Rammeavtale på innleie av lyd-, lys- og scene-utstyr og tekniske tjenester
Anskaffelsens tidslinje (Beta)
Formålet med rammeavtalen er å dekke innleie av lyd-, lys- og sceneutstyr med eller uten teknikker, for avvikling av studentenes øvelsesproduksjoner ved Høgskolen i Innlandets praktiske utdanninger, eller andre arrangement i forbindelse med undervisning ved disse. Se bilag 1 Kravspesifikasjon for ytterligere opplysninger.
Del 1: Buyer
1.1 Buyer
Official name
[Høgskolen i Innlandet] ---
Del 2: Procedure
2.1 Procedure
Title
Rammeavtale på innleie av lyd-, lys- og scene-utstyr og tekniske tjenester
Description
Formålet med rammeavtalen er å dekke innleie av lyd-, lys- og sceneutstyr med eller uten teknikker, for avvikling av studentenes øvelsesproduksjoner ved Høgskolen i Innlandets praktiske utdanninger, eller andre arrangement i forbindelse med undervisning ved disse. Se bilag 1 Kravspesifikasjon for ytterligere opplysninger.
Procedure identifier
2019-333570
Internal identifier
19/01285
2.1.1 Purpose
Nature of the contract
Services
Main classification
Radio- og fjernsynstjenester
2.1.4 Generell informasjon
Additional information
Visma kunngjøring: https://opic.com/id/afvuxwysvt
{code|name|legal-basis.OTHER}
Del 5: Lot
5.1 Lot LOT-0000
Title
Rammeavtale på innleie av lyd-, lys- og scene-utstyr og tekniske tjenester
Description
Formålet med rammeavtalen er å dekke innleie av lyd-, lys- og sceneutstyr med eller uten teknikker, for avvikling av studentenes øvelsesproduksjoner ved Høgskolen i Innlandets praktiske utdanninger, eller andre arrangement i forbindelse med undervisning ved disse. Se bilag 1 Kravspesifikasjon for ytterligere opplysninger.
5.1.1 Purpose
Nature of the contract
Services
Main classification
Radio- og fjernsynstjenester
5.1.2 Place of performance
Postal address
Oslo og Lillehammer
5.1.6 Generell informasjon
Reserved participation
None
5.1.11 Procurement documents
Address of the procurement documents
[ https://tendsign.no/doc.aspx?UniqueId=afvuxwysvt&GoTo=Docs ] ---
5.1.12 Terms of procurement
Terms of submission
Electronic submission
Tillatt
Address for submission
Languages in which tenders or requests to participate may be submitted
norsk
Electronic catalogue
{code|name|permission.}
Deadline for receipt of tenders
12.04.2019 12:00:00+02:00
Terms of contract
Electronic invoicing
Ikke tillatt
5.1.15 Techniques
Rammeavtale
None
Information about the dynamic purchasing system
None
5.1.16 Further information, mediation and review
Organisation providing additional information about the procurement procedure
[ Høgskolen i Innlandet ] ---
Del 8: Organisations
8.1 ORG-0001
Official name
Høgskolen i Innlandet
Registration number
918 108 467
Postal address
Terningen Arena, Hamarvegen 112
Town
Elverum
Postcode
2411
Country
Norge
Contact point
Kjell Helge Smehus
kjell.smehus@inn.no
Internet address
Roles of this organisation
Notice information
11.1 Notice information
Notice identifier/version
2019-333570 01
Form type
Competition
Notice type
Contract or concession notice – standard regime
Notice dispatch date
05.04.2019 12:00:00+02:00
Languages in which this notice is officially available
norsk (bokmål)
11.2 Publication information
Notice publication number
n.a.
Publication date
05.04.2019
Høgskolen i Innlandet
- Referanse
- 2019-333570
- Kunngjøringsdato
- 05.04.2019
- Estimert verdi
- Ikke angitt
- Type kunngjøring
- Kunngjøring av konkurranse
Kategori (CPV)
Konkurransedokumenter
Se alle dokumenter tilhørende konkurransen i oppdragsgiverens støtteverktøy
Gå til dokumenter