Hopp til hovedinnhold
StartSøk og filterSmertepumper til Akershus universitetssykehus HF
Konkurranse
Kunngjøring av konkurranse
Utgått
Kunngjort i EØS

Smertepumper til Akershus universitetssykehus HF

Anskaffelsens tidslinje (Beta)

Planlegging
0
Resultat
0

Akershus universitetssykehus skal gjennomføre en anskaffelse av rammeavtale for kjøp av smertepumper til Akershus universitetssykehus.

Del 1: Buyer

1.1 Buyer

Official name

[SYKEHUSINNKJØP HF] ---

Legal type of the buyer

Body governed by public law

Activity of the contracting authority

Helse

Del 2: Procedure

2.1 Procedure

Title

Smertepumper til Akershus universitetssykehus HF

Description

Akershus universitetssykehus skal gjennomføre en anskaffelse av rammeavtale for kjøp av smertepumper til Akershus universitetssykehus.

Procedure identifier

2019-338672

Internal identifier

2019/1263

Type of procedure

Open

2.1.1 Purpose

Nature of the contract

Supplies

Main classification

Medisinsk utstyr

2.1.4 Generell informasjon

Directive 2014/24/EU

Del 5: Lot

5.1 Lot LOT-0000

Title

Smertepumper til Akershus universitetssykehus HF

Description

Akershus universitetssykehus skal gjennomføre en anskaffelse av rammeavtale for kjøp av smertepumper til Akershus universitetssykehus. Smertepumpene skal benyttes på følgende pasientgrupper; palliative pasienter, postoperative pasienter, fødende og til blokader. Leveransen skal være inklusive alle komponenter/tilbehør, installasjon og ferdigstillelse slik at den fungerer som en helhet ut fra de behov og krav som er beskrevet. Nødvendig opplæring er også en del av anskaffelsen. Estimert omfang av rammeavtalen er ca. 100 stk. smertepumper ved første avrop. For avrop i år 2, 3 og 4 estimeres det kjøp av 3-5 smertepumper årlig. Kjøp på rammeavtalen vil være avhengig av tildelte midler. Oppdragsgiver forplikter seg ikke til estimatene. Det skal inngås rammeavtale med én leverandør. For ytterligere informasjon om anskaffelsens omfang og innhold vises det til kravspesifikasjonen, se Del 2 Bilag 2.

5.1.1 Purpose

Nature of the contract

Supplies

Main classification

Medisinsk utstyr

Additional classification

Medisinsk utstyr, legemidler og utstyr til personlig pleie

Additional classification

Pumper til medisinsk bruk

5.1.2 Place of performance

Anywhere

5.1.3 Estimated duration

Duration

24 MONTH

5.1.4 Renewal

Maximum renewals

0

Description

Oppdragsgiver skal ha opsjon på forlengelse av kontrakten i ytterligere 1+1 år.

5.1.6 Generell informasjon

Reserved participation

None

Procurement Project not financed with EU Funds.

5.1.9 Selection criteria

Criterion

Type

Suitability to pursue the professional activity

Description

Krav: Leverandøren skal være et lovlig etablert foretak. Dokumentasjonskrav: Norske leverandører: Firmaattest. Utenlandske leverandører: Bekreftelse på at leverandøren er registrert i bransjeregister eller foretaksregister iht. lovgivningen i det land hvor leverandøren er etablert.

Use of this criterion

Used

Criterion

Type

Economic and financial standing

Description

Krav: Leverandøren skal ha tilstrekkelig finansiell styrke til å kunne oppfylle kontrakten. Dokumentasjonskrav: Leverandørens årsregnskap inkludert noter med styre- og revisjonsberetning fra 2017 og 2018. Oppdragsgiver forbeholder seg retten til selv å foreta en kredittvurdering fra Experian og Forvalt Proff. Finansiell styrke vurderes i forhold til omsetning, resultatgrad, soliditet og likviditet.

Use of this criterion

Used

Criterion

Type

Technical and professional ability

Description

Krav: Leverandøren skal ha tilstrekkelig gjennomføringsevne. Dokumentasjonskrav: Det skal gis en kort og overordnet beskrivelse av virksomheten, herunder: En oversikt over selskapets historikk, organisering og eierforhold, samt en beskrivelse av dagens virksomhet. Beskrivelse av hvordan leverandøren er organisert for gjennomføring av denne kontrakten. Beskrivelse av kompetanse hos leverandøren i forhold til renovasjon og avfallshåndtering. Beskrivelse av leverandørens totale bemanning og kapasitet. Det skal gis en kortfattet beskrivelse av det helhetlige kvalitetssikringssystem leverandøren vil legge til grunn for gjennomføring av kontrakten. Krav: Leverandøren skal ha god erfaring fra lignende leveranser. Dokumentasjonskrav: En oversikt over de viktigste leveransene som leverandøren har utført i løpet av de siste tre år. Oversikten skal inneholde følgende opplysninger: Kort beskrivelse av leveransen. Tidspunkt for gjennomføring. Omfang av leveranse i beløp. Navn og telefonnummer til referanseperson hos oppdragsgiveren.

Use of this criterion

Used

Information about the second stage of a two-stage procedure

Minimum number of candidates to be invited for the second stage of the procedure

0

5.1.11 Procurement documents

Address of the procurement documents

[ https://permalink.mercell.com/111811767.aspx ] ---

5.1.12 Terms of procurement

Terms of submission

Electronic submission

Tillatt

Languages in which tenders or requests to participate may be submitted

norsk

Electronic catalogue

{code|name|permission.}

Variants

Ikke tillatt

Deadline for receipt of tenders

29.11.2019 12:00:00+02:00

Deadline until which the tender must remain valid

6 MONTH

Information about public opening

Date/time

29.11.2019 12:00:00+02:00

Terms of contract

Conditions relating to the performance of the contract

Se vedlegg Del 2 - Kontraktsvilkår rammeavtale

Electronic invoicing

Tillatt

5.1.15 Techniques

Rammeavtale

Framework agreement, without reopening of competition

Maximum number of participants

1

Information about the dynamic purchasing system

None

5.1.16 Further information, mediation and review

Mediation organisation

[ KOFA ] ---

Review organisation

[ Sykehusinnkjøp HF ] ---

Organisation providing additional information about the procurement procedure

[ SYKEHUSINNKJØP HF ] ---

Organisation providing more information on the review procedures

[ Sykehusinnkjøp HF ] ---

Del 8: Organisations

8.1 ORG-0001

Official name

SYKEHUSINNKJØP HF

Registration number

916879067

Postal address

Postboks 40

Town

VADSØ

Postcode

9811

Country

Norge

Contact point

Lars Hjellup

Email

lahjel@sykehusinnkjop.no

Roles of this organisation

8.1 ORG-0002

Official name

Sykehusinnkjøp HF

Postal address

Postboks 40

Town

Vadsø

Postcode

9811

Country

Norge

Roles of this organisation

8.1 ORG-0003

Official name

KOFA

Postal address

Postboks 511 sentrum

Town

Bergen

Postcode

5805

Country

Norge

Email

post@knse.no

Roles of this organisation

8.1 ORG-0004

Official name

Sykehusinnkjøp HF

Postal address

Postboks 40

Town

Vadsl

Postcode

8911

Country

Norge

Roles of this organisation

Notice information

11.1 Notice information

Notice identifier/version

2019-338672 01

Form type

Competition

Notice type

Contract or concession notice – standard regime

Notice dispatch date

26.10.2019 12:00:00+02:00

Languages in which this notice is officially available

norsk (bokmål)

11.2 Publication information

Notice publication number

n.a.

Publication date

26.10.2019

SYKEHUSINNKJØP HF

Referanse
2019-338672
Kunngjøringsdato
26.10.2019
Estimert verdi
Ikke angitt
Type kunngjøring
Kunngjøring av konkurranse
Hovedaktivitet
Helse

Kategori (CPV)

Konkurransedokumenter

Se alle dokumenter tilhørende konkurransen i oppdragsgiverens støtteverktøy

Gå til dokumenter