Rammeavtale/Tjenestekontrakt - Nivåmålingssystem til renovasjonsformål
Anskaffelsens tidslinje (Beta)
Oppdragsgiver har behov for å inngå en rammeavtale på kjøp av nivåmålingssystem til renovasjonsformål i tillegg til en tjenestekontrakt på drifting av nivåmålingssystemet i sensorenes levetid. Vinneren av denne konkurransen vil få begge kontraktene da disse hører sammen, for hver respektive kommune. Det er estimert at størsteparten av rammeavtalens volum vil bli benyttet i begynnelsen av avtaleperioden. Omfanget av varene og lisens/servicekostnad som skal prissettes fremgår av prisskjemaet. Det gjøres oppmerksom på at lisens/servicekostnad vil danne grunnlaget for tjenestekontrakten, og at størrelsen på tjenestekontrakten henger sammen med uttak på rammeavtalen og hvor mange av disse sensorene som til enhver tid er i drift.
Del 1: Buyer
1.1 Buyer
Official name
[Sandnes Kommune] ---
Legal type of the buyer
Regional authority
Activity of the contracting authority
General public services
Del 2: Procedure
2.1 Procedure
Title
Rammeavtale/Tjenestekontrakt - Nivåmålingssystem til renovasjonsformål
Description
Oppdragsgiver har behov for å inngå en rammeavtale på kjøp av nivåmålingssystem til renovasjonsformål i tillegg til en tjenestekontrakt på drifting av nivåmålingssystemet i sensorenes levetid. Vinneren av denne konkurransen vil få begge kontraktene da disse hører sammen, for hver respektive kommune. Det er estimert at størsteparten av rammeavtalens volum vil bli benyttet i begynnelsen av avtaleperioden. Omfanget av varene og lisens/servicekostnad som skal prissettes fremgår av prisskjemaet. Det gjøres oppmerksom på at lisens/servicekostnad vil danne grunnlaget for tjenestekontrakten, og at størrelsen på tjenestekontrakten henger sammen med uttak på rammeavtalen og hvor mange av disse sensorene som til enhver tid er i drift.
Procedure identifier
2019-328770
Internal identifier
19/04193
Type of procedure
Open
2.1.1 Purpose
Nature of the contract
Services
Main classification
Sensorer
2.1.3 Value
Estimated value excluding VAT
11 500 000 NOK
2.1.4 Generell informasjon
Directive 2014/24/EU
Del 5: Lot
5.1 Lot LOT-0000
Title
Rammeavtale/Tjenestekontrakt - Nivåmålingssystem til renovasjonsformål
Description
Oppdragsgiver har behov for å inngå en rammeavtale på kjøp av nivåmålingssystem til renovasjonsformål i tillegg til en tjenestekontrakt på drifting av nivåmålingssystemet i sensorenes levetid. Vinneren av denne konkurransen vil få begge kontraktene da disse hører sammen, for hver respektive kommune. Det er estimert at størsteparten av rammeavtalens volum vil bli benyttet i begynnelsen av avtaleperioden. Omfanget av varene og lisens/servicekostnad som skal prissettes fremgår av prisskjemaet. Det gjøres oppmerksom på at lisens/servicekostnad vil danne grunnlaget for tjenestekontrakten, og at størrelsen på tjenestekontrakten henger sammen med uttak på rammeavtalen og hvor mange av disse sensorene som til enhver tid er i drift.
5.1.1 Purpose
Nature of the contract
Services
Main classification
Sensorer
Additional classification
Datautstyr og -materiell
Additional classification
Databehandlingsmaskiner (maskinvare)
Additional classification
Dataoverføringsutstyr
Additional classification
Utstyr til måling av høydestand
Additional classification
Programvare for databaser
Additional classification
Datainnsamlingssytem
Additional classification
Telefon- og dataoverføringstjenester
Additional classification
Databehandling
Additional classification
Konvertering av data
Additional classification
Drift av datanettverk
Additional classification
Dataanalyse
Additional classification
Datalagring
Additional classification
Databasevirksomhet
Options
The buyer reserves the right for additional purchases from the contractor, as described here
Opsjon/endring: Det er planlagt kommunesammenslåing mellom Forsand og Sandnes kommune. På bakgrunn av dette informeres det om en forventet utvidelse av kontraktens omfang, herunder at Forsand kommune skal ha mulighet til å tilslutte seg avtalen ved skriftlig varsel til leverandøren i løpet av avtalens levetid. Det skal være samme pris- og kontraktsvilkår for Forsand kommune som for Sandnes Kommune, utenom der det spesifikt fremgår av kontrakten at andre vilkår skal gjelde for en av partene. Opsjon: Sensorene skal monteres av leverandørens servicepersonell på en måte som vanskeliggjør hærverk og tyveri.
5.1.2 Place of performance
Anywhere
5.1.3 Estimated duration
Duration
96 MONTH
5.1.4 Renewal
Maximum renewals
0
Description
Rammeavtalen er planlagt fornyet etter utløpt avtaleperiode, dersom prosjektet viser seg å være en suksess.
5.1.5 Value
Estimated value excluding VAT
11 500 000 NOK
5.1.6 Generell informasjon
Description
01.10.2023
Reserved participation
None
Procurement Project not financed with EU Funds.
5.1.9 Selection criteria
Criterion
Type
Suitability to pursue the professional activity
Description
Leverandøren skal være registrert i et foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert.
Use of this criterion
Used
Criterion
Type
Economic and financial standing
Description
Leverandøren skal ha tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet til å kunne utføre kontrakten. Leverandør må minimum oppnå en vurdering som «Kredittverdig», det vil si at leverandøren må være i risikoklasse 5 eller høyere på Experians skala.
Use of this criterion
Used
Criterion
Type
Economic and financial standing
Description
Som dokumentasjon vil oppdragsgiver innhente kredittvurderingen Commercial Delphi Score fra Experian (Oppdragsgiver abonnerer på tjenester fra Experian). Leverandør forutsettes å ha gjort seg kjent med registrerte opplysninger om foretaket og samtykker ved sin inn¬levering av tilbudet til at opplysningene innhentes og legges til grunn for vurder¬ingen av leverandørens økonomiske forhold. Leverandør kan ved innlevering av tilbud selv legge ved kredittvurdering fra anerkjent kreditt¬vurderingsselskap som viser at leveran¬døren oppfyller kvalifikasjonskravet. Kredittvurderingen skal basere seg på siste tilgjengelige regnskap. Dersom leverandøren har saklig grunn til ikke å fremlegge den dokumentasjonen oppdragsgiver har krevd, kan han dokumentere sin økonomiske og finansielle kapasitet ved å fremlegge ethvert annet dokument som Oppdragsgiver anser egnet.
Use of this criterion
Used
Criterion
Type
Technical and professional ability
Description
Leverandøren skal ha erfaring fra minst to relevante oppdrag for levering av varer og tjenester som beskrevet i dette konkurransegrunnlaget, hva gjelder omfang og vanskelighetsgrad.
Use of this criterion
Used
Criterion
Type
Technical and professional ability
Description
Dokumenteres ved å vedlegge en liste over de viktigste relevante oppdragene de siste 3 (tre) årene. Beskrivelsen må inkludere angivelse av oppdragets verdi, tidspunkt og mottaker (navn, telefon og e-post.) Det er leverandørens ansvar å dokumentere relevans gjennom beskrivelsen. Referanser vil kun bli kontaktet ved behov. Leverandøren kan dokumentere erfaringen ved å vise til kompetanse til personell han råder over og kan benytte til dette oppdraget, selv om erfaringen er opparbeidet mens personellet har utført tjeneste for en annen leverandør.
Use of this criterion
Used
Information about the second stage of a two-stage procedure
Minimum number of candidates to be invited for the second stage of the procedure
0
5.1.10 Award criteria
Criterion
Type
Quality
Description
Kvalitet
Weight (percentage, exact)
65
Criterion
Type
Quality
Description
Service
Weight (percentage, exact)
10
Criterion
Type
Price
Weight (percentage, exact)
25
5.1.11 Procurement documents
Address of the procurement documents
[ http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=251453&B=SANDNES ] ---
5.1.12 Terms of procurement
Terms of submission
Electronic submission
Tillatt
Address for submission
Languages in which tenders or requests to participate may be submitted
norsk
Electronic catalogue
{code|name|permission.}
Variants
Ikke tillatt
Deadline for receipt of tenders
13.11.2019 12:00:00+02:00
Deadline until which the tender must remain valid
169 DAY
Information about public opening
Date/time
13.11.2019 12:00:00+02:00
Place
Sandnes rådhus
Additional information
Sandnes kommune Anskaffelser
Terms of contract
Conditions relating to the performance of the contract
Fremgår av konkurransegrunnlaget med vedlegg.
Electronic invoicing
Tillatt
5.1.15 Techniques
Rammeavtale
Framework agreement, without reopening of competition
Maximum number of participants
1
Information about the dynamic purchasing system
None
5.1.16 Further information, mediation and review
Mediation organisation
[ KOFA ] ---
Review organisation
[ Sandnes kommune ] ---
Organisation providing additional information about the procurement procedure
[ Sandnes Kommune ] ---
Organisation providing more information on the review procedures
[ Sandnes kommune ] ---
Organisation receiving requests to participate
[ Sandnes Kommune ] ---
Del 8: Organisations
8.1 ORG-0001
Official name
Sandnes Kommune
Registration number
964 965 137
Postal address
Rådhusgata 1
Town
Sandnes
Postcode
4306
Country
Norge
Contact point
Steven Mellum
Steven.mellum@sandnes.kommune.no
Telephone
+47 51336215
Internet address
Roles of this organisation
8.1 ORG-0002
Official name
Sandnes kommune
Town
Sandnes
Country
Norge
Roles of this organisation
8.1 ORG-0003
Official name
KOFA
Town
Bergen
Country
Norge
Roles of this organisation
Notice information
11.1 Notice information
Notice identifier/version
2019-328770 01
Form type
Competition
Notice type
Contract or concession notice – standard regime
Notice dispatch date
03.10.2019 12:00:00+02:00
Languages in which this notice is officially available
norsk (bokmål)
11.2 Publication information
Notice publication number
n.a.
Publication date
03.10.2019
Sandnes Kommune
- Referanse
- 2019-328770
- Kunngjøringsdato
- 03.10.2019
- Estimert verdi
- 11 500 000 NOK
- Type kunngjøring
- Kunngjøring av konkurranse
- Hovedaktivitet
- Alminnelig offentlig tjenesteyting
Kategori (CPV)
Konkurransedokumenter
Se alle dokumenter tilhørende konkurransen i oppdragsgiverens støtteverktøy
Gå til dokumenter