Hopp til hovedinnhold
StartSøk og filterKjøtt og kjøttprodukter til storhusholdning
Konkurranse
Kunngjøring av konkurranse
Utgått
Kunngjort i EØS

Kjøtt og kjøttprodukter til storhusholdning

Anskaffelsens tidslinje (Beta)

Planlegging
0
Resultat
0

Rammevtalen, heretter kalt Avtalen, skal dekke Kundens behov for forbruksvarer innen vareområdet kjøtt og kjøttprodukter, herunder kuttede enheter, i Ringsaker kommune.

Del 1: Buyer

1.1 Buyer

Official name

[Ringsaker kommune] ---

Legal type of the buyer

Regional authority

Activity of the contracting authority

General public services

Del 2: Procedure

2.1 Procedure

Title

Kjøtt og kjøttprodukter til storhusholdning

Description

Rammevtalen, heretter kalt Avtalen, skal dekke Kundens behov for forbruksvarer innen vareområdet kjøtt og kjøttprodukter, herunder kuttede enheter, i Ringsaker kommune.

Procedure identifier

2019-320463

Internal identifier

2019/3178

Type of procedure

Open

2.1.1 Purpose

Nature of the contract

Supplies

Main classification

Dyreprodukter, kjøtt og kjøttprodukter

2.1.3 Value

Estimated value excluding VAT

11 200 000 NOK

2.1.4 Generell informasjon

Additional information

På grunn av ferieavvikling vil ikke tildeling foreligge før august/september 2019.

Directive 2014/24/EU

Del 5: Lot

5.1 Lot LOT-0000

Title

Kjøtt og kjøttprodukter til storhusholdning

Description

Avtalen gjelder levering av kjøtt og kjøttprodukter til hovedsakelig 9 leveringssteder i Ringsaker kommune. Skoler og barnehager vil kunne komme i tillegg til hovedleveringsstedene. Leverandøren skal hovedsakelig levere ferskt kjøtt. Det aksepteres frossent for enkelte produkter utenfor sesong. Avtalen gjelder ikke fjærkreprodukter. Egg og fjærkreprodukter vil bli utlyst som en egen konkurranse. Avtalen skal gjelde fra 1. oktober 2019 - 30. september 2021. Kunden har mulighet til å forlenge avtalen med 1 + 1 år av gangen, slik at total varighet kan bli 4 år. Ringsaker har mål om å bli en foregangskommune der matsatsningen skal synes i alle ledd og ønsker lokale råvarer og produkter i øvrig sortiment.  Det er ikke et krav om at leverandøren skal tilby lokale råvarer og produkter, for å delta i konkurransen. Tilbyderne vil heller ikke bli evaluert på dette. Ringsaker kommune vil imidlertid ta et oppstartsmøte med valgt leverandør, med fokus på å få lokalproduserte råvarer og produkter i øvrig sortiment, hvis mulig.

5.1.1 Purpose

Nature of the contract

Supplies

Main classification

Dyreprodukter, kjøtt og kjøttprodukter

Additional classification

Kjøtt

Additional classification

Kjøttprodukter

5.1.2 Place of performance

Country subentity

Innlandet (NO020)

5.1.3 Estimated duration

Start date

01.10.2019

End date

30.09.2021

5.1.4 Renewal

Maximum renewals

0

Description

Oppdragsgiver har mulighet til å forlenge rammeavtalen med 1 + 1 år, slik at total varighet kan bli 4 år.

5.1.5 Value

Estimated value excluding VAT

11 200 000 NOK

5.1.6 Generell informasjon

Reserved participation

None

Procurement Project not financed with EU Funds.

5.1.9 Selection criteria

Criterion

Type

Suitability to pursue the professional activity

Description

Leverandør skal være registrert i et foretaksregister eller et handelsregister i medlemsstaten som leverandøren er etablert i. Som beskrevet i bilag XI til direktiv 2014/24/EU; leverandører fra visse medlemsstater kan være nødt til å oppfylle andre krav i nevnte bilag. Minstekrav til kvalifikasjonskrav Dokumentasjonskrav: Firmaattest Utenlandske selskaper: Godtgjørelse på at selskapet er registrert i bransjeregister eller foretaksregister som foreskrevet i lovgivningen i det land hvor leverandøren er etablert.

Use of this criterion

Used

Criterion

Type

Economic and financial standing

Description

1) Skatteattest Tilbyder skal ha ordnede forhold med hensyn til betaling av skatt, arbeidsgiveravgift og merverdiavgift. Leverandøren skal ved innhenting av dokumentasjon for oppfyllelse av kvalifikasjonskravene levere skatteattest. Skatteattesten skal ikke være eldre enn 6 måneder regnet fra fristen for å levere forespørsel om å delta i konkurransen eller tilbud. Kravet gjelder kun for norske leverandører. 2) Leverandøren skal ha tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet til å kunne oppfylle kontrakten. Kredittverdighet uten krav til sikkerhetsstillelse vil være tilstrekkelig til å oppfylle kravet. Dokumentasjonskrav: Kredittrating tilsvarende A (kredittverdig) eller bedre i henhold til standard. Kredittvurdering skal basere seg på siste kjente regnskapstall. Ratingen skal være utført av kredittopplysningsvirksomhet som har konsesjon til å drive slik virksomhet. Dersom leverandøren har saklig grunn til ikke å fremlegge den dokumentasjon oppdragsgiver har krevd, kan han dokumentere sin økonomiske og finansielle kapasitet ved å fremlegge ett hvert annet dokument som oppdragsgiver anser egnet.

Use of this criterion

Used

Criterion

Type

Technical and professional ability

Description

1) Leverandør skal ha erfaring fra tilsvarende avtaler. Dokumentasjonskrav: Beskrivelse av leverandørens 3 mest relevante oppdrag i løpet av de siste 3 årene. Beskrivelsen må inkludere angivelse av oppdragets verdi, tidspunkt, mottaker og kontaktperson hos mottaker (navn, telefon og e-post.) Det er leverandørens ansvar å dokumentere relevans gjennom beskrivelsen. 2)Leverandør skal ha et kvalitetssystem tilpasset leveransen. Dokumentasjonskrav: En beskrivelse av leverandørens metoder for kvalitetssikring. Hvis leverandøren er sertifisert i henhold til ISO 9001 eller tilsvarende kvalitetssikringssertifiseringer, er det tilstrekkelig å legge ved kopi av gyldig sertifikat ISO 9001 eller tilsvarende kvalitetssikringssertifiseringer, jf. FOA § 16-7 (1), jf. (3) 3) Leverandøren skal ha et miljøstyringssystem tilpasset leveransen. Dokumentasjonskrav: En beskrivelse av leverandørens miljøledelsessystem eller miljøledelsesstandarder. Hvis leverandøren har attest utstedt av uavhengige organer, f.eks. ISO 14001, Miljøfyrtårn eller EMAS, er det tilstrekkelig å legge ved en kopi av gyldig attest/sertifikat jf. FOA § 16-7 (2), jf. (3).

Use of this criterion

Used

Information about the second stage of a two-stage procedure

Minimum number of candidates to be invited for the second stage of the procedure

0

5.1.11 Procurement documents

Address of the procurement documents

[ https://permalink.mercell.com/105965976.aspx ] ---

5.1.12 Terms of procurement

Terms of submission

Electronic submission

Tillatt

Languages in which tenders or requests to participate may be submitted

norsk

Electronic catalogue

{code|name|permission.}

Variants

Ikke tillatt

Deadline for receipt of tenders

28.06.2019 12:00:00+02:00

Deadline until which the tender must remain valid

95 DAY

Information about public opening

Date/time

28.06.2019 12:00:00+02:00

Terms of contract

Electronic invoicing

Tillatt

5.1.15 Techniques

Rammeavtale

Framework agreement, without reopening of competition

Maximum number of participants

1

Information about the dynamic purchasing system

None

5.1.16 Further information, mediation and review

Review organisation

[ Ringsaker kommune ] ---

Organisation providing additional information about the procurement procedure

[ Ringsaker kommune ] ---

Del 8: Organisations

8.1 ORG-0001

Official name

Ringsaker kommune

Registration number

864950582

Postal address

Postboks 13

Town

BRUMUNDDAL

Postcode

2381

Country

Norge

Contact point

Evy Marlén Wilhelmsen

Email

evy.marlen.wilhelmsen@ringsaker.kommune.no

Roles of this organisation

8.1 ORG-0002

Official name

Ringsaker kommune

Town

Brumunddal

Country

Norge

Roles of this organisation

Notice information

11.1 Notice information

Notice identifier/version

2019-320463 01

Form type

Competition

Notice type

Contract or concession notice – standard regime

Notice dispatch date

27.05.2019 12:00:00+02:00

Languages in which this notice is officially available

norsk (bokmål)

11.2 Publication information

Notice publication number

n.a.

Publication date

27.05.2019

Ringsaker kommune

Referanse
2019-320463
Kunngjøringsdato
27.05.2019
Estimert verdi
11 200 000 NOK
Type kunngjøring
Kunngjøring av konkurranse
Hovedaktivitet
Alminnelig offentlig tjenesteyting

Kategori (CPV)

Konkurransedokumenter

Se alle dokumenter tilhørende konkurransen i oppdragsgiverens støtteverktøy

Gå til dokumenter