Smertepumper til Akershus universitetssykehus HF
Anskaffelsens tidslinje (Beta)
Akershus universitetssykehus skal gjennomføre en anskaffelse av rammeavtale for kjøp av smertepumper til Akershus universitetssykehus.
Del 1: Buyer
1.1 Buyer
Official name
[SYKEHUSINNKJØP HF] ---
Legal type of the buyer
Body governed by public law
Activity of the contracting authority
Helse
Del 2: Procedure
2.1 Procedure
Title
Smertepumper til Akershus universitetssykehus HF
Description
Akershus universitetssykehus skal gjennomføre en anskaffelse av rammeavtale for kjøp av smertepumper til Akershus universitetssykehus.
Procedure identifier
2019-338672
Internal identifier
2019/1263
Type of procedure
Open
2.1.1 Purpose
Nature of the contract
Supplies
Main classification
Medisinsk utstyr
2.1.4 Generell informasjon
Directive 2014/24/EU
Del 5: Lot
5.1 Lot LOT-0000
Title
Smertepumper til Akershus universitetssykehus HF
Description
Akershus universitetssykehus skal gjennomføre en anskaffelse av rammeavtale for kjøp av smertepumper til Akershus universitetssykehus. Smertepumpene skal benyttes på følgende pasientgrupper; palliative pasienter, postoperative pasienter, fødende og til blokader. Leveransen skal være inklusive alle komponenter/tilbehør, installasjon og ferdigstillelse slik at den fungerer som en helhet ut fra de behov og krav som er beskrevet. Nødvendig opplæring er også en del av anskaffelsen. Estimert omfang av rammeavtalen er ca. 100 stk. smertepumper ved første avrop. For avrop i år 2, 3 og 4 estimeres det kjøp av 3-5 smertepumper årlig. Kjøp på rammeavtalen vil være avhengig av tildelte midler. Oppdragsgiver forplikter seg ikke til estimatene. Det skal inngås rammeavtale med én leverandør. For ytterligere informasjon om anskaffelsens omfang og innhold vises det til kravspesifikasjonen, se Del 2 Bilag 2.
5.1.1 Purpose
Nature of the contract
Supplies
Main classification
Medisinsk utstyr
Additional classification
Medisinsk utstyr, legemidler og utstyr til personlig pleie
Additional classification
Pumper til medisinsk bruk
5.1.2 Place of performance
Anywhere
5.1.3 Estimated duration
Duration
24 MONTH
5.1.4 Renewal
Maximum renewals
0
Description
Oppdragsgiver skal ha opsjon på forlengelse av kontrakten i ytterligere 1+1 år.
5.1.6 Generell informasjon
Reserved participation
None
Procurement Project not financed with EU Funds.
5.1.9 Selection criteria
Criterion
Type
Suitability to pursue the professional activity
Description
Krav: Leverandøren skal være et lovlig etablert foretak. Dokumentasjonskrav: Norske leverandører: Firmaattest. Utenlandske leverandører: Bekreftelse på at leverandøren er registrert i bransjeregister eller foretaksregister iht. lovgivningen i det land hvor leverandøren er etablert.
Use of this criterion
Used
Criterion
Type
Economic and financial standing
Description
Krav: Leverandøren skal ha tilstrekkelig finansiell styrke til å kunne oppfylle kontrakten. Dokumentasjonskrav: Leverandørens årsregnskap inkludert noter med styre- og revisjonsberetning fra 2017 og 2018. Oppdragsgiver forbeholder seg retten til selv å foreta en kredittvurdering fra Experian og Forvalt Proff. Finansiell styrke vurderes i forhold til omsetning, resultatgrad, soliditet og likviditet.
Use of this criterion
Used
Criterion
Type
Technical and professional ability
Description
Krav: Leverandøren skal ha tilstrekkelig gjennomføringsevne. Dokumentasjonskrav: Det skal gis en kort og overordnet beskrivelse av virksomheten, herunder: En oversikt over selskapets historikk, organisering og eierforhold, samt en beskrivelse av dagens virksomhet. Beskrivelse av hvordan leverandøren er organisert for gjennomføring av denne kontrakten. Beskrivelse av kompetanse hos leverandøren i forhold til renovasjon og avfallshåndtering. Beskrivelse av leverandørens totale bemanning og kapasitet. Det skal gis en kortfattet beskrivelse av det helhetlige kvalitetssikringssystem leverandøren vil legge til grunn for gjennomføring av kontrakten. Krav: Leverandøren skal ha god erfaring fra lignende leveranser. Dokumentasjonskrav: En oversikt over de viktigste leveransene som leverandøren har utført i løpet av de siste tre år. Oversikten skal inneholde følgende opplysninger: Kort beskrivelse av leveransen. Tidspunkt for gjennomføring. Omfang av leveranse i beløp. Navn og telefonnummer til referanseperson hos oppdragsgiveren.
Use of this criterion
Used
Information about the second stage of a two-stage procedure
Minimum number of candidates to be invited for the second stage of the procedure
0
5.1.11 Procurement documents
Address of the procurement documents
[ https://permalink.mercell.com/111811767.aspx ] ---
5.1.12 Terms of procurement
Terms of submission
Electronic submission
Tillatt
Address for submission
Languages in which tenders or requests to participate may be submitted
norsk
Electronic catalogue
{code|name|permission.}
Variants
Ikke tillatt
Deadline for receipt of tenders
29.11.2019 12:00:00+02:00
Deadline until which the tender must remain valid
6 MONTH
Information about public opening
Date/time
29.11.2019 12:00:00+02:00
Terms of contract
Conditions relating to the performance of the contract
Se vedlegg Del 2 - Kontraktsvilkår rammeavtale
Electronic invoicing
Tillatt
5.1.15 Techniques
Rammeavtale
Framework agreement, without reopening of competition
Maximum number of participants
1
Information about the dynamic purchasing system
None
5.1.16 Further information, mediation and review
Mediation organisation
[ KOFA ] ---
Review organisation
[ Sykehusinnkjøp HF ] ---
Organisation providing additional information about the procurement procedure
[ SYKEHUSINNKJØP HF ] ---
Organisation providing more information on the review procedures
[ Sykehusinnkjøp HF ] ---
Del 8: Organisations
8.1 ORG-0001
Official name
SYKEHUSINNKJØP HF
Registration number
916879067
Postal address
Postboks 40
Town
VADSØ
Postcode
9811
Country
Norge
Contact point
Lars Hjellup
lahjel@sykehusinnkjop.no
Internet address
Buyer profile
Roles of this organisation
8.1 ORG-0002
Official name
Sykehusinnkjøp HF
Postal address
Postboks 40
Town
Vadsø
Postcode
9811
Country
Norge
Roles of this organisation
8.1 ORG-0003
Official name
KOFA
Postal address
Postboks 511 sentrum
Town
Bergen
Postcode
5805
Country
Norge
post@knse.no
Roles of this organisation
8.1 ORG-0004
Official name
Sykehusinnkjøp HF
Postal address
Postboks 40
Town
Vadsl
Postcode
8911
Country
Norge
Roles of this organisation
Notice information
11.1 Notice information
Notice identifier/version
2019-338672 01
Form type
Competition
Notice type
Contract or concession notice – standard regime
Notice dispatch date
26.10.2019 12:00:00+02:00
Languages in which this notice is officially available
norsk (bokmål)
11.2 Publication information
Notice publication number
n.a.
Publication date
26.10.2019
SYKEHUSINNKJØP HF
- Referanse
- 2019-338672
- Kunngjøringsdato
- 26.10.2019
- Estimert verdi
- Ikke angitt
- Type kunngjøring
- Kunngjøring av konkurranse
- Hovedaktivitet
- Helse
Kategori (CPV)
Konkurransedokumenter
Se alle dokumenter tilhørende konkurransen i oppdragsgiverens støtteverktøy
Gå til dokumenter