019-345539

Type of procedure

Restricted

2.1.1 Purpose

Nature of the contract

Services

Main classification

Kommunale helsetjenester

2.1.3 Value

Estimated value excluding VAT

4 000 000 NOK

2.1.4 Generell informasjon

{code|name|legal-basis.OTHER}

Del 5: Lot

5.1 Lot LOT-0000

Title

Brukerstyrt personlig assistanse - BPA

Description

Førde kommune har gjort vedtak om å yte tjenester organisert som brukerstyrt personlig assistanse (BPA) til kvinne på ca. 30 år. Bruker har kognitive utfordringer. Vedtaket er på 40,25 timer pr. uke. Pårørende/verge skal ha rollen som arbeidsleder. Tilbudskonkurransen vil bli lagt opp i to trinn. I trinn 1 vil leverandører kunne melde sin interesse for å delta i konkurransen. Av de kvalifiserte tilbyderne vil inntil 3 leverandører bli valgt ut til å få levere tilbud. Utvelgelsen vil skje etter en vurdering av faglige kvalifikasjoner, referanser, timepris og økonomi. I trinn 1 må det leveres følgende: • Oversikt over leverandøren sin organisasjon og kompetanse på foretaksnivå. • To referanser hos nåværende eller tidligere oppdragsgivere. • Timepris pr. time for faktisk utført assistanse. • Kredittvurdering Leverandørene som blir vurdert som mest aktuelle etter samlet vurdering av de ovennevnte kriteriene gå videre til trinn 2, og få tilsendt konkurransegrunnlaget. Kontrakt om personlig assistanse vil bli inngått etter NS8435.

5.1.1 Purpose

Nature of the contract

Services

Main classification

Kommunale helsetjenester

Additional classification

Andre kommunale, sosiale og personlige tjenester

5.1.2 Place of performance

Postal address

Førde

5.1.5 Value

Estimated value excluding VAT

4 000 000 NOK

5.1.6 Generell informasjon

Reserved participation

None

5.1.11 Procurement documents

Address of the procurement documents

[ http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=253882&B=SFJ ] ---

5.1.12 Terms of procurement

Terms of the procedure

Estimated date of dispatch of the invitations to submit tenders

2019-11-12

Terms of submission

Electronic submission

Tillatt

Languages in which tenders or requests to participate may be submitted

norsk

Electronic catalogue

{code|name|permission.}

Deadline for receipt of tenders

07.11.2019 15:00:00+02:00

Terms of contract

Electronic invoicing

Ikke tillatt

5.1.15 Techniques

Rammeavtale

None

Information about the dynamic purchasing system

None

5.1.16 Further information, mediation and review

Organisation providing additional information about the procurement procedure

[ Førde kommune ] ---

Organisation receiving requests to participate

[ Førde kommune ] ---

Del 8: Organisations

8.1 ORG-0001

Official name

Førde kommune

Registration number

963 923 511

Postal address

Postboks 338

Town

Førde

Postcode

6802

Country

Norge

Contact point

Øystein Høyvik

Email

oho@forde.kommune.no

Roles of this organisation

Notice information

11.1 Notice information

Notice identifier/version

2019-345539 01

Form type

Competition

Notice type

Contract or concession notice – standard regime

Notice dispatch date

29.10.2019 12:00:00+02:00

Languages in which this notice is officially available

norsk (bokmål)

11.2 Publication information

Notice publication number

n.a.

Publication date

29.10.2019

Førde kommune

Referanse
2019-345539
Kunngjøringsdato
29.10.2019
Estimert verdi
4 000 000 NOK
Type kunngjøring
Kunngjøring av konkurranse

Kategori (CPV)

Konkurransedokumenter

Se alle dokumenter tilhørende konkurransen i oppdragsgiverens støtteverktøy

Gå til dokumenter