Rammeavtale for møbler, kontorinnredning og inventar
Anskaffelsens tidslinje (Beta)
Formålet med anskaffelsen er å inngå en rammeavtale med en leverandør om rett til kjøp av inventar, møbler og kontorinnredning til alle Lånekassens lokasjoner. Anskaffelsen vil særlig omfatte kjøp av møbler, kontorinnredning og løst inventar til nye lokaler i Oslo og Trondheim i forbindelse med innflytting i henholdsvis februar 2020 og april 2020. Avtalen vil i tillegg dekke løpende behov for møbler til alle Lånekassens lokasjoner i avtaleperioden.
Del 1: Buyer
1.1 Buyer
Official name
[Statens lånekasse for utdanning] ---
Legal type of the buyer
Body governed by public law
Activity of the contracting authority
General public services
Del 2: Procedure
2.1 Procedure
Title
Rammeavtale for møbler, kontorinnredning og inventar
Description
Formålet med anskaffelsen er å inngå en rammeavtale med en leverandør om rett til kjøp av inventar, møbler og kontorinnredning til alle Lånekassens lokasjoner. Anskaffelsen vil særlig omfatte kjøp av møbler, kontorinnredning og løst inventar til nye lokaler i Oslo og Trondheim i forbindelse med innflytting i henholdsvis februar 2020 og april 2020. Avtalen vil i tillegg dekke løpende behov for møbler til alle Lånekassens lokasjoner i avtaleperioden.
Procedure identifier
2019-341359
Internal identifier
201900079
Type of procedure
Open
2.1.1 Purpose
Nature of the contract
Supplies
Main classification
Møbler
2.1.3 Value
Estimated value excluding VAT
20 000 000 NOK
2.1.4 Generell informasjon
Directive 2014/24/EU
Del 5: Lot
5.1 Lot LOT-0000
Title
Rammeavtale for møbler, kontorinnredning og inventar
Description
Lånekassen har fått utarbeidet et helhetskonsept for møbleringen i de nye lokalene på Helsfyr, se vedlegg 2 - Lånekassens konsept. Leverandører som i større grad treffer på Lånekassens konsept vil bli premiert. For Lånekassen er det viktig med møbler og inventar av god kvalitet, bevisst design og brukervennlighet. Fullstendig beskrivelse av leveransen følger av bilag 1 - Kravspesifikasjon. Anskaffelsens anslåtte samlede verdi er NOK 20 millioner kroner ekskl. mva. Tallene er basert på estimert behov av møbler m.m. ifb med innflytting til de nye lokalene, samt forbruk de siste årene. Omfanget vil imidlertid avhenge av hva det er budsjettmessig dekning for, og er derfor ikke bindene for Lånekassen. Lånekassen bemerker også at det tidvis vil bli gjort flere avrop av høy verdi, mens det for andre perioder vil bli gjort vesentlig færre avrop.
5.1.1 Purpose
Nature of the contract
Supplies
Main classification
Møbler
Additional classification
Møbler (inkludert kontor møbler), inventar, husholdningsmaskiner, (utenom belysning) og rengjøringsmidler
Additional classification
Bord, skap, skrivebord og bokhyller
Additional classification
Kontormøbler
Additional classification
Inventar
5.1.2 Place of performance
Country subentity
Møre og Romsdal (NO0A3)
5.1.2 Place of performance
Country subentity
Trøndelag (NO06)
5.1.3 Estimated duration
Duration
36 MONTH
5.1.4 Renewal
Maximum renewals
0
Description
Rammeavtalen inngås for en periode på 3 år med rett for Lånekassen til å forlenge avtalen i ytterligere 1 år. Forlengelse skal meddeles leverandøren senest 60 dager før utløpet av inneværende kontrakt.
5.1.5 Value
Estimated value excluding VAT
20 000 000 NOK
5.1.6 Generell informasjon
Reserved participation
None
Procurement Project not financed with EU Funds.
5.1.9 Selection criteria
Criterion
Type
Suitability to pursue the professional activity
Description
Leverandøren skal være registrert i et foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert. Leverandøren skal ha erfaring fra sammenlignbare oppdrag.
Use of this criterion
Used
Criterion
Type
Economic and financial standing
Description
Leverandøren skal ha tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet til å kunne oppfylle kontrakten.
Use of this criterion
Used
Criterion
Type
Economic and financial standing
Description
Kredittverdighet uten krav til sikkerhetsstillelse vil være tilstrekkelig til å oppfylle kravet.
Use of this criterion
Used
Criterion
Type
Technical and professional ability
Description
Leverandøren må ha velfungerende styringssystemer for kvalitet Leverandøren må ha fungerende miljøstyringssystem
Use of this criterion
Used
Information about the second stage of a two-stage procedure
Minimum number of candidates to be invited for the second stage of the procedure
0
5.1.11 Procurement documents
Address of the procurement documents
[ https://permalink.mercell.com/103699624.aspx ] ---
5.1.12 Terms of procurement
Terms of submission
Electronic submission
Tillatt
Address for submission
Languages in which tenders or requests to participate may be submitted
norsk
Electronic catalogue
{code|name|permission.}
Variants
Ikke tillatt
Deadline for receipt of tenders
12.06.2019 12:00:00+02:00
Deadline until which the tender must remain valid
63 DAY
Information about public opening
Date/time
12.06.2019 13:00:00+02:00
Terms of contract
Electronic invoicing
Tillatt
Information about review deadlines
Evt. klager skal fremmes i tråd med anskaffelsesrettslige prinsipper.
5.1.15 Techniques
Rammeavtale
Framework agreement, without reopening of competition
Maximum number of participants
1
Information about the dynamic purchasing system
None
5.1.16 Further information, mediation and review
Review organisation
[ Statens lånekasse for utdanning ] ---
Organisation providing additional information about the procurement procedure
[ Statens lånekasse for utdanning ] ---
Del 8: Organisations
8.1 ORG-0001
Official name
Statens lånekasse for utdanning
Registration number
960885406
Postal address
Østre Aker vei 20
Town
OSLO
Postcode
0581
Country
Norge
Contact point
Margrethe Tufteskog
margrethe.tufteskog@lanekassen.no
Internet address
Roles of this organisation
8.1 ORG-0002
Official name
Statens lånekasse for utdanning
Postal address
Postboks 191 Økern
Town
Oslo
Postcode
0510
Country
Norge
margrethe.tufteskog@lanekassen.no
Roles of this organisation
Notice information
11.1 Notice information
Notice identifier/version
2019-341359 01
Form type
Competition
Notice type
Contract or concession notice – standard regime
Notice dispatch date
12.04.2019 12:00:00+02:00
Languages in which this notice is officially available
norsk (bokmål)
11.2 Publication information
Notice publication number
n.a.
Publication date
12.04.2019
Statens lånekasse for utdanning
- Referanse
- 2019-341359
- Kunngjøringsdato
- 12.04.2019
- Estimert verdi
- 20 000 000 NOK
- Type kunngjøring
- Kunngjøring av konkurranse
- Hovedaktivitet
- Alminnelig offentlig tjenesteyting
Konkurransedokumenter
Se alle dokumenter tilhørende konkurransen i oppdragsgiverens støtteverktøy
Gå til dokumenter