Hopp til hovedinnhold
StartSøk og filterEØS 021-2019 Rammeavtale formingsmateriell
Konkurranse
Kunngjøring av konkurranse
Utgått
Kunngjort i EØS

EØS 021-2019 Rammeavtale formingsmateriell

Anskaffelsens tidslinje (Beta)

Planlegging
0
Resultat
0

Rammeavtale med én leverandør for å dekke Bergen kommune med samarbeidsparter, heretter kalt oppdragsgiver, sitt behov for kjøp av formingsmateriell.

Del 1: Buyer

1.1 Buyer

Official name

[Bergen Kommune] ---

Legal type of the buyer

Regional authority

Activity of the contracting authority

General public services

1.1 Buyer

Official name

[Askøy kommune, Fjell, Sund og Øygarden kommune, Fusa kommune, Kvam kommune, Lindås kommune, Masfjorden kommune, Meland kommune, Modalen kommune, Os kommune, Osterøy kommune, Radøy kommune, Samnanger kommune, Vaksdal kommune, Voss kommune, Rehabilitering og sykehjem Betanien] ---

Legal type of the buyer

Regional authority

Activity of the contracting authority

General public services

Del 2: Procedure

2.1 Procedure

Title

EØS 021-2019 Rammeavtale formingsmateriell

Description

Rammeavtale med én leverandør for å dekke Bergen kommune med samarbeidsparter, heretter kalt oppdragsgiver, sitt behov for kjøp av formingsmateriell.

Procedure identifier

2019-331950

Internal identifier

2019/22410

Type of procedure

Open

2.1.1 Purpose

Nature of the contract

Supplies

Main classification

Håndverks- og kunstmateriale

2.1.3 Value

Estimated value excluding VAT

32 000 000 NOK

2.1.4 Generell informasjon

Directive 2014/24/EU

Del 5: Lot

5.1 Lot LOT-0000

Title

EØS 021-2019 Rammeavtale formingsmateriell

Description

Bergen kommune med samarbeidsparter, heretter kalt oppdragsgiver, innbyr til åpen anbudskonkurranse med hensikt å inngå rammeavtale med én leverandør på levering av formingsmateriell. Oppdragsgiver har som formål gjennom denne konkurransen å inngå den økonomisk mest fordelaktige avtale om levering av formingsmateriell gjennom rammeavtale. Avtaleperioden vil være 2 år fra avtaledato med ensidig opsjon for ytterligere 1 + 1 år. Forventet oppstart er november 2019. Oppdragsgiver ønsker gjennom sine anskaffelser å være med på å ivareta miljøhensyn og sikre sosiale og etiske standarder. Det er derfor stilt en rekke miljøkrav og kriterier i denne konkurransen. Under avtaleperioden skal det leveres ulike typer og varianter av formingsmateriell/hobbyartikler til skoler, SFO og barnehager, som er de største forbrukerne av produktene. Men også andre enheter og forbrukersegmenter i både Bergen kommune og samarbeidsparter vil ha muligheten til å benytte seg av denne avtalen etter egne behov. Eksempelvis aktivitetstilbud for voksne og eldre ved helse og velferdssentre. Oppdragsgivers enheter varierer i størrelse og har ulike behov, og kjøpemønsteret i de ulike enhetene vil derfor variere. Følgende produkter omfattes ikke av denne avtalen: - Symaskiner - Kontorrekvisita, inkludert papir i A4 og A3 format, 80 gr., 85 gr. og 90 gr., hvit, som er primært ment for bruk i kopimaskiner og skrivere/printere (kopipapir). - Inne- og uteleker - Spill

5.1.1 Purpose

Nature of the contract

Supplies

Main classification

Håndverks- og kunstmateriale

Additional classification

Leire

Additional classification

Tekstilstoffer og tilhørende artikler

Additional classification

Tekstilgarn og -tråd

Additional classification

Håndverksmateriale

Additional classification

Kunstmateriale

Additional classification

Papir til kunst og kunsthåndverk

Additional classification

Farger til undervisningsbruk

5.1.2 Place of performance

Country subentity

Vestland (NO0A2)

5.1.3 Estimated duration

Start date

01.11.2019

End date

31.10.2021

5.1.4 Renewal

Maximum renewals

0

Description

Inntil ytterligere 2 år, total maksimalt 4 år. Oppdragsgiver kan velge å innløse opsjonen på 2 år i flere omganger, f. eks. for 1 år av gangen.

5.1.5 Value

Estimated value excluding VAT

32 000 000 NOK

5.1.6 Generell informasjon

Reserved participation

None

Procurement Project not financed with EU Funds.

5.1.9 Selection criteria

Criterion

Type

Suitability to pursue the professional activity

Description

Registrert i handelsregister eller foretaksregister Leverandør er registrert i et foretaksregister eller et handelsregister i medlemsstaten som leverandøren er etablert i. Som beskrevet i bilag XI til direktiv 2014/24/EU; leverandører fra visse medlemsstater kan være nødt til å oppfylle andre krav i nevnte bilag.

Use of this criterion

Used

Criterion

Type

Economic and financial standing

Description

Øvrige økonomiske og finansielle krav Når det gjelder eventuelle øvrige økonomiske og finansielle krav som har blitt angitt i kunngjøringen eller i anskaffelsesdokumentene erklærer leverandøren at:

Use of this criterion

Used

Criterion

Type

Economic and financial standing

Description

Leverandøren har tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet til å oppfylle avtalen. Påkrevd økonomisk kapasitet vurderes i forhold til avtalens verdi, ytelser, risiko og varighet. Dokumentasjon for norske leverandører: Oppdragsgiver vil selv sjekke leverandørens økonomiske situasjon fra DIFIs eBevis, Proff Forvalt (https://forvalt.no/) og/eller via opplysninger gitt av Creditsafe (https://www.creditsafe.com) og kan hente inn ytterligere opplysninger fra Brønnøysundregistrene. Merk at konkurransegrunnlaget inneholder retningslinjer for hvordan leverandører selv kan supplere tilgjengelig informasjon hvis ønskelig. Dokumentasjon for utenlandske leverandører: Leverandør skal på forespørsel levere en kredittrating rapport fra selskap som har konsesjon fra Datatilsynet til å drive kredittopplysningsvirksomhet i Norge eller fra selskap med tilsvarende godkjenning i medlemsstat i EU/EØS. Kredittratingsrapporten må være basert på oppdaterte regnskapsopplysninger.

Use of this criterion

Used

Criterion

Type

Technical and professional ability

Description

Bare for offentlige vareleveranser: I referanseperioden har leverandøren utført følgende viktige vareleveranser av den etterspurte type, eller følgende viktige tjenester av den etterspurte type. Oppdragsgiver kan kreve opp til tre års erfaring og tillate at det tas hensyn til erfaring fra tiden før de seneste tre år.

Use of this criterion

Used

Criterion

Type

Technical and professional ability

Description

Leverandør skal ha god og relevant erfaring. Erfaringen skal omfatte leveranser av tilsvarende kompleksitet som leveransen forespurt i denne konkurransen. Dokumentasjonskrav: Relevant erfaring skal dokumenteres ved å oppgi minimum tre (3) og maksimum fem (5) referanseprosjekter fra de siste tre (3) år. Referansene legges inn direkte i Mercell som besvarelse av dette punkt. Dersom det oppgis flere enn fem referanseprosjekter, vil kun de fem første bli vurdert.

Use of this criterion

Used

Information about the second stage of a two-stage procedure

Minimum number of candidates to be invited for the second stage of the procedure

0

5.1.10 Award criteria

Criterion

Type

Quality

Description

Miljømerkede produkter

Weight (percentage, exact)

30

Criterion

Type

Quality

Description

Kvalitet

Weight (percentage, exact)

20

Criterion

Type

Price

Weight (percentage, exact)

50

5.1.11 Procurement documents

Address of the procurement documents

[ https://permalink.mercell.com/104890674.aspx ] ---

5.1.12 Terms of procurement

Terms of submission

Electronic submission

Tillatt

Languages in which tenders or requests to participate may be submitted

norsk

Electronic catalogue

{code|name|permission.}

Variants

Ikke tillatt

Deadline for receipt of tenders

30.09.2019 12:00:00+02:00

Deadline until which the tender must remain valid

91 DAY

Information about public opening

Date/time

30.09.2019 12:00:00+02:00

Terms of contract

Electronic invoicing

Tillatt

5.1.15 Techniques

Rammeavtale

Framework agreement, without reopening of competition

Maximum number of participants

1

Information about the dynamic purchasing system

None

5.1.16 Further information, mediation and review

Review organisation

[ Bergen kommune Innkjøp konsern ] ---

Organisation providing additional information about the procurement procedure

[ Bergen Kommune ] ---

Del 8: Organisations

8.1 ORG-0001

Official name

Bergen Kommune

Registration number

964338531

Postal address

Serviceboks 7880

Town

BERGEN

Postcode

5020

Country

Norge

Contact point

Adnan Birdzo

Email

Adnan.Birdzo@bergen.kommune.no

Roles of this organisation

Buyer

8.1 ORG-0002

Official name

Askøy kommune, Fjell, Sund og Øygarden kommune, Fusa kommune, Kvam kommune, Lindås kommune, Masfjorden kommune, Meland kommune, Modalen kommune, Os kommune, Osterøy kommune, Radøy kommune, Samnanger kommune, Vaksdal kommune, Voss kommune, Rehabilitering og sykehjem Betanien

Town

Bergen

Postcode

5020

Country

Norge

Email

adnan.birdzo@bergen.kommune.no

Roles of this organisation

8.1 ORG-0003

Official name

Bergen kommune Innkjøp konsern

Postal address

Pb 7700

Town

Bergen

Postcode

5020

Country

Norge

Roles of this organisation

Notice information

11.1 Notice information

Notice identifier/version

2019-331950 01

Form type

Competition

Notice type

Contract or concession notice – standard regime

Notice dispatch date

26.08.2019 12:00:00+02:00

Languages in which this notice is officially available

norsk (bokmål)

11.2 Publication information

Notice publication number

n.a.

Publication date

26.08.2019

Bergen Kommune, Askøy kommune, Fjell, Sund og Øygarden kommune, Fusa kommune, Kvam kommune, Lindås kommune, Masfjorden kommune, Meland kommune, Modalen kommune, Os kommune, Osterøy kommune, Radøy kommune, Samnanger kommune, Vaksdal kommune, Voss kommune, Rehabilitering og sykehjem Betanien

Referanse
2019-331950
Kunngjøringsdato
26.08.2019
Estimert verdi
32 000 000 NOK
Type kunngjøring
Kunngjøring av konkurranse
Hovedaktivitet
Alminnelig offentlig tjenesteyting

Kategori (CPV)

Konkurransedokumenter

Se alle dokumenter tilhørende konkurransen i oppdragsgiverens støtteverktøy

Gå til dokumenter