Hopp til hovedinnhold
StartSøk og filterVerktøy for IT-tjenestestyring
Planlegging
Veiledende kunngjøring
Kunngjort i EØS

Verktøy for IT-tjenestestyring

Anskaffelsens tidslinje (Beta)

Konkurranse
0
Resultat
0

Invitasjon til dialogkonferanse 14. juni 2019. Påmeldingsfristen til dialogkonferansen er satt til fredag 7. juni, kl. 14:00. Påmelding sendes til haakon.hegstad@afk.no Mer info ligger vedlagt i invitasjon til dialogkonferanse. Hensikten med konferansen er å få oversikt over tilgjengelige og potensielle løsninger i markedet. Informasjonen blir brukt i videre planlegging av en eventuell anskaffelse og for å vurdere hvilken anskaffelsesform som skal benyttes. Løsningen som eventuelt skal anskaffes er et verktøy for IT-tjenestestyring, med støtte for blant annet: • Change Mangement • Service Asset and Configuration Management • Incident Mangement • Request Fulfillment • Problem Management • Service Desk Videre skal systemet være skybasert og levert via nettleser. Det skal også være mulig å ha integrasjoner til andre løsninger via åpne Application Programming Interface (API). Det finnes mer informasjon om ønsket løsning i vedlagt invitasjon til dialogkonferanse.

Del 1: Buyer

1.1 Buyer

Official name

[BTV Innkjøp] ---

Legal type of the buyer

Regional authority

Activity of the contracting authority

General public services

Del 2: Procedure

2.1 Procedure

Title

Verktøy for IT-tjenestestyring

Description

Invitasjon til dialogkonferanse 14. juni 2019. Påmeldingsfristen til dialogkonferansen er satt til fredag 7. juni, kl. 14:00. Påmelding sendes til haakon.hegstad@afk.no Mer info ligger vedlagt i invitasjon til dialogkonferanse. Hensikten med konferansen er å få oversikt over tilgjengelige og potensielle løsninger i markedet. Informasjonen blir brukt i videre planlegging av en eventuell anskaffelse og for å vurdere hvilken anskaffelsesform som skal benyttes. Løsningen som eventuelt skal anskaffes er et verktøy for IT-tjenestestyring, med støtte for blant annet: • Change Mangement • Service Asset and Configuration Management • Incident Mangement • Request Fulfillment • Problem Management • Service Desk Videre skal systemet være skybasert og levert via nettleser. Det skal også være mulig å ha integrasjoner til andre løsninger via åpne Application Programming Interface (API). Det finnes mer informasjon om ønsket løsning i vedlagt invitasjon til dialogkonferanse.

Internal identifier

2019-037

2.1.1 Purpose

Nature of the contract

Services

Main classification

Programvare og informasjonssystemer

2.1.3 Value

Estimated value excluding VAT

2 500 000 NOK

2.1.4 Generell informasjon

Additional information

Invitasjon til dialogkonferanse 14. juni 2019. Påmeldingsfristen til dialogkonferansen er satt til fredag 7. juni, kl. 14:00. Påmelding sendes til haakon.hegstad@afk.no Mer info ligger vedlagt i invitasjon til dialogkonferanse.

Directive 2014/24/EU

Del 3: Part

3.1 Part PAR-0000

Title

Verktøy for IT-tjenestestyring

Description

Invitasjon til dialogkonferanse 14. juni 2019. Påmeldingsfristen til dialogkonferansen er satt til fredag 7. juni, kl. 14:00. Påmelding sendes til haakon.hegstad@afk.no Mer info ligger vedlagt i invitasjon til dialogkonferanse. Hensikten med konferansen er å få oversikt over tilgjengelige og potensielle løsninger i markedet. Informasjonen blir brukt i videre planlegging av en eventuell anskaffelse og for å vurdere hvilken anskaffelsesform som skal benyttes. Løsningen som eventuelt skal anskaffes er et verktøy for IT-tjenestestyring, med støtte for blant annet: • Change Mangement • Service Asset and Configuration Management • Incident Mangement • Request Fulfillment • Problem Management • Service Desk Videre skal systemet være skybasert og levert via nettleser. Det skal også være mulig å ha integrasjoner til andre løsninger via åpne Application Programming Interface (API). Det finnes mer informasjon om ønsket løsning i vedlagt invitasjon til dialogkonferanse.

3.1.1 Purpose

Nature of the contract

Services

Main classification

Programvare og informasjonssystemer

Additional classification

Programmering av software og rådgivning

3.1.2 Place of performance

Postal address

Drammen

3.1.5 Generell informasjon

Additional information

Invitasjon til dialogkonferanse 14. juni 2019. Påmeldingsfristen til dialogkonferansen er satt til fredag 7. juni, kl. 14:00. Påmelding sendes til haakon.hegstad@afk.no Mer info ligger vedlagt i invitasjon til dialogkonferanse.

3.1.9 Further information, mediation and review

Organisation providing additional information about the procurement procedure

BTV Innkjøp

Del 8: Organisations

8.1 ORG-0001

Official name

BTV Innkjøp

Registration number

964 951 373

Postal address

Hauges gate 89

Town

Drammen

Postcode

3019

Country

Norge

Contact point

Håkon André Vollan

Email

hakon.andre.vollan@bfk.no

Telephone

+47 32808517

Roles of this organisation

Buyer

Notice information

11.1 Notice information

Notice identifier/version

2019-329027 01

Form type

Planning

Notice type

Prior information notice or a periodic indicative notice used only for information

Notice dispatch date

24.05.2019 12:00:00+02:00

Languages in which this notice is officially available

norsk (bokmål)

11.2 Publication information

Notice publication number

n.a.

Publication date

24.05.2019

BTV Innkjøp

Referanse
2019-329027
Kunngjøringsdato
24.05.2019
Estimert verdi
2 500 000 NOK
Type kunngjøring
Veiledende kunngjøring
Hovedaktivitet
Alminnelig offentlig tjenesteyting

Kategori (CPV)

Konkurransedokumenter

Fant ingen dokumenter for denne kunngjøringen. Finn lenken til oppdragsgivers støtteverktøy i kunngjøringen.