Sekretær til arbeidsgruppe om engangsartikler av plast
Anskaffelsens tidslinje (Beta)
Det skal settes ned en partssammensatt arbeidsgruppe som skal innhente kunnskap og gi anbefaling om tiltak for å redusere negative miljøkonsekvenser som følge av at engangsartikler av plast havner i naturen, innsjøer og havet.
Del 1: Buyer
1.1 Buyer
Official name
[Klima- og miljødepartementet] ---
Del 2: Procedure
2.1 Procedure
Title
Sekretær til arbeidsgruppe om engangsartikler av plast
Description
Det skal settes ned en partssammensatt arbeidsgruppe som skal innhente kunnskap og gi anbefaling om tiltak for å redusere negative miljøkonsekvenser som følge av at engangsartikler av plast havner i naturen, innsjøer og havet.
Procedure identifier
2019-323783
Internal identifier
18/1048
2.1.1 Purpose
Nature of the contract
Services
Main classification
Forsknings- og utviklingsvirksomhet og tilhørende konsulenttjenester
2.1.4 Generell informasjon
{code|name|legal-basis.OTHER}
Del 5: Lot
5.1 Lot LOT-0000
Title
Sekretær til arbeidsgruppe om engangsartikler av plast
Description
Målet med denne utlysningen er å finne en konsulent som skal fungere som sekretær for gruppen. Sekretæren skal sammen med gruppen og dens leder drive arbeidet fremover. En viktig oppgave vil være å sette ut nødvendige utredningsoppgaver på vegne av gruppen, og følge opp disse. Sekretæren skal også bistå arbeidsgruppens leder med avholdelse av møter og gjøre nødvendig arbeid for gruppen mellom møtene. Anskaffelsen har varighet fra tentativt 1. mai og til og med 1. mars 2020. Anskaffelsen kan ved behov forlenges inntil to måneder. Verdi for kontrakten anslås å ligge i størrelsesorden fra 700 000 kroner ekskl. mva. til 1 300 000 kroner ekskl.mva. Estimatet er ikke bindende for oppdragsgiver. For nærmere beskrivelse av leveransen, se utkast til kontrakt punkt 1.1 og beskrivelse av arbeidsgruppens formål og oppgaver i bilag 1.
5.1.1 Purpose
Nature of the contract
Services
Main classification
Forsknings- og utviklingsvirksomhet og tilhørende konsulenttjenester
5.1.2 Place of performance
Anywhere
5.1.6 Generell informasjon
Reserved participation
None
5.1.11 Procurement documents
Address of the procurement documents
[ http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=237831&B=DFO ] ---
5.1.12 Terms of procurement
Terms of submission
Electronic submission
Tillatt
Address for submission
Languages in which tenders or requests to participate may be submitted
norsk
Electronic catalogue
{code|name|permission.}
Deadline for receipt of tenders
02.05.2019 12:00:00+02:00
Terms of contract
Electronic invoicing
Ikke tillatt
5.1.15 Techniques
Rammeavtale
None
Information about the dynamic purchasing system
None
5.1.16 Further information, mediation and review
Organisation providing additional information about the procurement procedure
[ Klima- og miljødepartementet ] ---
Organisation receiving requests to participate
[ Klima- og miljødepartementet ] ---
Del 8: Organisations
8.1 ORG-0001
Official name
Klima- og miljødepartementet
Registration number
972 417 882
Postal address
Postboks 8013 Dep
Town
Oslo
Postcode
0030
Country
Norge
Contact point
Katharina Lindbak
ksl@kld.dep.no
Telephone
+47 22249090
Internet address
Roles of this organisation
Notice information
11.1 Notice information
Notice identifier/version
2019-323783 01
Form type
Competition
Notice type
Contract or concession notice – standard regime
Notice dispatch date
12.04.2019 12:00:00+02:00
Languages in which this notice is officially available
norsk (bokmål)
11.2 Publication information
Notice publication number
n.a.
Publication date
12.04.2019
Klima- og miljødepartementet
- Referanse
- 2019-323783
- Kunngjøringsdato
- 12.04.2019
- Estimert verdi
- Ikke angitt
- Type kunngjøring
- Kunngjøring av konkurranse
Kategori (CPV)
Konkurransedokumenter
Se alle dokumenter tilhørende konkurransen i oppdragsgiverens støtteverktøy
Gå til dokumenter