Verktøy for IT-tjenestestyring
Anskaffelsens tidslinje (Beta)
Invitasjon til dialogkonferanse 14. juni 2019. Påmeldingsfristen til dialogkonferansen er satt til fredag 7. juni, kl. 14:00. Påmelding sendes til haakon.hegstad@afk.no Mer info ligger vedlagt i invitasjon til dialogkonferanse. Hensikten med konferansen er å få oversikt over tilgjengelige og potensielle løsninger i markedet. Informasjonen blir brukt i videre planlegging av en eventuell anskaffelse og for å vurdere hvilken anskaffelsesform som skal benyttes. Løsningen som eventuelt skal anskaffes er et verktøy for IT-tjenestestyring, med støtte for blant annet: • Change Mangement • Service Asset and Configuration Management • Incident Mangement • Request Fulfillment • Problem Management • Service Desk Videre skal systemet være skybasert og levert via nettleser. Det skal også være mulig å ha integrasjoner til andre løsninger via åpne Application Programming Interface (API). Det finnes mer informasjon om ønsket løsning i vedlagt invitasjon til dialogkonferanse.
Del 1: Buyer
1.1 Buyer
Official name
[BTV Innkjøp] ---
Legal type of the buyer
Regional authority
Activity of the contracting authority
General public services
Del 2: Procedure
2.1 Procedure
Title
Verktøy for IT-tjenestestyring
Description
Invitasjon til dialogkonferanse 14. juni 2019. Påmeldingsfristen til dialogkonferansen er satt til fredag 7. juni, kl. 14:00. Påmelding sendes til haakon.hegstad@afk.no Mer info ligger vedlagt i invitasjon til dialogkonferanse. Hensikten med konferansen er å få oversikt over tilgjengelige og potensielle løsninger i markedet. Informasjonen blir brukt i videre planlegging av en eventuell anskaffelse og for å vurdere hvilken anskaffelsesform som skal benyttes. Løsningen som eventuelt skal anskaffes er et verktøy for IT-tjenestestyring, med støtte for blant annet: • Change Mangement • Service Asset and Configuration Management • Incident Mangement • Request Fulfillment • Problem Management • Service Desk Videre skal systemet være skybasert og levert via nettleser. Det skal også være mulig å ha integrasjoner til andre løsninger via åpne Application Programming Interface (API). Det finnes mer informasjon om ønsket løsning i vedlagt invitasjon til dialogkonferanse.
Internal identifier
2019-037
2.1.1 Purpose
Nature of the contract
Services
Main classification
Programvare og informasjonssystemer
2.1.3 Value
Estimated value excluding VAT
2 500 000 NOK
2.1.4 Generell informasjon
Additional information
Invitasjon til dialogkonferanse 14. juni 2019. Påmeldingsfristen til dialogkonferansen er satt til fredag 7. juni, kl. 14:00. Påmelding sendes til haakon.hegstad@afk.no Mer info ligger vedlagt i invitasjon til dialogkonferanse.
Directive 2014/24/EU
Del 3: Part
3.1 Part PAR-0000
Title
Verktøy for IT-tjenestestyring
Description
Invitasjon til dialogkonferanse 14. juni 2019. Påmeldingsfristen til dialogkonferansen er satt til fredag 7. juni, kl. 14:00. Påmelding sendes til haakon.hegstad@afk.no Mer info ligger vedlagt i invitasjon til dialogkonferanse. Hensikten med konferansen er å få oversikt over tilgjengelige og potensielle løsninger i markedet. Informasjonen blir brukt i videre planlegging av en eventuell anskaffelse og for å vurdere hvilken anskaffelsesform som skal benyttes. Løsningen som eventuelt skal anskaffes er et verktøy for IT-tjenestestyring, med støtte for blant annet: • Change Mangement • Service Asset and Configuration Management • Incident Mangement • Request Fulfillment • Problem Management • Service Desk Videre skal systemet være skybasert og levert via nettleser. Det skal også være mulig å ha integrasjoner til andre løsninger via åpne Application Programming Interface (API). Det finnes mer informasjon om ønsket løsning i vedlagt invitasjon til dialogkonferanse.
3.1.1 Purpose
Nature of the contract
Services
Main classification
Programvare og informasjonssystemer
Additional classification
Programmering av software og rådgivning
3.1.2 Place of performance
Postal address
Drammen
3.1.5 Generell informasjon
Additional information
Invitasjon til dialogkonferanse 14. juni 2019. Påmeldingsfristen til dialogkonferansen er satt til fredag 7. juni, kl. 14:00. Påmelding sendes til haakon.hegstad@afk.no Mer info ligger vedlagt i invitasjon til dialogkonferanse.
3.1.9 Further information, mediation and review
Organisation providing additional information about the procurement procedure
BTV Innkjøp
Del 8: Organisations
8.1 ORG-0001
Official name
BTV Innkjøp
Registration number
964 951 373
Postal address
Hauges gate 89
Town
Drammen
Postcode
3019
Country
Norge
Contact point
Håkon André Vollan
hakon.andre.vollan@bfk.no
Telephone
+47 32808517
Internet address
Roles of this organisation
Buyer
Notice information
11.1 Notice information
Notice identifier/version
2019-329027 01
Form type
Planning
Notice type
Prior information notice or a periodic indicative notice used only for information
Notice dispatch date
24.05.2019 12:00:00+02:00
Languages in which this notice is officially available
norsk (bokmål)
11.2 Publication information
Notice publication number
n.a.
Publication date
24.05.2019
BTV Innkjøp
- Referanse
- 2019-329027
- Kunngjøringsdato
- 24.05.2019
- Estimert verdi
- 2 500 000 NOK
- Type kunngjøring
- Veiledende kunngjøring
- Hovedaktivitet
- Alminnelig offentlig tjenesteyting
Kategori (CPV)
Konkurransedokumenter
Fant ingen dokumenter for denne kunngjøringen. Finn lenken til oppdragsgivers støtteverktøy i kunngjøringen.