Hopp til hovedinnhold
StartSøk og filterAnleggsgartner, lekeplassutstyr, sykkelstativ og planter
Konkurranse
Kunngjøring av konkurranse
Utgått
Kunngjort i EØS

Anleggsgartner, lekeplassutstyr, sykkelstativ og planter

Anskaffelsens tidslinje (Beta)

Planlegging
0
Resultat
0

Anskaffelsen gjelder anleggsgartnertjenester inkludert lekeplassutstyr, sykkelstativ og planter

Del 1: Buyer

1.1 Buyer

Official name

[Oppegård kommune] ---

Legal type of the buyer

Regional authority

Activity of the contracting authority

General public services

Del 2: Procedure

2.1 Procedure

Title

Anleggsgartner, lekeplassutstyr, sykkelstativ og planter

Description

Anskaffelsen gjelder anleggsgartnertjenester inkludert lekeplassutstyr, sykkelstativ og planter

Procedure identifier

2019-336899

Internal identifier

2019/2484

Type of procedure

Open

2.1.1 Purpose

Nature of the contract

Services

Main classification

Beplanting og vedlikehold av grøntområder

2.1.3 Value

Estimated value excluding VAT

40 000 000 NOK

2.1.4 Generell informasjon

Directive 2014/24/EU

Del 5: Lot

5.1 Lot LOT-0000

Title

Anleggsgartner, lekeplassutstyr, sykkelstativ og planter

Description

Oppegård kommune har til sammen 5 barneskoler,3 ungdomsskoler og 1 kombinert skole fra 1. til 10. trinn. Videre har kommunen 23 barnehager, mange offentlige lekeplasser, torg, plasser og uteområder. Ski kommune har til sammen 10 barneskoler, 2ungdomskoler og 1 interkommunal skole. Ski kommune har 19 barnehager og 2offentlige lekeplasser, torg, plasser og uteområder Det er i de siste 3 årene gjort både små og store oppgraderinger av lekeplasser i begge kommunene, men det gjenstår å oppgradere flere steder. Dette vil innebære både store og små prosjekter, samt utskifting av enkeltutstyr. Oppdragsgiver har behov for en rammeavtale med en anleggsgartner. 

5.1.1 Purpose

Nature of the contract

Services

Main classification

Beplanting og vedlikehold av grøntområder

Additional classification

Arbeid i forbindelse med landskapsarkitektur

Additional classification

Lekeplassutstyr

Additional classification

Deler og tilbehør til sykler

Additional classification

Metallprodukter

Additional classification

Vekster til utplanting

Additional classification

Utformning av lekeplasser

Additional classification

Vedlikehold av arealer

5.1.2 Place of performance

Anywhere

5.1.3 Estimated duration

Duration

24 MONTH

5.1.4 Renewal

Maximum renewals

0

Description

Oppdragsgiver skal ha opsjon på forlengelse av rammeavtalen i ytterligere 2 år/1+1 på uendrede vilkår, til sammen maksimalt 4 år. Opsjon utløses automatisk dersom ikke Oppdragsgiver gir annen beskjed innen 3 måneder før kontraktens utløp.

5.1.5 Value

Estimated value excluding VAT

40 000 000 NOK

5.1.6 Generell informasjon

Reserved participation

None

Procurement Project not financed with EU Funds.

5.1.9 Selection criteria

Criterion

Type

Suitability to pursue the professional activity

Description

KRAV: Leverandøren skal være et lovlig etablert foretak. DOKUMENTASJON: Norske selskaper: Firmaattest. Utenlandske selskaper: Godtgjørelse på at selskapet er registrert i bransjeregister eller foretaksregister som foreskrevet i lovgivningen i det land hvor leverandøren er etablert. KRAV: Leverandøren skal ha ordnede forhold med hensyn til betaling av skatt, arbeidsgiveravgift og merverdiavgift. DOKUMENTASJON: Skatteattest for merverdiavgift og skatt. Ikke eldre enn 6 mnd fra tilbudsfrist.

Use of this criterion

Used

Criterion

Type

Economic and financial standing

Description

KRAV: Det kreves at leverandøren har kredittrating tilsvarende C1 (Moderat til høy risiko) fra Proff Forvalt (Eniro Norge) eller bedre. DOKUMENTASJON: Oppdragsgiver vil bruke Proff Forvalt (Eniro Norge) til å vurdere oppfyllelse av kravet. Dersom leverandøren velger å støtte seg på morselskap for å oppfylle kravet skal det vedlegges en morselskapsgaranti. Oppdragsgiver vil da bruke Proff Forvalt til å vurdere morselskapets kredittrating.

Use of this criterion

Used

Criterion

Type

Technical and professional ability

Description

KRAV: Leverandøren skal ha god erfaring og gode referanser fra tilsvarende oppdrag, det vil si oppdrag av samme art, kompleksitet, vanskelighetsgrad og omfang DOKUMENTASJON: Oversikt over relevante anleggsarbeid som leverandøren har utført i løpet av de siste tre årene. Det skal i tillegg leveres tre referanser på anleggsarbeid som inkluderer montering og installasjon av lekeplassutstyr for skole, barnehage eller offentlig lekeplass, som leverandøren har utført i løpet av de siste tre årene. Referansene skal inneholde opplysninger om kontraktenes verdi, tidspunktet for levering eller utførelse og navn på referansepersoner som kan kontaktes (organisasjon, stilling, navn, telefon, epost). Oppdragsgiver forbeholder seg rett til å kontakte oppgitte referansepersoner.

Use of this criterion

Used

Criterion

Type

Technical and professional ability

Description

KRAV: Leverandør skal ha tilstrekkelig faglige kvalifikasjoner og gjennomføringsevne DOKUMENTASJON: Det skal gis en beskrivelse og oversikt over personellet med relevant fagbrev/utdanning som leverandøren råder over og som skal bidra til oppfyllelse av kontrakten. KRAV: Leverandør skal ha rådighet over nødvendige ressurser DOKUMENTASJON: Beskrivelse av maskiner og utstyr som leverandøren råder over til å utføre kontrakten. KRAV: Leverandøren skal ha et kvalitetssikringssystem tilpasset leveransen. DOKUMENTASJON: En beskrivelse av leverandørens metoder for kvalitetssikring. Hvis leverandøren er sertifisert i henhold til ISO 9001 eller tilsvarende kvalitetssikringssertifiseringer, er det tilstrekkelig å legge ved kopi av gyldig sertifikat.

Use of this criterion

Used

Information about the second stage of a two-stage procedure

Minimum number of candidates to be invited for the second stage of the procedure

0

5.1.11 Procurement documents

Address of the procurement documents

[ https://permalink.mercell.com/105309740.aspx ] ---

5.1.12 Terms of procurement

Terms of submission

Electronic submission

Tillatt

Languages in which tenders or requests to participate may be submitted

norsk

Electronic catalogue

{code|name|permission.}

Variants

Ikke tillatt

Deadline for receipt of tenders

14.10.2019 12:00:00+02:00

Deadline until which the tender must remain valid

3 MONTH

Information about public opening

Date/time

14.10.2019 12:00:00+02:00

Terms of contract

Conditions relating to the performance of the contract

Se konkurransegrunnlaget

Electronic invoicing

Ikke tillatt

5.1.15 Techniques

Rammeavtale

None

Information about the dynamic purchasing system

None

5.1.16 Further information, mediation and review

Review organisation

[ Oppegård kommune ] ---

Organisation providing additional information about the procurement procedure

[ Oppegård kommune ] ---

Del 8: Organisations

8.1 ORG-0001

Official name

Oppegård kommune

Registration number

944384081

Postal address

Postboks 510

Town

Kolbotn

Postcode

1411

Country

Norge

Contact point

Berit Bystrøm

Email

berit.bystrom@oppegard.kommune.no

Telephone

+47 66819045

Roles of this organisation

8.1 ORG-0002

Official name

Oppegård kommune

Postal address

Postboks 510

Town

Kolbotn

Postcode

1411

Country

Norge

Roles of this organisation

Notice information

11.1 Notice information

Notice identifier/version

2019-336899 01

Form type

Competition

Notice type

Contract or concession notice – standard regime

Notice dispatch date

14.09.2019 12:00:00+02:00

Languages in which this notice is officially available

norsk (bokmål)

11.2 Publication information

Notice publication number

n.a.

Publication date

14.09.2019

Oppegård kommune

Referanse
2019-336899
Kunngjøringsdato
14.09.2019
Estimert verdi
40 000 000 NOK
Type kunngjøring
Kunngjøring av konkurranse
Hovedaktivitet
Alminnelig offentlig tjenesteyting

Kategori (CPV)

Konkurransedokumenter

Se alle dokumenter tilhørende konkurransen i oppdragsgiverens støtteverktøy

Gå til dokumenter