Anleggsgartner, lekeplassutstyr, sykkelstativ og planter
Anskaffelsens tidslinje (Beta)
Anskaffelsen gjelder anleggsgartnertjenester inkludert lekeplassutstyr, sykkelstativ og planter
Del 1: Buyer
1.1 Buyer
Official name
[Oppegård kommune] ---
Legal type of the buyer
Regional authority
Activity of the contracting authority
General public services
Del 2: Procedure
2.1 Procedure
Title
Anleggsgartner, lekeplassutstyr, sykkelstativ og planter
Description
Anskaffelsen gjelder anleggsgartnertjenester inkludert lekeplassutstyr, sykkelstativ og planter
Procedure identifier
2019-336899
Internal identifier
2019/2484
Type of procedure
Open
2.1.1 Purpose
Nature of the contract
Services
Main classification
Beplanting og vedlikehold av grøntområder
2.1.3 Value
Estimated value excluding VAT
40 000 000 NOK
2.1.4 Generell informasjon
Directive 2014/24/EU
Del 5: Lot
5.1 Lot LOT-0000
Title
Anleggsgartner, lekeplassutstyr, sykkelstativ og planter
Description
Oppegård kommune har til sammen 5 barneskoler,3 ungdomsskoler og 1 kombinert skole fra 1. til 10. trinn. Videre har kommunen 23 barnehager, mange offentlige lekeplasser, torg, plasser og uteområder. Ski kommune har til sammen 10 barneskoler, 2ungdomskoler og 1 interkommunal skole. Ski kommune har 19 barnehager og 2offentlige lekeplasser, torg, plasser og uteområder Det er i de siste 3 årene gjort både små og store oppgraderinger av lekeplasser i begge kommunene, men det gjenstår å oppgradere flere steder. Dette vil innebære både store og små prosjekter, samt utskifting av enkeltutstyr. Oppdragsgiver har behov for en rammeavtale med en anleggsgartner.
5.1.1 Purpose
Nature of the contract
Services
Main classification
Beplanting og vedlikehold av grøntområder
Additional classification
Arbeid i forbindelse med landskapsarkitektur
Additional classification
Lekeplassutstyr
Additional classification
Deler og tilbehør til sykler
Additional classification
Metallprodukter
Additional classification
Vekster til utplanting
Additional classification
Utformning av lekeplasser
Additional classification
Vedlikehold av arealer
5.1.2 Place of performance
Anywhere
5.1.3 Estimated duration
Duration
24 MONTH
5.1.4 Renewal
Maximum renewals
0
Description
Oppdragsgiver skal ha opsjon på forlengelse av rammeavtalen i ytterligere 2 år/1+1 på uendrede vilkår, til sammen maksimalt 4 år. Opsjon utløses automatisk dersom ikke Oppdragsgiver gir annen beskjed innen 3 måneder før kontraktens utløp.
5.1.5 Value
Estimated value excluding VAT
40 000 000 NOK
5.1.6 Generell informasjon
Reserved participation
None
Procurement Project not financed with EU Funds.
5.1.9 Selection criteria
Criterion
Type
Suitability to pursue the professional activity
Description
KRAV: Leverandøren skal være et lovlig etablert foretak. DOKUMENTASJON: Norske selskaper: Firmaattest. Utenlandske selskaper: Godtgjørelse på at selskapet er registrert i bransjeregister eller foretaksregister som foreskrevet i lovgivningen i det land hvor leverandøren er etablert. KRAV: Leverandøren skal ha ordnede forhold med hensyn til betaling av skatt, arbeidsgiveravgift og merverdiavgift. DOKUMENTASJON: Skatteattest for merverdiavgift og skatt. Ikke eldre enn 6 mnd fra tilbudsfrist.
Use of this criterion
Used
Criterion
Type
Economic and financial standing
Description
KRAV: Det kreves at leverandøren har kredittrating tilsvarende C1 (Moderat til høy risiko) fra Proff Forvalt (Eniro Norge) eller bedre. DOKUMENTASJON: Oppdragsgiver vil bruke Proff Forvalt (Eniro Norge) til å vurdere oppfyllelse av kravet. Dersom leverandøren velger å støtte seg på morselskap for å oppfylle kravet skal det vedlegges en morselskapsgaranti. Oppdragsgiver vil da bruke Proff Forvalt til å vurdere morselskapets kredittrating.
Use of this criterion
Used
Criterion
Type
Technical and professional ability
Description
KRAV: Leverandøren skal ha god erfaring og gode referanser fra tilsvarende oppdrag, det vil si oppdrag av samme art, kompleksitet, vanskelighetsgrad og omfang DOKUMENTASJON: Oversikt over relevante anleggsarbeid som leverandøren har utført i løpet av de siste tre årene. Det skal i tillegg leveres tre referanser på anleggsarbeid som inkluderer montering og installasjon av lekeplassutstyr for skole, barnehage eller offentlig lekeplass, som leverandøren har utført i løpet av de siste tre årene. Referansene skal inneholde opplysninger om kontraktenes verdi, tidspunktet for levering eller utførelse og navn på referansepersoner som kan kontaktes (organisasjon, stilling, navn, telefon, epost). Oppdragsgiver forbeholder seg rett til å kontakte oppgitte referansepersoner.
Use of this criterion
Used
Criterion
Type
Technical and professional ability
Description
KRAV: Leverandør skal ha tilstrekkelig faglige kvalifikasjoner og gjennomføringsevne DOKUMENTASJON: Det skal gis en beskrivelse og oversikt over personellet med relevant fagbrev/utdanning som leverandøren råder over og som skal bidra til oppfyllelse av kontrakten. KRAV: Leverandør skal ha rådighet over nødvendige ressurser DOKUMENTASJON: Beskrivelse av maskiner og utstyr som leverandøren råder over til å utføre kontrakten. KRAV: Leverandøren skal ha et kvalitetssikringssystem tilpasset leveransen. DOKUMENTASJON: En beskrivelse av leverandørens metoder for kvalitetssikring. Hvis leverandøren er sertifisert i henhold til ISO 9001 eller tilsvarende kvalitetssikringssertifiseringer, er det tilstrekkelig å legge ved kopi av gyldig sertifikat.
Use of this criterion
Used
Information about the second stage of a two-stage procedure
Minimum number of candidates to be invited for the second stage of the procedure
0
5.1.11 Procurement documents
Address of the procurement documents
[ https://permalink.mercell.com/105309740.aspx ] ---
5.1.12 Terms of procurement
Terms of submission
Electronic submission
Tillatt
Address for submission
Languages in which tenders or requests to participate may be submitted
norsk
Electronic catalogue
{code|name|permission.}
Variants
Ikke tillatt
Deadline for receipt of tenders
14.10.2019 12:00:00+02:00
Deadline until which the tender must remain valid
3 MONTH
Information about public opening
Date/time
14.10.2019 12:00:00+02:00
Terms of contract
Conditions relating to the performance of the contract
Se konkurransegrunnlaget
Electronic invoicing
Ikke tillatt
5.1.15 Techniques
Rammeavtale
None
Information about the dynamic purchasing system
None
5.1.16 Further information, mediation and review
Review organisation
[ Oppegård kommune ] ---
Organisation providing additional information about the procurement procedure
[ Oppegård kommune ] ---
Del 8: Organisations
8.1 ORG-0001
Official name
Oppegård kommune
Registration number
944384081
Postal address
Postboks 510
Town
Kolbotn
Postcode
1411
Country
Norge
Contact point
Berit Bystrøm
berit.bystrom@oppegard.kommune.no
Telephone
+47 66819045
Internet address
Buyer profile
Roles of this organisation
8.1 ORG-0002
Official name
Oppegård kommune
Postal address
Postboks 510
Town
Kolbotn
Postcode
1411
Country
Norge
Roles of this organisation
Notice information
11.1 Notice information
Notice identifier/version
2019-336899 01
Form type
Competition
Notice type
Contract or concession notice – standard regime
Notice dispatch date
14.09.2019 12:00:00+02:00
Languages in which this notice is officially available
norsk (bokmål)
11.2 Publication information
Notice publication number
n.a.
Publication date
14.09.2019
Oppegård kommune
- Referanse
- 2019-336899
- Kunngjøringsdato
- 14.09.2019
- Estimert verdi
- 40 000 000 NOK
- Type kunngjøring
- Kunngjøring av konkurranse
- Hovedaktivitet
- Alminnelig offentlig tjenesteyting
Kategori (CPV)
Konkurransedokumenter
Se alle dokumenter tilhørende konkurransen i oppdragsgiverens støtteverktøy
Gå til dokumenter